serieus? langste downtime in jaren dan volgens mijquote:
jep. Was echt een helquote:Op zondag 7 september 2014 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
serieus? langste downtime in jaren dan volgens mij
Gelukkig dat ik niet op mijn zolderkamertje was, zou het niet kunnen hendelen denk ik.quote:
na 20 minuten werd ik het F5'en een beetje beu en ging ik maar United 93 kijkenquote:Op zondag 7 september 2014 16:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik niet op mijn zolderkamertje was, zou het niet kunnen hendelen denk ik.
Begrijpelijk.quote:Op zondag 7 september 2014 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
na 20 minuten werd ik het F5'en een beetje beu en ging ik maar United 93 kijken
Gewoon, in de stad. Er is dit weekend een gratis festival hier.quote:
nice.quote:Op zondag 7 september 2014 16:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon, in de stad. Er is dit weekend een gratis festival hier.
Jup, was best leuk.quote:
Boeiend natdroogje wel mannen....quote:
Warom moet ik herhalen traaglopende celeron488 meganietGigahertz?quote:Op zondag 7 september 2014 16:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Boeiend natdroogje wel mannen....
Jawel DP maar je geloft niet dat iedereen kan toveren als een eitje voor jou, SIR!quote:Op zondag 7 september 2014 16:46 schreef deadprez het volgende:
Ik begrijp echt niks van je posts, Salman.
PS. Alleen Mods en mijn geheime vriendje snappen het als ik de weg van de meeste weerstand zoals altijd beland. Maar woorden knallen op ballzakdenkend kwak.quote:Op zondag 7 september 2014 16:46 schreef deadprez het volgende:
Ik hoop het.quote:Op zondag 7 september 2014 16:51 schreef Kutmanager het volgende:
Maargoed, dit is dus de nieuwe perm-SC?
Ik snap jou wel DP. Die gozer is de grootste mongool die ik nooit heb verdient te hebben op schoot tottiedoodzou kunnen zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 16:46 schreef deadprez het volgende:
niet zo vrouwelijk, ditquote:Op zondag 7 september 2014 16:52 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik snap jou wel DP. Die gozer is de grootste mongool die ik nooit heb verdient te hebben op schoot tottiedoodzou kunnen zijn.
Ik ben maar een man, lotgenoot. Nobody not my name seems to be perfect I am.quote:Op zondag 7 september 2014 16:53 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
niet zo vrouwelijk, dit
DP vriend. Weet toch wie ik ben alsof jarenlang in gevang ontsnappen wij etc etc etcquote:Op zondag 7 september 2014 16:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ben maar een man, lotgenoot. Nobody not my name seems to be perfect I am.
Er is hoop...Halleluja! Dus ook met mij komt het ooit wel weer eens aanleer normaal te begrijpen typte niet zulke leipereipe rotte meloencitroenen je ziet het lukt me niet maar er schijnen mensen te zijn wetende de psychologie achter mensen als ik niet ben wat denkt men weer van nietwel lezen kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |