N00bquote:Op zondag 7 september 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom krijg je niet gewoon een melding als je de laatste in het topic bent. Crap.
Gewoon oplettenquote:Op zondag 7 september 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom krijg je niet gewoon een melding als je de laatste in het topic bent. Crap.
Rip mugquote:Op zondag 7 september 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
HA! De mug die mij al weken teistert is platgeslagen! Gerechtigheid!
Tja, geen idee of daar ooit antwoord op komt. Ik ben volgens mij best aardig, maar of ik een schatje ben?quote:Op zondag 7 september 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De schatjes vraag van Kaneel en mij aan Yats
Wat maakt iemand een schatje?quote:Op zondag 7 september 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, geen idee of daar ooit antwoord op komt. Ik ben volgens mij best aardig, maar of ik een schatje ben?
Nou niet iedereen mag mee in bad natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2014 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, wij mogen gewoon mee in bad?
Dan snap ik waarom je geen eendjes nodig hebt.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 7 september 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
Nou niet iedereen mag mee in bad natuurlijk
Zo moeilijk was de vraag niet. Meer dat Yats het zelf zo moeilijk maakt.quote:Op zondag 7 september 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De schatjes vraag van Kaneel en mij aan Yats
Oh, ben je weer een selectief bezig?quote:Op zondag 7 september 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou niet iedereen mag mee in bad natuurlijk
Al weken?!quote:Op zondag 7 september 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
HA! De mug die mij al weken teistert is platgeslagen! Gerechtigheid!
Jij bent een hoop, maar een schatje...quote:
Ik heb toch niet zo'n groot badquote:Op zondag 7 september 2014 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ben je weer een selectief bezig?
Eerst je agente uitsluiten, nu mogen mensen weer niet mee in bad...
jij bent geen schatje gok ik, als de definitie ooit wordt vastgesteld.
Agreed, maar dan ben ik dus geen schatjequote:
Met 2 personen ja, niet met 10quote:Op zondag 7 september 2014 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet nee.
Nja wel lekker knus.
Proberen. Altijd proberen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Nu ik erover nadenk betwijfel ik eigenlijk of er wel 2 mensen in mijn bad kunnen
Aangezien ik geen bad heb, kom ik het wel uitproberen...quote:Op zondag 7 september 2014 20:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Nu ik erover nadenk betwijfel ik eigenlijk of er wel 2 mensen in mijn bad kunnen
quote:Op zondag 7 september 2014 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent een hoop, maar een schatje...
Ijsquote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Ohw ik moet echt gaan daten.
Nog te veel dingen om te testen:
- of mn bad groot genoeg is
- of ik kan spoonen terwijl ik ijs eet
- of ik echt wel een schatje ben, ook in de ogen van iemand anders
Moeilijk moeilijk allemaal.
Wat let je?quote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Omdat ijs natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Myraela het volgende:
Spoonen terwijl je ijs eet? Waarom zou je dat willen kunnen?
Dat dus. Het enige wat ik niet kan veranderen. Mijn gezicht.quote:
Hoiquote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar je bent ook heel erg kinky natuurlijk. Dus dat heft elkaar op.quote:Op zondag 7 september 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat dus. Het enige wat ik niet kan veranderen. Mijn gezicht.
Net nog wezen halen bij de lokale Italiaanse ijsboer.quote:
Art kwam met het spoonen, daarna kwam Roy met het ijs,quote:Op zondag 7 september 2014 20:39 schreef Myraela het volgende:
Spoonen terwijl je ijs eet? Waarom zou je dat willen kunnen?
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ik word eigenlijk nooit schattig genoemd... Ik weet niet hoe ik wel genoemd word, maar schattig heb ik nog niet gehoord.
Mensen zijn niet te vertrouwen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen zeggen altijd dat ik zo stoer, ruig en sexy ben.
Niks dusquote:Op zondag 7 september 2014 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op dit moment dat jij geen schatje bent
Doe es een foto...quote:Op zondag 7 september 2014 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben wel eens een schatje genoemd, mja.. uit het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Ik ook weleens klootzakquote:Op zondag 7 september 2014 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben wel eens een schatje genoemd, mja.. uit het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Ik was vroeger ook een schatje. Nu ben ik een SCHATquote:Op zondag 7 september 2014 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Hidden treasurequote:Op zondag 7 september 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook een schatje. Nu ben ik een SCHAT
Doe es afspreken dan...quote:Op zondag 7 september 2014 20:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee, want ik ben niet schattig op foto's. Alleen irl.
Dan zijn we allemaal lekker anders dan jijquote:Op zondag 7 september 2014 20:44 schreef yats het volgende:
Waarom wil iedereen hier ineens schattig genoemd worden?
Ik wil niet schattig genoemd worden.quote:Op zondag 7 september 2014 20:44 schreef yats het volgende:
Waarom wil iedereen hier ineens schattig genoemd worden?
Ja dat past wel in mijn world domination plannen.quote:Op zondag 7 september 2014 20:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, en die ambitie heb je in de toekomst ook?
Noem je mij nou een yats?quote:Op zondag 7 september 2014 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Dan zijn we allemaal lekker anders dan jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |