Haha skere tata.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:46 schreef Moira. het volgende:
DIE DOOS TISSUES IS VOOR MIJ GVD. scheelt verzendkosten
Wat zou je er mee gaan doen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:46 schreef Moira. het volgende:
DIE DOOS TISSUES IS VOOR MIJ GVD. scheelt verzendkosten
Vrouwenquote:
Je slang ook, die is paars!quote:
quote:
Wat slecht weerquote:
Hey girls, hey boysquote:
Ik zat alweer lager lager lager te brullen, maar het moment is ontsnaptquote:
DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat ben je toch een doos somsquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was geen Daft Punk
Maar superstar DJ's here we go!
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:52 schreef d4v1d het volgende:
Waarom heb ik nooit eerder dit aangezet
Dat lager lager lager past wel bij deze biershow.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat alweer lager lager lager te brullen, maar het moment is ontsnapt
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat ben je toch een doos soms
quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
Komende vrijdag doen ze mee aan The Voice
Ik hoop alleen de middelste, links mist middel dus figuur en rechts is een josti.quote:
ik verzamel de lammetjes wel ff en maak dan een poll en post datquote:
Je zet eindelijk je rechtervuist aan het werk?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:57 schreef Monopoly het volgende:
Poll wordt gemaakt door mijn aantrekkelijke wederhelft.
Ben je bij moira weg?quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:57 schreef Monopoly het volgende:
Poll wordt gemaakt door mijn aantrekkelijke wederhelft.
De jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:59 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga deze show gewoon over de speakers gooien want ik ben toch vriendjes met de polies
Ik heb nog wat anti politie muziek op de computer staanquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:59 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga deze show gewoon over de speakers gooien want ik ben toch vriendjes met de polies
Heb je ook anti-mensheid muziek?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog wat anti politie muziek op de computer staan
Ongetwijfeld wat muziek uit de prachtige jaren '40quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb je ook anti-mensheid muziek?
Het vorige nummer verdiende dat predikaat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb je ook anti-mensheid muziek?
SVquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wat muziek uit de prachtige jaren '40
Kun je zo wat mooie Duitse marsmuziek draaien?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wat muziek uit de prachtige jaren '40
Volgende nummer is daar aardig toepasselijk voor. Dit waardeer jij wel denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je zo wat mooie Duitse marsmuziek draaien?
Russen zijn daar veel beter in man!quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je zo wat mooie Duitse marsmuziek draaien?
Ik heb voor ze gewerkt en ga ook weer voor ze werken.. ICT style, dus u bent gewaarschuwdquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog wat anti politie muziek op de computer staan
Klopt. Russisch volksliedquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Russen zijn daar veel beter in man!
Waar is mijn albino lam?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:03 schreef Moira. het volgende:
opperkleurder:
[ afbeelding ]
Fokker89:
[ afbeelding ]
Spaghettivreter:
[ afbeelding ]
d4v1d:
[ afbeelding ]
Uccie:
[ afbeelding ]
Carooltje79:
[ afbeelding ]
LompeHork:
[ afbeelding ]
Fogel:
[ afbeelding ]
YokiKater:
[ afbeelding ]
Moira.:
[ afbeelding ]
Poll: Welke kleurplaatjen is de mooisten?
• opperkleurder
• Fokker89
• Spaghettivreter
• d4v1d
• Uccie
• Carooltje79
• LompeHork
• Fogel
• YokiKater
• Moira.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh kak, die heb ik vast aangezien als Mono's beginpostquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh kak, die heb ik vast aangezien als Mono's beginpost
Moet ik een nieuwe maken?
quote:
Ik had die net bijna in mijn winkelwagen gepleurd voor jou, maar ik ken je collectie nietquote:
Dat....en de verzendkostenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:06 schreef Kally het volgende:
Ik heb op Fogel gestemd, want die paarse slang
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had die net bijna in mijn winkelwagen gepleurd voor jou, maar ik ken je collectie niet
Komt goed.
Wolfenstein denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef Uccie het volgende:
Wolfenstein of zoiets...ik was geen gamer
Ok...in mijn leven 1 game gekocht....dan zou ik dit toch herkend moeten hebbenquote:
Het was C&C Red alert.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond
[..]
Wolfenstein denk ik ook ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |