Dit. Ik heb een aantal keren zeer serieus gereageerd op zijn scenario en op wat hij 'feiten' noemt. Ik krijg daar helaas niet echt een reactie op.quote:Op zondag 7 september 2014 21:03 schreef SAJ het volgende:
[..]
Die zgn. theorie van Jackie gebaseerd op door haar genoemde '8 feiten', bleken later 8 aannames te zijn. En vervolgens, aangetoond door meerdere personen hier, bleken 6 van deze 8 aannames niet te kloppen. Aan een aan haar gericht verzoek om die aannames te onderbouwen, heeft ze niet gereageerd.
Dus dat was een zeer magere theorie.
ohhh er wonen daar wel meer hele zieke figuren hoor ozzie ,wild bill,Roger Imerman en die zogenaamde nepdokter die jungle olie verkoopt. wie er nu allemaal nog vastzitten weet ik nietquote:Op zondag 7 september 2014 21:07 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Jackie is een 'Hij' maar over Henry heeft Jackie wel gelijk, zo'n zieke uitingen (filmpjes en foto's van het slaan en vernederen van vrouwen, zieke uitspraken etc zomaar plaatsen op z'n pagina) behoren echt niet gewoonweg 'tot de Latijns-Zuid-Amerikaanse cultuur' heb even navraag gedaan bij mensen die zélf mensen uit Zuid Amerika kennen, en ook daar is het echt niet normaal.
Ben ik met je eens, is absoluut niet normaal. Maar zo lopen er veel meer rond.quote:Op zondag 7 september 2014 21:07 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Jackie is een 'Hij' maar over Henry heeft Jackie wel gelijk, de zieke uitingen van Henry (filmpjes en foto's van het slaan en vernederen van vrouwen, zieke uitspraken etc zomaar plaatsen op z'n pagina) behoren echt niet gewoonweg 'tot de Latijns-Zuid-Amerikaanse cultuur' heb navraag gedaan bij mensen die zélf mensen uit Zuid Amerika kennen, en ook daar is het echt niet normaal.
Het lijkt een beetje de aard van dit topic. Mensen zijn voornamelijk bezig om hun eigen ideeën erover te etaleren. Niet omdat iemand hier bijzondere kennis of inzicht heeft, maar omdat ze allemaal profeten van De Waarheid willen zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 21:09 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik merk sowieso dat op veel serieuze reacties van mij waar veel werk inzit (samenvattingen van audiofragmenten bv) eigenlijk geen reactie komt.
Jammer is dat.
Het kan. Maar het is zo vreemd en zo onwaarschijnlijk.. 11 dagen 112/911 bellen. 90 foto's maken in één nacht.. En vanaf 1 april, dus ook niet omdat de zaak veel aandacht kreeg zoals sommigen hier hebben aangedragen.quote:Op zondag 7 september 2014 21:09 schreef Grijzemassa het volgende:
Nog even over de noodnummers 112 of 911. Als je met een Europese gsm 112 belt in Amerika, wordt het automatisch doorgeschakeld naar 911. Het feit dat beide nummers gebeld zijn kan door willekeurig iedereen gedaan zijn. Dus 112 hoeft niet perse door iemand gebeld zijn met kennis van het Ned. noodnummer. Als het toestel vergrendeld was met pincode, zie je alleen de optie "noodoproep" Iemand die de telefoon gevonden heeft en op die optie drukt, belt dan dus 112. Een Panamees zal niet weten wat de Nederlandse tekst inhoud. In de andere telefoon zou een Panamees prepaid kaartje gezeten kunnen hebben met als noodnummer 911, verder zelfde verhaal.
De latere oproepen zouden dan dus of door Kris en Lisanne gedaan kunnen zijn of door een toevallige vinder.
quote:Op zondag 7 september 2014 21:11 schreef StaceySinger het volgende: Ohhh er wonen daar wel meer hele zieke figuren hoor ozzie ,wild bill en die zogenaamde nepdokter die jungle olie verkoopt. wie er nu allemaal nog vastzitten weet ik niet
Klopt. Maar bedoelde even specifiek dat het daar dan alsnog niet als 'normaal' of 'tot de cultuur behorend' word beschouwd. Het maakt hem echter daarmee nog niet gelijk tot dader, klopt.quote:Op zondag 7 september 2014 21:11 schreef SAJ het volgende: Ben ik met je eens, is absoluut niet normaal. Maar zo lopen er veel meer rond.
Je kunt het ook opvatten dat er een groot aantal users jouw scenario als een zeer goed mogelijk scenario zien; en er geen zwakke plekken in kunnen ontdekken.quote:Op zondag 7 september 2014 21:09 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dit. Ik heb een aantal keren zeer serieus gereageerd op zijn scenario en op wat hij 'feiten' noemt. Ik krijg daar helaas niet echt een reactie op.
Maar op mijn eigen scenario krijg ik eigenlijk ook niet echt reactie van andere users terwijl ik die wel mogelijk acht.
Ik merk sowieso dat op veel serieuze reacties van mij waar veel werk inzit (samenvattingen van audiofragmenten bv) eigenlijk geen reactie komt.
Jammer is dat.
Volgens mij klopt dit niet.quote:Op zondag 7 september 2014 21:09 schreef Grijzemassa het volgende:
Nog even over de noodnummers 112 of 911. Als je met een Europese gsm 112 belt in Amerika, wordt het automatisch doorgeschakeld naar 911. Het feit dat beide nummers gebeld zijn kan door willekeurig iedereen gedaan zijn. Dus 112 hoeft niet perse door iemand gebeld zijn met kennis van het Ned. noodnummer. Als het toestel vergrendeld was met pincode, zie je alleen de optie "noodoproep" Iemand die de telefoon gevonden heeft en op die optie drukt, belt dan dus 112. Een Panamees zal niet weten wat de Nederlandse tekst inhoud. In de andere telefoon zou een Panamees prepaid kaartje gezeten kunnen hebben met als noodnummer 911, verder zelfde verhaal.
De latere oproepen zouden dan dus of door Kris en Lisanne gedaan kunnen zijn of door een toevallige vinder.
Idd. Ik heb één keer mijn scenario uitgebreid beschreven en uitgebreid onderbouwd.quote:Op zondag 7 september 2014 21:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje de aard van dit topic. Mensen zijn voornamelijk bezig om hun eigen ideeën erover te etaleren. Niet omdat iemand hier bijzondere kennis of inzicht heeft, maar omdat ze allemaal profeten van De Waarheid willen zijn.
Best wel aapachtig gedrag, eigenlijk.
Mee eens. Het is merkwaardig om te zien hoe sommigen bezig zijn hier hun gelijk te krijgen.quote:Op zondag 7 september 2014 21:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje de aard van dit topic. Mensen zijn voornamelijk bezig om hun eigen ideeën erover te etaleren. Niet omdat iemand hier bijzondere kennis of inzicht heeft, maar omdat ze allemaal profeten van De Waarheid willen zijn.
Best wel aapachtig gedrag, eigenlijk.
Ja het blijft vreemd ben ik met je eens. De laatste berichten spraken trouwens van maar 2 noodoproepen, de eerste om 16.00 uur op 1 april en de tweede om 10.30 op 2 april. Als dat zo is dan maakt dat het spelen met/uitproberen van de camera op 8 april door een vinder iets aannemelijkerquote:Op zondag 7 september 2014 21:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het kan. Maar het is zo vreemd en zo onwaarschijnlijk.. 11 dagen 112/911 bellen. 90 foto's maken in één nacht.. En vanaf 1 april, dus ook niet omdat de zaak veel aandacht kreeg zoals sommigen hier hebben aangedragen.
Ik ben er nog. Weet alleen niet of ik nog lang blijf op dit forumquote:Op zondag 7 september 2014 21:09 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dit. Ik heb een aantal keren zeer serieus gereageerd op zijn scenario en op wat hij 'feiten' noemt. Ik krijg daar helaas niet echt een reactie op.
Maar op mijn eigen scenario krijg ik eigenlijk ook niet echt reactie van andere users terwijl ik die wel mogelijk acht.
Jammer is dat.
Oke, voor zover ik weet had 1 een iPhone en 1 een smartphonequote:Op zondag 7 september 2014 21:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet.
Als mijn iPhone vergrendeld is en ik klik op de tekst 'noodoproep' gaat ie niet automatisch bellen. Ik moet zelf echt specifiek de nummers intoetsen.
Volgens mij was het zo:quote:Op zondag 7 september 2014 21:17 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja het blijft vreemd ben ik met je eens. De laatste berichten spraken trouwens van maar 2 noodoproepen, de eerste om 16.00 uur op 1 april en de tweede om 10.30 op 2 april. Als dat zo is dan maakt dat het spelen met/uitproberen van de camera op 8 april door een vinder iets aannemelijker
Namen en shamen. En niet de eerste keer. Hopelijk wel de laatste keer. Bah.quote:Op zondag 7 september 2014 21:07 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Jackie is een 'Hij' maar over Henry heeft Jackie wel gelijk, de zieke uitingen van Henry (filmpjes en foto's van het slaan en vernederen van vrouwen, zieke uitspraken etc die hij zomaar plaatst op z'n pagina) behoren echt niet gewoonweg 'tot de Latijns-Zuid-Amerikaanse cultuur' heb navraag gedaan bij mensen die zélf mensen en de gehele cultuur uit Zuid Amerika kennen, en het openbare vernederen van vrouwen is daar wel degelijk niet normaal.
Ik kan me alleen dat eenvandaagverslag goed herinneren wat dat betreft. Daar had men het over een eerste noodoproep om 16:30. De dagen daarna meerdere noodoproepen en de laatste noodoproep op 11 april.quote:Op zondag 7 september 2014 21:17 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja het blijft vreemd ben ik met je eens. De laatste berichten spraken trouwens van maar 2 noodoproepen, de eerste om 16.00 uur op 1 april en de tweede om 10.30 op 2 april. Als dat zo is dan maakt dat het spelen met/uitproberen van de camera op 8 april door een vinder iets aannemelijker
Ouder1 haar scenario acht ik ook heel goed mogelijk.quote:Op zondag 7 september 2014 21:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Idd. Ik heb één keer mijn scenario uitgebreid beschreven en uitgebreid onderbouwd.
Ik denk dat er hier niemand is die nog weet wat die was. Mig lijkt te denken dat ik een verdwaling-aanhanger ben. Niet echt dus.![]()
Maar de mijne heeft dan ook wat minder sensatie en zo.
ik ga ff de link zoekenquote:Op zondag 7 september 2014 21:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik kan me alleen dat eenvandaagverslag goed herinneren wat dat betreft. Daar had men het over een eerste noodoproep om 16:30. De dagen daarna meerdere noodoproepen en de laatste noodoproep op 11 april.
Zou dat dan niet meer kloppen? Of weten we nu gewoon iets meer? Dat de tweede noodoproep gedaan zou zijn op 2 april om 10:30?
Valt het trouwens niemand op dat het allemaal ronde getallen zijn?
Dat klopt. Kris had een iPhone en Lisanne een smartphone van het merk Samsung.quote:Op zondag 7 september 2014 21:19 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Oke, voor zover ik weet had 1 een iPhone en 1 een smartphone
Dank je. In het ieder geval nog iemand die hem zich kan herinneren.quote:Op zondag 7 september 2014 21:21 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ouder1 haar scenario acht ik ook heel goed mogelijk.
Nope, Zie post #91quote:Op zondag 7 september 2014 21:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Valt het trouwens niemand op dat het allemaal ronde getallen zijn?
Wat is "jouw" scenario? Hoeft niet uitgebreid hoor, maar ik ben wel benieuwd. Ik heb alles hier wel gelezen, maar ik heb geen idee meer wat jij net denkt...quote:Op zondag 7 september 2014 21:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Idd. Ik heb één keer mijn scenario uitgebreid beschreven en uitgebreid onderbouwd.
Ik denk dat er hier niemand is die nog weet wat die was. Mig lijkt te denken dat ik een verdwaling-aanhanger ben. Niet echt dus.![]()
Maar de mijne heeft dan ook wat minder sensatie en zo.
bron?quote:Op zondag 7 september 2014 21:09 schreef Grijzemassa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |