Dat kan ook nog hahaquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Misschien is ie wel net zo autistisch als boer Jan uit Canada.
Tommy is een labradoodle. Yvon haar woorden:quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:58 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Niet schelden op Tommie, hij is een blonde bouvier, geen grapje.
De jeep vind ik ook niets. En als je dan ook nog weet, dat Yvon alleen de laatste tien meter er maar in rijdt, denk ik: laat die poppenkast maar...
quote:Ja, Tommy is een Australian Labradoodle
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:21 schreef Marcomacro het volgende:
Jammer dat er weer een homo/lesbo in zit, ik ben zelf een beetje klaar met de oubollige politieke correctheid van de VARA. Ook de gimmicks, (Oldtimer Busje, Dito Jeep, Obama Hond) Gaaaaaaaaaaaaaap!
En ook Agnes is moeder! Ze heeft een dochtertje, Lieke:quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:17 schreef Teslynd het volgende:
http://boerzoektvrouw.kro(...)or_gijsbert_en_femke
De baby is op 11 september geboren.
Yvon is bi....dat maakt het verschil.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:21 schreef Marcomacro het volgende:
Jammer dat er weer een homo/lesbo in zit, ik ben zelf een beetje klaar met de oubollige politieke correctheid van de VARA. Ook de gimmicks, (Oldtimer Busje, Dito Jeep, Obama Hond) Gaaaaaaaaaaaaaap!
Uhhquote:Draag je weleens een jurk of een rok?
Doordat mijn huis acht jaar geleden is afgebrand ben ik al mijn jurken en rokken verloren. Daarna heb ik eigenlijk geen zin meer gehad om nieuwe jurken en rokken te kopen. Ik shop nu liever voor een leuke broek, shirt of jasje. Vroeger hield ik er heel erg van om te experimenteren met kleding. Als ik uit ging vroegen mensen zich vaak af of ik de act was of een travestiet. Ik ben lang en met hakken leverde dat nog wel eens gekke blikken op.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:57 schreef DonnaRush het volgende:
Goed nieuws voor Agnes, de eerste boerin die meedeed aan Boer zoekt Vrouw! Ze is moeder geworden van dochter Lieke.
'Albert en ik zijn zo gelukkig. Een kindje krijgen is echt het mooiste wat er bestaat', vertelt Agnes.
Op de website vertelt Agnes hoe ze het moederschap combineert met de boerderij:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/nieuws/boerin_agnes_is_moeder
[ afbeelding ]
Van welke boer is dit?quote:
Ja. Volgens BZV is de NO-polder bijvoorbeeld Overijssel. En Texel is inderdaad natuurlijk NH.quote:Op zondag 7 september 2014 21:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die kaart klopt sowieso voor geen meter.
Dat. Niet om het autootje, maar om de centen. Het valt inderdaad wel op.quote:Op dinsdag 4 november 2014 03:24 schreef Lkw het volgende:
Wel heel erg veel Noord-Holland, Brabant en Groningen of niet? Zouden ze uit andere provincies minder schrijven of trekt dat rare autootje van Yvon het gewoon niet om kriskras het hele land door te gaan en hebben ze die boeren dus maar geclusterd?
quote:Voor het achtste seizoen van Boer Zoekt Vrouw is een record aantal brieven binnengekomen. Maar liefst 2388 brievenschrijvers willen het hart van een boer veroveren, vertelde presentatrice Yvon Jaspers vandaag tijdens de winterpresentatie van de KRO-NCRV.
Aan het nieuwe seizoen doen negen boeren en één lesbische boerin mee; Bertie, Geert, Gert-Jan, Jan, Janko, Leo, Mario, Theo, Tom en Willem. Naar de voorstelronde keken in september 3,3 miljoen mensen.
De 32-jarige boer Tom heeft naar alle waarschijnlijkheid veel brieven gekregen. Door zijn looks en broeierige blik is hij een populaire kandidaat.
Volgend jaar bestaat de populaire datingshow tien jaar. In twee specials blikt Jaspers terug op al die jaren vol boeren en liefdes.
Ik heb helemaal niks met al die specials, maar kijk wel onwijs uit naar 4 januariquote:Op donderdag 18 december 2014 19:02 schreef Mylene het volgende:
Komende zondag een kerstspecial van 10 jaar BZK op Nederland 1.
En de week erop ook special #bzvquote:Op donderdag 18 december 2014 19:02 schreef Mylene het volgende:
Komende zondag een kerstspecial van 10 jaar BZK op Nederland 1.
quote:Op zondag 21 december 2014 20:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
het is dat jij het post anders had ik het niet geweten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |