quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ToT kan verlengen. Als hij tzt nog online is.
22:00 volgens r49.nlquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ben geen roosteraar meer, sorry.
Maar ehhhh.....de show loopt toch tot 23.00, zie ik?
Nogal, want tieten zijn al een hele tijd weer toegestaan in ONZ. Daarnaast heeft het totaal niets met Danny te maken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Standaard crap als het om tieten gaat
Ik begreep dat Fogel het al gehosselt heeft.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:28 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ben geen roosteraar meer, sorry.
Maar ehhhh.....de show loopt toch tot 23.00, zie ik?
Moira is de muurquote:
Ik nu ook, geen idee waarom ik net 22:00 zag staanquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik open de pagina net en ik zie 'm op 23.00 staan?
Doe es nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:29 schreef d4v1d het volgende:
MIjn verzoekje nog gezien Mono?
Ik wil andre hazes
Het stond er echt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik nu ook, geen idee waarom ik net 22:00 zag staan
Teengeest ja?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:29 schreef Moira. het volgende:
Mono's zaad ruikt ook naar teen spirit
Zie je! Ik ben niet (in dermatequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het stond er echt.
Iemand heeft het aangepast
Andrequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:29 schreef d4v1d het volgende:
MIjn verzoekje nog gezien Mono?
Ik wil andre hazes
Duh.quote:
eeejoooeejoooooeehooooheooooooeeewwwwwwww!quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:30 schreef LittleBrownie het volgende:
With the lights out, it's less dangeroussss
HERE WE ARE NOW, ENTERTAIN USquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:30 schreef LittleBrownie het volgende:
With the lights out, it's less dangeroussss
Of donkerroze zoals je sterretjequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:32 schreef LompeHork het volgende:
VANDAAG IS ROOOOOOOOOOOD, DE KLEUR VAN JE KRUISJE!
Mijne is donkerbruin want ik heb problemen met mijn anus vegenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan gaat er iets serieus fout.
Daar bestaat creatieve therapie voor, wist je dat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijne is donkerbruin want ik heb problemen met mijn anus vegen
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd, doe dat eens! Pics van je tetten ofzo.
Mensen die niet moira.rarquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Creatief met tarrelsquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar bestaat creatieve therapie voor, wist je dat?
wat deze man zegtquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beter nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:34 schreef opperkleurder het volgende:
Huis van Monopoly fikt straks af
Die moet nog gemaakt wordenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:34 schreef LompeHork het volgende:
Je kookwekker gaat, de pasta is klaar.
Is haske normaal hier in huis johquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koken met je dronken harses is niet handig.
Slecht kledingadviesquote:
Een week lang zuipen en koken 's avonds. Nooit brandwonden opgelopen. Vond ik vrij keurig van mijzelfquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik maak altijd prima chili als ik dronken ben.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mooiste wat er is.. dat je weet waar je mee bezig bent alleen dan alles op zijn kopquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als de vlammen uit je kont komen zeg maar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik maak altijd prima chili als ik dronken ben.
Volgende dag bedenk ik me wel vaak dat het misschien wat te pittig was.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Short Skirt, No Jacket, One Cup.
Je hebt de prijsvraag gemist!quote:
Ja dat, of als ik zie dat de bodem van de pan zwart is, dat is meestal een slecht teken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als de vlammen uit je kont komen zeg maar.
Koop zwarte pannen, dan heb je dat probleem niet meer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat, of als ik zie dat de bodem van de pan zwart is, dat is meestal een slecht teken.
Geen idee...doos tissues geloof ik.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kreeg een pak tissues naar me toegeworpen.
doet me denken aan time 2014 editquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee...doos tissues geloof ik.
Weet je wat een knappe pan kost? Ik ben geen student die z'n pannen bij de Blokker haalt ofzo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Koop zwarte pannen, dan heb je dat probleem niet meer.
Ja, dat weet ik. Koop je wel pannen van gietijzer?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je wat een knappe pan kost? Ik ben geen student die z'n pannen bij de Blokker haalt ofzo.
quote:
Nee, RVS-aluminium-RVS, gietijzer vind ik overrated.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Koop je wel pannen van gietijzer?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, RVS-aluminium-RVS, gietijzer vind ik overrated.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee...doos tissues geloof ik.
DM openbaar makenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:41 schreef LompeHork het volgende:
Mods die communiceren
[ afbeelding ]
Hork is het voorbeeld van een downie die kan typenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:41 schreef LompeHork het volgende:
Mods die communiceren
[ afbeelding ]
dms openbarenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:41 schreef LompeHork het volgende:
Mods die communiceren
[ afbeelding ]
Openbaren van DM.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:41 schreef LompeHork het volgende:
Mods die communiceren
[ afbeelding ]
Hahahahahhaha, dit zijn de avonden vrind. Het wordt niet mooier dan ditquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:42 schreef YokiKater het volgende:
Nu komt er dus straks een gozertje op een scooter aan de deur om bier te brengen en dan hoort hij deze show
Wil je dan even wachten tot een uur of 1?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TR weggetyft en banaanvraag voor TS gemaakt.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hork is het voorbeeld van een downie die kan typen
Banhamer staat klaar voor jequote:
Jongen, ik mag dat, overlegt met de hoogste machten.quote:
Dealquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil je dan even wachten tot een uur of 1?
Wat een complimentquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:43 schreef LompeHork het volgende:
Jongen, ik mag dat, overlegt met de hoogste machten.
Later Carooltjequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:43 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga nog even serie kijken
Geweldige show Mono, je moet vaker draaien!
HAHA TERRORCORPS ROTTERDAMquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:44 schreef LompeHork het volgende:
HAHAHA JE ZAL MAAR EEN HARDCORE-TATTOO HEBBEN
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahahahhaha, dit zijn de avonden vrind. Het wordt niet mooier dan dit
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
HAHA TERRORCORPS ROTTERDAM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KNEUZENKERMIS
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga hem er ooit nog eens een eenhoorn ofzo overheen laten tatoëren
Bij dit gifje hoop ik altijd dat hij omvalt....quote:
Sterfquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:44 schreef LompeHork het volgende:
HAHAHA JE ZAL MAAR EEN HARDCORE-TATTOO HEBBEN
Ik was er nog nietquote:
joaaaahquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]of een walrus welke een regenboog kotst!
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Maar '93? Toen was ik 9 en ging ik naar Motörhead
Op dat huilen na klinkt dat als een goed leven!quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:46 schreef Moira. het volgende:
IN 1993 LEEFDE IK AL EN TOEN SLIEP IK VEEL, HUILDE IK VEEL, EN ZOOG IK AAN TEPELS.
DAT WAS HET LEVEN IN 1993.
Toen waren sommige hier nog niet eens geborenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik neukte iedereen de moeder in 1993
Of gewoon zoiets:quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]of een walrus welke een regenboog kotst!
SwJ is een baas. Ik wil ooit nog eens bier drinken met hem.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
SwJ stuurde ooit een banaanvraag voor zo'n post van mij![]()
Ik met jouquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
SwJ is een baas. Ik wil ooit nog eens bier drinken met hem.
Is hij nog wel online?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
SwJ is een baas. Ik wil ooit nog eens bier drinken met hem.
Dan heb je klassen overgeslagen of niet?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:47 schreef Uccie het volgende:
Ik ging naar de 3e klas middelbare school in 1993...
Eentje....maar dat heb ik later ruimschoots goedgemaaktquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan heb je klassen overgeslagen of niet?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Door die kleur heb ik ineens trek in wafels!
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Door die kleur heb ik ineens trek in wafels!
Dan neemt ze een tattoo van een foetus?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]maar maar maar (even tussen het huilen door
![]()
![]()
) je zal dat mens van achter nemen tijdens een one-night-stand en dan dat op haar rug treffen
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:54 schreef YokiKater het volgende:
Ja jezus.. als nu mijn bier bezorgd gaat worden dan gaat hij wel even op mute hoor
quote:Ik krijg vlinders in m’n buik, als ik naar die jongen kijk.
Oh, oh, vlinders in m’n buik. Ja, m’n moeder die had gelijk.
En ’s morgens warblargh vroeg, dan sta ik voor het raam.
Dan zie ik die jongen weer naar school toe gaan.
Ik weet nog hoe ’t gebeurde, ik keek eens door het raam.
Ik zag die jongen lopen, hij keek me lachend aan.
Ik kreeg een raar gevoel toen, ben naar m’n moeder gegaan.
Die zei toen “Lieve Alie, je hebt vlinders in je buik, ja vlinders in je buik.”
Vliiiiiiiiiinders in je buuiiiiik.
Ik krijg vlinders in m’n buik, als ik naar die jongen kijk.
’t Is nu een week geleden, en nog steeds een raar gevoel.
Ik zie hem steeds maar lopen, laatdeboeldeboel.
Ik ga nu met hem praten, zeggen wat ik voel.
Over mijn gevoelens, en vlinders in m’n buik, ja vlinders in m’n buik.
Vliiiiiinders heb ik in m’n buuuiiiik.
OMG! Please don't!quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:54 schreef Moira. het volgende:
Beeldmateriaal en extra's van FOK!kers: ONZ / [VIDEOFUCK] Alie - Vlinders In M'n Buik
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:54 schreef YokiKater het volgende:
Ja jezus.. als nu mijn bier bezorgd gaat worden dan gaat hij wel even op mute hoor
Goed topic was dat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:54 schreef Moira. het volgende:
Beeldmateriaal en extra's van FOK!kers: ONZ / [VIDEOFUCK] Alie - Vlinders In M'n Buik
Bezorgd? Hier valt t spontaan dood!quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:54 schreef YokiKater het volgende:
MONO OPENBAART ZICHZELFquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
GODVERDOMME "Dan zie ik die jongen weer naar school toe gaan" Mono
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
File has expired and does not exist anymore on this server
QFT!quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:57 schreef d4v1d het volgende:
Mono, ik vind dat je langer dan 23u moet doorgaan.
Dan kookt Moira. maar
Nee, Mono kookt na 23u gewoonquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:57 schreef d4v1d het volgende:
Mono, ik vind dat je langer dan 23u moet doorgaan.
Dan kookt Moira. maar
Doe het voor onsquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, Mono kookt na 23u gewoonheb toch al chips gegeten
wacht zijn jij en mono een stelletjequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, Mono kookt na 23u gewoonheb toch al chips gegeten
Dat weet elke FOK!ker zowatquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
wacht zijn jij en mono een stelletje
Het is ingewikkeld, ik zit er ook nog in verweven.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga even naar buiten allejezusquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Even volhouden, de kwaliteit komt terug. Geen nood.
Dat wist ik toch niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik woon gewoon samen met een FOK!ker voor de seks.
Wie is er bang....voor de grote wolfquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ben je bang
hihaho
bang bang bang bang
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik woon gewoon samen met een FOK!ker voor de seks.
Die ken ik hoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wie is er bang....voor de grote wolf
Of was dat ook voor jouw tijd
Mij wel, maar Mono is afgelopen jaar wat minder actief geweest.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat wist ik toch niet.
Ik kom jou en mono bijna nooit tegen.
Al ongeveer 15 jaar ofzo!quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
HUH HEBBEN MONO EN MOIRA EEN RELATIE!?!?!??!
WIE?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja jou heeeeeel soms.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mij wel, maar Mono is afgelopen jaar wat minder actief geweest.
Daarvoor was hij de beste ONZ mod die er ooit geweest is
Nee, we likken elkaars oksels enkel omdat het lekker is. Wij praten niet eens met elkaar in de tussentijdquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Ja mijn Alzheimer slaat na 22u toe...dan weet ik niet meer wanneer wat precies gebeurdequote:
Op lompehork na danquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mij wel, maar Mono is afgelopen jaar wat minder actief geweest.
Haha vieze leugens.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, we likken elkaars oksels enkel omdat het lekker is. Wij praten niet eens met elkaar in de tussentijd
Ik heb Mono nog ingewerkt kut.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Jij bent het nu alleen maar omdat Mono gestopt is
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat maakt je nog geen betere mod, je was er gewoon eerderquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb Mono nog ingewerkt kut.
Geen ruzie hierquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb Mono nog ingewerkt kut.
Was dit nummer toen op?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:02 schreef YokiKater het volgende:
'ik schop die klootzak!" .. yeah ik ben weer wakker.
Bier is ook gebracht
Ik weet gewoon dat ik beter ben. Beter draait Mono muziek voor nette mensenquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat maakt je nog geen betere mod, je was er gewoon eerder
Nice.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:02 schreef YokiKater het volgende:
'ik schop die klootzak!" .. yeah ik ben weer wakker.
Bier is ook gebracht
Ik en Moira maken wel ruzie als we daar zin in hebben JA?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen ruzie hierdat doe ik ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |