wat voor een beunhaas heeft die OP gemaaktquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:41 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... tijden voor RTL Pruus van de kwalificatie in de OP kloppen niet

Direct het land uitjagen en bannen voor het levenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wat voor een beunhaas heeft die OP gemaakt

Dan zorg je toch dat deze snel vol is en maak je zelf een betere ... Die we dan over 2 weken weer afzullen kraken ...quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
wat voor een beunhaas heeft die OP gemaakt

vorige pagina zien: tis Giedoquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:47 schreef twiFight het volgende:
Ik kan me niet bedenken welke co-presentator er nu is bij SkyF1.
Ik vind hem heel erg klinken als Hulkenberg, maar die rijdt op de baan.

ik heb er nog niet genoeg gemaakt gehad de afgelopen 3 jaar? Stokje is nu overgedragen naan Nattekat.....quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zorg je toch dat deze snel vol is en maak je zelf een betere ... Die we dan over 2 weken weer afzullen kraken ...

Niet alleen het accent, maar ook de toonhoogte en zo.
 Niet alleen het accent, maar ook de toonhoogte en zo.

.
.

Mijn banners zijn mooier, dat was toch de reden?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik heb er nog niet genoeg gemaakt gehad de afgelopen 3 jaar? Stokje is nu overgedragen naan Nattekat.....
Maar eh, PI niet gezien?

dacht dat ik gewoon te lui was geworden om 2 wekelijks een OP te makenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn banners zijn mooier, dat was toch de reden?

Als je lekker bezig bent gewoon vooruit werkenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dacht dat ik gewoon te lui was geworden om 2 wekelijks een OP te maken

Die komt er niet, daar zorgen ze voor met cloud seeding.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Waar is eigenlijk dat onweer wat F1.com voor het hele weekend verwacht

*zucht*twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 19-09-2014 om 17:30:14Toro Rosso boss Franz Tost says he is hoping to get @MaxVerstappen3 in the car for FP1 in Suzuka reageer retweet

quote:Fox Sports heeft serieuze interesse om de uitzendrechten van de Formule 1 in Nederland te bemachtigen. Namens Formula One Management bevestigde Ian Holmes in Singapore dat er momenteel driftig wordt onderhandeld met zowel Fox Sports als Sport1.
Holmes voegde eraan toe te verwachten dat er binnen enkele weken met één van de twee partijen een akkoord gesloten wordt.
De uitzendrechten van de koningsklasse van de autosport zijn momenteel in handen van betaalzender Sport1, met een sublicentie voor Veronica. Die verbintenis loopt tot en met volgend seizoen. De huidige besprekingen gaan dan ook over 2016. Fox Sports bezit naast diverse betaalkanalen ook een open kanaal.
De interesse van Fox is aangewakkerd door de recente hype rond Max Verstappen, die vanaf volgend seizoen bij Red Bulls satellietteam Scuderia Toro Rosso debuteert in de koningsklasse van de autosport. Giedo van der Garde heeft overigens ook goede papieren vanaf komend jaar één van de twee Saubers te besturen.
Formule 1 heeft in Nederland nog altijd een grote schare fans. In de hoogtijdagen van Jos Verstappen zaten er ruim 1,6 miljoen Nederlanders voor de televisie.De door de FIA aangekondigde beperkingen op het radioverkeer tussen teams en coureurs tijdens trainingen, kwalificaties en races zijn gisteren gedeeltelijk teruggedraaid na een meeting met de teams.
Technische informatie met betrekking tot de auto mag gedurende de rest van dit seizoen nog wel gecommuniceerd worden. Het verbod op informatie met betrekking tot de prestaties en de rijstijl van de coureurs blijft wel van kracht.
Formule 1-baas Bernie Ecclestone heeft zich – opnieuw – uitgesproken voor de mogelijkheid voor topteams om een derde auto in te gaan zetten. Wellicht zelfs al vanaf volgend seizoen. De plannen zijn weer actueel geworden door aanhoudende speculaties over financiële problemen bij teams als Caterham, Marussia, Lotus en ook Sauber.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |