Het punt is, cultuurrelativist, dat je in bepaalde landen een stuk meer hebt dan elders.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het punt is, sherlock, randdebielen heb je hier net zo goed als daar
Racisten zien dat graag zoquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het punt is, cultuurrelativist, dat je in bepaalde landen een stuk meer hebt dan elders.
Dat zijn zolderkamerfantasten. Die zie ik nog niet werkelijk fysiek mensen doodmaken vanwege hun (waan-)ideeën.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Wel eens gelezen wat er op BNW en TRU zoal gepost wordt?
En smijten dan graag met goed / slecht termen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Links stemmende quasi intellectuelen ontkennen dat graag.
Dat soort woordkeuzes zijn dan weer typisch voor de rechts stemmende kaalkoppen die enigszins intellectueel over wil komen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:12 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
En smijten dan graag met goed / slecht termen.
Beter bekend onder de naam:
Gutmensch
Stigmatiserende post.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat soort woordkeuzes zijn dan weer typisch voor de rechts stemmende kaalkoppen die enigszins intellectueel over wil komen.
Dit stigmatiseren maakt ons weinig beter dan pietverfriet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gezien.
Als hier de ziekte komt in een of ander christelijk dorpje dan hebben we ook een probleem hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:26 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dit stigmatiseren maakt ons weinig beter dan pietverfriet.
Terug ontopic: mijn stelling dat ebola een ziekte is, voorbestemd voor onderontwikkelde landen wordt steeds meer ondersteund door feiten.
Kun je daar geen eigen topic over maken -in BNW of ONZ ofzo?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:26 schreef Dingflofbips het volgende:
Dit stigmatiseren maakt ons weinig beter dan pietverfriet.
Terug ontopic: mijn stelling dat ebola een ziekte is, voorbestemd voor onderontwikkelde landen wordt steeds meer ondersteund door feiten.
het is denk ik beter als jij jezelf verwijderdquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:57 schreef svann het volgende:
[..]
Kun je daar geen eigen topic over maken -in BNW of ONZ ofzo?
QFTquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:57 schreef svann het volgende:
[..]
Kun je daar geen eigen topic over maken -in BNW of ONZ ofzo?
Ben jij het er niet mee eens dan dat Ebola zich sneller zal verspreiden in landen waar ze niet zo hygiënisch zijn?quote:
Ja daar winden we ons al een aantal posts lang over opquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:28 schreef Adfundum het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-vermoord-in-guinee/
Als je stomweg extrapoleert wel ja, maar dat is natuurlijk geen realistisch scenario.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:38 schreef Geralt het volgende:
Op de FP stond vanochtend een bericht dat elke 3 weken het aantal slachtoffers zou verdubbelen.
Als dat met de doden ook gaat gebeuren dan is het over 66 weken vanaf vandaag (en uitgegaan van 2400 doden tot dusver) afgelopen met de mensheid
Tja, paar dagen geleden maakte ik me al boos over dat er geen grip op de Ebola uitbraak is voornamelijk omdat ze daar 'dommer zijn dan apen', daar kreeg ik hier shit voor, maar het is gewoon zo. Dit is het zoveelste bewijs. Het is gewoon een groot probleem voor de mensheid dat er nog meer overbevolking komt in Afrika terwijl ze niet zelfredzaam zijn. Tig pogingen om ze te onderwijzen halen niets uit bij vele stammen in bepaalde gebieden omdat die het bij hun eigen achterhaalde rituelen en sprookjes houden. Hun achterlijke rituelen en waanideen zijn nu ook de reden dat Ebola een gevaar voor de mensheid is.quote:
Wel eens op de Biblebelt geweest?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tja, paar dagen geleden maakte ik me al boos over dat er geen grip op de Ebola uitbraak is voornamelijk omdat ze daar 'dommer zijn dan apen', daar kreeg ik hier shit voor, maar het is gewoon zo. Dit is het zoveelste bewijs. Het is gewoon een groot probleem voor de mensheid dat er nog meer overbevolking komt in Afrika terwijl ze niet zelfredzaam zijn. Tig pogingen om ze te onderwijzen halen niets uit bij vele stammen in bepaalde gebieden omdat die het bij hun eigen achterhaalde rituelen en sprookjes houden. Hun achterlijke rituelen en waanideen zijn nu ook de reden dat Ebola een gevaar voor de mensheid is.
Hun domheid is dodelijker dan dat een IS is.
Lang gewoond zelfs. Niet vaccineren uit geloof is ook dom.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel eens op de Biblebelt geweest?
Voorlopig nog wel, in Liberia verdubbelt het aantal zelfs iedere 2 weken, omdat Monrovia getroffen is, een stad met zo'n 500.000 mensen. Als andere grote steden in de regio getroffen worden, Lagos met 12 miljoen inwoners bijvoorbeeld, is die verdubbeling per 3 weken nog een voorzichtige schatting.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je stomweg extrapoleert wel ja, maar dat is natuurlijk geen realistisch scenario.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:28 schreef Adfundum het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-vermoord-in-guinee/
Daar zijn ze wel bang voor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:44 schreef Monolith het volgende:
Als je stomweg extrapoleert wel ja, maar dat is natuurlijk geen realistisch scenario.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |