N00bquote:Op zondag 7 september 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom krijg je niet gewoon een melding als je de laatste in het topic bent. Crap.
Gewoon oplettenquote:Op zondag 7 september 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom krijg je niet gewoon een melding als je de laatste in het topic bent. Crap.
Rip mugquote:Op zondag 7 september 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
HA! De mug die mij al weken teistert is platgeslagen! Gerechtigheid!
Tja, geen idee of daar ooit antwoord op komt. Ik ben volgens mij best aardig, maar of ik een schatje ben?quote:Op zondag 7 september 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De schatjes vraag van Kaneel en mij aan Yats
Wat maakt iemand een schatje?quote:Op zondag 7 september 2014 20:33 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, geen idee of daar ooit antwoord op komt. Ik ben volgens mij best aardig, maar of ik een schatje ben?
Nou niet iedereen mag mee in bad natuurlijkquote:Op zondag 7 september 2014 20:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wauw, wij mogen gewoon mee in bad?
Dan snap ik waarom je geen eendjes nodig hebt.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 7 september 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
Nou niet iedereen mag mee in bad natuurlijk
Zo moeilijk was de vraag niet. Meer dat Yats het zelf zo moeilijk maakt.quote:Op zondag 7 september 2014 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De schatjes vraag van Kaneel en mij aan Yats
Oh, ben je weer een selectief bezig?quote:Op zondag 7 september 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou niet iedereen mag mee in bad natuurlijk
Al weken?!quote:Op zondag 7 september 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
HA! De mug die mij al weken teistert is platgeslagen! Gerechtigheid!
Jij bent een hoop, maar een schatje...quote:
Ik heb toch niet zo'n groot badquote:Op zondag 7 september 2014 20:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ben je weer een selectief bezig?
Eerst je agente uitsluiten, nu mogen mensen weer niet mee in bad...
jij bent geen schatje gok ik, als de definitie ooit wordt vastgesteld.
Agreed, maar dan ben ik dus geen schatjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |