quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je door wilt gaan voor Justin Bieber dan kom je aardig in de buurt
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet dat kabeltje weer ff aan elkaar lassen bij de van Aalstweg
ben bijna 40 minuten bezig geweest om het dorp door te komen, was echt niet te doenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]yes!
* LompeHork kabel in elkaar last
Bezig met de weg? Zo ja: herkenbaarquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben bijna 40 minuten bezig geweest om het dorp door te komen, was echt niet te doen
de frisiaweg was niet te doen, denk ga ik terug via Hn80, en toen wist k waarom het zo'n zooitje was op de frisiawegquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bezig met de weg? Zo ja: herkenbaardeed er serieus een half uur langer over dan normaal.
Met Fok! weet je het nooitquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
Als fok! stabiel blijft is de TC voor mij bij deze ten einde.
Dit was wel een behoorlijke ja!quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met Fok! weet je het nooit
Maar het was echt onverwacht, zo'n outage heb ik al sinds een paar jaar niet meer meegemaakt (ik ga ff snel in bug/fb spieken)
dat is inderdaad best weer even geleden jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar het was echt onverwacht, zo'n outage heb ik al sinds een paar jaar niet meer meegemaakt (ik ga ff snel in bug/fb spieken)
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de frisiaweg was niet te doen, denk ga ik terug via Hn80, en toen wist k waarom het zo'n zooitje was op de frisiawegff naar Hoogkarspel, joy
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit was wel een behoorlijke ja!
Niets in FB of BUGquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is inderdaad best weer even geleden ja
ik kwam er inderdaad achter jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]ja daar is het nu sowieso een teringzooi, alles wat voor Hn80 ligt is trouwens afgesloten (geen grap), ik moest compleet binnendoor naar m'n woning
(die straat tegenover H80 moet ik doorgaans in).
ik ga helemaal los voor de camquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
U draait ook weer lekkere muziek Fokker
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
Mee eens.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
Maandag vanaf 05:00 zijn ze klaar, dus dan kan je weer binnendoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kwam er inderdaad achter ja
Tnxquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
En daar zou ik in geïnteresseerd zijn omdat:?quote:
Omdat weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En daar zou ik in geïnteresseerd zijn omdat:?
Ik wil dit dagelijks.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef LompeHork het volgende:
Oh, nog bedankt Mono (ook al ben je nu de weg kwijt)
En Fokker draait weer eens een strak setje ja
Ik ga er van uit dat t nu inm is opgelost en het verlopig weer stabiel draait tot ze het hardware onderdeel vervangen hebben wat kapot is en dan draait t weer zoals voorheen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
Ik heb niet eens de tijd gekregen om decentraal te gaanquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef ToT het volgende:
Zullen we het weer centraal hier gaan houden nu FOK! het weer enigszins schijnt te doen?
oke top!quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maandag vanaf 05:00 zijn ze klaar, dus dan kan je weer binnendoor
quote:
quote:
Dan kan ie niet meer draaienquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dan kan ie niet meer draaien
En is ook een beetje boel zielig voor Moira.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dan kan ie niet meer draaien
En is ook een beetje boel zielig voor Moira.
quote:
Ik weet niet of ik iedere week het lied von Manuel kan handlenquote:
Ah joy!quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef Symphonic het volgende:
Godver, word net gebeld door iemand in lichte paniek...
Iets met wedstrijd en vervoer en dus mag ik moren om 8 uur de deur uit
FUCCKKquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef Symphonic het volgende:
Daar gaat je zondagmorgenbrunchquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef Symphonic het volgende:
hahahaquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
FUCCKK
Ik bedenk me net dat mijn wekker om 6:50 staat
quote:
Uitschakelen dan maar?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
FUCCKK
mijn nu dus ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
FUCCKK
* MaryMousequote:
1x per week een nummer muten kan jij ook!quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik iedere week het lied von Manuel kan handlen
Maar klinkt al een heel stuk beter als iedere avond
Ow das lekker op zondagquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:46 schreef Symphonic het volgende:
Stiekem vind ik het net zo leuk als Voute showsquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1x per week een nummer muten kan jij ook!
quote:
Jupquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar gaat je zondagmorgenbrunch
Ja hequote:
met een vriendje dat hier blijft logeren zal het ook geen uitslapen worden I'm afraidquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jup
Iets met ziek en zeer en ik dat meissie niet barsten...
Dus daar gaat mijn vrije zondag
Het is al weer redelijk rustigquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Koen66 het volgende:
djiezus gaat het hier de hele avond al zo snel?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja he
Nu maar gelijk weer ff inhalen
Mono blijft toch een trekker van formaatquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is al weer redelijk rustig
Mono heeft gedraaid, toen ging het rap. Maar toen ging FOK! op zwart (Mono ontkent enige betrokkenheid) en werd de oude TC weer tevoorschijngehaald. Ik denk dat een deel daar nog zit.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mono blijft toch een trekker van formaat
een rukker jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mono blijft toch een trekker van formaat
quote:
draait ie nu nog?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]maar hij is ook gewoon een echte entertainer
wazzup?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef xBubbles het volgende:
Ja haha, grappig. Net het grootste kutnieuws ooit gekregen
Vertel...quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef xBubbles het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:49 schreef Koen66 het volgende:
djiezus gaat het hier de hele avond al zo snel?
Wat dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef xBubbles het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
draait ie nu nog?
(ik kan niet luisteren nog)
Neen. Vond het al vreemd dat ik geen reactie kreeg op je fapgrijns.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komen mijn berichten uberhaupt wel aan?
En dat is grappig?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef xBubbles het volgende:
Precies, nu FOK! weer braaf doet, kunnen we hier weer gewoon verder.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daarom gebruiken wij het bij voorkeur ook niet!
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neen. Vond het al vreemd dat ik geen reactie kreeg op je fapgrijns.
Ik verwacht niet ieder moment het luchtalarmquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee. Maar als reactie op dat ik godver zei en dat schijnbaar als grap werd gezien. Mam heeft een brief gekregen dat het niet goed is en ze zsm naar het ziekenhuis moet
Dat is inderdaad kutnieuws zeg!quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nee. Maar als reactie op dat ik godver zei en dat schijnbaar als grap werd gezien. Mam heeft een brief gekregen dat het niet goed is en ze zsm naar het ziekenhuis moet
quote:
Dat is geen goed nieuwsquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Damnquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
dat is zwaar kutquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook iddquote:
quote:
huh, apart.quote:
Oh wow, naarquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik hoor het niet?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:52 schreef Fylax het volgende:
HEAD IN THE CLOUDS GOT NO WEIGHT ON MY SHOULDEEERSS
dat was netquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik hoor het niet?
Luister ik wat anders
TC is gewoon stuk. Niets van mij is ook zichtbaarquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
huh, apart.
voordat LB dat 'niks rip' zei had ik nog afscheid genomen omdat ik vroeg naar bed moet want morgen vroeg op. dus ben eruit gegeaan
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Moira. het volgende:
Trusten liefjens![]()
Was een gezellige avond
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Moira. het volgende:
Trusten liefjens![]()
Was een gezellige avond
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Moira. het volgende:
Trusten liefjens![]()
Was een gezellige avond
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Moira. het volgende:
Trusten liefjens![]()
Was een gezellige avond
Goffer Bubbeltjes....quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Trustenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Moira. het volgende:
Trusten liefjens![]()
Was een gezellige avond
Trusten schatjons, grotjes aan Monerquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Moira. het volgende:
Trusten liefjens![]()
Was een gezellige avond
Neukse!quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Moira. het volgende:
Trusten liefjens![]()
Was een gezellige avond
Jij ook slaap lekker voor zoquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Moira. het volgende:
Trusten liefjens![]()
Was een gezellige avond
Als 't hem nog luktquote:
quote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef xBubbles het volgende:
Thanks for the support guys..ik moest het echt even kwijt, wilde mam er niet mee lastig vallen want die heeft genoeg aan d'r hoofd
veel plezierquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:58 schreef Moira. het volgende:
Trusten liefjens![]()
Was een gezellige avond
quote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef Symphonic het volgende:
Aangezien mijn nachtrust dus zojuist met een uur of 4-5 is ingekort ga ik ook maar slapen...
ate a manha
Aangezien mijn nachtrust dus zojuist met een uur of 4-5 is ingekort ga ik ook maar slapen...
ate a manha
heel veel sterkte ermeequote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef xBubbles het volgende:
Thanks for the support guys..ik moest het echt even kwijt, wilde mam er niet mee lastig vallen want die heeft genoeg aan d'r hoofd
ate a manha
wowow bedanktquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij ook slaap lekker voor zo
En ik vond jouw lammetje het mooist hoor(en heb daar ook op gestemd)
quote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef xBubbles het volgende:
Oh, dat ook nog ja, trusten!quote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef Symphonic het volgende:
ate a manha
Jij krijgt je prijs nog welquote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
wowow bedanktMono ondermijnt mijn winst
mja trusten
quote:Op zondag 7 september 2014 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij krijgt je prijs nog wel
Al verwacht ik niet vanavond meer
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als 't hem nog lukt
Jullie krijgen allemaal de groetjes en kusjes en piemels in de bipsen terug van Monerboy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Slaap lekker Symphquote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef Symphonic het volgende:
ate a manha
Ze probeert nu te slapenquote:Op zondag 7 september 2014 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar misschien vind je mams het ook wel prettig om er wel met jou over te praten?
Reken daar maar niet op!quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als 't hem nog lukt
Jullie krijgen allemaal de groetjes en kusjes en piemels in de bipsen terug van Monerboy
Morgen even langsgaan en knuffelen een idee?quote:
Ben bij haar, wilde niet dat ze alleen wasquote:Op zondag 7 september 2014 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgen even langsgaan en knuffelen een idee?
Heftig zegquote:Op zondag 7 september 2014 00:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben bij haar, wilde niet dat ze alleen was
quote:Op zondag 7 september 2014 00:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ben bij haar, wilde niet dat ze alleen was
quote:Op zondag 7 september 2014 00:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tetten voor mono terugIs dat een selfie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:
Nee, je moederquote:
quote:Op zondag 7 september 2014 00:17 schreef xBubbles het volgende:
Oké een smiley war, dat kan ik wel gebruiken
En een wijntje
Dan ziet ze er beter uit dan mijn moeder die er nog niet eens in ligtquote:Op zondag 7 september 2014 00:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
AhDus zo ziet dat er uit na 3 jaar in het graf
quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan ziet ze er beter uit dan mijn moeder die er nog niet eens in ligt
quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan ziet ze er beter uit dan mijn moeder die er nog niet eens in ligt
quote:Op zondag 7 september 2014 00:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Je draait supergoede muziek man
Kom maar op, wijn gaat er wel in nuquote:Op zondag 7 september 2014 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard alleen maar de beste Witte Mouserende wijn
De kaas komt er zo aan, ff aansnijden
En uiteraard een fijne selectie aan kaasjes voor bij de wijnquote:Op zondag 7 september 2014 00:22 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Kom maar op, wijn gaat er wel in nu
Zo te zien heb je er al genoeg gehadquote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef knokkels het volgende:
Mijn whisky is op, nog een paarpaar minuten en dan ben ik ik er weer
dit dusquote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef knokkels het volgende:
Mijn whisky is op, nog een paar minuten en dan ben ik ik er weer
quote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef knokkels het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo te zien heb je er al genoeg gehad
quote:
iets met mobiel fokkenquote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef knokkels het volgende:
Kaas, ook lekkerquote:Op zondag 7 september 2014 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En uiteraard een fijne selectie aan kaasjes voor bij de wijn![]()
[ afbeelding ]
Dat weet ikquote:
Een dag zonder kaas is een dag niet geleefdquote:
zo jammerquote:Op zondag 7 september 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
Ja, mijn TinyChat is duidelijk kapot
Gelukkig!quote:Op zondag 7 september 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
achquote:Op zondag 7 september 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
En zelfs ik draai deze tegenwoordig vrijwilligquote:
Ja, maar als FOK! lange tijd uit de lucht is, is TC wel hendig sjiek! Alleen deed m'n chatfunctie het niet, dus heb ik maar op briefjes geschreven dat Fylax een ban krijgtquote:Op zondag 7 september 2014 00:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig!De radio gaat om dit topic en Fok!
Maar dat krijg ik niet tochquote:Op zondag 7 september 2014 00:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar als FOK! lange tijd uit de lucht is, is TC wel hendig sjiek! Alleen deed m'n chatfunctie het niet, dus heb ik maar op briefjes geschreven dat Fylax een ban krijgt
Briefjes?quote:Op zondag 7 september 2014 00:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt bagger, zonder die chatfunctie is het niet te doenen m'n briefjes zijn op
quote:Op zondag 7 september 2014 00:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Echt bagger, zonder die chatfunctie is het niet te doenen m'n briefjes zijn op
quote:
[Tsjok's tekening]quote:Op zondag 7 september 2014 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
LompeHork en ik stuurde briefjes na elkaar.
* LompeHork stuurt ook kaasquote:Op zondag 7 september 2014 00:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Stuur je even wat kaas deze kant op?
quote:Op zondag 7 september 2014 00:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Chatfunctie was kapot maar m'n cam werkte nog wel, dus ik ging maar briefjes schrijven
Helaas niet.quote:Op zondag 7 september 2014 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
I love Outpost76 is ook voorbij gekomen neem ik aan.
Als je er zat waarschijnlijk wel, ik vond "Carooltjequote:Op zondag 7 september 2014 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik kreeg wel eenquote:Op zondag 7 september 2014 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vond carooltje zelf ook wel leukquote:Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je er zat waarschijnlijk wel, ik vond "Carooltje" wel tof
Ik zat er ook. en ik heb ook niks gezienquote:Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen cam, krijg je datquote:Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zat er ook. en ik heb ook niks gezien
nee wij gaan nog steeds los in de TCquote:Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef MaryMouse het volgende:
Sow zeg, is nu de TC bezweken onder de muziekjes van Fokker dat het nu weer hier gezellig druk is
quote:
Nou.... iedereen zit te gapen of chagrijnig te kijkenquote:Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee wij gaan nog steeds los in de TC
Ja bummer... Ik zat hier want hier, radio hier enzo...quote:Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Aaawww liefquote:
Draait Fokker eigenlijk altijd welquote:Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen cam, krijg je datwant je draait wel weer subliem
als jij nou ff een super hard nummer aan zetquote:Op zondag 7 september 2014 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou.... iedereen zit te gapen of chagrijnig te kijken
quote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Draait Fokker eigenlijk altijd wel
Behalve.............. OK, die ene keer dat de paddestoelen het overnamen
Ja, maar hij lag er net de heule tijd uitquote:Op zondag 7 september 2014 00:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja bummer... Ik zat hier want hier, radio hier enzo...
quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Draait Fokker eigenlijk altijd wel
Behalve.............. OK, die ene keer dat de paddestoelen het overnamen
Ik jou ook :$quote:Op zondag 7 september 2014 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha, deze manik zou hem dienen!
Had je die zelf gemaakt? hij was echtquote:
Het was wel weer een klassiek radio momentje jaquote:Op zondag 7 september 2014 00:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]yes, dat was niet best!
maar dat kan gebeuren natuurlijk!
Dat is echt fantastisch. Verkoxhtquote:
Mag ik er dan op stampen?quote:
Jaquote:Op zondag 7 september 2014 00:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Had je die zelf gemaakt? hij was echt
Ergens vond ik het wel mooiquote:Op zondag 7 september 2014 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het was wel weer een klassiek radio momentje ja
Verkoxhtquote:Op zondag 7 september 2014 00:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch. Verkoxht
Je kan het uiteraard nog goed maken....quote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar hij lag er net de heule tijd uitik had niet eens door dat FOK! weer normaal bereikbaar, want in de eerste plaats kom ik dan natuurlijk wel hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar toch, de afleiding helptquote:Op zondag 7 september 2014 00:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]niets dan gewoon een gezond portie kaas
quote:Op zondag 7 september 2014 00:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ergens vond ik het wel mooi(minder voor Fokker natuurlijk, dat wel)
[..]
Verkoxht![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan het uiteraard nog goed maken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik regel wel wat, zie je DM
![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 00:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ergens vond ik het wel mooi(minder voor Fokker natuurlijk, dat wel)
quote:
Ergens vond ik het serieus zielig, als in: serieus zielig (niet van: je bent triest)quote:
Nee zo goed ging het nog wel.quote:Op zondag 7 september 2014 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ergens vond ik het serieus zielig, als in: serieus zielig (niet van: je bent triest)ik had echt zoiets van: "gaat dat wel goed
MEDIIIIIIIIIIIIIIC!"
je hebt ook geen broek aanquote:Op zondag 7 september 2014 00:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik vind dit best wel lekker
yupquote:
quote:Op zondag 7 september 2014 00:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee zo goed ging het nog wel.
Ik kon alleen niet meer naar het scherm staren. dus heb even een uurtje buiten gelopen, daarna even op bed gelegen en toen ging het weer goed
quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat noem jij goed maken!Ik vind t eerder een trauma geven.....
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 september 2014 00:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]gelukkig, maakte me best ergens zorgen op het moment zelf.
Niet dat je KO gaat en iedereen heeft zoiets van: "Oh ik neem z'n show wel over YOLO, boeiend"
dat is zoquote:Op zondag 7 september 2014 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik meteen een TR gemacht!
quote:Op zondag 7 september 2014 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik meteen een TR gemacht!
je hebt al heel wat gemist hoorquote:Op zondag 7 september 2014 00:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja en denk maar niet dat carooltje kleren uit trekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |