quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Knappe man! Wil jij mij inplannen van 20.00 tot 22.00? Gekte hier.
Have funquote:
Dat heeft toch iedereenquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:36 schreef Fylax het volgende:
Ik zing nu volop mee met al die liedjes en denk hmm ik kan best goed zingen maar wanneer ik het opneem en terugluister denk ik wat?![]()
![]()
Dat krijg je met die 30 cm.quote:
Iemand wou dat ik voor haar ging opnemen, dus dat deed ik en toen luisterde ik het terug. Ik zing zo slecht maar ze zei dat t goed was..quote:
Heet ze toevallig Kallyquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iemand wou dat ik voor haar ging opnemen, dus dat deed ik en toen luisterde ik het terug. Ik zing zo slecht maar ze zei dat t goed was..
Jij klonk wel goed jaquote:
Beter dan wat ik aan geluid produceerde.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:38 schreef Kally het volgende:
Ik zong vorige week, toen zeiden ze ook is oke, geloof me dat is het niet
quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat krijg je met die 30 cm.
(sorry....open deuren en zulks)
Jij bent gekquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beter dan wat ik aan geluid produceerde.
Ik heb van de beste geleerdquote:
Ja toch.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik zit hier wel te genieten, lekkere nummertjes
quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:41 schreef Uccie het volgende:
Heel misschien...als de omstandigheden er naar zijn, probeer ik vanavond laat nog even te draaien omdat ik Mixxx heb geïnstalleerd.
Ja, de echo is nu wel uit de microfoon, maar ik kan maar 1 deck gebruiken, dat is wel jammer.quote:
Misschien hè.quote:
Ik doe altijd het geluid muten als ik de microfoon aan heb.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, de echo is nu wel uit de microfoon, maar ik kan maar 1 deck gebruiken, dat is wel jammer.
Is goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:43 schreef Kally het volgende:
Dat heb ik ook Uc, moet ik even keer nakijken.
Teveel gedoe johquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe altijd het geluid muten als ik de microfoon aan heb.
Ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Haha bij mij niet. Heb een knopje op mijn toetsenbord.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:44 schreef Kally het volgende:
Als Uc hahaha in app zegt hoor ik het gewoon
Dat is positief, want dan doe ik meequote:
ohquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is positief, want dan doe ik mee
quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:46 schreef Kally het volgende:
Maar hoi Symph, Carool, Fylax en de rest
Hey.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:46 schreef Kally het volgende:
Hoi meidquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:46 schreef Kally het volgende:
Er is nog iemand op Fok! met jouw UI, ik dacht van de week echt serieus "wat lult Bubbles nou ineens raarquote:
Hoiquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:46 schreef Kally het volgende:
mobiel fok!ken vind ik echt geen doenquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:47 schreef Kally het volgende:
Ik zie niet wie er allemaal zijn. Zit mobiel
Dit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mobiel fok!ken vind ik echt geen doen
Posten gaat wel, maar quoten of editen is echt een dramaquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Klopt maar pc is gepikt. Pak de laptop zo wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat dus!quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik dus serieus vakerquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er is nog iemand op Fok! met jouw UI, ik dacht van de week echt serieus "wat lult Bubbles nou ineens raar"
topquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat dus!
Ben zo blij dat laptop het weer doet
Zometeen gaat het dak er afquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt maar pc is gepikt. Pak de laptop zo wel.
Ja nu moet ik alleen weer sam enzo opnieuw erop zetten.. dat is dan weer minderquote:
Zonder die vreselijke riedeltjes.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:52 schreef Carooltje79 het volgende:
De muziek doet mij een beetje aan Mariah Carey denken
Ja dat welquote:
Ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:54 schreef AdoraBelle het volgende:
Is dit nou de hele tijd dezelfde artiest?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:53 schreef Kally het volgende:
Gvd laptop wil niet. Dat ding is net gemaakt
Time, van Hans Zimmer. Prachtplaatquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:56 schreef Fylax het volgende:
Omdat ik nog tijd heb, hier mijn eigen gemaakte track met 2 vrienden.![]()
Zeker.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Time, van Hans Zimmer. Prachtplaat
Heerlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:57 schreef Fylax het volgende:
Wordt nu afgespeeld : BassTunerz & Fylax - Time (2014 Edit)
Jij bedankt voor het draaienquote:
quote:
Geen dank.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het draaien
Spaghettiquote:
Even VLC player installeren op mijn nieuwe laptop en dan luister ik ook gezellig mee met bier.quote:
Dank. Neem deze tetten als dank.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey hugoquote:
Ik zat ook te klooien. De links die er nu staan zijn niet Windows 8 vriendelijk. Uiteindelijk heb ik de .pls maar bekeken en de volgende link werkte:quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Even VLC player installeren op mijn nieuwe laptop en dan luister ik ook gezellig mee met bier.
Je bent blauwquote:
KLBquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bent blauwwaar mag jij je macht misbruiken?
Onder andere hierquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bent blauwwaar mag jij je macht misbruiken?
Nu pas?quote:
Ik heb ook Windows 8 idd en die links werkten ook niet echt bij mij (ook die van WMP niet). Maar heb nu VLC erop staanquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zat ook te klooien. De links die er nu staan zijn niet Windows 8 vriendelijk. Uiteindelijk heb ik de .pls maar bekeken en de volgende link werkte:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Ik mag nog geen bier :s :squote:Op zaterdag 6 september 2014 20:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Duits bier. Mooie bier intro, is belangrijk.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Duits bier. Mooie bier intro, is belangrijk.
Zo erotischquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik hoor de prachtige stem van Mono nu door mijn speakers.
Hoe was je fissa van vorige week?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:08 schreef LompeHork het volgende:
Even de radio aanzetten, ik hoorde dat een Duitser aan het draaien was.
Top!quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoe was je fissa van vorige week?
Hoiquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:08 schreef LompeHork het volgende:
Er komen nog bier liederen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
Beetje anticlimax dit na die bierintro.
Jaja, ze komen eraan hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:08 schreef LompeHork het volgende:
Ja balen man dat ik er niet bij kon zijnquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Top!
Op het gemis van jou na natuurlijk
het is zo simpel. had mij dan om hulp gevraagdquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Werkt niet, heb lopen kloten met die virtual audio cables maar gaf de moed op. Later stadium.
was wel meer bier voor de restquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja balen man dat ik er niet bij kon zijn
Ik heb nog een losse mic voor je trouwensquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Werkt niet, heb lopen kloten met die virtual audio cables maar gaf de moed op. Later stadium.
Dan kan jij er wel eentje voor mij drinken....ga ik zo maar aan de Spa.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik heb een half krat bier op en ga lekker door!
Ik heb hier nog een mic van 80 euro liggen. Moet nog een nieuw kabeltje kopen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb nog een losse mic voor je trouwensbeter geluidje jeweettoch?
Haha vet nicequote:Op zaterdag 6 september 2014 20:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kwam echt mooi uit, alles was op, op drie flesjes na
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een mic van 80 euro liggen. Moet nog een nieuw kabeltje kopen.
Ja, viel ons ook al op, er was wijn over, hoe durf je?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha vet niceEn ik had het nog redelijk rustig aan gedaan met de wijn dit keer
![]()
Ik heb geen bier.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:11 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja, Goedenavond allemaal![]()
* Bier koud - Check!
* Radio aan - Check!
* Bier open - Nee nog niet. is nog niet koud
Hoiquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:11 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja, Goedenavond allemaal![]()
* Bier koud - Check!
* Radio aan - Check!
* Bier open - Nee nog niet. is nog niet koud
Ik ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:12 schreef Moira. het volgende:
Haha, geniaal om Mono te horen praten naast me terwijl de muziek nog aan staat en 20 seconden later door m'n oordlopjes geklets. Zo volg ik geen kut van wattie zegt
Misschien was ik anders wel over je heen gaan zeiken, wees blijquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, viel ons ook al op, er was wijn over, hoe durf je?
boefquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoi
Ik vandaag maar niet aan het bier, gisteren teveel gehad
Hebben wij niet nodig, bierquote:
Heb mezelf heel netjes gedragen hoorquote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb mezelf heel netjes gedragen hoor
Beetje jammer weer ditquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb mezelf heel netjes gedragen hoor
Klopt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hebben wij niet nodig, bierwij zijn zonder ook heel leuk
Godverdommequote:Op zaterdag 6 september 2014 20:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Misschien was ik anders wel over je heen gaan zeiken, wees blij
Hahaquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kwam echt mooi uit, alles was op, op drie flesjes na
quote:
quote:
Nee, ik zou gewoon m'n broek uit doen en over jullie heen gaan hangenquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverdomme
Nee, dat zou jij niet doen, het is niet alsof je standaard een plastuit bij je hebt(of je handen als een kommetje gaat vormen
)
Ganantquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ik zou gewoon m'n broek uit doen en over jullie heen gaan hangen![]()
voor het nostalgische effectquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ach op schoolfeestjes klonken de overgangen naar dit nummer meestal ook zo.
Dune, Nakatomiquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:17 schreef Monopoly het volgende:
Mooie momenten gehad op schoolfeesten met deze muziek ja
Dj Paul...DJ Paul...quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:18 schreef Kally het volgende:
Er zit hier een 10 jarige helemaal los te gaan in het Engels voor Fifa![]()
Achter de Tent ook wel toch?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:19 schreef Monopoly het volgende:
Een van de weinige rocknummers die ik goed waardeer
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
Gelukkig blijven we in de Randstad normaal verstoken van deze rommel.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:20 schreef opperkleurder het volgende:
Gelukkig blijven we in de Randstad normaal verstoken van deze rommel.
quote:
Ik verstond paracetamol.quote:
Goed dat je het zegt....even kijken of ik die morgen nog moet kopenquote:
Zie je, ik begin het te leren. Maar ik blijf wel gewoon Rotje hoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"En as ontbijt een paracetaaaaamol!" ja
Ik ben te koop in ruil voor kamelen en bruidschat. Tevens krijg je er een radicale ISIS schoonmoeder bij incluis bomgordel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:23 schreef LompeHork het volgende:
Die Antwoord fuck yes. Ik mag deze man, ik wil hem terughuwen.
Boh, klinkt als een goede deal wel, accepteer je als bruidsschat een afgetrapt bankstel op een balkon in Haarlem? Ligt mogelijk nog een stuk meloen op wel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben te koop in ruil voor kamelen en bruidschat. Tevens krijg je er een radicale ISIS schoonmoeder bij incluis bomgordel.
En toch kun je niet stil blijven zitten.quote:
Ik moet wel, anders ben ik mijn wifi kwijtquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
En toch kun je niet stil blijven zitten.
Heb je geen kabel om ertussen te hangen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders ben ik mijn wifi kwijt
Ja...ergens....geen zin om op te staanquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je geen kabel om ertussen te hangen?
Kleurgod.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
Inspiratie opgedaan met mijn username?
nicequote:Op zaterdag 6 september 2014 20:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja die starte niet.
Werkt al.
* d4v1d start paint op
De DM staat immer open. Verzoekjes met bijgevoegde tetten krijgen voorrang.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:29 schreef d4v1d het volgende:
Aight.
Kunnen we trouwens verzoekjes doen die niet op de website staan?
Ik hoor het net van de vrouw jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:30 schreef d4v1d het volgende:
Godver.
Dit schiet niet op. Die brush grotes in paint zijn konjo klein
quote:
Ik dacht even dat het een radicaal schaap was voor een vrij Oekraïne, maar het was blauw-groen ipv blauw-geelquote:
Hahahahaquote:
Die auto's konden nooit zichtbaar kapotquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik herinner me opeens dat deze ook voor komt in Need For Speed Underground 2. Tof spel, beetje racen en de galbak uithangen met dit op de achtergrond.
Meesterwerkquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
Zwart schaap bij stroomuitval
[ afbeelding ]
Origineel jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
Zwart schaap bij stroomuitval
[ afbeelding ]
Ik ga morgen naar Tussen Kunst en Kitch ermee....ze gaan versteld staan.quote:
Klopt, maar als je op je bek ging en je eindigde op de kop dan moest je op R drukken en duurde het een eeuwigheid voor je weer op gang was. Dan was je zo 15 seconden voorsprong kwijt. Dat was pure aids.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die auto's konden nooit zichtbaar kapot
Oke ik kom hem wel opetenquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:39 schreef xBubbles het volgende:
Wie helpt me de staarwedstrijd van mijn tompouce te winnen?
Het is een serie...we gaan ze samen verkopen.quote:
Jij herkent de echte schoonheid niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had van jou ook wel meer verwacht. gezien je naam
Als jij wint dan is het alleen omdat je homo bent.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:42 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit niet wint weet ik het ook niet meer.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:44 schreef LompeHork het volgende:
Ach, gelukkig is er niet over mij heen geplast
Is een mashup he.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:44 schreef hugecooll het volgende:
move bitch is wel bazig, dus pluspunten voor daafje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |