Ik was het helemaal vergeten. Bizar hequote:
Dit. En Kei wellicht toch wat vermoeider.quote:Op maandag 8 september 2014 22:59 schreef Gruisman het volgende:
Ik vind Cilic mentaal wel ietsjes sterker dit toernooi. Vooral Nishikori deed van de spanning wat rare dingen tegen Djoko. Hoe Cilic bijvoorbeeld de wedstrijd uitserveerde
Op basis van H2H Nishikori, op basis van toernooi Cilic.quote:Op maandag 8 september 2014 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
De odds bij de bookmakers zijn nagenoeg 50/50, dat hebben we lang niet meer gezien in een finale.
Cilic in 3.quote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef TennispeRFect het volgende:
Poll: Wie wint en in hoe veel sets?
Je hebt gestemd op: Kei in 4
Volgens mij was het nog niet eens zeker of Nishikori mee zou doen op het moment dat hij inzettequote:Op maandag 8 september 2014 22:32 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Australische gokker zette dus 40 dollar in. Als Nishikori wint, krijgt ie 135.526 dollar
Zal langzaam wel vollopen, het is daar nog maar 17.16.quote:Op maandag 8 september 2014 23:13 schreef Edensnator het volgende:
Zo veel lege stoeltjes bij een Grand Slamfinale is ook een unicum volgens mij
Sowieso inzetten op Keiquote:Op maandag 8 september 2014 23:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij was het nog niet eens zeker of Nishikori mee zou doen op het moment dat hij inzette
quote:Op maandag 8 september 2014 23:23 schreef Federer-fan het volgende:
106e achtereenvolgende GS-finale bij de heren die ik kijk
is toch leuk een keer wat anders?quote:Op maandag 8 september 2014 23:23 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is de 106e achtereenvolgende GS-finale bij de heren die ik kijk. En de eerste waarbij ik nu al moeite moet doen om wakker te blijven.
Ik bedoel niet dat ik het saai vind maar dat ik heel moe ben en denk dat ik hem niet afkijk.quote:Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef 010west het volgende:
[..]
is toch leuk een keer wat anders?
Sowieso weet je al dat het nu gejinxt isquote:Op maandag 8 september 2014 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sowieso inzetten op KeiEn al helemaal voor combo's
Wat ben je ook een mieperquote:Op maandag 8 september 2014 23:23 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is de 106e achtereenvolgende GS-finale bij de heren die ik kijk. En de eerste waarbij ik nu al moeite moet doen om wakker te blijven.
Ik zou een streak van 106 niet stoppen. Ik zou 'm afkijken ook, desnoods met luciferstokjes voor de ogenquote:Op maandag 8 september 2014 23:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ik het saai vind maar dat ik heel moe ben en denk dat ik hem niet afkijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |