Je zou bijna zelf mee gaan doen?quote:Op zondag 7 september 2014 12:29 schreef Fascination het volgende:
Dit jaar een lesbische boerin bij bzv. Ben benieuwd of het zo'n cementtype is.
Vanavond toch al?quote:Op zondag 7 september 2014 12:29 schreef Fascination het volgende:
Dit jaar een lesbische boerin bij bzv. Ben benieuwd of het zo'n cementtype is.
Oh nee, ga nog liever dood dan zo op tv te komen.quote:
Yes.quote:
Ik heb gewoon simpele eigenlijk. Van de Hema zal wel prima zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 12:29 schreef Yvie_lu het volgende:
@ Myrela
Mag ik jouw advies even vragen?
Ik ben op zoek naar een nieuwe ovenschaal, de mijne heeft het na 10 jaar trouwe dienst helaas bijna begeven.
Heb jij een fijne, en zo ja, waar vandaan?
Ik wilde gewoon een degelijke van de Hema kopen, maar nu ik jou zie, dacht ik, ik kan het jou ook wel even vragen
Jij bent meer een typje voor Seks voor de Büch.quote:Op zondag 7 september 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh nee, ga nog liever dood dan zo op tv te komen.
Eigenwaarde is toch wel belangrijk jaquote:Op zondag 7 september 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh nee, ga nog liever dood dan zo op tv te komen.
quote:Op zondag 7 september 2014 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent meer een typje voor Seks voor de Büch.
Ja, als ik rijk was zou ik dat ook doenquote:Op zondag 7 september 2014 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gewoon simpele eigenlijk. Van de Hema zal wel prima zijn.
Mijn moeder spaart bij de supermarkt nu voor mooie ovenschalen voor mij.En als ik veel geld zou hebben zou ik alles van le creuset kopen. Maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Ik had een stoofpan van le Creuset. Godver, wat kwam daar lekkere lamsstoofschotel en coq-au-vin uit zegquote:Op zondag 7 september 2014 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb gewoon simpele eigenlijk. Van de Hema zal wel prima zijn.
Mijn moeder spaart bij de supermarkt nu voor mooie ovenschalen voor mij.En als ik veel geld zou hebben zou ik alles van le creuset kopen. Maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Toch geen snelle verhuizing?quote:
Even snel als vanmiddag, moet alles in 1 keer over kunnen brengen lijkt me. Maar op het moment is de auto in gebruik.quote:
Ja, is ook mijn favoriete pan.quote:Op zondag 7 september 2014 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had een stoofpan van le Creuset. Godver, wat kwam daar lekkere lamsstoofschotel en coq-au-vin uit zeg
Ik had een enorm grote, 10 liter inhoud. Ding was onwijs zwaarquote:Op zondag 7 september 2014 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, is ook mijn favoriete pan.Onwijs blij dat ik die van mijn moeder mocht houden.
Dat is wel een mooie compromisquote:Op zondag 7 september 2014 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had een enorm grote, 10 liter inhoud. Ding was onwijs zwaarHeb hem aan m'n zus gegeven toen ik emigreerde, nu kookt ze er altijd uit als ik op bezoek ben
Ja toch?quote:
Namen, nummers en maten willen we.quote:Op zondag 7 september 2014 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Holy guacamole.... Mijn Poolse collega heeft haar foto aangepast. Een schoonheid is ze
Ik wist wel dat jij hier op zou reagerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op zondag 7 september 2014 12:46 schreef Barbusse het volgende:
Ik wist wel dat jij hier op zou reageren
Uiteraard, ik ben nooit te beroerd om de schoonheid van God's wezens te bewonderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:
Ik zou haar prima 8 uur per dag betaald kunnen aanstaren hoor.quote:
Ja, maar dat staat niet in mijn werkomschrijvingquote:Op zondag 7 september 2014 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou haar prima 8 uur per dag betaald kunnen aanstaren hoor.
Onbetaald zou je het niet kunnen?quote:Op zondag 7 september 2014 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou haar prima 8 uur per dag betaald kunnen aanstaren hoor.
Eén keer misschien, die die kans kun je gewoon grijpen.quote:Op zondag 7 september 2014 12:52 schreef Barbusse het volgende:
Ja, maar dat staat niet in mijn werkomschrijvingNu kan ik natuurlijk op de vraag "What the Hell are you doing?" reageren met "Analyzing, since I'm an analyst.", maar ik denk niet dat ik ermee weg kom
quote:Op zondag 7 september 2014 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij hier op zou reageren
Waarom toch altijd die french manicure.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Oeh, als ik een supermodel en een zolderkamer zou hebben zou ik het wel wetenquote:Op zondag 7 september 2014 12:50 schreef Barbusse het volgende:
Oh wacht, Dit is Fok! Wij daten natuurlijk alleen maar supermodellenVanaf onze zolderkamer
Ongetwijfeld, maar het ging over de dame in kwestie in relatie tot werk.quote:
Mooie meid is het welquote:Op zondag 7 september 2014 12:50 schreef Barbusse het volgende:
Oh wacht, Dit is Fok! Wij daten natuurlijk alleen maar supermodellenVanaf onze zolderkamer
Jij vindt het niet mooi?quote:Op zondag 7 september 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom toch altijd die french manicure.
Wat is dat?quote:Op zondag 7 september 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij deze bevestigd.quote:Op zondag 7 september 2014 12:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Jij vindt het niet mooi?
En ik heb niet het idee dat dat iets is waar mannen op dat moment echt naar kijken.
Dat vind ik dus ookquote:
Vrouwengeneuzel.quote:
Nee, vind dat bijna altijd ordinair. Vind een egaal lakje 100x mooier. :$quote:Op zondag 7 september 2014 12:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij vindt het niet mooi?
En ik heb niet het idee dat dat iets is waar mannen op dat moment echt naar kijken.
Via google vind je mooie plaatjes daarvan.quote:
Oh. Lekker belangrijk.quote:
* brofistquote:
Dit klonk echt op zo'n toon van: 'ach, als het maar tieten en een lekker lijf heeft, who cares'quote:
Valsspelen kan natuurlijk altijd, maar met die tieten lijkt het wel goed te zitten.quote:Op zondag 7 september 2014 12:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Dit klonk echt op zo'n toon van: 'ach, als het maar tieten en een lekker lijf heeft, who cares'
Nou inderdaad, wat een afknapper.quote:Op zondag 7 september 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee. Ik val voor een mooie lach, elegantie en mooie ogen. Niet dikke tieten en zulksquote:Op zondag 7 september 2014 12:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit klonk echt op zo'n toon van: 'ach, als het maar tieten en een lekker lijf heeft, who cares'
En mooie 'ogen' heeft ze ja.quote:Op zondag 7 september 2014 13:00 schreef Barbusse het volgende:
Nee. Ik val voor een mooie lach, elegantie en mooie ogen. Niet dikke tieten en zulks
inb4 iemand die nu een opmerking maakt over een zak over het hoofd en je kan het overal op.quote:Op zondag 7 september 2014 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Ik val voor een mooie lach, elegantie en mooie ogen. Niet dikke tieten en zulks
Precies, net of we dat laatste allemaal maar zo belangrijk vinden.quote:Op zondag 7 september 2014 13:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is zo makkelijkquote:Op zondag 7 september 2014 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
inb4 iemand die nu een opmerking maakt over een zak over het hoofd en je kan het overal op.
Ik val enkel op karakter.quote:Op zondag 7 september 2014 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, net of we dat laatste allemaal maar zo belangrijk vinden.
Nog makkelijker dan de Nederlandse vlag er overheen en neuken voor het vaderland?quote:
Dat ook natuurlijk, maar het ging nu enkel om lichamelijke aantrekkingskrachtquote:
Ik zei laatst over een vrouwelijke collega dat ze zo'n leuk karakter had en geen van de aanwezige vrouwen geloofde mij.quote:
why?quote:Op zondag 7 september 2014 13:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind jou wel zo'n type die op rood gekleurde lippen en rode nagellak valt haha
quote:Op zondag 7 september 2014 13:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind jou wel zo'n type die op rood gekleurde lippen en rode nagellak valt haha
Geen idee waarom ik dat beeld heb.quote:Op zondag 7 september 2014 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
why?
Als er iets is waar ik niet op let is het wel nagellak.
Inb4 the motorboat stare ( . )quote:Op zondag 7 september 2014 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
why?
Als er iets is waar ik niet op let is het wel nagellak.
Dat zal gaat voor sommige mannen zo zijn, maar bij mij is dat niet zo.quote:Op zondag 7 september 2014 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
inb4 iemand die nu een opmerking maakt over een zak over het hoofd en je kan het overal op.
Ik was heul nie oppervlakkig.quote:Op zondag 7 september 2014 13:08 schreef AirwiN het volgende:
Zoveel oppervlakkigheid in een paar minuten.
Jij valt er niet op, maar erover?quote:Op zondag 7 september 2014 13:09 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zal gaat voor sommige mannen zo zijn, maar bij mij is dat niet zo.
Overigens ziet die collega van barbusse ee prima uit, maar zou ik er niet op vallen.
Niks mis met motorboaten Barbquote:Op zondag 7 september 2014 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Inb4 the motorboat stare ( . )( . )
Ik gebruikte altijd de combi: Zak eroverheen en neuken voor het vaderlandquote:Op zondag 7 september 2014 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog makkelijker dan de Nederlandse vlag er overheen en neuken voor het vaderland?
Maar niet op de eerste datequote:
Die is inderdaad wat flauw. Maar nee, ook dat niet dus.quote:Op zondag 7 september 2014 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij valt er niet op, maar erover?
(sorry, ik ben flauw vandaag)
Soms vraag ik me nog wel eens af of dit mijn vaderland nog wel is, maar dat terzijde.quote:Op zondag 7 september 2014 13:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou nou, het vaderland zal trots zijn op jullie beide![]()
Ze moet zich wel gewild voelen, maar een beetje teasen kan best.quote:Op zondag 7 september 2014 13:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echte gentleman, alle fun bewaren voor de 2e date.
In het echt gedraag ik me altijd keurig hoorquote:Op zondag 7 september 2014 13:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echte gentleman, alle fun bewaren voor de 2e date.
Had ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 7 september 2014 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In het echt gedraag ik me altijd keurig hoor
Veel plezier!quote:
Waarom zijn die weekenden altijd zo snel voorbij?quote:
Dus dat. De tijd vliegt als je het leuk hebt.quote:Op zondag 7 september 2014 14:08 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom zijn die weekenden altijd zo snel voorbij?
Zo zuur dat dat doordeweeks meestal niet zo werkt.quote:Op zondag 7 september 2014 14:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus dat. De tijd vliegt als je het leuk hebt.
Ook meer dagen he...quote:Op zondag 7 september 2014 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Zo zuur dat dat doordeweeks meestal niet zo werkt.
Kunnen we niet gewoon met zijn allen besluiten dat om te draaien? Dus 5 weekend-dagen en twee werkdagen. In sommige landen is dat toch al niet ongebruikelijk.quote:Op zondag 7 september 2014 14:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook meer dagen he...![]()
Maar idd, time flies when you're having fun.
Dan wordt het weekend minder bijzonder. Niet echt iets om echt naar uit te kijkenquote:Op zondag 7 september 2014 14:21 schreef yats het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon met zijn allen besluiten dat om te draaien? Dus 5 weekend-dagen en twee werkdagen. In sommige landen is dat toch al niet ongebruikelijk.
12:00 vrij zoals op de basisschool.quote:Op zondag 7 september 2014 14:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan wordt het weekend minder bijzonder. Niet echt iets om echt naar uit te leven! Al is een vrije woensdag soms wel lekker.
Ik moet zeggen, die vrijdagmiddagborrel vind ik ook een goede uitvinding.quote:Op zondag 7 september 2014 14:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan wordt het weekend minder bijzonder. Niet echt iets om echt naar uit te kijken! Al is een vrije woensdag soms wel lekker.
Jaquote:Op zondag 7 september 2014 14:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
12:00 vrij zoals op de basisschool.
Ik vond het al raar... Dit was je kans. Zij is kwetsbaar.quote:Op zondag 7 september 2014 14:35 schreef Faxie het volgende:
Ow ik ben te laat om mezelf aan te bieden voor Samzz
Jaquote:Op zondag 7 september 2014 14:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vond het al raar... Dit was je kans. Zij is kwetsbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |