Draag 17 miljoen Nederlanders niet in een conflict om een nietszeggend land als Oekraïne te helpen dat bovendien niet eens lid van de NAVO is.quote:Op zondag 7 september 2014 16:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nato mag helpen van mij.
De normen en waarden van een echte Russische separatist dus.quote:Op zondag 7 september 2014 16:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Heel goed, dan hoef je het ook niet te vragen toch?
Zeg dat tegen Putin.quote:Op zondag 7 september 2014 17:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Draag 17 miljoen Nederlanders niet in een conflict om een nietszeggend land als Oekraïne te helpen dat bovendien niet eens lid van de NAVO is.
Ad hominem.quote:Op zondag 7 september 2014 17:00 schreef DSVM het volgende:
[..]
De normen en waarden van een echte Russische separatist dus.
Putin is begonnen.quote:
En dus? Er zijn zoveel conflicten op de wereld; zijn we daar allemaal verontwaardigd over? Zolang Rusland de NAVO niet aanvalt (want ze niet zullen doen omdat de NAVO sterker is), gaat Poetin z'b gang maar. Niet leuk voor West-Oekraïne maar gezien Rusland zelf een militaire grootmacht is heb ik geen zin in een confrontatie met de Russen.quote:
Poetin draagt ons Nederlanders niet in een conflict want hij valt de NAVO niet aan. Poetin speelt het spelletje dus relatief beschaafd.quote:
zie comments naast live feed:twitter:ArmedResearch twitterde op zondag 07-09-2014 om 17:06:59#Ukraine Army once again attacking #Donetsk. They are 3km from Avdotyino District. #NAF putting up stiff resistance. via @strelkov_info reageer retweet
Dat je dat soort dingen nog steeds lees hierquote:Op zondag 7 september 2014 17:11 schreef Woestijnvos het volgende:
Poetin is de enige die de waarheid spreekt.
Den handvol van die gekken hier meent dat helaas bloedserieus.quote:Op zondag 7 september 2014 17:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat je dat soort dingen nog steeds lees hier
Tenzij sarcasme.
Ja, en dan ondertussen ook nog de arrogantie die er vanaf spat. Zo van "ik denk alternatief dus weet ik het zoveel beter als jullie allemaal".quote:Op zondag 7 september 2014 17:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Den handvol van die gekken hier meent dat helaas bloedserieus.
quote:Op zondag 7 september 2014 17:11 schreef Woestijnvos het volgende:
Poetin is de enige die de waarheid spreekt.
Toen god de wereld schiep is het allemaal begonnen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:02 schreef vigen98 het volgende:
[..]
NeeHet begon al toen de Baltische landen bij de NAVO kwamen
Ach, deze hele topicreeks is ook verpest door die lieden. Moet je het Kremlin wel nageven, een handvol medewerkers op een forum zetten en iedere discussie is kapot.quote:Op zondag 7 september 2014 17:15 schreef Romanus het volgende:
Dat snap ik ook niet. Ik heb een zekere sympathie voor de Russische zaak in deze maar ik begrijp de mensen die voor 100% achter één kant gaan staan en de andere kant altijd als fout bestempelen echt niet.
Zo gaat het altijd met conflicten. Tijdens de tweede wereldoorlog waren er ook genoeg mensen die achter Japan en Duitsland stonden.quote:Op zondag 7 september 2014 17:15 schreef Romanus het volgende:
Dat snap ik ook niet. Ik heb een zekere sympathie voor de Russische zaak in deze maar ik begrijp de mensen die voor 100% achter één kant gaan staan en de andere kant altijd als fout bestempelen echt niet.
Nooit is een lange tijd. Hun bevolking begint sinds lange tijd weer te groeien en economisch zit er wel potentieel daar. Ze zullen alleen veel meer projecten moeten opzetten om minder afhankelijk van hun gas te zijnquote:Op zondag 7 september 2014 17:21 schreef Zienswijze het volgende:
Gezien hun demografische neergang en staat van economie zal Rusland nooit (weer) een supermacht worden. Laat de Russen dus maar lekker in hun eigen gebied spartelen als ze daar tevreden van worden: een echte bedreiging voor Amerika (en daarmee dus voor Nederland) zal Rusland nooit worden.De rode grens is het aanvallen van NAVO-landen maar dat zullen ze nooit doen omdat de NAVO veel sterker is. Oftewel, Rusland pakt enkel hier en daar wat laaghangend fruit in eigen regio.
Oh ja, dat Reichstag incidentje van Poetinquote:Op zondag 7 september 2014 17:21 schreef SadPanda het volgende:
UN Not Responding to Russia's Request of Odessa Tragedy Investigation - Moscow
http://en.ria.ru/world/20(...)-Odessa-Tragedy.html
quote:Op zondag 7 september 2014 17:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ach, deze hele topicreeks is ook verpest door die lieden. Moet je het Kremlin wel nageven, een handvol medewerkers op een forum zetten en iedere discussie is kapot.
Nee, Oekraine dat z'n hobby uit de tweede wereldoorlog weer oppakt. Mensen opsluiten en in de fik steken.quote:Op zondag 7 september 2014 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, dat Reichstag incidentje van Poetin
Dat krijg je als Poetin zich als Stalin en Hitler gecombineerd in één gaat gedragen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:31 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Nee, Oekraine dat z'n hobby uit de tweede wereldoorlog weer oppakt. Mensen opsluiten en in de fik steken.
Op het moment dat het een oorlog is tussen Oekraine en Rusland (in de zin dat het voor Oekraine niet erger wordt door Rusland de oorlog te verklaren) dan kunnen de Oekrainers de oorlog beter op Russische bodem uitvechten.quote:Op zondag 7 september 2014 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De snelste oplossing is harder bluffen dan Putin.
Ik zou alle Ukrains wapentuig direct naar de grens met Rusland sturen. Gewoon om Mariupol en Donetsk heen rijden, laat die seperatisten daar maar lekker zitten.
Aan de grens stel je een ultimatum: Als er ook maar 1 bom of kogel in Ukraine word afgeschoten, vallen we Rusland binnen.
Bijzonder lage vergelijking. Ook als je tegen Poetin bent. Ik heb al eerder in deze reeks de opmerking gemaakt dat je Poetin net zo goed met Bismarck of Frederik de Grote kan vergelijken, die deden soortgelijke dingen als Poetin nu doet. De vergelijking Poetin=Hitler/Stalin is alleen bedoeld om hem te demoniseren.quote:Op zondag 7 september 2014 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat krijg je als Poetin zich als Stalin en Hitler gecombineerd in één gaat gedragen.
Maar hoeveel Russische troepen zitten er nu in Oekraïne? Misschien enkele duizenden? Als Oekraïne Rusland binnenvalt hebben ze te maken met honderdduizenden troepen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Op het moment dat het een oorlog is tussen Oekraine en Rusland (in de zin dat het voor Oekraine niet erger wordt door Rusland de oorlog te verklaren) dan kunnen de Oekrainers de oorlog beter op Russische bodem uitvechten.
Dat krijg je als reactie op uitspraken als:quote:Op zondag 7 september 2014 17:39 schreef Romanus het volgende:
[..]
Bijzonder lage vergelijking. Ook als je tegen Poetin bent. Ik heb al eerder in deze reeks de opmerking gemaakt dat je Poetin net zo goed met Bismarck of Frederik de Grote kan vergelijken, die deden soortgelijke dingen als Poetin nu doet. De vergelijking Poetin=Hitler/Stalin is alleen bedoeld om hem te demoniseren.
quote:Op zondag 7 september 2014 17:31 schreef meth1745 het volgende:
Oekraine dat z'n hobby uit de tweede wereldoorlog weer oppakt
Tja, die reacties zijn ook laag. Helaas zitten er teveel mensen hier bewust te stoken zonder rekening te houden met de beweegredenen of argumenten van de ander.quote:Op zondag 7 september 2014 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat krijg je als reactie op uitspraken als:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |