N00bquote:Op zondag 7 september 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom krijg je niet gewoon een melding als je de laatste in het topic bent. Crap.
Gewoon oplettenquote:Op zondag 7 september 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom krijg je niet gewoon een melding als je de laatste in het topic bent. Crap.
Rip mugquote:Op zondag 7 september 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
HA! De mug die mij al weken teistert is platgeslagen! Gerechtigheid!
Tja, geen idee of daar ooit antwoord op komt. Ik ben volgens mij best aardig, maar of ik een schatje ben?quote:Op zondag 7 september 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De schatjes vraag van Kaneel en mij aan Yats
Wat maakt iemand een schatje?quote:Op zondag 7 september 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, geen idee of daar ooit antwoord op komt. Ik ben volgens mij best aardig, maar of ik een schatje ben?
Nou niet iedereen mag mee in bad natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2014 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, wij mogen gewoon mee in bad?
Dan snap ik waarom je geen eendjes nodig hebt.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 7 september 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
Nou niet iedereen mag mee in bad natuurlijk
Zo moeilijk was de vraag niet. Meer dat Yats het zelf zo moeilijk maakt.quote:Op zondag 7 september 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De schatjes vraag van Kaneel en mij aan Yats
Oh, ben je weer een selectief bezig?quote:Op zondag 7 september 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou niet iedereen mag mee in bad natuurlijk
Al weken?!quote:Op zondag 7 september 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
HA! De mug die mij al weken teistert is platgeslagen! Gerechtigheid!
Jij bent een hoop, maar een schatje...quote:
Ik heb toch niet zo'n groot badquote:Op zondag 7 september 2014 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ben je weer een selectief bezig?
Eerst je agente uitsluiten, nu mogen mensen weer niet mee in bad...
jij bent geen schatje gok ik, als de definitie ooit wordt vastgesteld.
Agreed, maar dan ben ik dus geen schatjequote:
Met 2 personen ja, niet met 10quote:Op zondag 7 september 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet nee.
Nja wel lekker knus.
Proberen. Altijd proberen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Nu ik erover nadenk betwijfel ik eigenlijk of er wel 2 mensen in mijn bad kunnen
Aangezien ik geen bad heb, kom ik het wel uitproberen...quote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Nu ik erover nadenk betwijfel ik eigenlijk of er wel 2 mensen in mijn bad kunnen
quote:Op zondag 7 september 2014 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent een hoop, maar een schatje...
Ijsquote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Ohw ik moet echt gaan daten.
Nog te veel dingen om te testen:
- of mn bad groot genoeg is
- of ik kan spoonen terwijl ik ijs eet
- of ik echt wel een schatje ben, ook in de ogen van iemand anders
Moeilijk moeilijk allemaal.
Wat let je?quote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Omdat ijs natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Myraela het volgende:
Spoonen terwijl je ijs eet? Waarom zou je dat willen kunnen?
Dat dus. Het enige wat ik niet kan veranderen. Mijn gezicht.quote:
Hoiquote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar je bent ook heel erg kinky natuurlijk. Dus dat heft elkaar op.quote:Op zondag 7 september 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat dus. Het enige wat ik niet kan veranderen. Mijn gezicht.
Net nog wezen halen bij de lokale Italiaanse ijsboer.quote:
Art kwam met het spoonen, daarna kwam Roy met het ijs,quote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Myraela het volgende:
Spoonen terwijl je ijs eet? Waarom zou je dat willen kunnen?
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ik word eigenlijk nooit schattig genoemd... Ik weet niet hoe ik wel genoemd word, maar schattig heb ik nog niet gehoord.
Mensen zijn niet te vertrouwen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen zeggen altijd dat ik zo stoer, ruig en sexy ben.
Niks dusquote:Op zondag 7 september 2014 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op dit moment dat jij geen schatje bent
Doe es een foto...quote:Op zondag 7 september 2014 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben wel eens een schatje genoemd, mja.. uit het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Ik ook weleens klootzakquote:Op zondag 7 september 2014 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben wel eens een schatje genoemd, mja.. uit het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Ik was vroeger ook een schatje. Nu ben ik een SCHATquote:Op zondag 7 september 2014 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Hidden treasurequote:Op zondag 7 september 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een schatje. Nu ben ik een SCHAT
Doe es afspreken dan...quote:Op zondag 7 september 2014 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee, want ik ben niet schattig op foto's. Alleen irl.
Dan zijn we allemaal lekker anders dan jijquote:Op zondag 7 september 2014 20:44 schreef yats het volgende:
Waarom wil iedereen hier ineens schattig genoemd worden?
Ik wil niet schattig genoemd worden.quote:Op zondag 7 september 2014 20:44 schreef yats het volgende:
Waarom wil iedereen hier ineens schattig genoemd worden?
Ja dat past wel in mijn world domination plannen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, en die ambitie heb je in de toekomst ook?
Noem je mij nou een yats?quote:Op zondag 7 september 2014 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Dan zijn we allemaal lekker anders dan jij
How cutequote:Op zondag 7 september 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet schattig genoemd worden.
Koetsjie Koetsjiequote:Op zondag 7 september 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Touchequote:Op zondag 7 september 2014 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan zijn we allemaal lekker anders dan jij
Gelukkig, dat lijkt me ook niets. Lief, aardig, knap etc is allemaal prima verder.quote:Op zondag 7 september 2014 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ging jij nou ook de vrijdag?quote:
Uhhmm. waarom gaat spiderman boven world domination?quote:Op zondag 7 september 2014 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat past wel in mijn world domination plannen.
Of ik moet spiderman kunnen worden, dan altijd spiderman.
Helaas, dan heb ik al andere plannen.quote:
Dat kan niet, daar is er maar 1 van en dat is meer dan genoegquote:
Dat lijkt me logisch toch.quote:Op zondag 7 september 2014 20:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhhmm. waarom gaat spiderman boven world domination?
Ohwja, grappigquote:Op zondag 7 september 2014 20:46 schreef Myraela het volgende:
Even lekker boer zoekt vrouw kijken. /burgerlijk.
Met Twi op de bank?quote:Op zondag 7 september 2014 20:46 schreef Myraela het volgende:
Alweer een seizoenquote:Op zondag 7 september 2014 20:46 schreef Myraela het volgende:
Doe ik niet, maar je verhoudingen zitten niet helemaal goed.quote:
Magicquote:Op zondag 7 september 2014 20:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doe ik niet, maar je verhoudingen zitten niet helemaal goed.
Maar even helemaal iets anders. Leg mij eens uit hoe jij nu heerlijk ontspannen in bad kan liggen terwijl je op Fok! zit?
In die zin is het net Fokquote:Op zondag 7 september 2014 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je zou denken dat alle boeren nu wel aan de vrouw zijn he
Oh, super fout. haha Dat bedoelde ik niet.quote:
Oh jawel hoor. Beetje chillen, beetje fokken, beetje wassen. Het goede levenquote:Op zondag 7 september 2014 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, super fout. haha Dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde, zo kan je toch niet lekker genieten van je bad?
Hadden we deze niet al gehad vandaag? Ik wil een nieuwe!quote:Op zondag 7 september 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, penisfeitje van de dag.
Slakken zijn hermafrodiet. Hun penis zit ongeveer waar wij de nek hebben. De zit opgevouwen, als een soort harpoen die afgeschoten kan worden. Omdat slakken hermafrodiet zijn, is de eerste slak die de ander raakt met zijn harpoenpenis, het mannetje.
Ja?quote:Op zondag 7 september 2014 20:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hadden we deze niet al gehad vandaag? Ik wil een nieuwe!
Nou in dat geval wil ik een weetje wat niet soortgelijk is.quote:Op zondag 7 september 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja?
Ik had het gisteren over platwormen.
Regenwormen kan je in tweeen hakken en dan heb je er dubbel zoveelquote:Op zondag 7 september 2014 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja?
Ik had het gisteren over platwormen.
Misschien dat ik ook wel langskomquote:Op zondag 7 september 2014 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, ja ik ben er ook vrijdag, maar de meet is alleen nog maar op zaterdag.
Ah ok, dan weet ik genoegquote:Op zondag 7 september 2014 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, ja ik ben er ook vrijdag, maar de meet is alleen nog maar op zaterdag.
Dan kan ik je m'n badeendje overhandigen, dan hoef je ons niet meer mee te nemen in bad.quote:
Oh ik ben niet zo preuts hoorquote:Op zondag 7 september 2014 20:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kan ik je m'n badeendje overhandigen, dan hoef je ons niet meer mee te nemen in bad.
Want ik moet zeggen dat ik mij nu wel ongemakkelijk begin te voelen hoor, volgens mij wordt het schuim langzaam minder.
Maar daar heb ik voor geleerd.quote:Op zondag 7 september 2014 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou in dat geval wil ik een weetje wat niet soortgelijk is.
quote:
Jawel, ik was alleen nog even aan het twijfelen over de vrijdag of zaterdag.quote:
Nja, om en om, een keer iets over zoogdieren zou ook wel eens leuk zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar daar heb ik voor geleerd.
Je bedoelt iets over mensen dan?
[..]
Ik werd laatst sexy bombshell genoemdquote:Op zondag 7 september 2014 20:46 schreef yats het volgende:
[..]
Touche
[..]
Gelukkig, dat lijkt me ook niets. Lief, aardig, knap etc is allemaal prima verder.
Dat is een mooie. Was de complimentmaker ook mooi?quote:Op zondag 7 september 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werd laatst sexy bombshell genoemd.
De mierenegel heeft een penis die op het einde in 4'ren in gesplitst. Ik weet niet of ik die foto op de laptop heb. Maar toen ik die postte zei iedereen:quote:Op zondag 7 september 2014 21:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja, om en om, een keer iets over zoogdieren zou ook wel eens leuk zijn.
Die barbusse tochquote:Op zondag 7 september 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alle slakken zijn hermafrodiet.quote:Op zondag 7 september 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, penisfeitje van de dag.
Slakken zijn hermafrodiet. Hun penis zit ongeveer waar wij de nek hebben. De zit opgevouwen, als een soort harpoen die afgeschoten kan worden. Omdat slakken hermafrodiet zijn, is de eerste slak die de ander raakt met zijn harpoenpenis, het mannetje.
Dat zou ik je eerder noemen dan schatje ja.quote:
Je had een van je vintage jurkjes aan zeker?quote:Op zondag 7 september 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 7 september 2014 21:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is een mooie. Was de complimentmaker ook mooi?
Dankjequote:Op zondag 7 september 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De mierenegel heeft een penis die op het einde in 4'ren in gesplitst. Ik weet niet of ik die foto op de laptop heb. Maar toen ik die postte zei iedereen:
Ik lag naakt in bed. Alleen wist de persoon in kwestie dat niet, want het was via internetquote:Op zondag 7 september 2014 21:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je had een van je vintage jurkjes aan zeker?
quote:Op zondag 7 september 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lag naakt in bed. Alleen wist de persoon in kwestie dat niet, want het was via internet.
Twee keer double stuffingquote:Op zondag 7 september 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
DankjeDit vind ik een leuk weetje!
Een varken heeft ook een heel interessante penis.quote:Op zondag 7 september 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De mierenegel heeft een penis die op het einde in 4'ren in gesplitst. Ik weet niet of ik die foto op de laptop heb. Maar toen ik die postte zei iedereen:
Met Kaneel in discussie gaan over slakken? Neger alsjeblieftquote:Op zondag 7 september 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alle slakken zijn hermafrodiet.
Vergeet eenden niet.quote:Op zondag 7 september 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een varken heeft ook een heel interessante penis.
quote:Op zondag 7 september 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
DankjeDit vind ik een leuk weetje!
Klopt, scherp.quote:Op zondag 7 september 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alle slakken zijn hermafrodiet.
De schroevendraaier?quote:Op zondag 7 september 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een nijlpaard?quote:Op zondag 7 september 2014 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ok...quote:Op zondag 7 september 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lag naakt in bed. Alleen wist de persoon in kwestie dat niet, want het was via internet.
quote:Op zondag 7 september 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Klopt, scherp.
[..]
De schroevendraaier?
Had dat even gezegd, dan was ik in de auto gestapt na dat complimentquote:Op zondag 7 september 2014 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kon dat niet gewoon in een spoiler...quote:Op zondag 7 september 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Klopt, scherp.
[..]
De schroevendraaier?
Geen discussie, Kaneel weet ook dat wat ik zeg waar is.quote:Op zondag 7 september 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Met Kaneel in discussie gaan over slakken? Neger alsjeblieft
Die hebben geen penis.quote:
Kurkentrekker.quote:Op zondag 7 september 2014 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Klopt, scherp.
[..]
De schroevendraaier?
Jaja ik zag het alquote:Op zondag 7 september 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen discussie, Kaneel weet ook dat wat ik zeg waar is.
[..]
Die hebben geen penis.
[..]
Kurkentrekker.
Dat bedoelde ik. Mijn slaapgebrek begint me parten te spelen.quote:Op zondag 7 september 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen discussie, Kaneel weet ook dat wat ik zeg waar is.
[..]
Die hebben geen penis.
[..]
Kurkentrekker.
Ik ben ooit eens op een KI station voor varkens geweestquote:Op zondag 7 september 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik. Mijn slaapgebrek begint me parten te spelen.
Alleen dan zonder de regen aan notesquote:Op zondag 7 september 2014 21:07 schreef artelligence het volgende:
Slakken - Slakkenspoor - vuigheid. Lijkt de Sex SC wel
Jij was niet de persoon die het compliment gaf.quote:Op zondag 7 september 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Had dat even gezegd, dan was ik in de auto gestapt na dat compliment
Nee, hebben ze wel. Wokkelvormig. Andere vogels hebben dat niet, eendjes zijn de uitzonderingenquote:
Door ene legerofficier darmkanaal?quote:Op zondag 7 september 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen dan zonder de regen aan notes
I know, zo smooth ben ik nietquote:Op zondag 7 september 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was niet de persoon die het compliment gaf.
Eenden zijn de 'medelanders' onder de volgels...quote:Op zondag 7 september 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hebben ze wel. Wokkelvormig. Andere vogels hebben dat niet, eendjes zijn de uitzonderingen.
quote:Op zondag 7 september 2014 21:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Eenden zijn de 'medelanders' onder de volgels...
Ja maar niet tijdens het paringsseizoenquote:
Nee, dan zijn het barbarenquote:Op zondag 7 september 2014 21:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar niet tijdens het paringsseizoen
Tofquote:Op zondag 7 september 2014 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens op een KI station voor varkens geweest.
Nee, viel mee.quote:Op zondag 7 september 2014 21:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Door ene legerofficier darmkanaal?
Eigenlijk gewoon alle mannen.quote:Op zondag 7 september 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dan zijn het barbaren. Maar dat zijn wel meer diersoorten
.
Heet je ook nog Rico toevallig?quote:Op zondag 7 september 2014 21:09 schreef artelligence het volgende:
Ik ben ook niet smooth. Ik ben suave. Maar ik ben ook half latino.
Ik ken hele lieve mannen. Maar ook klootzakken en een stel dat ertussen zweeft. Doe mij de eerste groep maar.quote:
Dat hangt van de bui op dat moment af. Maar ik beperk me dan ook niet tot 1 seizoen.quote:
Na mijn laatste escapades weet ik niet meer in welke categorie ik val.quote:Op zondag 7 september 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken hele lieve mannen. Maar ook klootzakken en een stel dat ertussen zweeft. Doe mij de eerste groep maar.
Hetzelfde kan gezegd worden over de vrouwen.quote:Op zondag 7 september 2014 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken hele lieve mannen. Maar ook klootzakken en een stel dat ertussen zweeft. Doe mij de eerste groep maar.
Nee vooral jij Roy, hier lieve praatjes maar ondertussen...quote:
Waarschijnlijk nog steeds gewoon de lieve mannen categorie.quote:Op zondag 7 september 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Na mijn laatste escapades weet ik niet meer in welke categorie ik val.
Een eerlijke klootzak misschien?quote:Op zondag 7 september 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Na mijn laatste escapades weet ik niet meer in welke categorie ik val.
Pardon?quote:Op zondag 7 september 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog steeds gewoon de liever mannen categorie.
Shit, you're on to me.quote:Op zondag 7 september 2014 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee vooral jij Roy, hier lieve praatjes maar ondertussen...
Ik houd het wel geheim hoor.quote:
Ik ben jaloers, ik wou dat ik zo'n überfout nummer met mijn naam erin zou hebben.quote:
Gelukkig.quote:
Geen flauw idee, ik snap dat namelijk ook niet.quote:Op zondag 7 september 2014 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Gelukkig.
Daarover gesproken trouwens. Waarom wordt je als man gelijk als homo bestempeld als je zegt dat iemand geen lelijke man is?
Vrijdag een hele discussie over gehad met 2 collega's. Ik snap niet wat er mis mee zou moeten zijn. Want ik weet toch heel duidelijk dat ik niet op mannen val.
Wat doe je in bad? Bruisballen er in gooien? Lezen? Muziek luisteren?quote:Op zondag 7 september 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Geheimen onthullen terwijl je in bad zit. Misschien heeft Art gelijk en begint het wel een beetje op Sex sc te lijken.
Welnee, dan zou ik je de vraag gesteld hebben of je mijn rug komt wassen.quote:Op zondag 7 september 2014 21:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Geheimen onthullen terwijl je in bad zit. Misschien heeft Art gelijk en begint het wel een beetje op Sex sc te lijken.
Gelukkig, heb ik eindelijk medestanders.quote:Op zondag 7 september 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik snap dat namelijk ook niet.
Ik heb net geleerd dat je comics moet lezen in bad.quote:Op zondag 7 september 2014 21:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat doe je in bad? Bruisballen er in gooien? Lezen? Muziek luisteren?
Nee dat is waar. Nja ik durft toch niks meer te zeggen nu eigenlijk voor het geval je het ooit voor elkaar krijgt om een echte agent in zo'n pakje te krijgen.quote:Op zondag 7 september 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Welnee, dan zou ik je de vraag gesteld hebben of je mijn rug komt wassen.
En dat heb ik niet gedaan he.
9 van de 10 keer zijn dat soort mannen ook voetbalfans. Moet je maar es vragen waarom zij zo opgewonden worden van 22 mannen in korte broeken met geschoren benen die achter een bal aanjagen en die tussen de palen moeten krijgen. Da's pas gay.quote:Op zondag 7 september 2014 21:18 schreef aeque het volgende:
Gelukkig.
Daarover gesproken trouwens. Waarom wordt je als man gelijk als homo bestempeld als je zegt dat iemand geen lelijke man is?
Vrijdag een hele discussie over gehad met 2 collega's. Ik snap niet wat er mis mee zou moeten zijn. Want ik weet toch heel duidelijk dat ik niet op mannen val.
Sexy bombshell.quote:
Je hebt nog gelijk ook.quote:Op zondag 7 september 2014 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
9 van de 10 keer zijn dat soort mannen ook voetbalfans. Moet je maar es vragen waarom zij zo opgewonden worden van 22 mannen in korte broeken met geschoren benen die achter een bal aanjagen en die tussen de palen moeten krijgen. Da's pas gay.
Ik ga mijn best doenquote:Op zondag 7 september 2014 21:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Nja ik durft toch niks meer te zeggen nu eigenlijk voor het geval je het ooit voor elkaar krijgt om een echte agent in zo'n pakje te krijgen.
Ik doe gewoon geen belastende uitspraken/toezeggingen meer.
Fax, misschien moet je Samzz anders gewoon eens mee op date vragen. Deze tactiek die je nu hanteert werkt geloof ik niet.quote:
Dat sowieso.quote:
Daten is engquote:Op zondag 7 september 2014 21:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Fax, misschien moet je Samzz anders gewoon eens mee op date vragen. Deze tactiek die je nu hanteert werkt geloof ik niet.
Ja maar soms moet het nou eenmaal voordat je aan de slag kunt.quote:
pijnigen helpt tegen het vastzitten?quote:Op zondag 7 september 2014 21:24 schreef yats het volgende:
Is er toevallig een vrijwilligster die mijn nek en schouders wil komen pijnigen? Damn, ik zit echt compleet vast.
Ja dat had je jezelf eerder moeten bedenken hequote:Op zondag 7 september 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je je best niet doet
aan de slag kunt?quote:Op zondag 7 september 2014 21:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar soms moet het nou eenmaal voordat je aan de slag kunt.
I know.... even een onoplettend momentje.quote:Op zondag 7 september 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat had je jezelf eerder moeten bedenken he
Ik lees Harry Potter en de Relieken van de Dood.quote:
Nou, zo komt dat voorspel wel los...quote:
Ja je kent fax inmiddels toch wel.quote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees Harry Potter en de Relieken van de Dood.
Ja, ik bedoelde het los masseren. Maar dat voelt voor mij waarschijnlijk de eerste 10 minuten als pijnigen gezien hoe vast het zit.quote:Op zondag 7 september 2014 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
pijnigen helpt tegen het vastzitten?
Sexy, tell us morequote:
Ah, onduidelijk verzoek.quote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde het los masseren. Maar dat voelt voor mij waarschijnlijk de eerste 10 minuten als pijnigen gezien hoe vast het zit.
Welk voorspel? Ik ben alleenquote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, zo komt dat voorspel wel los...
quote:
Eigenlijk puur omdat pyjama's irritant zijn.quote:
Nee hoor. Daten is leuk. Ik doe het helaas te weinig.quote:
Hermelienquote:Op zondag 7 september 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees Harry Potter en de Relieken van de Dood.
Nou ja, normaal geef ik de massages, dus misschien zit daar de onduidelijkheid in. Ik ben het niet gewend ze te krijgen.quote:Op zondag 7 september 2014 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, onduidelijk verzoek.
Als ik iemand verzoek om mij te masseren of te pijnigen zijn dat toch echt twee hele andere dingen.
Stiekem zit je volop te genieten of niet twi?quote:Op zondag 7 september 2014 21:29 schreef twi het volgende:
Boer Zoekt Vrouw is afgelopen, nu tijd voorrrrrrrrr.....
Heel Holland Bakt!
Nou ik wil toch wel iets over het zaakje hebben hoorquote:Op zondag 7 september 2014 21:27 schreef artelligence het volgende:
Naakt slapenik irriteer me altijd als ik iets draag in bed
You didn't choose the thug life, the thug life choose you.quote:Op zondag 7 september 2014 21:29 schreef twi het volgende:
Heel Holland Bakt!
Eng en leuk.quote:Op zondag 7 september 2014 21:28 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor. Daten is leuk. Ik doe het helaas te weinig.
Vrijwilligers genoeg hier. Ik las net iets in het tindertopic maar zal geen naam noemen.quote:
Agreed, daarom draag ik die ook nooit. Een boxershort is genoeg.quote:Op zondag 7 september 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
Eigenlijk puur omdat pyjama's irritant zijn.
Forrest gumpquote:Op zondag 7 september 2014 21:29 schreef twi het volgende:
Heel Holland Bakt!
Dat zeker. Ik moet toch maar weer eens een date proberen te regelen denk ik.quote:
Nee hoor. Ik ga er vooraf eigenlijk nooit vanuit dat het wat oplevert en ga puur voor een gezellige avond. Dan is het ook vrijwel altijd leuk.quote:
Owja, de date zelf was leuk, alleen naderhand was het wat minder leukquote:Op zondag 7 september 2014 21:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoeft nietheb ook leuke dates gehad zonder vervolg.
Tindertopic?quote:Op zondag 7 september 2014 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Vrijwilligers genoeg hier. Ik las net iets in het tindertopic maar zal geen naam noemen.
[..]
Agreed, daarom draag ik die ook nooit. Een boxershort is genoeg.
[..]
Forrest gump
[..]
Dat zeker. Ik moet toch maar weer eens een date proberen te regelen denk ik.
[..]
Nee hoor. Ik ga er vooraf eigenlijk nooit vanuit dat het wat oplevert en ga puur voor een gezellige avond. Dan is het ook vrijwel altijd leuk.
Ja, vraag het fax maarquote:
Daten?quote:
Lijkt me ook niet leuk voor de vrouwen als je ze een half jaar laat wachten op de vervolgdate.quote:Op zondag 7 september 2014 21:37 schreef aeque het volgende:
Daten, ik mag al blij zijn als ik er 1 in 6 maanden kan krijgen.
Goed bezig!quote:
Heb je wel genoeg te vertellen op een date?quote:Op zondag 7 september 2014 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja, de date zelf was leuk, alleen naderhand was het wat minder leuk
Ik snap 't niet.quote:
Ja, je weet wel, afspreken met iemand om te zien of er mogelijk relatie-potentieel is.quote:
Aha. Geen flauw idee.quote:Op zondag 7 september 2014 21:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb Tinder weer geinstalleerdIs 35 km genoeg?
Nee, hoor. Het is hier stil en lekker rustigquote:
Zo erg zal het toch niet zijn?quote:Op zondag 7 september 2014 21:37 schreef aeque het volgende:
Slechte tip, je moet een beetje mysterieus zijn en alleen met gevatte oneliners strooien.quote:Op zondag 7 september 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg te vertellen op een date?
Nu even een glaasje wijn en dan slapenquote:
Je weet hoe ik het bedoelquote:Op zondag 7 september 2014 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet leuk voor de vrouwen als je ze een half jaar laat wachten op de vervolgdate.
Ik weet wat daten is, het was een vraag slimmerikquote:Op zondag 7 september 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap 't niet.
[..]
Ja, je weet wel, afspreken met iemand om te zien of er mogelijk relatie-potentieel is.
Ja hoor, da's normaal geen probleemquote:Op zondag 7 september 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg te vertellen op een date?
Helaas wel.quote:
Hoezo eigen schuld?quote:Op zondag 7 september 2014 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Helaas wel.
Maar is ook ergens wel mijn eigen schuld.
Oh, maar je weet 't antwoord toch alquote:Op zondag 7 september 2014 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet wat daten is, het was een vraag slimmerik
Ik postte net iets in het Tinder topicquote:Op zondag 7 september 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap 't niet.
[..]
Ja, je weet wel, afspreken met iemand om te zien of er mogelijk relatie-potentieel is.
[..]
Aha. Geen flauw idee.
[..]
Nee, hoor. Het is hier stil en lekker rustig.
Omdat je hier nooit wat interessants vertelt eigenlijk. :$quote:
Dat heb je wel verdiend jaquote:Op zondag 7 september 2014 21:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu even een glaasje wijn en dan slapen
Ik ook, maar dan moet het wel tot een date komenquote:
Mijn laatste date is van 1,5 jaar geleden.quote:Op zondag 7 september 2014 21:37 schreef aeque het volgende:
Auchquote:Op zondag 7 september 2014 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je hier nooit wat interessants vertelt eigenlijk. :$
Om te daten moet je toch vaak eerst ook de stap nemen om op iemand af te stappen.quote:
Maar even een serieus, wil je daten om iets iemand te vinden voor een relatie, of wil je daten in de hoop dat er seks uit voortkomt?quote:
Daar hebben we jou voor gelukkigquote:Op zondag 7 september 2014 21:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je hier nooit wat interessants vertelt eigenlijk. :$
Mwah ik snap dat je het zo ziet als je echt een relatie wil en dat niet lukt...quote:
Zelfs als de baard eraf is?quote:Op zondag 7 september 2014 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, maar je weet 't antwoord toch al.
Oh, nou. Whoehoe dan maarquote:Op zondag 7 september 2014 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik postte net iets in het Tinder topic
Ja maar jij kiest er zelf voor zeg je steeds.quote:Op zondag 7 september 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn laatste date is van 1,5 jaar geleden.
Een relatie met seks is ook wel prettig.quote:Op zondag 7 september 2014 21:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar even een serieus, wil je daten om iets iemand te vinden voor een relatie, of wil je daten in de hoop dat er seks uit voortkomt?
Dat eerste eigenlijk. Dat is wellicht ook het probleem gezien 99% van de vrouwen tegenwoordig juist het 2e ljkt te willenquote:Op zondag 7 september 2014 21:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar even een serieus, wil je daten om iets iemand te vinden voor een relatie, of wil je daten in de hoop dat er seks uit voortkomt?
Dat is natuurlijk waar. En ja, zelfs als de baard eraf is.quote:Op zondag 7 september 2014 21:41 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfs als de baard eraf is?
Vragen kan altijd.
Echt? Dan valt het bij mij met 3 weken geleden nog meequote:Op zondag 7 september 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn laatste date is van 1,5 jaar geleden.
Ik denk dat die statistiek niet helemaal goed is Faxman.quote:Op zondag 7 september 2014 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat eerste eigenlijk. Dat is wellicht ook het probleem gezien 99% van de vrouwen tegenwoordig juist het 2e ljkt te willen
Ah, bekend probleemquote:Op zondag 7 september 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Om te daten moet je toch vaak eerst ook de stap nemen om op iemand af te stappen.
En, geen vervolgdate?quote:Op zondag 7 september 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Echt? Dan valt het bij mij met 3 weken geleden nog mee
Ja duhh maar dan is het niet alleen om de seks, dat bedoelde ik.quote:Op zondag 7 september 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een relatie met seks is ook wel prettig.
Ik ben altijd scherp.quote:Op zondag 7 september 2014 21:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja duhh maar dan is het niet alleen om de seks, dan bedoelde ik.
Maar fijn dat jij in bad lekker scherp bent.
Deze man weetquote:Op zondag 7 september 2014 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoef je zelfs niet eens voor te xboxen.
Klopt. Niet dat ik verder veel mogelijkheid had hoor, maar toch.quote:Op zondag 7 september 2014 21:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar jij kiest er zelf voor zeg je steeds.
Ik snap niet waarom jij maar vol blijft houden dat je problemen hebt. Je date meer dan 3/4 hier.quote:Op zondag 7 september 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Echt? Dan valt het bij mij met 3 weken geleden nog mee
Ik heb vakantiequote:
Bier drinken: ja. Xbox: meh....quote:
Beide, samen met PCquote:Op zondag 7 september 2014 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh je bent zo'n playstation fanboy.
Zonde, gemiste kansquote:Op zondag 7 september 2014 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk waar. En ja, zelfs als de baard eraf is.
Helaas nietquote:
Ligt dat aan mij of aan 3/4 hier? Zoveel leveren die dates buiten een leuke avond ook niet op.quote:Op zondag 7 september 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet waarom jij maar vol blijft houden dat je problemen hebt. Je date meer dan 3/4 hier.
Verwend.quote:Op zondag 7 september 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet waarom jij maar vol blijft houden dat je problemen hebt. Je date meer dan 3/4 hier.
Een leuke avond is al ietsquote:Op zondag 7 september 2014 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde, gemiste kans
[..]
Helaas niet
[..]
Ligt dat aan mij of aan 3/4 hier? Zoveel leveren die dates buiten een leuke avond ook niet op.
Dan heb je dat toch weer.quote:Op zondag 7 september 2014 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde, gemiste kans
[..]
Helaas niet
[..]
Ligt dat aan mij of aan 3/4 hier? Zoveel leveren die dates buiten een leuke avond ook niet op.
Dat zou kunnen, maar ja, wat er niet is, is er niet.quote:Op zondag 7 september 2014 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde, gemiste kans
[..]
Helaas niet
[..]
Nee.quote:Op zondag 7 september 2014 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh je bent zo'n playstation fanboy.
Twi, mallerd.quote:Op zondag 7 september 2014 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Aan de voetjes kan het niet hebben gelegen.
I know the feel broquote:Op zondag 7 september 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Hij kent onze struggles niet.
quote:Op zondag 7 september 2014 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of gewoon Nintendo 64, lekker GoldenEye splitscreen spelen.
quote:Op zondag 7 september 2014 21:47 schreef twi het volgende:
[..]
Aan de voetjes kan het niet hebben gelegen.
Ik ken ze maar al te goed kaneel, meer dan je denkt zelfsquote:Op zondag 7 september 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Hij kent onze struggles niet.
Ach, dat gezellig bieren is ook al leuk om te doenquote:Op zondag 7 september 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ja, wat er niet is, is er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |