quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je door wilt gaan voor Justin Bieber dan kom je aardig in de buurt
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet dat kabeltje weer ff aan elkaar lassen bij de van Aalstweg
ben bijna 40 minuten bezig geweest om het dorp door te komen, was echt niet te doenquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]yes!
* LompeHork kabel in elkaar last
Bezig met de weg? Zo ja: herkenbaarquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben bijna 40 minuten bezig geweest om het dorp door te komen, was echt niet te doen
de frisiaweg was niet te doen, denk ga ik terug via Hn80, en toen wist k waarom het zo'n zooitje was op de frisiawegquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bezig met de weg? Zo ja: herkenbaardeed er serieus een half uur langer over dan normaal.
Met Fok! weet je het nooitquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef Outpost76 het volgende:
Als fok! stabiel blijft is de TC voor mij bij deze ten einde.
Dit was wel een behoorlijke ja!quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met Fok! weet je het nooit
Maar het was echt onverwacht, zo'n outage heb ik al sinds een paar jaar niet meer meegemaakt (ik ga ff snel in bug/fb spieken)
dat is inderdaad best weer even geleden jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar het was echt onverwacht, zo'n outage heb ik al sinds een paar jaar niet meer meegemaakt (ik ga ff snel in bug/fb spieken)
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de frisiaweg was niet te doen, denk ga ik terug via Hn80, en toen wist k waarom het zo'n zooitje was op de frisiawegff naar Hoogkarspel, joy
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit was wel een behoorlijke ja!
Niets in FB of BUGquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is inderdaad best weer even geleden ja
ik kwam er inderdaad achter jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]ja daar is het nu sowieso een teringzooi, alles wat voor Hn80 ligt is trouwens afgesloten (geen grap), ik moest compleet binnendoor naar m'n woning
(die straat tegenover H80 moet ik doorgaans in).
ik ga helemaal los voor de camquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
U draait ook weer lekkere muziek Fokker
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
Mee eens.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
Maandag vanaf 05:00 zijn ze klaar, dus dan kan je weer binnendoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kwam er inderdaad achter ja
Tnxquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
En daar zou ik in geïnteresseerd zijn omdat:?quote:
Omdat weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En daar zou ik in geïnteresseerd zijn omdat:?
Ik wil dit dagelijks.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef LompeHork het volgende:
Oh, nog bedankt Mono (ook al ben je nu de weg kwijt)
En Fokker draait weer eens een strak setje ja
Ik ga er van uit dat t nu inm is opgelost en het verlopig weer stabiel draait tot ze het hardware onderdeel vervangen hebben wat kapot is en dan draait t weer zoals voorheen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
Ik heb niet eens de tijd gekregen om decentraal te gaanquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef ToT het volgende:
Zullen we het weer centraal hier gaan houden nu FOK! het weer enigszins schijnt te doen?
oke top!quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maandag vanaf 05:00 zijn ze klaar, dus dan kan je weer binnendoor
quote:
quote:
Dan kan ie niet meer draaienquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dan kan ie niet meer draaien
En is ook een beetje boel zielig voor Moira.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dan kan ie niet meer draaien
En is ook een beetje boel zielig voor Moira.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |