denken dat een skoda gelijk staat aan een audiquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou ik niet pikken als ik ChevyCaprice was.
Bij Frank's vrouw is het gevoel een 3 jarige te neuken in ieder geval uitgesloten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehehe.. Ik zit op elke vrouw te wachten Frank.. maar ik zal die van jou onaangeraakt laten door mij.En niet zo onzeker he
Rood wijntje en een sigaar en je bent weer het heertje.
En hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij Frank's vrouw is het gevoel een 3 jarige te neuken in ieder geval uitgesloten.
Omdat Frank al 30 jaar getrouwd is en je daarvoor in ieder geval boven de 30 moet zijn.quote:
Ik vond je laatst op de meet ook een beetje down...quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heeft niet direct m'n interesse meer.
Dat heeft iets uit te staan met chromosomen maar begrijpen doe ik het niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik vond je laatst op de meet ook een beetje down...
Dat waren de eerste paar delen wss.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
snelste topic ooit in deze reeks?
Zal wel iets zijn uit een Danielle Steele roman, want ik ben niet knap nocht rijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan resteert nog maar één doorslaggevend aspect en mag je jezelf als gezegend beschouwen.
Hehe, wat ben je ook een leuke en vermakelijk gozerquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehehe.. Ik zit op elke vrouw te wachten Frank.. maar ik zal die van jou onaangeraakt laten door mij.En niet zo onzeker he
Rood wijntje en een sigaar en je bent weer het heertje.
Si.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Speelt jullie FOK! ook on-/offline flipperkast trouwens?
bij iedereen, kijk eens naar de nieuwe topicsquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Speelt jullie FOK! ook on-/offline flipperkast trouwens?
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
bij iedereen, kijk eens naar de nieuwe topics
Ik ging Monopoly stalken op Facebook, ik had niets te doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet handelen.
Ik was maar even uitgeweken naar voetbalzone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |