Je zou bijna zelf mee gaan doen?quote:Op zondag 7 september 2014 12:29 schreef Fascination het volgende:
Dit jaar een lesbische boerin bij bzv. Ben benieuwd of het zo'n cementtype is.
Vanavond toch al?quote:Op zondag 7 september 2014 12:29 schreef Fascination het volgende:
Dit jaar een lesbische boerin bij bzv. Ben benieuwd of het zo'n cementtype is.
Oh nee, ga nog liever dood dan zo op tv te komen.quote:
Yes.quote:
Ik heb gewoon simpele eigenlijk. Van de Hema zal wel prima zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 12:29 schreef Yvie_lu het volgende:
@ Myrela
Mag ik jouw advies even vragen?
Ik ben op zoek naar een nieuwe ovenschaal, de mijne heeft het na 10 jaar trouwe dienst helaas bijna begeven.
Heb jij een fijne, en zo ja, waar vandaan?
Ik wilde gewoon een degelijke van de Hema kopen, maar nu ik jou zie, dacht ik, ik kan het jou ook wel even vragen
Jij bent meer een typje voor Seks voor de Büch.quote:Op zondag 7 september 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh nee, ga nog liever dood dan zo op tv te komen.
Eigenwaarde is toch wel belangrijk jaquote:Op zondag 7 september 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh nee, ga nog liever dood dan zo op tv te komen.
quote:Op zondag 7 september 2014 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent meer een typje voor Seks voor de Büch.
Ja, als ik rijk was zou ik dat ook doenquote:Op zondag 7 september 2014 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gewoon simpele eigenlijk. Van de Hema zal wel prima zijn.
Mijn moeder spaart bij de supermarkt nu voor mooie ovenschalen voor mij.En als ik veel geld zou hebben zou ik alles van le creuset kopen. Maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Ik had een stoofpan van le Creuset. Godver, wat kwam daar lekkere lamsstoofschotel en coq-au-vin uit zegquote:Op zondag 7 september 2014 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gewoon simpele eigenlijk. Van de Hema zal wel prima zijn.
Mijn moeder spaart bij de supermarkt nu voor mooie ovenschalen voor mij.En als ik veel geld zou hebben zou ik alles van le creuset kopen. Maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Toch geen snelle verhuizing?quote:
Even snel als vanmiddag, moet alles in 1 keer over kunnen brengen lijkt me. Maar op het moment is de auto in gebruik.quote:
Ja, is ook mijn favoriete pan.quote:Op zondag 7 september 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had een stoofpan van le Creuset. Godver, wat kwam daar lekkere lamsstoofschotel en coq-au-vin uit zeg
Ik had een enorm grote, 10 liter inhoud. Ding was onwijs zwaarquote:Op zondag 7 september 2014 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, is ook mijn favoriete pan.Onwijs blij dat ik die van mijn moeder mocht houden.
Dat is wel een mooie compromisquote:Op zondag 7 september 2014 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had een enorm grote, 10 liter inhoud. Ding was onwijs zwaarHeb hem aan m'n zus gegeven toen ik emigreerde, nu kookt ze er altijd uit als ik op bezoek ben
Ja toch?quote:
Namen, nummers en maten willen we.quote:Op zondag 7 september 2014 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Holy guacamole.... Mijn Poolse collega heeft haar foto aangepast. Een schoonheid is ze
Ik wist wel dat jij hier op zou reagerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zondag 7 september 2014 12:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik wist wel dat jij hier op zou reageren
Uiteraard, ik ben nooit te beroerd om de schoonheid van God's wezens te bewonderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
Ik zou haar prima 8 uur per dag betaald kunnen aanstaren hoor.quote:
Ja, maar dat staat niet in mijn werkomschrijvingquote:Op zondag 7 september 2014 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou haar prima 8 uur per dag betaald kunnen aanstaren hoor.
Onbetaald zou je het niet kunnen?quote:Op zondag 7 september 2014 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou haar prima 8 uur per dag betaald kunnen aanstaren hoor.
Eén keer misschien, die die kans kun je gewoon grijpen.quote:Op zondag 7 september 2014 12:52 schreef Barbusse het volgende:
Ja, maar dat staat niet in mijn werkomschrijvingNu kan ik natuurlijk op de vraag "What the Hell are you doing?" reageren met "Analyzing, since I'm an analyst.", maar ik denk niet dat ik ermee weg kom
quote:Op zondag 7 september 2014 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij hier op zou reageren
Waarom toch altijd die french manicure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Oeh, als ik een supermodel en een zolderkamer zou hebben zou ik het wel wetenquote:Op zondag 7 september 2014 12:50 schreef Barbusse het volgende:
Oh wacht, Dit is Fok! Wij daten natuurlijk alleen maar supermodellenVanaf onze zolderkamer
Ongetwijfeld, maar het ging over de dame in kwestie in relatie tot werk.quote:
Mooie meid is het welquote:Op zondag 7 september 2014 12:50 schreef Barbusse het volgende:
Oh wacht, Dit is Fok! Wij daten natuurlijk alleen maar supermodellenVanaf onze zolderkamer
Jij vindt het niet mooi?quote:Op zondag 7 september 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom toch altijd die french manicure.
Wat is dat?quote:Op zondag 7 september 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij deze bevestigd.quote:Op zondag 7 september 2014 12:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Jij vindt het niet mooi?
En ik heb niet het idee dat dat iets is waar mannen op dat moment echt naar kijken.
Dat vind ik dus ookquote:
Vrouwengeneuzel.quote:
Nee, vind dat bijna altijd ordinair. Vind een egaal lakje 100x mooier. :$quote:Op zondag 7 september 2014 12:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij vindt het niet mooi?
En ik heb niet het idee dat dat iets is waar mannen op dat moment echt naar kijken.
Via google vind je mooie plaatjes daarvan.quote:
Oh. Lekker belangrijk.quote:
* brofistquote:
Dit klonk echt op zo'n toon van: 'ach, als het maar tieten en een lekker lijf heeft, who cares'quote:
Valsspelen kan natuurlijk altijd, maar met die tieten lijkt het wel goed te zitten.quote:Op zondag 7 september 2014 12:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Dit klonk echt op zo'n toon van: 'ach, als het maar tieten en een lekker lijf heeft, who cares'
Nou inderdaad, wat een afknapper.quote:Op zondag 7 september 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee. Ik val voor een mooie lach, elegantie en mooie ogen. Niet dikke tieten en zulksquote:Op zondag 7 september 2014 12:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klonk echt op zo'n toon van: 'ach, als het maar tieten en een lekker lijf heeft, who cares'
En mooie 'ogen' heeft ze ja.quote:Op zondag 7 september 2014 13:00 schreef Barbusse het volgende:
Nee. Ik val voor een mooie lach, elegantie en mooie ogen. Niet dikke tieten en zulks
inb4 iemand die nu een opmerking maakt over een zak over het hoofd en je kan het overal op.quote:Op zondag 7 september 2014 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Ik val voor een mooie lach, elegantie en mooie ogen. Niet dikke tieten en zulks
Precies, net of we dat laatste allemaal maar zo belangrijk vinden.quote:Op zondag 7 september 2014 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is zo makkelijkquote:Op zondag 7 september 2014 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
inb4 iemand die nu een opmerking maakt over een zak over het hoofd en je kan het overal op.
Ik val enkel op karakter.quote:Op zondag 7 september 2014 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, net of we dat laatste allemaal maar zo belangrijk vinden.
Nog makkelijker dan de Nederlandse vlag er overheen en neuken voor het vaderland?quote:
Dat ook natuurlijk, maar het ging nu enkel om lichamelijke aantrekkingskrachtquote:
Ik zei laatst over een vrouwelijke collega dat ze zo'n leuk karakter had en geen van de aanwezige vrouwen geloofde mij.quote:
why?quote:Op zondag 7 september 2014 13:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind jou wel zo'n type die op rood gekleurde lippen en rode nagellak valt haha
quote:Op zondag 7 september 2014 13:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind jou wel zo'n type die op rood gekleurde lippen en rode nagellak valt haha
Geen idee waarom ik dat beeld heb.quote:Op zondag 7 september 2014 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
why?
Als er iets is waar ik niet op let is het wel nagellak.
Inb4 the motorboat stare ( . )quote:Op zondag 7 september 2014 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
why?
Als er iets is waar ik niet op let is het wel nagellak.
Dat zal gaat voor sommige mannen zo zijn, maar bij mij is dat niet zo.quote:Op zondag 7 september 2014 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
inb4 iemand die nu een opmerking maakt over een zak over het hoofd en je kan het overal op.
Ik was heul nie oppervlakkig.quote:Op zondag 7 september 2014 13:08 schreef AirwiN het volgende:
Zoveel oppervlakkigheid in een paar minuten.
Jij valt er niet op, maar erover?quote:Op zondag 7 september 2014 13:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zal gaat voor sommige mannen zo zijn, maar bij mij is dat niet zo.
Overigens ziet die collega van barbusse ee prima uit, maar zou ik er niet op vallen.
Niks mis met motorboaten Barbquote:Op zondag 7 september 2014 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Inb4 the motorboat stare ( . )( . )
Ik gebruikte altijd de combi: Zak eroverheen en neuken voor het vaderlandquote:Op zondag 7 september 2014 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog makkelijker dan de Nederlandse vlag er overheen en neuken voor het vaderland?
Maar niet op de eerste datequote:
Die is inderdaad wat flauw. Maar nee, ook dat niet dus.quote:Op zondag 7 september 2014 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij valt er niet op, maar erover?
(sorry, ik ben flauw vandaag)
Soms vraag ik me nog wel eens af of dit mijn vaderland nog wel is, maar dat terzijde.quote:Op zondag 7 september 2014 13:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou nou, het vaderland zal trots zijn op jullie beide![]()
Ze moet zich wel gewild voelen, maar een beetje teasen kan best.quote:Op zondag 7 september 2014 13:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echte gentleman, alle fun bewaren voor de 2e date.
In het echt gedraag ik me altijd keurig hoorquote:Op zondag 7 september 2014 13:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echte gentleman, alle fun bewaren voor de 2e date.
Had ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 7 september 2014 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In het echt gedraag ik me altijd keurig hoor
Veel plezier!quote:
Waarom zijn die weekenden altijd zo snel voorbij?quote:
Dus dat. De tijd vliegt als je het leuk hebt.quote:Op zondag 7 september 2014 14:08 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom zijn die weekenden altijd zo snel voorbij?
Zo zuur dat dat doordeweeks meestal niet zo werkt.quote:Op zondag 7 september 2014 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus dat. De tijd vliegt als je het leuk hebt.
Ook meer dagen he...quote:Op zondag 7 september 2014 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zo zuur dat dat doordeweeks meestal niet zo werkt.
Kunnen we niet gewoon met zijn allen besluiten dat om te draaien? Dus 5 weekend-dagen en twee werkdagen. In sommige landen is dat toch al niet ongebruikelijk.quote:Op zondag 7 september 2014 14:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook meer dagen he...![]()
Maar idd, time flies when you're having fun.
Dan wordt het weekend minder bijzonder. Niet echt iets om echt naar uit te kijkenquote:Op zondag 7 september 2014 14:21 schreef yats het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon met zijn allen besluiten dat om te draaien? Dus 5 weekend-dagen en twee werkdagen. In sommige landen is dat toch al niet ongebruikelijk.
12:00 vrij zoals op de basisschool.quote:Op zondag 7 september 2014 14:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan wordt het weekend minder bijzonder. Niet echt iets om echt naar uit te leven! Al is een vrije woensdag soms wel lekker.
Ik moet zeggen, die vrijdagmiddagborrel vind ik ook een goede uitvinding.quote:Op zondag 7 september 2014 14:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan wordt het weekend minder bijzonder. Niet echt iets om echt naar uit te kijken! Al is een vrije woensdag soms wel lekker.
Jaquote:Op zondag 7 september 2014 14:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
12:00 vrij zoals op de basisschool.
Ik vond het al raar... Dit was je kans. Zij is kwetsbaar.quote:Op zondag 7 september 2014 14:35 schreef Faxie het volgende:
Ow ik ben te laat om mezelf aan te bieden voor Samzz
Jaquote:Op zondag 7 september 2014 14:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vond het al raar... Dit was je kans. Zij is kwetsbaar.
Ik kwetsbaarquote:Op zondag 7 september 2014 14:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vond het al raar... Dit was je kans. Zij is kwetsbaar.
Snel terugquote:Op zondag 7 september 2014 15:21 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, meteen maar een abo gekocht. Binnenkort ook maar eens naar Planckendael, dus.
Ik ben nog niet terug. Ben wat aan 't etenquote:
Ow, toch een beetje heimwee naar Fok?quote:Op zondag 7 september 2014 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog niet terug. Ben wat aan 't eten.
Ja schat.quote:
Fokken in een restaurant?quote:Op zondag 7 september 2014 15:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog niet terug. Ben wat aan 't eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet ook weer eens naar Antwerpen gaan denk ik. Dat is ook alweer een tijd geleden.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 7 september 2014 15:27 schreef yats het volgende:
[..]
Fokken in een restaurant?
Ik ben alleen en zit niet in een restaurantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet ook weer eens naar Antwerpen gaan denk ik. Dat is ook alweer een tijd geleden..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
True.quote:Op zondag 7 september 2014 15:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja schat.
Ik weet het, je bent een stoere onafhankelijke vrouw. Maar ook die vrouwen zijn soms ontvankelijker voor genegenheid en intimiteit
Dat was ik gisteren ook even toen ik posttequote:Op zondag 7 september 2014 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben alleen en zit niet in een restaurant.
Sorryquote:Op zondag 7 september 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je wilt mij gewoon jaloers maken,.. das niet lief.
BBC zond deze ook gewoon uit vandaag.quote:Op zondag 7 september 2014 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry
Maar ik kon het niet aanzien op de stream en heb een sport 1 go abo genomen.
Oh dat wist ik niet.quote:Op zondag 7 september 2014 15:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
BBC zond deze ook gewoon uit vandaag.
En dat zeg je dan niet even tegen mij?quote:Op zondag 7 september 2014 15:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wel, had gisteren de kwali bij mn moeder gekeken op de bbc.
Coulthard
Ik ga er vanuit dat je zelf op internet de tv gids kan opzoeken, of het F1 TV schema hebt dat te vinden is hier op het Fok F1 forum,quote:Op zondag 7 september 2014 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat zeg je dan niet even tegen mij?
Ik ga er al niet meer vanuit dat het op de bbc komt eigenlijk, dacht alleen nog maar op Sky.quote:Op zondag 7 september 2014 15:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je zelf op internet de tv gids kan opzoeken, of het F1 TV schema hebt dat te vinden is hier op het Fok F1 forum,
maar ik zal bij deze mijn mening over je intelligentie naar beneden bij stellen.
Geen probleem
Prioriteiten stellen!quote:Op zondag 7 september 2014 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga er al niet meer vanuit dat het op de bbc komt eigenlijk, dacht alleen nog maar op Sky.
Ik kijk ook amper wedstrijden live omdat voetbal.
Ik weiger in het Duits te kijken, plus dat ik die ook niet heb.quote:Op zondag 7 september 2014 16:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen!
Op de Duitse RTL is elke race, BBC de helft van de races.
En Sky heeft de beste livestreams.
Ja, Olav is ook leuk ja.quote:Op zondag 7 september 2014 16:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weiger in het Duits te kijken, plus dat ik die ook niet heb.
En inderdaad prioriteiten stellen, en dan gaat voetbal voor.
En nu heb ik weer commentaar van Olav.
Olav
Haha, ja ja, of jij hebt de verkeerde volgordequote:Op zondag 7 september 2014 16:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, Olav is ook leuk ja.
En oké. jij kiest voor de verkeerde volgorde van prioriteiten,
maar iedereen z'n eigen ding.
Nee, ik ben slimmer, dus ik heb het vast goedquote:Op zondag 7 september 2014 16:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ja ja, of jij hebt de verkeerde volgorde
Says who?quote:Op zondag 7 september 2014 16:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik ben slimmer, dus ik heb het vast goed
Me?quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 16:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Me?
Het feit dat ik kan bedenken dat er een online tv gids bestaat en jij niet vind ik toch wel de allereerste indicatie
Dat geeft niet, dan ga ik gewoon in een hoekje je B&J zitten opeten hahaquote:Op zondag 7 september 2014 16:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je zo doet mag je nooit via mijn account de race kijken natuurlijk.
quote:Op zondag 7 september 2014 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dan ga ik gewoon in een hoekje je B&J zitten opeten haha
En op je borst of helm, of beweeg je dan ook te veel?quote:Op zondag 7 september 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, die nieuwe positie is ook geen fuck waard. Beeld trilt alle kanten op. En meer was er niet te testen want de remote had een kutdag ook. Hangt nu aan de lader
Met een GoPro ja? ... vaag...quote:Op zondag 7 september 2014 16:16 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, die nieuwe positie is ook geen fuck waard. Beeld trilt alle kanten op. En meer was er niet te testen want de remote had een kutdag ook. Hangt nu aan de lader
Op mijn borst moet ik een mount hebben, maar omdat ik al een stevige jas plus een hesje aan heb zal dat niet fijn zitten. Op mijn helm heb ik overwogen, maar omdat ik zelf ook de hele tijd rondkijk zal het beeld ook niet stilstaan.quote:Op zondag 7 september 2014 16:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En op je borst of helm, of beweeg je dan ook te veel?
Ik denk wel te weten wat het probleem is. De arm-mount zelf is best lang en dat trilt dus al een stuk sneller. Op die andere plek is het beeld echt haarscherp en zowat trilvrij, sans wanneer ik over een drempel of iets anders heenga.quote:
Mja hoe langer hoe instabieler. No pun....quote:Op zondag 7 september 2014 16:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op mijn borst moet ik een mount hebben, maar omdat ik al een stevige jas plus een hesje aan heb zal dat niet fijn zitten. Op mijn helm heb ik overwogen, maar omdat ik zelf ook de hele tijd rondkijk zal het beeld ook niet stilstaan.
Ik heb de andere plek gepakt waar ik eerder een filmpje van postte, en die is toch het beste. Nu even kijken hoe ik zonder al te veel geknutsel iets minder van mijn kuip zie.
[..]
Ik denk wel te weten wat het probleem is. De arm-mount zelf is best lang en dat trilt dus al een stuk sneller. Op die andere plek is het beeld echt haarscherp en zowat trilvrij, sans wanneer ik over een drempel of iets anders heenga.
Weer eens wat anders dan hoe langer hoe beter. Leuk voor de afwisselingquote:Op zondag 7 september 2014 16:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja hoe langer hoe instabieler. No pun....
Snap ikquote:Op zondag 7 september 2014 16:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja hoe langer hoe instabieler. No pun....
Tja, als hij dikker zou zijn zou hij weer stabieler wordenquote:Op zondag 7 september 2014 16:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan hoe langer hoe beter. Leuk voor de afwisseling
En minder trillenquote:Op zondag 7 september 2014 16:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja, als hij dikker zou zijn zou hij weer stabieler worden
Een hoestje krijgt jou er toch niet onderquote:Op zondag 7 september 2014 16:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb al een uur niet gehoestMisschien komt het toch nog goed
Wel gewoon spierpijn van de afgelopen 2 dagen.
Nope. Ik blijf liever mezelf.quote:Op zondag 7 september 2014 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, jij gaat ook voor het Faxisme?
Massage regelen.quote:Op zondag 7 september 2014 16:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb al een uur niet gehoestMisschien komt het toch nog goed
Wel gewoon spierpijn van de afgelopen 2 dagen.
Nou, dat dacht ik ook niet, maar heb momenteel niet echt het idee dat ik aan het winnen ben.quote:Op zondag 7 september 2014 16:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een hoestje krijgt jou er toch niet onder
[..]
Nope. Ik blijf liever mezelf.
Daar gaat de spierpijn niet van weg. al voelt het wel aangenaam natuurlijk.quote:
Wat voor dingen?quote:Op zondag 7 september 2014 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik ook niet, maar heb momenteel niet echt het idee dat ik aan het winnen ben.
Had plannen voor vanavond, leuke dingen hier in de stad, maar zoals ik mij nu voel is de voordeur al te ver.
o.a. http://www.culturelezonda(...)/programma/item-1813quote:
Ik doe mijn best hequote:Op zondag 7 september 2014 16:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar gaat de spierpijn niet van weg. al voelt het wel aangenaam natuurlijk.
Helaas zie ik dat niet echt gebeuren ben ik bang, maar bedankt voor het meedenken
Knap je wel weer van op. Soms voel je je gewoon hondsberoerd en daar kan je niks aan doen. En iemand van jouw gestel is ook zo weer beterquote:Op zondag 7 september 2014 16:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik ook niet, maar heb momenteel niet echt het idee dat ik aan het winnen ben.
Had plannen voor vanavond, leuke dingen hier in de stad, maar zoals ik mij nu voel is de voordeur al te ver.
Ahja. Ik zag 2 andere bands in de Ekko als ik me niet vergis, maar ze waren me net niet boeiend genoeg om die hele afstand te gaan rijdenquote:Op zondag 7 september 2014 16:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
o.a. http://www.culturelezonda(...)/programma/item-1813
leek me wel leuk om ff heen te gaan. En er staat nog wel meer leuke dingen om het programma.
Ah, kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 7 september 2014 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ahja. Ik zag 2 andere bands in de Ekko als ik me niet vergis, maar ze waren me net niet boeiend genoeg om die hele afstand te gaan rijden
Iemand van mijn gestel?quote:Op zondag 7 september 2014 16:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Knap je wel weer van op. Soms voel je je gewoon hondsberoerd en daar kan je niks aan doen. En iemand van jouw gestel is ook zo weer beter
Ik zou jou toch nooit beledigen, ligt niet in mijn aard. Dus louter goed bedoeld hoorquote:Op zondag 7 september 2014 16:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iemand van mijn gestel?
Het klinkt als een hele erge belediging, maar aangezien het van jou komt zal het wel goed bedoelt zijn
Lui velquote:Op zondag 7 september 2014 16:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, kan ik me voorstellen.
Er is ook nog een open lucht bios,
misschien dat ik daar nog even ga kijken,
dan kan ik tenminste gewoon zitten haha
http://www.culturelezonda(...)/programma/item-1825
Terecht wel.quote:Op zondag 7 september 2014 17:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Manu mag aantreden bij jong Oranje, heeft hij best snel voor elkaar.
Om wat mee te doen?quote:Op zondag 7 september 2014 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Terecht wel.
We zijn mondeling akkoord met Kuyt.
Volgend seizoen, al vraag ik me af wat we er dan nog mee moeten.quote:Op zondag 7 september 2014 17:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Om wat mee te doen?
Volgend seizoen of in de winterstop?
ja, rare keuze.quote:Op zondag 7 september 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgend seizoen, al vraag ik me af wat we er dan nog mee moeten.
Geen verkoopwaarde meer en een maximaal salaris.
Hadden we beter Kalouquote:Op zondag 7 september 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgend seizoen, al vraag ik me af wat we er dan nog mee moeten.
Geen verkoopwaarde meer en een maximaal salaris.
Andere wilde plannen?quote:Op zondag 7 september 2014 17:23 schreef zeefje het volgende:
Ik kan uit de tt voor de picknick. Beiden dagen.
Noooooquote:Op zondag 7 september 2014 17:23 schreef zeefje het volgende:
Ik kan uit de tt voor de picknick. Beiden dagen.
Ja ik snap ook niet dat we die niet opgehaald hebben.quote:Op zondag 7 september 2014 17:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hadden we beter Kaloukunnen kopen. Dat interview bij z'n nieuwe club vorige week:
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)-feyenoord-mijn-club
Het is gewoon een te wisselend zooitje, ik geloof niet dat we tot nu toe 1 wedstrijd met dezelfde opstelling hebben gehad, altijd (flinke) veranderingen wel. Zo kan je natuurlijk nooit echt een team bouwen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet dat we die niet opgehaald hebben.
Maar ik snap wel meer niet van ons transfer beleid.
We hebben nu toevallig 2 x geluk gehad met Pelle en Guidetti maar dat had ook anders af kunnen lopen. Verder hebben we eigenlijk alleen met Janmaat een goede gehaald.
En nu El Ahmadi en Toornstra verwacht ik ook wel wat van.
Die Turk gaat denk ik niks klaarmaken.
Nee, maar ja we gaan het wel zien dit seizoen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is gewoon een te wisselend zooitje, ik geloof niet dat we tot nu toe 1 wedstrijd met dezelfde opstelling hebben gehad, altijd (flinke) veranderingen wel. Zo kan je natuurlijk nooit echt een team bouwen.
Ik had vanmiddag ook flink de pest in trouwens. Magnussen incident was gewoon racen, maar nee hoor, wordt ie net als vorige week, weer onterecht bestraft. Stom gedoe.quote:Op zondag 7 september 2014 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En af en toe flink schelden tegen de tv.
ik ookquote:Op zondag 7 september 2014 17:36 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om al knuffelend/spoonend met een vrouw in bed te liggen.
*match made*quote:
Het is maar een spelletje hequote:Op zondag 7 september 2014 17:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag ook flink de pest in trouwens. Magnussen incident was gewoon racen, maar nee hoor, wordt ie net als vorige week, weer onterecht bestraft. Stom gedoe.
Dat zegt iedereen ook altijd tegen mij als ik een kutzondag heb en loop te schreeuwen tegen de tv.quote:
Nee, jij met art.quote:
En dat accepteer je dan en daarna is alles goed?quote:Op zondag 7 september 2014 17:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen ook altijd tegen mij als ik een kutzondag heb en loop te schreeuwen tegen de tv.
Nee dan word ik alleen maar nog chagrijniger.quote:Op zondag 7 september 2014 17:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dat accepteer je dan en daarna is alles goed?
Juist, en vervolgens zeg je het tegen mij? Dat is niet logisch. (bewijs 2 dat ik slimmer benquote:Op zondag 7 september 2014 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dan word ik alleen maar nog chagrijniger.
Gaat nu alles wat ik zeg tegen me gebruikt worden?quote:Op zondag 7 september 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Juist, en vervolgens zeg je het tegen mij? Dat is niet logisch. (bewijs 2 dat ik slimmer ben)
Oké, my body is ready.quote:Op zondag 7 september 2014 17:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Art wil dat niet met mij.
En Art is geen vrouw.
Ja!quote:Op zondag 7 september 2014 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat nu alles wat ik zeg tegen me gebruikt worden?
Heb je die dan?quote:Op zondag 7 september 2014 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt me nog helemaal niet op mijn rechten gewezen
Momenteel redt ik het niet tot de voordeur, maar anders is het natuurlijk lief aangebodenquote:
Volgens mij is het een algemeen iets dat iedereen weet dat vrouwen dit talent hebben.quote:Op zondag 7 september 2014 17:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt me nog helemaal niet op mijn rechten gewezen
Ik heb geen contract gezien.quote:Op zondag 7 september 2014 17:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens mij is het een algemeen iets dat iedereen weet dat vrouwen dit talent hebben.
En je werkt jezelf in de nesten.. dus dan vervallen je rechten. Heb je de kleine lettertjes niet gelezen?
Standaard bij een Fok!account.quote:Op zondag 7 september 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen contract gezien.
En zeker niks getekend
Hoe was het? Nog kleine super schattige diertjes gezien?quote:
Daar gelden dezelfde kleine lettertjes hoor. Helaas.quote:
Dat mocht nietquote:
Oh jaaa... Ik kan even niet op de naam komen van 't beestje, maar ik ga m'n best doen 'm te googlen. Zo enorm schattigquote:Op zondag 7 september 2014 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe was het? Nog kleine super schattige diertjes gezien?
En hopelijk natuurlijk ook geen last gehad van je voet.
Je redt het niet tot de voordeur?quote:Op zondag 7 september 2014 17:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Momenteel redt ik het niet tot de voordeur, maar anders is het natuurlijk lief aangeboden
En ik weet niet hoe ik dit moet vragen zonder als te erg als Fax over te komen, maar waar woon je eigenlijk?
Hehehequote:Op zondag 7 september 2014 17:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Momenteel redt ik het niet tot de voordeur, maar anders is het natuurlijk lief aangeboden
En ik weet niet hoe ik dit moet vragen zonder als te erg als Fax over te komen, maar waar woon je eigenlijk?
Eigenlijk hoopte ik gewoon dat je ze in een politie outfit zou voorlezen natuurlijk.quote:Op zondag 7 september 2014 17:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar gelden dezelfde kleine lettertjes hoor. Helaas.
Maar op wat voor rechten had je gehoopt dan? Een advocaat?
Waar zijn haar benen?quote:Op zondag 7 september 2014 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk hoopte ik gewoon dat je ze in een politie outfit zou voorlezen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Nee, hoest al 2 dagen de longen uit mn lijf, heel erg verkouden en voel me gewoon crappy, daarom leek gewoon zacht knuffelen met iemand die niet direct op sex uit is (in mijn geval een vrouw dus) wel een fijn idee.quote:Op zondag 7 september 2014 17:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je redt het niet tot de voordeur?![]()
Twente.
Weet je wat, als jij ooit een echte politie-agent in zo'n pakje aantreft, dan wil ik dat nog best doen, maar ik heb het idee dat ze er normaal iets gekleder bijlopen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk hoopte ik gewoon dat je ze in een politie outfit zou voorlezen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ik denk dat je heel hard moet zoeken voor je een agent in zo'n pakje tegenkomt...quote:Op zondag 7 september 2014 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, hoest al 2 dagen de longen uit mn lijf, heel erg verkouden en voel me gewoon crappy, daarom leek gewoon zacht knuffelen met iemand die niet direct op sex uit is (in mijn geval een vrouw dus) wel een fijn idee.
En Twente is wel mooi, maar niet echt naast de deur.
[..]
Weet je wat, als jij ooit een echte politie-agent in zo'n pakje aantreft, dan wil ik dat nog best doen, maar ik heb het idee dat ze er normaal iets gekleder bijlopen.
Dus ik moet een echte politie agent zo gek krijgen om zo'n pakje aan te trekken en dan doe jij dat ook?quote:Op zondag 7 september 2014 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, hoest al 2 dagen de longen uit mn lijf, heel erg verkouden en voel me gewoon crappy, daarom leek gewoon zacht knuffelen met iemand die niet direct op sex uit is (in mijn geval een vrouw dus) wel een fijn idee.
[..]
Weet je wat, als jij ooit een echte politie-agent in zo'n pakje aantreft, dan wil ik dat nog best doen, maar ik heb het idee dat ze er normaal iets gekleder bijlopen.
Oh, geef me dan even haar e-mail adres, dan stuur ik gewoon naar haar wat ze je kan voorlezen. Aangezien zij dan toch al het pakje aanheeft, is dat wel zo efficiëntquote:Op zondag 7 september 2014 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik moet een echte politie agent zo gek krijgen om zo'n pakje aan te trekken en dan doe jij dat ook?
Ik ken heel toevallig wel een politieagente.
Nee zo werkt dat niet hequote:Op zondag 7 september 2014 18:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, geef me dan even haar e-mail adres, dan stuur ik gewoon naar haar wat ze je kan voorlezen. Aangezien zij dan toch al het pakje aanheeft, is dat wel zo efficiënt
Nee ik hoef haar niet in zo'n pakje te zienquote:Op zondag 7 september 2014 18:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wil het dubbelop? Ben jij zo'n hebbert?
Pfff... Pieperd.quote:Op zondag 7 september 2014 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik hoef haar niet in zo'n pakje te zien
In het echt zijn ze zoooooo cutequote:Op zondag 7 september 2014 18:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sorry, maar mijn eerste gedachte was nou niet echt 'ahh wat schattig'
En mij wel? hahaquote:Op zondag 7 september 2014 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik hoef haar niet in zo'n pakje te zien
Leuk beestjequote:Op zondag 7 september 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Betere foto. Een Steppeslurfhondje.
quote:Op zondag 7 september 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Betere foto. Een Steppeslurfhondje.
Oh, ik ben alleen maar op seks uit.quote:Op zondag 7 september 2014 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van.quote:Op zondag 7 september 2014 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik ben alleen maar op seks uit.
Boefjequote:Op zondag 7 september 2014 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik ben alleen maar op seks uit.
Hé, dan heb ik jou de laatste keer dat ik in Twente was gezienquote:Op zondag 7 september 2014 18:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik loop normaliter zo door de stad:
[ afbeelding ]
Uiterlijke verschijning is niet altijd zoals je van binnen bent..quote:Op zondag 7 september 2014 18:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik loop normaliter zo door de stad:
[ afbeelding ]
Word.quote:Op zondag 7 september 2014 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Fas is een seksbeest, dat weet iedereen.
Heeft ze jou ook al te pakken gehad?quote:Op zondag 7 september 2014 18:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Fas is een seksbeest, dat weet iedereen.
Ja maar ook seksbeesten hebben mensen binnen hun kennisenkring waar ze geen sex mee hebben.quote:
Ok, mijn broek kan weer omlaag?quote:Op zondag 7 september 2014 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft ze jou ook al te pakken gehad?
Bij Fas wel.quote:Op zondag 7 september 2014 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar ook seksbeesten hebben mensen binnen hun kennisenkring waar ze geen sex mee hebben.
Het is toch niet 24/7 sex.
Leugensquote:Op zondag 7 september 2014 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar ook seksbeesten hebben mensen binnen hun kennisenkring waar ze geen sex mee hebben.
Klopt. In Fas d'r geval zijn dat mannenquote:Op zondag 7 september 2014 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stoer beestquote:Op zondag 7 september 2014 18:20 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ].
Nu ik dus een jaar lang zo vaak ik wil naar zowel Antwerpen als Planckendael kan, ga ik binnenkort maar eens Planckendael bekijken. En volgende week met een schetsblok terug naar Antwerpen zoo.
Ligt aan het antwoordquote:Op zondag 7 september 2014 18:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, mijn broek kan weer omlaag?
Ik heb echt heel lang bij de nijlpaarden gezetenquote:
Ah, ok, ik snap jullie punt.quote:Op zondag 7 september 2014 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij Fas wel.
Die heeft nu gewoon iemand onder haar bureau zitten.
Ik moet ze ook weer eens van dichtbij zien.quote:Op zondag 7 september 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt heel lang bij de nijlpaarden gezeten. Zo tof.
Had je dat niet al pas gedaan in het zwembad (naar je eigen zeggen)?quote:Op zondag 7 september 2014 18:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet ze ook weer eens van dichtbij zien.
Idem, al hoeft het niet per se spoonend te zijnquote:Op zondag 7 september 2014 17:36 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin om al knuffelend/spoonend met een vrouw in bed te liggen.
Ijs naar binnen lepelen is toch wel een aangename bijkomstigheid.quote:Op zondag 7 september 2014 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
Idem, al hoeft het niet per se spoonend te zijn
Er werd geroepen?quote:Op zondag 7 september 2014 17:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar gelden dezelfde kleine lettertjes hoor. Helaas.
Maar op wat voor rechten had je gehoopt dan? Een advocaat?
Jaquote:
Altijd al een keer een neushoorn in willen smeren.quote:Op zondag 7 september 2014 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Het park heeft speciale winacties voor abonnementhouders, en één daarvan is de koala's voeren. En de neushoorns inoliën
. En de olifanten douchen
.
Ik ga me opgeven.
Nee, ik haar natuurlijk.quote:Op zondag 7 september 2014 18:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heeft ze jou ook al te pakken gehad?
quote:Op zondag 7 september 2014 18:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, mijn broek kan weer omlaag?
Dan moet je wel ervaren zijn, wil je dat knuffelend en liggend kunnen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ijs naar binnen lepelen is toch wel een aangename bijkomstigheid.
Ja, me too.quote:Op zondag 7 september 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd al een keer een neushoorn in willen smeren.
Spoonenquote:Op zondag 7 september 2014 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
Idem, al hoeft het niet per se spoonend te zijn
Oh dat lukt wel hoorquote:Op zondag 7 september 2014 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan moet je wel ervaren zijn, wil je dat knuffelend en liggend kunnen.
Dat is niet direct waar ik aan denk als ik een vrouw knuffelquote:Op zondag 7 september 2014 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
IJs naar binnen lepelen is toch wel een aangename bijkomstigheid.
Dat klinkt alsof hij een vrouwelijke stripper in moet huren.quote:Op zondag 7 september 2014 18:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet meer nodig volgens mij, hij wacht nu op een agent in één of ander sleazy pakje
Goede MIquote:
quote:
Mee eensquote:Op zondag 7 september 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo heerlijk in slaap vallen.
Had hij eigenlijk vandaag nog iets van zich laten horen, of helemaal niks meer?quote:Op zondag 7 september 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso is het lekker om knuffelend in slaap te vallenquote:Op zondag 7 september 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Behalve in de zomer, dan is het beetje te warm.quote:Op zondag 7 september 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet dit soort zomers.quote:Op zondag 7 september 2014 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Behalve in de zomer, dan is het beetje te warm.
quote:
Nope, helemaal niksquote:Op zondag 7 september 2014 18:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had hij eigenlijk vandaag nog iets van zich laten horen, of helemaal niks meer?
Ja, maar uiteindelijk moet ik wel ruimte hebben, anders zweet ik me kapot. Menselijke kachel en zo.quote:Op zondag 7 september 2014 18:44 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso is het lekker om knuffelend in slaap te vallen
Waarheid. In de andere jaargetijden moet 't ook niet te lang duren want dan ga ik dood aan oververhittingquote:Op zondag 7 september 2014 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Behalve in de zomer, dan is het beetje te warm.
Zit je ook zo met je arm als je de buitenste lepel bent.quote:Op zondag 7 september 2014 18:47 schreef artelligence het volgende:
Ik vind spoonen heerlijk, maar kan dan niet in slaap vallen :p wil altijd ruimte. Soms heb ik midden in de nacht nog wel eens de neiging om even tegen iemand aan te kruipen, dan ben ik toch al slaapdronken.
Dit ja. En dan begin ik te zweten als een otter. Een van de sexy eigenschappen van mijn lichaamquote:Op zondag 7 september 2014 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk moet ik wel ruimte hebben, anders zweet ik me kapot. Menselijke kachel en zo.
[..]
Waarheid. In de andere jaargetijden moet 't ook niet te lang duren want dan ga ik dood aan oververhitting.
Jaquote:Op zondag 7 september 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit je ook zo met je arm als je de buitenste lepel bent.
Heb ik hetzelfde. Als ik heel moe ben lukt het wel maar ben geen zijslaper, dus spoonen en slapen gaat niet zo goed samen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:47 schreef artelligence het volgende:
Ik vind spoonen heerlijk, maar kan dan niet in slaap vallen :p wil altijd ruimte. Soms heb ik midden in de nacht nog wel eens de neiging om even tegen iemand aan te kruipen, dan ben ik toch al slaapdronken.
Ik ben vooral een buikslaper.quote:Op zondag 7 september 2014 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb ik hetzelfde. Als ik heel moe ben lukt het wel maar ben geen zijslaper, dus spoonen en slapen gaat niet zo goed samen.
Als binnenste lepel gaat er ook een arm half dood omdat je erop ligt dan.quote:Op zondag 7 september 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit je ook zo met je arm als je de buitenste lepel bent.
Vind je dat niet zwaar? Ik kon dat na een tijdje niet meer houden.quote:Op zondag 7 september 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind het ook altijd wel fijn als de vrouw op mijn borstkas ligt
Mannen zijn niet zulke watjes als vrouwenquote:Op zondag 7 september 2014 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je dat niet zwaar? Ik kon dat na een tijdje niet meer houden.
Dat ligt ook wel fijn, jaquote:Op zondag 7 september 2014 18:51 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind het ook altijd wel fijn als de vrouw op mijn borstkas ligt
Pls, jij bent het opperwatje.quote:Op zondag 7 september 2014 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mannen zijn niet zulke watjes als vrouwen
Dan heb ik gewoon m'n handen onder m'n hoofd en lig ik niet op m'n armen hoor.quote:Op zondag 7 september 2014 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als binnenste lepel gaat er ook een arm half dood omdat je erop ligt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |