quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef Monopoly het volgende:
Hahahaha. Een radiouitzending met haat voor de politie en vervolgens een psalm.
Gewoon zo'n blok kaas zoals dikke mensen altijd doen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
Ik zit hier kaas te eten en stopte serieus even met kauwen toen dit wijf ineens begon te zingen!
wtfquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon zo'n blok kaas zoals dikke mensen altijd doen?
[ afbeelding ]
Geniet, en drink met maten! Geen liters bier maar vaten!quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:05 schreef Fogel het volgende:
Einz, zwei, polizei!
Drei, vier, liter bier
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon zo'n blok kaas zoals dikke mensen altijd doen?
[ afbeelding ]
Tegen de tijd dat je hier bent zou de brouwerij operationeel moeten zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geniet, en drink met maten! Geen liters bier maar vaten!
8.5quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die is wel een 7 waard, ik zou haar doen.
Rij je wel in een verbrede scootmobiel omdat je enkels je overgewicht niet meer aan kunnen?quote:
Boh, ik zie mogelijkheden!quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent zou de brouwerij operationeel moeten zijn.
Met styling stickers voor extra PKsquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Rij je wel in een verbrede scootmobiel omdat je enkels je overgewicht niet meer aan kunnen?
Hij leest ze meestal alleen maar als je begint met een goed stel tieten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef d4v1d het volgende:
Mono had je mijn DM's nog gezien of vond je ze gewoon kut
Ik kan geen Soundcloud rippen. Even zippy doen bittequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef d4v1d het volgende:
Haha sowiesoquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met styling stickers voor extra PKs
Ben benieuwd..quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb wel een sjiek-goed gangsternummer aangevraagd.
Oh da's waar ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan geen Soundcloud rippen. Even zippy doen bitte
Heb jij meteen twee voordelen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij leest ze meestal alleen maar als je begint met een goed stel tieten.
zeuren, banquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:07 schreef d4v1d het volgende:
Fylaxquote:
Short Skirt?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef Fogel het volgende:
Ik was net trouwens even kinderen naar bed slingeren, is mijn verzoekje geweest?
Die gast is 1000 dingen tegelijk aan het doen johquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef d4v1d het volgende:
Mono
Er staat gewoon een downloadbutton op die pagina
Waar is Jason?quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die gast is 1000 dingen tegelijk aan het doen joh
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef d4v1d het volgende:
Ik vergeef het je omdat je bazenradio maakt
Jup. Bazennummer dat.quote:
donroycoquote:
Prima en met jou?quote:
(Dat is een Mama Appelsapje die ik er in hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn buurman is niet blij met me, echt niet.
quote:
Dat is dan ook wel weer waar, ja!quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is goed te zuipen in vergelijking met Holtland
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:10 schreef LompeHork het volgende:
Die eckte strijders hebben gezien waar deze clip is opgenomen en zijn bij Ome Hork in de ghetto geweest
Ditquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef Moira. het volgende:
Ik heb ook gezwerfd, op de grote straten. In hoorn city.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef LompeHork het volgende:
Voor mensen die beelden willen zien:Dit zijn die ECKTE gangsters jeweets.
zoheequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:11 schreef LompeHork het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Archer heeft op de zaterdagavond deze plaats gereserveerd
dit is mc martin mc mc martinquote:
Het leven is kut...quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
dit is mc martin mc mc martin
wat moet ik nou doen
wat ben jij een modderfokkin oen
eigenlijk vind ik er geen reet meer aan...quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hee Symph, beetje bijgekomen van HGT?
Sympquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, en toch kijken we.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik er geen reet meer aan...
quote:
quote:
Ik luister al de hele avond meequote:
"Wir kennen Deine Schlange"quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef LompeHork het volgende:
Zo'n kinderkoortje die dan zingt: "Wir kennen Deine Stimme. Wir kennen Dein Gesicht" welkom in de kelder
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Schaakmeester is niets vergeleken bij de ZDF Hitparade uit 1988, toen men allemaal zo'n Marc Dutroux verkrachtersbril droegen. Wat een tijd.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Symp
ik ben er nu pas weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik nu 17 minuten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik luister al de hele avond mee
Gewoon omdat het al een hele tijd geleden is dat Mono gedraaid heeft, en even dacht ik dat het een show zonder Das Lied von Manuel zou worden
Jaquote:
Neequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van MAAARIAAAA DOLOOOOOREEEEES?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik luister al de hele avond mee
Gewoon omdat het al een hele tijd geleden is dat Mono gedraaid heeft, en even dacht ik dat het een show zonder Das Lied von Manuel zou worden
Da's het leukste jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:20 schreef LompeHork het volgende:
Je hóórt ook gewoon dat Mono bier op heeftdat is echt prachtig.
Ik heb geen idee hoe hij klinkt zonder bierquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:20 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:20 schreef LompeHork het volgende:
Wat minder gruizig en wat minder binnenmonds (hoewel dat nu nog wel mee valtquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hij klinkt zonder bier
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ffies andere dingen te doen gehad
Cerealquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:21 schreef Moira. het volgende:
FRIDAY GOTTA HAVE MY BOWL GOTTA HAVE CERIAL
Kon niet wegblijvenquote:
Gast, ik heb geen auto.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom langs dan, maak ik chili con carne
Neuhjohhquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof het nummer op zich niet vaag was.
Had je wat beters te doen dan naar mono luisteren, nee toch?quote:
met het vlees van z'n ouders?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom langs dan, maak ik chili con carne
Op mijn aanradenquote:
Ik ook gedeeltelijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op mijn aanradenIk ken deze 'tekst' (random spaanse woorden op volgorde) uit m'n hoofd
zielig he?
Ik had er oprecht niets mee te makenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
Wat een baas, Mono draait weer eens en FOK! gaat op zwart
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
Wat een baas, Mono draait weer eens en FOK! gaat op zwart
Ik bijna.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:30 schreef Fokker89 het volgende:
Hoeveel mensen zullen er zelfmoord gepleegd hebben?
AHAHAHA precies ik ook. Ik dacht wat is er met mijn internet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef d4v1d het volgende:
Ik was m'n internet al aan het resetten.
Geen idee waarom, want de radio bleef spelen
Mijn naam boeren tijdens het neukenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat doet die liever tijdens t neuken
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:39 schreef ToT het volgende:
Wat ik wilde zeggen: WASPOEDER AVONTUUR!!!!Holy shit, nooit verwacht deze ooit weer eens te horen!
Heb je de albumcover ook nog?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:39 schreef Outpost76 het volgende:
Fok! Voor je weer offline gaat :
[ afbeelding ]
En even wat plaatjes om het fok offline te verwerken :
[ afbeelding ]
Op de UIT week geprobeerd. Was best lekker eigenlijk nogquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:39 schreef d4v1d het volgende:
Iemand hier die pizzaburgers van dr.oetker geprobeerd
[ afbeelding ]
Ga ik ze nu even in de oven stoppenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Op de UIT week geprobeerd. Was best lekker eigenlijk nog
FOKnachtbaggerquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
Mono maak een tinychat voor als we weer down gaan met makkelijk naam en roep ff om.
TC is geen favo van de radio ivm radio shows en dit topic. Het zou nl gewoon centraal in dit topic moeten blijven maar als Fok moeilijk blijft doen is t een optie ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
Mono maak een tinychat voor als we weer down gaan met makkelijk naam en roep ff om.
Dit idd ja!quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
TC is geen favo van de radio ivm radio shows en dit topic. Het zou nl gewoon centraal in dit topic moeten blijven maar als Fok moeilijk blijft doen is t een optie ja.
Dance/trance/Happy hardcore en verzoekjes in die genrequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat mogen we van jouw verwachten?
Ofwel weer geweldig.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dance/trance/Happy hardcore en verzoekjes in die genre
alles aan elkaar gemixt
En TC gaat mij altijd te snel, kan ik niet volgen en zoquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
TC is geen favo van de radio ivm radio shows en dit topic. Het zou nl gewoon centraal in dit topic moeten blijven maar als Fok moeilijk blijft doen is t een optie ja.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
Voor dat Fok weer down gaat.... Als....
ff snel dit! :
Mono je show was :
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
Beter beter
dat TC kan ik niet volgen
ik ben cute hequote:Op zaterdag 6 september 2014 23:27 schreef YokiKater het volgende:
Interactieve shit met cams en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |