quote:
sinds dat de regie dat bedacht heeft.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
Weer zo nep allemaal
Sinds wanneer vraagt de jury wanneer iemand zich aangemeld heeft
ditquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:00 schreef Paxcon het volgende:
Weer zo nep allemaal
Sinds wanneer vraagt de jury wanneer iemand zich aangemeld heeft
Geen Fylax Saturday?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
sinds dat de regie dat bedacht heeft.
Das niet zo moeilijk.... MAMA!!!!!quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:00 schreef Myraela het volgende:
Gisteravond opgegeven. Maar ze hadden wel nog genoeg tijd om een matchende outfit te zoeken.
ja natuurlijk staat dat van te voren op papier. wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Zo spontaan dat chantal het net vraagt wanneer de aanmelding was
Aanmelden is niet hetzelfde als iets nieuws bedenken hequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:02 schreef appelen het volgende:
alsof ze dit binnen een dag gedaan hebben
welke pet heb jij nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:02 schreef Fylax het volgende:
die pet die ze ophebben is van het zelfde merk die ik heb.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:02 schreef Fylax het volgende:
het ging om de aanmelding, niet de actquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:02 schreef appelen het volgende:
alsof ze dit binnen een dag gedaan hebben
mijn overbuurman heeft ook een Kiaquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:02 schreef Fylax het volgende:
Je weet niet waar je aan begonnen bentquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je weet niet waar je aan begonnen bent
okquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:02 schreef Fylax het volgende:
Ik jou ook Paxje, wat zie jij er goed uit bohhh.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou jou ook wel willen aanraken
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou jou ook wel willen aanraken
niet alleen het zingen is baggerslecht daatquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet doen. Het is baggerslecht dat gezang.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
niet alleen het zingen is baggerslecht daat
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef Fylax het volgende:
iedereen van mijn vrienden en snapchatcontacten enzo zijn nu naar een feest hier in de buurt en ik ben lekker binnen.![]()
Neh ik ga niet naar dat kutfeest met van die tokkiejongens en hoerenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga wat doen, ik ben over een uurtje ook weg
Hier heb ik nog nooit over nagedacht.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:15 schreef Burner82 het volgende:
Wanneer trekt Lisette haar maser af en blijkt het Wendy van Dijk te zijn?
dat zou wel gaaf zijnquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:15 schreef Burner82 het volgende:
Wanneer trekt Lisette haar masker af en blijkt het Wendy van Dijk te zijn?
Opzich zou het wel kunnen, dat het gewoon zo'n marketingtrick is .quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:15 schreef Burner82 het volgende:
Wanneer trekt Lisette haar masker af en blijkt het Wendy van Dijk te zijn?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:16 schreef iBenny het volgende:
Mag ik dan bij jooooouuuu
[ afbeelding ]
Hmm ja ik hou er ook niet zo vanquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neh ik ga niet naar dat kutfeest met van die tokkiejongens en hoeren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeder zijn wel errug trotsquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Meer iets voor kinderen voor kinderrrren
Golden ticket... Als het jongens waren, zou het een Gordon ticket zijn...quote:
gordon ticketquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Golden ticket... Als het jongens waren, zou het een Gordon ticket zijn...
ja echtquote:
Nee, hij is geen Michael Jackson. Ze moeten wel iets ouder zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Golden ticket... Als het jongens waren, zou het een Gordon ticket zijn...
Chantal ookquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:20 schreef Burner82 het volgende:
Claudia de breij met een van de beste liedjes van de beste 10 jaar.... Gordon is doof geworden?
Zolang het sabbelt, heeft hij er geen moeite mee denk ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, hij is geen Michael Jackson. Ze moeten wel iets ouder zijn.
Bah, vind Gordon een beetje een viezerikquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zolang het sabbelt, heeft hij er geen moeite mee denk ik.
wat een domme opmerkingquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:22 schreef Fylax het volgende:
hij zit vast aan het touw dus als hij valt valt hij niet op de grond. jammer hoor.
en zijn baardje scheertquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:22 schreef Burner82 het volgende:
Wel leuk koppie... als hij het doet zonder shirt
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:23 schreef Fylax het volgende:
ik hoop dat hij valt![]()
mooie televisie dan
En op nieuwe puma's oid...quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Meteen niks indrukwekkends meer aan als ie het met zekering doet.
precies. Dat is als een prostituee doen met een condoomquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Meteen niks indrukwekkends meer aan als ie het met zekering doet.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies. Dat is als een prostituee doen met een condoom
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nu klink je als mijn wiskundeleraar.
Echt hequote:Op zaterdag 6 september 2014 21:27 schreef Burner82 het volgende:
1e geworden op de camping.. Golden ticket!!!!
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:28 schreef iBenny het volgende:
Ik ben Morris en ga in een Dixi plassen...
net als wat jij zou doen als je daarheen gaatquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:31 schreef Fylax het volgende:
hij gaat niet door en moet dus janken omdat hij het niet snapt
Ik vond het ook niks.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:31 schreef Propellerheads het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die het niks vond
nee hoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:31 schreef Propellerheads het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die het niks vond
Ik ben niet zo achterlijk om daar aan mee te doenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
net als wat jij zou doen als je daarheen gaat
weet je al hoe je pinpas werkt?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben niet zo achterlijk om daar aan mee te doen
Nah, teveel borsthaar...quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb echt onwijs genoten van de 9 jarige Morris.
[ afbeelding ]
je zou je al moeten schamen omdat je beat it kijktquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh ik keek ff nar m'n laptop moest sbs6 afsluiten want suprise suprise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |