Haha skere tata.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:46 schreef Moira. het volgende:
DIE DOOS TISSUES IS VOOR MIJ GVD. scheelt verzendkosten
Wat zou je er mee gaan doen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:46 schreef Moira. het volgende:
DIE DOOS TISSUES IS VOOR MIJ GVD. scheelt verzendkosten
Vrouwenquote:
Je slang ook, die is paars!quote:
quote:
Wat slecht weerquote:
Hey girls, hey boysquote:
Ik zat alweer lager lager lager te brullen, maar het moment is ontsnaptquote:
DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat ben je toch een doos somsquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was geen Daft Punk
Maar superstar DJ's here we go!
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:52 schreef d4v1d het volgende:
Waarom heb ik nooit eerder dit aangezet
Dat lager lager lager past wel bij deze biershow.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat alweer lager lager lager te brullen, maar het moment is ontsnapt
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat ben je toch een doos soms
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
Komende vrijdag doen ze mee aan The Voice
Ik hoop alleen de middelste, links mist middel dus figuur en rechts is een josti.quote:
ik verzamel de lammetjes wel ff en maak dan een poll en post datquote:
Je zet eindelijk je rechtervuist aan het werk?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:57 schreef Monopoly het volgende:
Poll wordt gemaakt door mijn aantrekkelijke wederhelft.
Ben je bij moira weg?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:57 schreef Monopoly het volgende:
Poll wordt gemaakt door mijn aantrekkelijke wederhelft.
De jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:59 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga deze show gewoon over de speakers gooien want ik ben toch vriendjes met de polies
Ik heb nog wat anti politie muziek op de computer staanquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:59 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga deze show gewoon over de speakers gooien want ik ben toch vriendjes met de polies
Heb je ook anti-mensheid muziek?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog wat anti politie muziek op de computer staan
Ongetwijfeld wat muziek uit de prachtige jaren '40quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb je ook anti-mensheid muziek?
Het vorige nummer verdiende dat predikaat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb je ook anti-mensheid muziek?
SVquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wat muziek uit de prachtige jaren '40
Kun je zo wat mooie Duitse marsmuziek draaien?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wat muziek uit de prachtige jaren '40
Volgende nummer is daar aardig toepasselijk voor. Dit waardeer jij wel denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je zo wat mooie Duitse marsmuziek draaien?
Russen zijn daar veel beter in man!quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je zo wat mooie Duitse marsmuziek draaien?
Ik heb voor ze gewerkt en ga ook weer voor ze werken.. ICT style, dus u bent gewaarschuwdquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog wat anti politie muziek op de computer staan
Klopt. Russisch volksliedquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Russen zijn daar veel beter in man!
Waar is mijn albino lam?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:03 schreef Moira. het volgende:
opperkleurder:
[ afbeelding ]
Fokker89:
[ afbeelding ]
Spaghettivreter:
[ afbeelding ]
d4v1d:
[ afbeelding ]
Uccie:
[ afbeelding ]
Carooltje79:
[ afbeelding ]
LompeHork:
[ afbeelding ]
Fogel:
[ afbeelding ]
YokiKater:
[ afbeelding ]
Moira.:
[ afbeelding ]
Poll: Welke kleurplaatjen is de mooisten?
• opperkleurder
• Fokker89
• Spaghettivreter
• d4v1d
• Uccie
• Carooltje79
• LompeHork
• Fogel
• YokiKater
• Moira.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh kak, die heb ik vast aangezien als Mono's beginpostquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh kak, die heb ik vast aangezien als Mono's beginpost
Moet ik een nieuwe maken?
quote:
Ik had die net bijna in mijn winkelwagen gepleurd voor jou, maar ik ken je collectie nietquote:
Dat....en de verzendkostenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:06 schreef Kally het volgende:
Ik heb op Fogel gestemd, want die paarse slang
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had die net bijna in mijn winkelwagen gepleurd voor jou, maar ik ken je collectie niet
Komt goed.
Wolfenstein denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef Uccie het volgende:
Wolfenstein of zoiets...ik was geen gamer
Ok...in mijn leven 1 game gekocht....dan zou ik dit toch herkend moeten hebbenquote:
Het was C&C Red alert.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Wolfenstein denk ik ook ja.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Wolfenstein denk ik ook ja.
Gewoon fonetisch broquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef d4v1d het volgende:
Ik weet eindelijk hoe je Moira. uitspreekt
Wassenaar? Gooi? Aerdenhout?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik heb een aardappel-in-keel-stem
1 game gehad...in mijn hele leven.....quote:
Geen accentquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wassenaar? Gooi? Aerdenhout?
Je hebt een drankprobleem! De blikken zijn leeg!quote:
Ik moet ook eens gaan opruimenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat giet jij alleen naar binnen?
Nope, alles hierquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Er is toch geen bijbehorende TC toch>
Nee die is dan ook nog volquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dors, best redelijk te drinken!
Die Holtland krijg ik weer echt niet weg!
Goed bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coolquote:
Whaha!quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee die is dan ook nog vol
waren vd week 3 blikken voor een euroNooit weer
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:14 schreef Fogel het volgende:
Whehehhee
Ik ben de 26-29e in de buurt
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:14 schreef Fogel het volgende:
Whehehhee
Ik ben de 26-29e in de buurt
quote:
DISCRIMINATIE!!!1!!!quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ja maar ik heb even veel stemmen als Fogel
!!!!1!!!!1!!! We komen in opstandquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De hoge heren in den haag!!!!11111
27?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens mij zijn mono en ik ongeveer even oud gezien de muziek die hij draait.
Je roept mij?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De hoge heren in den haag!!!!11111
haha komen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
!!!!1!!!!1!!! We komen in opstand
Neen, enkel de DM/PM, ik kan de verzoekjes op de site niet zienquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:16 schreef d4v1d het volgende:
Oh kijk je niet naar de verzoekjes op de website mono?
hahahahahaha nee.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Een boer schopt een jager uit Stockholm in de kloten.
[/verkorte versie]
Arend Langenbergquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neen, enkel de DM/PM, ik kan de verzoekjes op de site niet zien
En nee ik doelde niet op die Jan van Veen, maar die nieuwslezer die is overleden aan (keel)kanker. Hoe heette die man nou, mooie stem.
Darth Vader.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En nee ik doelde niet op die Jan van Veen, maar die nieuwslezer die is overleden aan (keel)kanker. Hoe heette die man nou, mooie stem.
quote:
Arend Langeberg?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Matige grapquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Fokker89 het volgende:
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! heheheh
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Fokker89 het volgende:
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Fokker89 het volgende:
Het gaat zo.
Oud als de weg naar rome.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Fokker89 het volgende:
Het gaat zo.
revoulutie!!!111! oprutten!1!11quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
!!!!1!!!!1!!! We komen in opstand
pvv aan de machtquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
revoulutie!!!111! oprutten!1!11
*Heavy breathing* Luke, tomorrow the sun will shine....*heavy breathing* and the temperature will be 26 degrees. Come join the sunny side!quote:
Volgens mij wel ja, maar Monoshows gingen vroeger altijd door tot minstens 00.00quote:
Volgens mij vallen we niet echt opquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
revoulutie!!!111! oprutten!1!11
Van deze user zekerquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als je er maar geen filmpje van maakt, het schijnt dat FOK!kers dan gaan huilen
Ja echt hè?quote:
Op de website staat er iemand. Maar wie weet denkt mono gewoon ik ga doorquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar Monoshows gingen vroeger altijd door tot minstens 00.00Maar misschien dat er iemand anders gepland staat voor vanavond
De verzoekjes op de site zijn voor Gup. Onze muziek bot als er geen dj's zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:16 schreef d4v1d het volgende:
Oh kijk je niet naar de verzoekjes op de website mono?
Ja we hebben de regel van maximaal 2 uur inplannen weer van stal gehaald. Mocht tegen het einde van de show niemand anders het willen overnemen, mag je uiteraard doorgaan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar Monoshows gingen vroeger altijd door tot minstens 00.00Maar misschien dat er iemand anders gepland staat voor vanavond
ohhhquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De verzoekjes op de site zijn voor Gup. Onze muziek bot als er geen dj's zijn.
Da's ein bisschen asoquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op de website staat er iemand. Maar wie weet denkt mono gewoon ik ga door
aightquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we hebben de regel van maximaal 2 uur inplannen weer van stal gehaald. Mocht tegen het einde van de show niemand anders het willen overnemen, mag je uiteraard doorgaan.
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgens mij vallen we niet echt op
MONOquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ja maar ik heb even veel stemmen als Fogel
Als je toch gaat, wil je mijne dan ook gelijk ff ophangen? Machine is net klaar hoor ikquote:
Ik zoek ook hoor, maar ik moet doen met paprikachippiesquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bier heb ik al. Waar blijven die tetten?
Ruilen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zoek ook hoor, maar ik moet doen met paprikachippies
Check en checkquote:
Nee, dan zie ik er zo gek uit.quote:
Ohaiquote:
Hai Fogeltjequote:
Dat kan helaas niet meer. Tenzij er een roosteraar aanwezig is. De slots zitten helaas nog vast aan de tijd die geplanned staat. Dus om 22.00 word ie er uit geknikkerd als zijn show niet verlengd word door iemand die in het rooster kan.....quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Op de website staat er iemand. Maar wie weet denkt mono gewoon ik ga door
Oh dat is zuurquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet meer. Tenzij er een roosteraar aanwezig is. De slots zitten helaas nog vast aan de tijd die geplanned staat. Dus om 22.00 word ie er uit geknikkerd als zijn show niet verlengd word door iemand die in het rooster kan.....
Oh ik denk je post wel ff iets als dit :quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zoek ook hoor, maar ik moet doen met paprikachippies
Denk niet dat iemand dit nummer recent nog geluisterd heeft op Spotifyquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2000 zie ik hier op de top40 website
Dat mag niet van Danny.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik denk je post wel ff iets als dit :
[ afbeelding ]
Kan ik ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ToT kan verlengen. Als hij tzt nog online is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |