Ik heb er een gemaakt, ik ben met name tevreden over de foto van Tom.quote:Op maandag 8 september 2014 21:09 schreef Leandra het volgende:
Hebben we al blogjes? Cee???![]()
Ben benieuwd, Tom is lekker en leuk, Geert houdt van het leven en heeft zijn hart lang genoeg de tijd gegeven om te rouwen, en als ik op vrouwen viel dan schreef ik op Bertie.
Hij is gecast denk ikquote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er een gemaakt, ik ben met name tevreden over de foto van Tom.
Geweldigquote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bewaar hem voor morgenochtend, voor bij de koffiequote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel met een roze koek erbij hè. Stukje afbreken met de hand.quote:Op maandag 8 september 2014 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bewaar hem voor morgenochtend, voor bij de koffie
Goeie!quote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Uiteraard!quote:Op maandag 8 september 2014 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel met een roze koek erbij hè. Stukje afbreken met de hand.
Verdommequote:Op maandag 8 september 2014 22:37 schreef flyguy het volgende:
Zou de redactie het ook aandurven om tijdens de speeddate van Bertie Zeeuwse mosselen te gaan proeven?
Briljant.quote:Op maandag 8 september 2014 22:37 schreef flyguy het volgende:
Zou de redactie het ook aandurven om tijdens de speeddate van Bertie Zeeuwse mosselen te gaan proeven?
Hij is leuk! Go Tommie (de hond he).quote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Je kunt nog een brief schrijven, weer zo origineel mogelijk, en laat wat van je zienquote:
Geweldig Cee👍quote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef Cee het volgende:
Whut?!quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:52 schreef Snoopyfrl het volgende:
Zag de naam Tasty Tom voorbij komen
Tom had mijn zoon kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 09:52 schreef Soldier2000 het volgende:
Je kunt nog een brief schrijven, weer zo origineel mogelijk, en laat wat van je zien
Niet discrimineren hè Leandra😠ik schrijf heus niet hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:59 schreef Leandra het volgende:
Dat is idd wel ongeveer de grens... Als het je kind had kunnen zijn ben je te oud.
*hoopt op borderlinequote:Op dinsdag 9 september 2014 10:39 schreef _Dido_ het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen als Tom eindigt als die vrouw uit het vorige seizoen. Dat hij dus niemand kiest, omdat hij van niemand het gevoel heeft dat 'ie er oud mee kan worden. Tom heeft zo'n programma niet nodig en dat hij het blijkbaar wel nodig heeft, wijst imo wel op issues.
Ben bang dat Tom het lokkertje is die alleen maar tegen kan vallen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:42 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is het grootste issue van Tom dat hij er de tijd en moeite niet in wil steken.
Ze moeten verliefd en wel op z'n schoot vallen en dan kijkt hij wel op wie hij verliefd kan worden.
Of met wie hij kans op het beste nageslacht heeft, het blijft een boer natuurlijk
Welnee, de gemiddelde boer werkt gewoon 24/7.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:39 schreef _Dido_ het volgende:
Het zou me trouwens niets verbazen als Tom eindigt als die vrouw uit het vorige seizoen. Dat hij dus niemand kiest, omdat hij van niemand het gevoel heeft dat 'ie er oud mee kan worden. Tom heeft zo'n programma niet nodig en dat hij het blijkbaar wel nodig heeft, wijst imo wel op issues.
Ik kan me alleen niet voorstellen dat hij 24/7 bezig is met die bollen...? Of heb ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, de gemiddelde boer werkt gewoon 24/7.
Het is toch niet dat als hij een avond per half jaar gaat stappen meteen de vrouw van zijn leven ontmoet?
Denk het ook. Is wel vaker voorgekomen met op het eerste oog leuke kerels. Mag ook wel aangezien er niet veel echte maagden bijzitten dit jaar.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:49 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ben bang dat Tom het lokkertje is die alleen maar tegen kan vallen.
wat vind je van Janko??quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:45 schreef Muis006 het volgende:
Zo, eindelijk gekeken!
Geert en Leo
Tom heeft issues.
Fin.
die moet de kastdeur nog vinden volgens mij.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die sprong er niet echt uit wmb. Maar hij leek me aardig.
Telegraaf: http://www.telegraaf.nl/t(...)bij_boer_Tom___.htmlquote:Mijn vrouw zou mij zo inruilen voor hem,' grijnst Steven Raat (44). 'Hij heeft een goede babbel, is een charmeur en houdt van vakanties. Weet je, Tom heeft genoeg vriendinnen versleten en zelfs met één van hen voor langere tijd samengewoond.
Ik bespeur hier een kleine tegenstrijdigheid.quote:'Nooit een vrouw bij boer Tom'
Veel kijkers van Boer zoekt Vrouw vragen zich af waarom de knappe boer Tom nog single is. Zijn buurman vertelt in WNL's Vandaag de Dag dat hij hem nog nooit met een vrouw thuis heeft zien komen.
Misschien was dat eerste toen hij nog niet naast buurman woonde en zijn bedrijf nog niet had? Wat ik begreep heeft hij dat bedrijf nog niet zo heel lang.quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:32 schreef OProg het volgende:
Ik bespeur hier een kleine tegenstrijdigheid.
Volgens die theorie zou zo ongeveer elke boer vrijgezel moeten blijven.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, de gemiddelde boer werkt gewoon 24/7.
Het is toch niet dat als hij een avond per half jaar gaat stappen meteen de vrouw van zijn leven ontmoet?
Dat is al met 12 jaar verschil.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is idd wel ongeveer de grens... Als het je kind had kunnen zijn ben je te oud.
Hij heeft alleen tijd voor tentfeesten, de rest is te ver weg. Het aanbod knappe leuke vrouwen is daar relatief klein.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens die theorie zou zo ongeveer elke boer vrijgezel moeten blijven.
Het aanbod knappe leuke vrouwen is op het platteland sowieso relatief klein, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:10 schreef Chai het volgende:
Hij heeft alleen tijd voor tentfeesten, de rest is te ver weg. Het aanbod knappe leuke vrouwen is daar relatief klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |