Je bent toch nog geen 40+?quote:Op zondag 7 september 2014 14:03 schreef yvonne het volgende:
ik weet niet meer wat het was met die reeks,
Ja zeker.quote:Op zondag 7 september 2014 16:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb dat veulen toch nog wat te snel verkocht.
Dat verschilt per stamboek, bij KWPN is het elke jaargang dezelfde beginletter.quote:Op zondag 7 september 2014 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker.
Vraagje PP.. Naamgeving per jaar op alfabet is dat wereldwijd ? In de professionele sport dan...
Eigenlijk vind ik losse foto's uit een grote doos de leukste manier om foto's te kijken.quote:Op zondag 7 september 2014 16:02 schreef just me het volgende:
De mesjes van de maaimachine zijn bot geworden (niet door de kikkerbilletjes), morgen even nieuwe kopen.
Pffff ben druk bezig met dingen opruimen/uitzoeken/weggooien, waarom heb ik in geen 35 jaar foto's ingepakt??!! Ik heb nu alle foto's in grote boxen bij elkaar gezet om ooit uit te zoeken.
Leuk klusje voor een wintersedag met de kinderen
De TT kwam uit mijn tenen en je weekend klinkt goedquote:Op zondag 7 september 2014 16:25 schreef MadMaster het volgende:
Perfecte TT voor mijn lichamelijke en geestelijke toestand.
42 Uur feest met whisky en nauwelijks slapen hakt er goed in.
Maar het was het meer dan waard, topdagen gehad...
De moeite van het brak zijn waard dus.quote:Op zondag 7 september 2014 16:25 schreef MadMaster het volgende:
Perfecte TT voor mijn lichamelijke en geestelijke toestand.
42 Uur feest met whisky en nauwelijks slapen hakt er goed in.
Maar het was het meer dan waard, topdagen gehad...
Ik niet.quote:Op zondag 7 september 2014 17:06 schreef FANN het volgende:
is iedereen ineens fan van paardjes kijken?
Klinkt beter als mijn weekend in elk gevalquote:Op zondag 7 september 2014 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De moeite van het brak zijn waard dus.
Capjes voor PP ... Kijk veel van alles en nog wat ... Nu de ronde van Spanje... een beklimming die ik zelf ooit op ben geweest (met de autoquote:Op zondag 7 september 2014 17:06 schreef FANN het volgende:
Als ik jou was had ik allang lekker ergens op een terrassie gezetenquote:Op zondag 7 september 2014 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Capjes voor PP ... Kijk veel van alles en nog wat ... Nu de ronde van Spanje... een beklimming die ik zelf ooit op ben geweest (met de auto)
En beter dan het mijne, gisteren was ik ook brak, maar dat had een andere oorzaak. Vandaag nog niet helemaal jofel, maar wel even bij het nieuwe huis van mijn zus wezen kijken.quote:Op zondag 7 september 2014 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Klinkt beter als mijn weekend in elk geval![]()
Niet dat het slecht was, maar lekker een weekend buiten is leuker...
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 7 september 2014 17:06 schreef FANN het volgende:
Wat scheelt er aan dan? Of gewoon effe niet zo lekker?quote:Op zondag 7 september 2014 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En beter dan het mijne, gisteren was ik ook brak, maar dat had een andere oorzaak. Vandaag nog niet helemaal jofel, maar wel even bij het nieuwe huis van mijn zus wezen kijken.
allesquote:
Ga je d'r instralen als je het weet?quote:Op zondag 7 september 2014 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat scheelt er aan dan? Of gewoon effe niet zo lekker?
gewoon belangstelling heet zoietsquote:Op zondag 7 september 2014 17:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je d'r instralen als je het weet?
Ik ben helemaal niet boos hoor, gewoon een vraag.quote:Op zondag 7 september 2014 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
alles![]()
en niks
dat ook weer, ligt er aan, ik vind voetbal ook geen reet aan om naar te kijken, maar het viel
ineens op dat nu iedereen naar paardjes keek.
that's all, ik wist niet dat je boos werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |