abonnement Unibet Coolblue
pi_144245508






World of Tanks
World of Tanks (WoT) is een spel waarbij het de bedoeling is om, hoe gek het ook lijkt, met tanks tegen elkaar te vechten. Iedereen begint met een tank van het laagste level (=tier), en door gevechten (battles) te spelen verdien je experience en credits.

Met de experience kun je nieuwe onderdelen ontwikkelen, te weten:
- Gun (Kannon)
- Suspension (Onderstel)
- Turret (geschutskoepel)
- Engine (Motor)
- Radio

Als je tank aan de voorwaarden voldoet, kun je een nieuwe tank ontwikkelen.

Met de credits koop je nieuwe onderdelen, en kun je later ook nieuwe tanks kopen.

Tech Tree
Het leukste van World of Tanks, is in mijn mening, dat het is opgedeeld in tech trees. Er zijn 3 landen, de Verenigde Staten, Sovjet-Unie en Duitsland. Verder heb je één Chinese tank als premium tank (daarover later meer). In de volgende update (gepland in het tweede kwartaal van 2012) voegen ze Franse tanks toe, en ze gaan ook beginnen met het ontwikkelen van Britse tanks.

Iedere tank heeft zijn goede en slechte eigenschappen. Ik ga natuurlijk niet alle 140+ ( :Y ) tanks benoemen, maar om het kort samen te vatten:

- Russische tanks hebben goede bepantsering, en sterke kanonnen, maar de kanonnen zijn niet accuraat dus kan je niet vanaf grote afstand schieten (snipen)
- Duitse tanks hebben meestal alleen goede bepantsering aan de voorkant van de tanks, en kaonnen zijn minder sterk maar accurater. Duitse tanks zijn meestal de sniper tanks.
- Amerikaanse tanks hebben geen specialiteit. Deze tanks hebben vaak slechtere bepantsering op de tank zelf, maar de geschutskoepel is vaak erg goed bepantserd.

Verder zijn de tanks ook weer opgedeeld in klassen:
- Light Tanks (Als verkenningsvoertuigen)
- Medium Tanks (Heavy tank support)
- Heavy Tanks
- Self Propelled Guns (Artillerie)
- Tank Destroyers

De tanks zijn ook opgedeeld in 10 levels; tiers. Iedere nieuwe speler begint met 3 tier 1 tanks. De Duitse Leichttraktor, de Russische MS-1 en de Amerikaanse T1 Cunningham. Deze drie zijn allemaal lichte tanks. Het is belangrijk om in je eerste gevechten ervaring op te doen. In deze klasse (tier 1) vindt je weinig teamwork omdat bijna iedereen nieuw is. Ook kun je vanaf deze tanks al snel (binnen uurtje spelen) al de volgende tank ontwikkelen.

Grofweg elk land heeft verschillende "wegen" die je kunt nemen, om de hoogste tier daaruit te nemen. Lichte tanks (tier 5) Medium tanks (tier 9), Heavy Tanks (tier 10), Artillerie (tier 8), tank Destroyers (tier 9).

Je kunt het beste alle drie de beginnerstanks proberen, en gewoon kijken wat je het beste ligt. De T1 Cunningham heb ik nooit geprobeert, de leichttraktor (loltraktor) was mijn favoriet, maar ik doe nu toch de Russische lijn.

Ik weet niet waarmee ik verder zal gaan :'(
Het is mogelijk dat je helemaal niet weet of je nou een Amerikaanse, Russische of Duitse tank wilt. Ik raad nieuwe mensen aan om voor de Russische tanks te gaan, simpelweg omdat snipen moeilijker is om te leren en Amerikaanse tanks alleen goed zijn als je goed weet hoe je je dekking moet gebruiken. Maar de keus ligt helemaal bij jou natuurlijk :Y

Dan moet je ook nog kiezen wat voor tank. Het zal je misschien wel een maand of 3-4 kosten voordat je het einde hebt bereikt van je lijn, dus heb geduld. Ik raad het ten zeerste af om voor lichte tanks te gaan. Je hebt deze wel snel, maar je kunt er alleen mee verkennen, omdat ze in één schot kapot worden geschoten, en de zachte kanonnen doen zelf bijna geen schade.

Kost het geld?
Het spelen van World of Tanks kan zonder er ook maar één cent aan uit te geven. Toch zijn er mogelijkheden om geld uit te geven. Je betaald voor zogenaamde "Gold", deze kun je uitgeven aan:

Premium Account
Een premium account kost ongeveer 10 euro per maand (als je elke maand verlengt). Met een premium account krijg je een andere garage (zonder extra voordelen) en krijg je 50% meer experience en credits per battle ( :9~ ). Dit is helemaal niet nodig, maar als je ongeveer tier 6 bereikt krijg je minder winst per battle, en rond tier 8 kun je zelfs verlies maken. Je kunt natuurlijk ook zonder premium account dat verlies opvullen door een tier 5 tank te nemen voor "erbij".

Crew training
Je kunt je crew met maximale ervaring kopen. In mijn ogen best kansloos, je kunt beter vanaf 50% beginnen, of 20.000 credits in-game betalen voor elk crewlid voor 75% ervaring.

Consumables
Niet met gold kopen. Kansloos.

Premium Tank
Premium tanks zijn tanks die je met gold koopt (tussen de 750 en 12500 gold). Deze tanks zijn meestal goed op één punt maar zijn niet goed genoeg om als vaste tank te gebruiken. Vooral de Type 59 en de Lowe (maar die is **** duur) zijn leuke tanks, je kunt er veel credits mee krijgen.

Experience omzetten
Voor 1 gold kun je 25 experience omzetten. Dit betekent dat je experience van een elite tank (tank met alles geresearched of een premium tank) kunt omzetten naar free experience, deze kun je voor elke tank gebruiken. Kan wel handig zijn.

Screenshots
Zie spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)

Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu

Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.

Handige links:
http://www.vbaddict.net/ Geweldige tool om al je battles/stats bij te houden.
http://www.noobmeter.com/ Die kennen we allemaal
http://mywotstats.com/ Zie boven
http://tank-compare.com/en/ Vergelijk tanks
http://www.maptactic.com/ Ideaal voor Clan Wars
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator Camo calculator
http://www.wotreplays.org/ Replays
pi_144245536
Heb maar even een nieuw deel geopend aangezien dat al een half uur lang niet gedaan was.

Verder posten maar en shoot to kill :D :P
pi_144247918
Ben dan eindelijk groen in-game :D
pi_144248114
Netjes voelt goed he :)
Ehmm
pi_144248258
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:19 schreef Photomorti het volgende:
Netjes voelt goed he :)
Voelt echt goed :P
pi_144249747
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:11 schreef nilssanders het volgende:
Ben dan eindelijk groen in-game :D
Paprika :P

Ik was geloof ik maar een banaan _O- :P (behalve mn winratio, die was wel groen :P )
  zaterdag 6 september 2014 @ 23:30:05 #7
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_144257777
Heb de FV4202 maar ik mis de Cent 7/1 al. :'( Alle crew maar 're-trained' naar camo want dit is het lange afstandswerk hoor. De 7/1 bounced nog wel eens wat met z'n turret maar deze kan niks hebben.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_144265712
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef popolon het volgende:
Heb de FV4202 maar ik mis de Cent 7/1 al. :'( Alle crew maar 're-trained' naar camo want dit is het lange afstandswerk hoor. De 7/1 bounced nog wel eens wat met z'n turret maar deze kan niks hebben.
Die FV kan inderdaad niks hebben.
Ik schiet er zo doorheen (geen Gold Ammo)
Iemand zin om op de test server te testen(nieuwe light tanks etc)
pi_144267357
Met een Pz 1C schiet je dwars door een Ru 251 heen... _O-
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_144271002
Map: Pearl River

Churchill III

1,734 55,282

Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "1st Class"

Crew Exp: 1 734
Repairs: 2 800
Ammunition: 1 440

Total: 51 042 WN8: 6 749 (100)
pi_144273840
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef popolon het volgende:
Heb de FV4202 maar ik mis de Cent 7/1 al. :'( Alle crew maar 're-trained' naar camo want dit is het lange afstandswerk hoor. De 7/1 bounced nog wel eens wat met z'n turret maar deze kan niks hebben.
Wel apart dat de tier 10 wat minder is afgezien van de hogere dpm voorderest zijn er denk geen voordelen?

En i love the elc :)



[ Bericht 7% gewijzigd door Photomorti op 07-09-2014 16:23:00 ]
Ehmm
pi_144276152
Map: Sacred Valley

Churchill III

6,150 (x3) 62,284

Battle achievements High Caliber, Steel Wall, Spartan, Mastery Badge: "1st Class"

Crew Exp: 6 150
Repairs: 2 408
Ammunition: 1 710
Consumables: 3 000

Total: 55 166 WN8: 7 296 (100)
:D,Heerlijke tank die churchill III :P
  maandag 8 september 2014 @ 09:19:47 #13
258885 Solique
I Kill You !
pi_144303798
Zelf op weg naar de jgpze100 en de comet, kijken of ik de fv4202 haal voor de patch change.
Komende tijd ga ik tevens meer kv-1s en hellcat spelen nu je er nog misbruik gebruik van kan maken. :7

quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:52 schreef nilssanders het volgende:
Map: Sacred Valley

Churchill III

6,150 (x3) 62,284

Battle achievements High Caliber, Steel Wall, Spartan, Mastery Badge: "1st Class"

Crew Exp: 6 150
Repairs: 2 408
Ammunition: 1 710
Consumables: 3 000

Total: 55 166 WN8: 7 296 (100)
:D,Heerlijke tank die churchill III :P
Als de MM mee zit dan zeker, helaas is dat niet altijd.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 8 september 2014 @ 09:31:29 #14
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144303948
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 09:19 schreef Solique het volgende:
Zelf op weg naar de jgpze100 en de comet, kijken of ik de fv4202 haal voor de patch change.
Komende tijd ga ik tevens meer kv-1s en hellcat spelen nu je er nog misbruik gebruik van kan maken. :7

[..]

Als de MM mee zit dan zeker, helaas is dat niet altijd.
Ik vind het zo'n fantastisch ding die Churchill III. Als je hem goud laat schieten helemaal. Heb al eens 3k damage gedaan met het kreng.

Een vraag. Mijn computer / verbinding loopt nog wel eens vast met CW battles. Zodra hij de map laad slaat hij compleet vast. Iemand anders bekend met het fenomeen? Ik heb het bij randoms nooit.
  maandag 8 september 2014 @ 09:50:47 #15
258885 Solique
I Kill You !
pi_144304249
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 09:31 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n fantastisch ding die Churchill III. Als je hem goud laat schieten helemaal. Heb al eens 3k damage gedaan met het kreng.

Een vraag. Mijn computer / verbinding loopt nog wel eens vast met CW battles. Zodra hij de map laad slaat hij compleet vast. Iemand anders bekend met het fenomeen? Ik heb het bij randoms nooit.
Dat is zeker mogelijk, armor is alleen niet altijd betrouwbaar. Zeker niet in T6 potten.

Zelf daar geen last van
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144304861
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 09:31 schreef ShaoliN het volgende:
Een vraag. Mijn computer / verbinding loopt nog wel eens vast met CW battles. Zodra hij de map laad slaat hij compleet vast. Iemand anders bekend met het fenomeen? Ik heb het bij randoms nooit.
Vreemd, zelf heb ik helemaal geen last. Nooit gehad ook behalve een oververhitte pc een keer of twee. Vooral vreemd omdat CW's volgens mij aan jouw zijde van de verbinding niet anders zijn dan platoons/7vs7/stronghold. Want daar heb je het ook niet?
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  maandag 8 september 2014 @ 10:30:37 #17
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144305040
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:21 schreef Brutus.nl het volgende:

[..]

Vreemd, zelf heb ik helemaal geen last. Nooit gehad ook behalve een oververhitte pc een keer of twee. Vooral vreemd omdat CW's volgens mij aan jouw zijde van de verbinding niet anders zijn dan platoons/7vs7/stronghold. Want daar heb je het ook niet?
Strongholds en 7vs7 ook niet. Het is altijd bij El Halluf, tijdens CW (special event) . Misschien heeft mijn PC gewoon de schurft aan die map ofzo.
pi_144307019
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 10:30 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Strongholds en 7vs7 ook niet. Het is altijd bij El Halluf, tijdens CW (special event) . Misschien heeft mijn PC gewoon de schurft aan die map ofzo.
Iemand uit mn clan had hier ook af en toe last van en het was afgelopen toen hij het opnemen van battles uitzette in zijn instellingen. Misschien het proberen waard.
pi_144307479
En de eerste Ace tanker is ook binnen op de centurion :) Best een fijne medium alleen de alpha is aan de lage kant maar de -10 gun depression maakt het een hele fijne tank om over heuvels enzo even te peaken schot eruit en repeat :)

De centurion 7/1 is wel een grote stap vooruit door de geweldige pen en de hoge alpha damage maar dit is een leuk voorproefje :)

Ehmm
  maandag 8 september 2014 @ 12:56:25 #20
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144308856
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 11:52 schreef Molecuultje het volgende:

[..]

Iemand uit mn clan had hier ook af en toe last van en het was afgelopen toen hij het opnemen van battles uitzette in zijn instellingen. Misschien het proberen waard.
Staat dat automatisch aan? :@
  maandag 8 september 2014 @ 12:57:36 #21
258885 Solique
I Kill You !
pi_144308891
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 12:56 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Staat dat automatisch aan? :@
default niet dacht ik
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144309585
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 12:56 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Staat dat automatisch aan? :@
Weet ik niet, het is in ieder geval aan en uit te zetten via settings in het tabblad General.
pi_144310601
Staat (of stond iig) niet standaard aan. Ben daar op de harde manier achter gekomen. :(
pi_144310920
Default staat replays als het goed is uit inderdaad of het is alleen de laatste battle
Ehmm
pi_144319584
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:11 schreef Photomorti het volgende:
En de eerste Ace tanker is ook binnen op de centurion :) Best een fijne medium alleen de alpha is aan de lage kant maar de -10 gun depression maakt het een hele fijne tank om over heuvels enzo even te peaken schot eruit en repeat :)

De centurion 7/1 is wel een grote stap vooruit door de geweldige pen en de hoge alpha damage maar dit is een leuk voorproefje :)

[ afbeelding ]
:X

Hoge alpha valt mij mee Bijna alle tier IX meds vallen rond de 390.
pi_144322471
Map: Northwest

Churchill III

7,416 (x3) 65,488

Battle achievements High Caliber, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Crew Exp: 7 416
Repairs: 2 019
Ammunition: 25 890

Total: 37 579 WN8: 10 315 (100)
Nieuwe record voor Max XP :P
pi_144328988
Ja maar de alpha van 230 op de centurion 1 verbleekt bij die 390 is een behoorlijk verschil :)
Ehmm
  maandag 8 september 2014 @ 21:48:45 #28
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_144330676
Ga mijn Russian SU lijn stoppen en over op de Russian medium line. Vind het afwachten en snipen niet zo leuk, ga liever actief op jacht. :)

Nog 10k XP grinden om de ISU-152 te unlocken, dan de SU-152 verkopen en de crew in de T-34-85 stoppen. Hoop nog wat free XP te hebben om eea te unlocken want stock tanks grinden is pijnlijk vervelend. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_144336621
Lijkt me ook echt geen donder aan zo'n TD ik ga liever tanks hunten met mediums :)
Ehmm
pi_144339588
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:48 schreef Mr.J het volgende:
Ga mijn Russian SU lijn stoppen en over op de Russian medium line. Vind het afwachten en snipen niet zo leuk, ga liever actief op jacht. :)

Nog 10k XP grinden om de ISU-152 te unlocken, dan de SU-152 verkopen en de crew in de T-34-85 stoppen. Hoop nog wat free XP te hebben om eea te unlocken want stock tanks grinden is pijnlijk vervelend. :)
Ik zou dat niet doen. Wisselen met crew van lijn (van td naar medium) levert een extra xp hit op.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_144340519
Als ie geen TD meer wilt doen, dan zou t zonde zijn om de crew weg te doen of in de barracks te laten wegrotten, dus omzetten naar een andere tank is dan geen slechte keuze.
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:33:31 #32
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_144342339
Met wat gold kan je de schade toch enigzins beperken door ze te retrainen naar 100%?

De crew zit op bijna de 3e skill/perk, dat lijkt mij t behouden waard toch? :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_144343398
Ik zou zeker retrainen voor goud want je verliest echt een hoop crew xp en zeker in hogere tiers wil je echt wel een redelijke crew hebben.

Ik vind lagere tiers ook echt niet meer leuk om te spelen als ik nu een potje hellcat speel zit ik in het team met alleen maar rode spelers ik ben vrijwel altijd de enige groene speler zitten gewoon teveel bots op die tieren.

Ik probeer nu al 9 potjes in de hellcat om de x2 te halen maar of ik nou 4 kills maak of 6 het maakt gewoon geen reet uit verliezen elke keer 15-7 etc.. omdat iedereen geen kut van het spel snapt met duizenden battles meer ervaring als mij ik snap die mensen echt niet zijn ze nou echt zo fucking achterlijk dat ze niet inzien dat ze fucking slecht zijn en het misschien eens tijd is voor een guide ofzo of wat unicum replays zodat ze leren van hun fouten ?
Ehmm
pi_144343665
Je krijgt ook veel sneller hogere WN8 door hogere tier te spelen, dus een oranje speler zou als ie alleen tier 10s zou spelen misschien ook net groen zijn.

Maar natuurlijk zijn er ook meer slechtere spelers op dat niveau. 9x verliezen is gewoon pech hebben.
pi_144344063
Nee op tier 10 is goeie wn8 krijgen juist moeilijker want het niveau ligt een stuk hoger dus een tomaat kan daar veel minder makkelijker wegkomen als hij een fout maakt daar word het vaak meteen afgestraft.

Ik skip die hellcat x2 wel even ik zit nu op 15 losses achter elkaar terwijl mijn overall wn8 van die potjes 5721 is het is gewoon niet te doen je winrate verhogen als je solo speelt met 14 rode spelers of je moet wel belachelijk extreem goed zijn maar mij lukt het niet al doe ik 4000 damage ze weten nog te verliezen :P
Ehmm
pi_144344213
Ja, de lat is hoger op tier10, maar je krijgt er ook sneller een hogere WN8, omdat die formule zo in elkaar zit. Ze 'bestraffen' het om lagere tiers te spelen. Zo willen ze voorkomen dat sealclubbers WN8 misbruiken om te statpadden.
pi_144344276
Hmmm interesting dat wist ik niet wel een goed idee inderdaad anders zie je alleen maar paarse spelers in tier 1 haha.

Ik neem ff een pauze ik word helemaal gestoord van die teringnoobs in mijn team ik zit duidelijk weer in een rigged losing stream matchmaking cycle zodat wargaming mij wilt overhalen om gold te kopen en vet stoere OP premium tanks te kopen in de hoop dat ik dan wel kan winnen.

Oplichters :P
Ehmm
pi_144349066
Ongelofelijk ik heb hier echt geen woorden voor hoe kun je zo ongelofelijk dom zijn ???

Het is encounter en het halve team rushed valley terwijl bijna het hele enemy team aan het cappen is.
Ik kan echt niet geloven dat er zulke domme mensen zijn ik kon nog een kleine decap doen als enige heavy in de stad en bij 2-2 was het al voorbij.

Dit zijn volgens mij echt daadwerkelijk verstandelijke gehandicapten in mijn team je hebt nog meer aan een fucking bot.

Ehmm
pi_144349241
Niks nieuws, zo gaat dat vaak bij encounter daar. Sommige mensen leren het nooit.
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:21:39 #40
258885 Solique
I Kill You !
pi_144351233
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:17 schreef Photomorti het volgende:
Ongelofelijk ik heb hier echt geen woorden voor hoe kun je zo ongelofelijk dom zijn ???

Het is encounter en het halve team rushed valley terwijl bijna het hele enemy team aan het cappen is.
Ik kan echt niet geloven dat er zulke domme mensen zijn ik kon nog een kleine decap doen als enige heavy in de stad en bij 2-2 was het al voorbij.

Dit zijn volgens mij echt daadwerkelijk verstandelijke gehandicapten in mijn team je hebt nog meer aan een fucking bot.

[ afbeelding ]
En dit verbaasd je?
Hoe vaak ik wel niet dingen binnen WoT alleen mocht gaan oplossen dat is gewoon niet meer bij te houden.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144354837
Dit is waarom ik encounter heb uitgeschakeld, in de gevallen dat je het geluk hebt in het goede team te zitten doe je vaak zo weinig damage door een snelle cap dat het alsnog een slechte battle is.
pi_144355393
Ow dus eigenlijk ben ik ook unicum want ik speel altijd t6 en ben geel :D
pi_144355564
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:09 schreef muhahaha het volgende:
Ow dus eigenlijk ben ik ook unicum want ik speel altijd t6 en ben geel :D
Congratulations! You have been promoted! _O_
pi_144355799
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Congratulations! You have been promoted! _O_
Private, go back to your bunk!
:P
pi_144355940
Het verhaal hierboven over wn8 op t10 is nergens op gebaseerd.
Als je meer wilt leven over wn8, de flaws ervan, en met welke tanks je moet statpadden kan je hier kijken:
http://wotlabs.net/articles/wn8-good-bad-padding/
pi_144356034
Maar mark, hier zijn toch geen statspadder... eerlijk waar
pi_144356048
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Private, go back to your bunk!
:P
Stap ik liever in mn Hetzer :P
pi_144356228
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:26 schreef muhahaha het volgende:
Maar mark, hier zijn toch geen statspadder... eerlijk waar
>:)
pi_144356265
Overigens zijn na dat artikel de expected values per tank nog een keer geupdate/aangepast, maar dit heeft niet heel erg veel verschil gemaakt.
pi_144357080
Ik werd net geteamkilled in mijn t1 omdat ik een statspadder ben? wuddafuck
Ehmm
pi_144357174
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:58 schreef Photomorti het volgende:
Ik werd net geteamkilled in mijn t1 omdat ik een statspadder ben? wuddafuck
ow lol hahahahahaha _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_144358014
Hey Photo, ga je nu ook iedereen in /r/worldoftanks kapot schelden?
pi_144359031
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:58 schreef Photomorti het volgende:
Ik werd net geteamkilled in mijn t1 omdat ik een statspadder ben? wuddafuck
Sorry ik moest niezen man.
pi_144359204
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Sorry ik moest niezen man.
vieze vuile kk t1 verdomme zo op man is wel een teamkill waard
pi_144359295
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:02 schreef FreezePop het volgende:

[..]

vieze vuile kk t1 verdomme zo op man is wel een teamkill waard
Moet ie maar geen arti spelen :r
pi_144359378
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:27 schreef FreezePop het volgende:
Hey Photo, ga je nu ook iedereen in /r/worldoftanks kapot schelden?
Nee waarom zou ik ?
Ehmm
pi_144390550
Lol ik heb voor het eerste een physics bug gezien ik vocht tegen een leopard pta en die ging achteruit en raakte een rots en opeens sprong hij een halve meter de lucht in en deed een 360 spin :)
Ehmm
pi_144390611
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:41 schreef Photomorti het volgende:
Lol ik heb voor het eerste een physics bug gezien ik vocht tegen een leopard pta en die ging achteruit en raakte een rots en opeens sprong hij een halve meter de lucht in en deed een 360 spin :)
Bekend bug

Deze zijn ook altijd leuk, je gaat een heuvel af en ineens stopt 1 van de tracks :')
Oude screenshot, maar lukte mij pas ook weer.

| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144392552
Ja klopt haha als de havoc physics komen kunnen tanks echt omslaan dat is wel heel vet.

Heb net de amx 13 90 gehaald erg leuke tank moet ik zeggen.

Alleen 2 potjes allebij himmelsdorf en dat is nou niet echt de scout map van mijn dromen hehe

edit :

2951 damage very niceee haha ik kon 2x mijn clip leegrammen op de achterkant van een e100 en een jagtiger hehehe dan gaat de damage snel echt een fijne scout tank dit en een leuke voorproef op de batchat 1 van mijn droom mediums :) naja droom het is maar een spelletje maar toch haha

[ Bericht 34% gewijzigd door Photomorti op 10-09-2014 17:02:09 ]
Ehmm
pi_144393235
Bleh: ik heb die lijn opgegeven dankzij de AMX12t
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_144393402
13 75 is nog erger dan de 12t....
13 90 met top gun is wel een goede tank.
Lorraine iets minder (damage wordt stuk beter, maar is zo groot als een heavy)
Batchat.... O+
pi_144393844
Ja die tanks na de elc zijn ffies klote ja maar de amx 13 90 heeft tenminste een clip die potentieel rond de 1500 damage kan doen en dan ben je een serieuse bedreiging het is net een mini batchat.

Lorraine thja lijkt me geen geweldig ding ik vind het een beetje een mislukte amx 50 b maar misschien vind ik het wel een geweldige tank als ik hem heb maar zodra ik de batchat heb gaat de amx 13 90 crew daar toch in dus denk dat ik die amx 13 90 dan niet veel meer zal spelen.

Ik moet wel ff pauze nemen 8 potjes in de amx 13 90 winrate 0% yep :)
Ik krijg me toch een teams net een batchat platoon die naast de td's gingen staan snipen de hele game.

Enige wat wel af en toe lastig is in tier 10 games is met de 170 pen werken zelfs een e100 van de achterkant pen ik soms niet eens hehehe maar dan raak je net die ronde plaat waar de armor wat dikker is.

En de maus kan ik helemaal niet pennen zelfs niet zijn achterkant :) En je reload ook niet ff snel naar apcr want dat duurt 40 sec hehe.

edit : :)

10 potjes verloren achter elkaar ik zit duidelijk weer in een troll matchmaking cycle omdat ik teveel heb gewonnen achter elkaar.

[ Bericht 9% gewijzigd door Photomorti op 10-09-2014 17:45:03 ]
Ehmm
pi_144398259
Sjonge jonge ik kan gewoon niet winnen in deze tank 11% winrate.

Als je als light tank de meeste damage doet dan klopt er iets niet.
Waarom gaan die kut tomaten niet lekker wat oefenen op lagere tiers

Ehmm
pi_144398870
13 games 1 win godverdomme oplichterlij man dit spel
Ehmm
pi_144399095
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef Photomorti het volgende:
13 games 1 win godverdomme oplichterlij man dit spel
*Uninstall*
  woensdag 10 september 2014 @ 20:17:04 #66
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_144399382
Ik krijg een beetje de baal van WOT de laatste tijd.
Ik speelde gisteren bijvoorbeeld 12 potjes, daarvan won mijn team er 11 niet.
Willekeurige speelmodus.

Dan kan er geen sprake zijn van een goede balans. Ook start ik wel erg vaak als laagste tier tank in een spel, ik schaam me voor mijn resultaten :') .. maar als ik steeds in teams speel waarbij desbetreffend team elke keer verliest is een slechte score onvermijdelijk.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_144401804
Snap er geen kut van ik kom net achter een e100 en ik schiet 6 x in zijn achterkant 0 pens wist niet dat de e100 meer dan 170mm armor had op zijn achterkant?
Ehmm
pi_144403072
Wat een teringtank ga dat ding verkopen
Ehmm
pi_144403323
Dmg loopt gelijk op dus waar verlies je dan op?
pi_144403569
Ja ik verlies omdat ik zoals net weer netjes achter een e100 kom en 6 schoten in zijn achterkant plaats met 0 penetraties ik voel me gewoon totaal nutteloos met die tank leuk dat ik tanks kan spotten maar in een obj 140 kan ik ook spotten en met die tank kan ik tenminste damage doen.

En met de tier 10 matchmaking 90% van de tijd heb je overal mediums die even snel als jouw zijn dus whats the point ja leuk dat ik mijn camo rating heb als ik rij maar de meeste mappen zijn zo klein dat een medium een vrijwel net zo effectieve scout is.

Nah niet de tank voor mij dit het is 1 en al frustratie

Ik ga hem wel even proberen met full apcr loadout misschien is het dan wel een leuke tank.
Ehmm
pi_144403692
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef Pumatje het volgende:
Ik krijg een beetje de baal van WOT de laatste tijd.
Ik speelde gisteren bijvoorbeeld 12 potjes, daarvan won mijn team er 11 niet.
Willekeurige speelmodus.

Dan kan er geen sprake zijn van een goede balans. Ook start ik wel erg vaak als laagste tier tank in een spel, ik schaam me voor mijn resultaten :') .. maar als ik steeds in teams speel waarbij desbetreffend team elke keer verliest is een slechte score onvermijdelijk.
Ik heb gemerkt dat als je alles geresearched hebt en al het maximum op je voertuig zet, je vaker lager tier bent in een match (alsof je battle rating omhoog gaat)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_144403941
Ja ik heb alles al researched maar na weer een verlies ben ik er klaar mee hij is verkocht.

Zullen vast mensen zijn die wonderen kunnen verrichten met deze tank maar als ik niet eens de achterkant van een e100 kan pennen dan vind ik er geen kut aan.

Ik free xp wel naar de batchat :)
Ehmm
pi_144404123
Ehmm
pi_144404159
Alweer? :o
pi_144404269
Ja: dan moet je niet zeiken als je als t1 geteamkilled wordt, en het vervolgens zelf wel doet. Dat noemen we hypocrisie (en, zoals al eerder gezegd, willens en wetens je eigen team buiten spel zetten)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_144405590
Nah was een game met 4 arty en zo'n troll tier 6 arty ofzo die hele snelle britse allemaal van die kleuter clickers dus er moest er even 1 dood ;)
Ehmm
pi_144405684
Tjah en toen moest er 1 gebanned worden. Kun je wel lekker optijd je nest in. O+
pi_144406480
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:57 schreef Solique het volgende:

[..]

default niet dacht ik
Got doet het heel aardig in de Twilight special zie ik. Nice. Beter dan ranger.
pi_144408468
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:26 schreef muhahaha het volgende:
Tjah en toen moest er 1 gebanned worden. Kun je wel lekker optijd je nest in. O+
Nee want netflix dingen enzo gratis maand alleen wel optijd opzeggen anders moet ik weer de hele maand bonen eten ;)
Ehmm
pi_144411414
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:44 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Got doet het heel aardig in de Twilight special zie ik. Nice. Beter dan ranger.
DIe films? Met die vampieren wuut?
Ehmm
pi_144412470
Iemand herkende mij gisteren online in wot, geen idee wie het was misschien iemand van hier?

quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:44 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Got doet het heel aardig in de Twilight special zie ik. Nice. Beter dan ranger.
Gaat wel aardig inderdaad :Y
Zelf ga ik de tank niet halen, heb nog een leven naast wot

quote:
:')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144412776
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 02:02 schreef Photomorti het volgende:

[..]

DIe films? Met die vampieren wuut?
Twilight of the Bobs. Campagne waar je premiumtanks kan winnen om arty mee te teamkillen.
pi_144414459
quote:
6s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:50 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Twilight of the Bobs. Campagne waar je premiumtanks kan winnen om arty mee te teamkillen.
Interesting ;)
Ehmm
pi_144415203
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:47 schreef Photomorti het volgende:
Heb net de amx 13 90 gehaald erg leuke tank moet ik zeggen.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:37 schreef Photomorti het volgende:
Wat een teringtank ga dat ding verkopen
:X
pi_144418606
Ja 1 groot drama die tank 6 schoten in de achterkant van een medium tank geen 1 pen ja dikke doei met die troep :)

Die nieuwe tier 8 duitse premium is ook een gedrocht zeg dat word hem dus ook niet :)

Waarom nou niet gewoon een tier 8 russian medium voor crew training en credits farmen :(
Ehmm
pi_144418801
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:16 schreef Photomorti het volgende:
Ja 1 groot drama die tank 6 schoten in de achterkant van een medium tank geen 1 pen ja dikke doei met die troep :)

Die nieuwe tier 8 duitse premium is ook een gedrocht zeg dat word hem dus ook niet :)

Waarom nou niet gewoon een tier 8 russian medium voor crew training en credits farmen :(
1390 is volgens velen echt wel 1 van de betere misschien zelfs beste light tanks.

Er komt een light T-54 als T8 russian prem med.
En er is al een T4 russian prem med al hebben niet veel die
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144419799
Ja is denk gewoon niks voor mij ik vond de elc een geweldige light tank omdat die gun gewoon heerlijke pen heeft en hij is een stuk sneller als de amx 13 90 en een kleiner profiel.

Ik koop de elc wel weer terug en retrain de crew weer :)

Ja nadeel van een tier 4 premium is dat ze weinig credits maken vergeleken met een tier 8.
Ehmm
pi_144420154
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:16 schreef Photomorti het volgende:
Ja 1 groot drama die tank 6 schoten in de achterkant van een medium tank geen 1 pen ja dikke doei met die troep :)

Die nieuwe tier 8 duitse premium is ook een gedrocht zeg dat word hem dus ook niet :)

Waarom nou niet gewoon een tier 8 russian medium voor crew training en credits farmen :(
Niet kunnen pennen op de achterkant van een medium tank? Welke dan?
Dan schiet je waarschijnlijk niet van recht van achter...

Russian medium premium komt er zoals solique zei al aan. Ben daar zelf ook benieuwd naar...
pi_144420227
Ben ook benieuwd naar nieuwe tanks, het is dat mijn internet verbinding weer gaar is laatste dagen anders had ik de test geïnstalleerd en gespeeld.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:54 schreef Photomorti het volgende:
Ja is denk gewoon niks voor mij ik vond de elc een geweldige light tank omdat die gun gewoon heerlijke pen heeft en hij is een stuk sneller als de amx 13 90 en een kleiner profiel.

Ik koop de elc wel weer terug en retrain de crew weer :)

Ja nadeel van een tier 4 premium is dat ze weinig credits maken vergeleken met een tier 8.
1390 moet je leren spelen, ben er zelf nog niet bij dus kan er niets over zeggen maar ken genoeg clangenoten die er zieke acties mee uithalen.
Ik haal 20 a 30k profit met de T4 premium med van de russen, speel hem niet zo vaak omdat deze erg te kort komt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  donderdag 11 september 2014 @ 14:55:41 #90
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_144421531
Tja als je met de 13 90 niet uit de voeten kunt wordt de Bat helemaal een drama.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_144422291
Ja ik ben blij dat ik de elc weer terug heb bevalt me echt een stuk beter :)

Naja de bat ging me wel redelijk af op de testserver het voordeel van de bat is dat hij 256 pen heeft en een alpha van 390 wat ik best wel OP vind maargoed :) Het is zeker geen makkelijke tank om te spelen maar je bent een veel grotere bedreiging als in een 13 90.

Toen ik met auto aim achter een t54 reed en 6 schoten niet pende vond ik het wel leuk geweest :)
De bat is net zo snel danwel sneller en je hebt tenminste een gun die geen premium rounds nodig heeft :)
Ehmm
  donderdag 11 september 2014 @ 15:41:22 #92
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_144422897
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik ben blij dat ik de elc weer terug heb bevalt me echt een stuk beter :)

Naja de bat ging me wel redelijk af op de testserver het voordeel van de bat is dat hij 256 pen heeft en een alpha van 390 wat ik best wel OP vind maargoed :) Het is zeker geen makkelijke tank om te spelen maar je bent een veel grotere bedreiging als in een 13 90.

Toen ik met auto aim achter een t54 reed en 6 schoten niet pende vond ik het wel leuk geweest :)
De bat is net zo snel danwel sneller en je hebt tenminste een gun die geen premium rounds nodig heeft :)
Zucht :') je bent een licht tank tier 8. Wtf had je verwacht? Bat chat is 10 en komt geen tier 11 of 12 tegen want bestaat niet... De teering. T44 die tier 8 is in de t54 lijn heeft maar 5 pen meer
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_144426377
Ja daarom was die t44 ook heel snel weg ;)
Ehmm
  donderdag 11 september 2014 @ 18:29:17 #94
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_144428335
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:26 schreef Photomorti het volgende:
Ja daarom was die t44 ook heel snel weg ;)
:') ik speelde er super potjes mee. Met de amx 30 75 sta ik zelfs bovenaan in t10 battles.
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_144446108
ELC heeft wel een hoge pen alleen die vaste turret vind ik wel vervelend. Circlestrafing + shooting wordt er wel lastiger door. :P
Sneaky peakaboo op tanks die bezig zijn met andere tanks is wel geniaal, wel eens opmerkingen over gehad _O-
pi_144446675
T44 is een erg fijne tank. Z'n pen is niet zo hoog als ik misschien zou willen, maar als je de weak spots kent hoef je daar niet veel last van te hebben.

ELC is gewoon awesome. Jammer dat ie niet meer in tier 9 matches komt. Hij doet het juist zo goed in tier8/9 matches, omdat die wat langer duren.
  vrijdag 12 september 2014 @ 11:46:59 #97
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_144449940
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:26 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
T44 is een erg fijne tank. Z'n pen is niet zo hoog als ik misschien zou willen, maar als je de weak spots kent hoef je daar niet veel last van te hebben.

ELC is gewoon awesome. Jammer dat ie niet meer in tier 9 matches komt. Hij doet het juist zo goed in tier8/9 matches, omdat die wat langer duren.
jij snapt het. :7
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_144451120
Ja de elc is wel even wennen het is net een hele snelle td :)

Ik ga mijn speelstijl eens even wat veranderen en net zoals 90% van de spelers wat meer te gaan campen ofzo want ik kan gewoon niet meer winnen ik heb de hele tijd losing streaks van 10+ met goeie damage maar we verliezen constant misschien moet ik net zoals de rest eens gaan damage farmen en te gaan campen misschien is dat wel de sleutel tot 50+ winrate?
Ehmm
pi_144451210
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:28 schreef Photomorti het volgende:
Ja de elc is wel even wennen het is net een hele snelle td :)

Ik ga mijn speelstijl eens even wat veranderen en net zoals 90% van de spelers wat meer te gaan campen ofzo want ik kan gewoon niet meer winnen ik heb de hele tijd losing streaks van 10+ met goeie damage maar we verliezen constant misschien moet ik net zoals de rest eens gaan damage farmen en te gaan campen misschien is dat wel de sleutel tot 50+ winrate?
Geen idee man ik heb zelden loosing streaks. Meestal verlies ik in mijn Hellcat en ELC AMX. Winnen doe ik met de kv-1s, is-3, t-34-85 en de luchs. Luchs, wat een apparaat is dat, vooral als iedereen dezelfde tier of lager is _O_, dan pak ik daar vaak veel medespelers mee.
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:31:28 #100
258885 Solique
I Kill You !
pi_144451216
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:28 schreef Photomorti het volgende:
Ja de elc is wel even wennen het is net een hele snelle td :)

Ik ga mijn speelstijl eens even wat veranderen en net zoals 90% van de spelers wat meer te gaan campen ofzo want ik kan gewoon niet meer winnen ik heb de hele tijd losing streaks van 10+ met goeie damage maar we verliezen constant misschien moet ik net zoals de rest eens gaan damage farmen en te gaan campen misschien is dat wel de sleutel tot 50+ winrate?
Campen heeft daar niets mee te maken, haalt het vaak juist nog meer naar beneden.
Het is meer kennis, tactiek en het lezen van de map wat je daar bij gaat helpen.

Ik speel ook geregeld potten waar ik al na 1 minuut weet dat het een loss word, voor mijzelf probeer ik er dan het meeste uit te halen en soms win ik de pot nog en soms niet. Het is zo.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144452082
Ja i dunno ik vind het echt moeilijk om solo die winrate op te krikken ik zat eventjes op 50.5 % maar hij dropt nu alweer beneden de 50%

Maja heb alweer een dag ban dus spelen word hem ff niet :)
Ehmm
  vrijdag 12 september 2014 @ 13:15:11 #102
258885 Solique
I Kill You !
pi_144452469
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 13:00 schreef Photomorti het volgende:
Ja i dunno ik vind het echt moeilijk om solo die winrate op te krikken ik zat eventjes op 50.5 % maar hij dropt nu alweer beneden de 50%

Maja heb alweer een dag ban dus spelen word hem ff niet :)
Ach, ik zit ook al een tijdje vast op mijn winrate.
Verhogen gaat wel maar kost enorm veel moeite.

Zit nu op 62% laatste week, dat helpt wel.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144452707
Met mediums moet je niet campen, je moet flexibel opstellen en daar gaan waar je team het nodig heeft. Ga de vijand flanken of vang ze op als je een medium hebt die wel eens kan bouncen.
Als je gaat campen doe je soms misschien meer damage, maar dan haal je je winkans omlaag.

Speel bijna altijd alleen (als ik in platoon speel, dan vaak met mensen met 49% winrate), maar mijn winrate gaat nog steeds omhoog. Zit nu op 54% en gemiddelde van laatste 1000 potjes is al tijden tussen de 59 en 62%.
pi_144458832
Ik bungel net boven de 50. Niet gek na de m3 lee helemaal opgekrikt te krijgen
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 12 september 2014 @ 16:48:26 #105
258885 Solique
I Kill You !
pi_144459021
Ben anders altijd bereid tot een platoon mocht ik online zijn als mensen graag hun winrate verbeteren :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144461858
Wat is die batchat een geweldige tank zeg 23 sec reload en dan een 5 clip met 390 alpha per schot zwaar Op dat ding :P

Ik heb ook weer even de t62A gespeeld en moet zeggen dat ik hem stiekem wat beter vind als de obj 140 zowel kwa gun en helemaal de turret armor is briljant en de iets mindere gun depressie muah is prima mee te werken opzich.

Leopard 1 ook een genot maar wel erg moeilijk want je bounced helemaal niks op dat ding en om nou te zeggen dat hij echt heel snel is muahh valt mee.
Ehmm
pi_144467017
Werd vandaag 3x tegen mij gezegd 'Fucking noob platoon 1"
Reden: Was geplatooned met iemand van AOS en FAME :)
Echt wat een jankers :{
pi_144467711
En dat is neem ik aan een hele goeie clan? :)

Ik vind die t57 wel behoorlijk op ik heb hem nu een paar keer gespeeld op de testserver en wat een damage output als je ff je timing doorhebt wanneer je kunt peaken tijdens een enemy reload of op een flank poeh elke 2 sec 400 damage ofzo dat tikt wel aan :) En de reload van 23 sec valt in de praktijk best mee kwa lengte.

Ben nu ik wat meer ervaring heb toch wat minder fan van de leopard 1 het is een hele leuke medium om te spelen maar met een t62a heb je gewoon veel meer overlevingskans en om nou te zeggen dat de gun van de leopard 1 veeeeel beter is muah scheelt niet veel eerlijk gezegd alleen de -9 gun depressie is wel erg fijn.

De batchat is ook echt een killer met die 5 clip als je ff een gaatje ziet of je komt achter een enemy heavy die is gewoon de sjaak voor hij omdraait kan hij jouw misschien 1 x raken en jij hebt je clip leeg en die damage vind ik een mooie trade ik wil best 1 hit vangen voor een clip :)
Ehmm
  vrijdag 12 september 2014 @ 21:53:02 #109
258885 Solique
I Kill You !
pi_144468903
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:10 schreef nilssanders het volgende:
Werd vandaag 3x tegen mij gezegd 'Fucking noob platoon 1"
Reden: Was geplatooned met iemand van AOS en FAME :)
Echt wat een jankers :{
Dat is altijd leuk inderdaad.
Platoon zelf ook wel eens met mensen van de betere clans.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144469911
Die amerikaanse tier 10 heavy die non autoloader is trouwens ook wel een top ding , goeie armor en een hele snelle reload van 8.5 sec geloof ik en de gun heeft een aimtijd van 2 sec en is super accuraat :)
Ehmm
pi_144470013
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:15 schreef Photomorti het volgende:
Die amerikaanse tier 10 heavy die non autoloader is trouwens ook wel een top ding , goeie armor en een hele snelle reload van 8.5 sec geloof ik en de gun heeft een aimtijd van 2 sec en is super accuraat :)
T110E5 bedoel je? Die is echt een beest als je er me om kan gaan :D
pi_144470479
Ja die bedoel ik :) Vind die gun ook erg fijn heerlijke snelle aimtijd en accuracy en goeie gun depressie.

DIe jagpanzer e100 ofzo die tier 10 td van de duitsers is ook wel een bizar zieke machine zeg ik speelde die even met premium ammo met 408 pen :P

Ff een hit met 1000 alpha haha no problem en hij heeft ook nog eens hele goeie armor zeker als je de lower plate kan verbergen :) Alleen dat soort tanks hoef ik niet op mijn normale account ben niet echt een mega fan van hele trage voertuigen maar ik weet nu wel dat ik eerst voor de batchat ga wat is die tank leuk om te spelen zeg.

De leopard 1 wacht nog maar even het is een leuke tank maar het nadeel vind ik dat je echt super voorzichtig moet spelen want elke hit is zuur constant die ammo racks hehe.

Ik ga ook voor de t62A en dan zet ik mijn obj 140 crew daarin ik vind die tank toch net ff fijner als de obj 140 eigenlijk.

En de e50M is een fijne medium die door zijn armor als je goed angled prima schoten kan bouncen en de gun presteerd ook prima met zijn aimtijd en 270mm pen alleen je leverd wel wat dpm in vergeleken met een obj140 bijvoorbeeld.

Heb ook weer even tier 10 arty geprobeerd maar het is echt niks voor mij en ik moet zeggen nu ik het weer gespeeld heb vind ik het een stuk minder OP als ik dacht.

Fully aimed schoten die gewoon door rng totaal missen en dan zit je weer te wachten op de reload en er zijn weinig tanks die lang stilstaan en je aimed niet ff snel 123 weer opnieuw dat duurt weer seconden en dan denk je JAAA dit word hem zegt RNG nope 3 meter mis hmmm.

Niks voor mij heb er gewoon geen geduld voor en het geeft mij geen voldoening als ik een tank raak op die manier.

[ Bericht 25% gewijzigd door Photomorti op 12-09-2014 22:49:28 ]
Ehmm
pi_144472363
Snap je nu eindelijk waarom dat teamkillen nergens op slaat. Rng is schering en inslag bij arty
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_144473834
Ik vond de accuracy om te janken ik heb nu na 5 potjes arty wat meer respect voor mensen die het spelen want ik snap niet hoe je dit leuk kan vinden je moet echt enorm veel geduld hebben ik dacht echt dat het zwaar OP was maar het valt vies tegen.

Maar ik weet dan ook niet of je die groene lijn precies tegen de tank aan moet zetten want ik zie soms in videos wel dat ze er een stuk achter aimen zodat de shell meer kans heeft om te raken

[ Bericht 29% gewijzigd door Photomorti op 12-09-2014 23:59:56 ]
Ehmm
pi_144474971
Hangt van de sorry artillerie af. Sommigen schieten met een langzame shell die een hoge arc heeft. Anderen hebben een hogere muzzle velocity waardoor de baan lager/vlakker is en je er achter moet mikken
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_144476534
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:49 schreef Photomorti het volgende:
Ik vond de accuracy om te janken ik heb nu na 5 potjes arty wat meer respect voor mensen die het spelen want ik snap niet hoe je dit leuk kan vinden je moet echt enorm veel geduld hebben ik dacht echt dat het zwaar OP was maar het valt vies tegen.

Maar ik weet dan ook niet of je die groene lijn precies tegen de tank aan moet zetten want ik zie soms in videos wel dat ze er een stuk achter aimen zodat de shell meer kans heeft om te raken
Heeft te maken met de boog waarin je vuurt, de het hoogte verschil tussen jou en de tegenstander en de afstand, Dat is bij ieder artillerie stuk verschillend.
pi_144478194
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 23:49 schreef Photomorti het volgende:
Ik vond de accuracy om te janken ik heb nu na 5 potjes arty wat meer respect voor mensen die het spelen want ik snap niet hoe je dit leuk kan vinden je moet echt enorm veel geduld hebben ik dacht echt dat het zwaar OP was maar het valt vies tegen.

Maar ik weet dan ook niet of je die groene lijn precies tegen de tank aan moet zetten want ik zie soms in videos wel dat ze er een stuk achter aimen zodat de shell meer kans heeft om te raken
Zeiden we toch al. :P
1 van de redenen waarom ik mijn arti tanks weg heb gedaan want het grinden ermee zonder premium is soms echt een hel. RNG jesus kan soms zo tegen zijn dat je potten lang 200 tot 300 xp farmed. De Russische variant vind ik het lastigst omdat spelers vaak buiten je arc rijden (die is vrij klein).
pi_144486280
Vandaag is niet mijn dag. Waar ik ook sta, wat ik ook doe ik mis alles en wist zelfs door derp guns er uit geschoten qua rof. Angling levert niks op, nog geen ricochet van zelfs een pz1c. Het is gewoon niet te doen effe.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_144491563
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:26 schreef Photomorti het volgende:
En dat is neem ik aan een hele goeie clan? :)

Ik vind die t57 wel behoorlijk op ik heb hem nu een paar keer gespeeld op de testserver en wat een damage output als je ff je timing doorhebt wanneer je kunt peaken tijdens een enemy reload of op een flank poeh elke 2 sec 400 damage ofzo dat tikt wel aan :) En de reload van 23 sec valt in de praktijk best mee kwa lengte.

Ben nu ik wat meer ervaring heb toch wat minder fan van de leopard 1 het is een hele leuke medium om te spelen maar met een t62a heb je gewoon veel meer overlevingskans en om nou te zeggen dat de gun van de leopard 1 veeeeel beter is muah scheelt niet veel eerlijk gezegd alleen de -9 gun depressie is wel erg fijn.

De batchat is ook echt een killer met die 5 clip als je ff een gaatje ziet of je komt achter een enemy heavy die is gewoon de sjaak voor hij omdraait kan hij jouw misschien 1 x raken en jij hebt je clip leeg en die damage vind ik een mooie trade ik wil best 1 hit vangen voor een clip :)
Zijn alleen maar Unicums :D
pi_144509740
Gaat vandaag wel erg lekker 6 potjes 6 wins :P Benieuwd wanneer het weer omslaat hehehe
Ehmm
  zondag 14 september 2014 @ 12:01:02 #121
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_144510427
gister van 57% win naar 51% win in mn object 416... gewoon 2 dagen lang niet kunnen dubbelen......
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_144513248
Ik zit vandaag op 27% winrate :) Tomato teams for the win :P
Ehmm
  zondag 14 september 2014 @ 18:37:05 #123
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_144521551
Dit heb ik nog nooit mee gemaakt... ik verlies echt alles?! heb heel dit weekend maar 4 wins
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  zondag 14 september 2014 @ 18:44:06 #124
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_144521757
Wat is dit voor gekanker zelfs 69% winkans verlies ik weer
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
  zondag 14 september 2014 @ 18:58:28 #125
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144522224
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:15 schreef Photomorti het volgende:
Die amerikaanse tier 10 heavy die non autoloader is trouwens ook wel een top ding , goeie armor en een hele snelle reload van 8.5 sec geloof ik en de gun heeft een aimtijd van 2 sec en is super accuraat :)
e5 super ding. Niet zo'n heel goed armor, maar gewoon bij een E100 of IS7 in de buurt blijven.
pi_144523126
Wins/Battles: 22 (35) (62.9%)
Gaat lekker :D
  zondag 14 september 2014 @ 19:47:33 #127
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_144524113
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 19:27 schreef nilssanders het volgende:
Wins/Battles: 22 (35) (62.9%)
Gaat lekker :D
;(
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_144524282
Ik vind zijn armor juist veel beter als de E100 of is7 :) Die e5 lowerplate zonder heat nope
Cupola zonder heat? geen pen.

Als ik die tank zie laad ik meteen heat want ik krijg hem niet gepenned.

Ik ben wel wat minder aan het spelen ook ik zat laatst constant boven de 3000+ wn8 en nu doe ik met moeite 2200 gemiddeld.
Ehmm
pi_144532728
Gadverdamme 3 potjes is7 1 x 4300 damage de andere allebij 0 damage.

Een obj 704 die gewoon opeens uit het niets 50 meter in front van mij opduikt die dus onzichtbaar was midden in the open en na het schot opeens midden in mijn crosshair staat ff een rare bug ofzo en daarna nog een keer ik peak snel die corner oke niks opeens BOEM cloaking device ofzo?
Ehmm
pi_144533870
Ik voel je pijn, win niks met de ELC AMX. Zelfs niet als ik er 8 scout en ze op blijf lichten. ;/


Net 5701 assist dmg en we verliezen ;(
557 wn8 _O-
Bleh kan m net zo goed scrappen.
pi_144538345
Neee de elc moet je echt ff de kans geven je gaat echt van tank houden.

Vooral gewoon veel snipen met dat ding met 100% camo crew en 6th sense heeerlijk :)
En lekker lekker flank ninja runs doen ff die heuvelrig over en paf auto aim schot in de flank and weer wegwezen :)
Ehmm
pi_144542008
Ik heb geen premium, tegen de tijd dat ik 6th sense en camo heb zijn we weer een eeuw verder _O-.

Gisteren eerste potje met mn nieuwe clan gemaakt door een oud collega. Eerste ging matig, bij het 2e potje pakte we de hellcat (2x en een t5 td) en ik zei nog dat ik er slecht mee ben. Eindig ik dik bovenaan met mastery badge _O-. Gaf wel wat spektakel op ts haha.
  maandag 15 september 2014 @ 08:55:57 #133
258885 Solique
I Kill You !
pi_144542030
Heerlijk weekendje zonder WoT.
Heb weinig gemist zo te lezen van al dat geklaag :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144544865
Het was 1 grote ellende :P En het word nog kutter want er komt een speciale arty missie ofzo dan krijg je voor het spelen meer xp en credits dus dan kun je het beste wot even verwijderen.
Ehmm
  maandag 15 september 2014 @ 11:36:25 #135
258885 Solique
I Kill You !
pi_144545027
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 11:29 schreef Photomorti het volgende:
Het was 1 grote ellende :P En het word nog kutter want er komt een speciale arty missie ofzo dan krijg je voor het spelen meer xp en credits dus dan kun je het beste wot even verwijderen.
Zal deze week sowieso weinig spelen worden, misschien aankomend weekend.
Feestweek hier al sinds donderdag :7

Wil nog de FV4202 halen voordat deze er uit gaat.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144545185
Lekker arty hunten. :9
  maandag 15 september 2014 @ 13:22:01 #137
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_144547619
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 11:43 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Lekker arty hunten. :9
Wel bij de rode partij mag ik hopen?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_144547622
Ja dat is wel weer mooi :)

Deze heb ik dan ook eindelijk binnen zo'n beetje de enige premium tank die en leuk is om te spelen en een goeie pen heeft van 212 en pref MM :)

Is nu ook een stuk makkelijker met 6th sense want daarvoor wou je nog welleens uit het niets kapot geknalt worden want armor van papier heeft dat kreng :P

Ehmm
pi_144550878
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 08:54 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb geen premium, tegen de tijd dat ik 6th sense en camo heb zijn we weer een eeuw verder _O-.

Gisteren eerste potje met mn nieuwe clan gemaakt door een oud collega. Eerste ging matig, bij het 2e potje pakte we de hellcat (2x en een t5 td) en ik zei nog dat ik er slecht mee ben. Eindig ik dik bovenaan met mastery badge _O-. Gaf wel wat spektakel op ts haha.
Zomg -jij- in een clan :o
Had ik niet van je verwacht :P je was er altijd zo op tegen, viel mee zeker? :)

Bovendien heb ik nooit de mastery badge voor de Hellcat kunnen halen, die lat ligt superhoog volgens mij :P
pi_144551163
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zomg -jij- in een clan :o
Had ik niet van je verwacht :P je was er altijd zo op tegen, viel mee zeker? :)

Bovendien heb ik nooit de mastery badge voor de Hellcat kunnen halen, die lat ligt superhoog volgens mij :P
Vriendenclan, ik ben het 4e lid _O-
Oud collega is ongeveer even goed als ik, zijn kameraad is een stuk slechter.
Met de hellcat waren ze allebei in de eerste 2 of 3 minuten al dood, ik volgde niet over het open terrein heen want ik vertrouwde het niet en kreeg gelijk. Achter een medium gebleven en daar flink wat schade aangericht, denk uiteindelijk iets van 2700 dmg gedaan en wat kills meegepakt. Zijn maat keek met mij mee en dat was wel grappig. :)
  maandag 15 september 2014 @ 15:17:50 #141
258885 Solique
I Kill You !
pi_144551330
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vriendenclan, ik ben het 4e lid _O-
Oud collega is ongeveer even goed als ik, zijn kameraad is een stuk slechter.
Met de hellcat waren ze allebei in de eerste 2 of 3 minuten al dood, ik volgde niet over het open terrein heen want ik vertrouwde het niet en kreeg gelijk. Achter een medium gebleven en daar flink wat schade aangericht, denk uiteindelijk iets van 2700 dmg gedaan en wat kills meegepakt. Zijn maat keek met mij mee en dat was wel grappig. :)
Met 2700dmg al ace?
Heb meerdere malen 3k+ damage potjes gedaan en steeds de ace niet.
Dit is wel een goede week dus om de ace te grijpen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144551380
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:17 schreef Solique het volgende:

[..]

Met 2700dmg al ace?
Heb meerdere malen 3k+ damage potjes gedaan en steeds de ace niet.
Dit is wel een goede week dus om de ace te grijpen.
Spotting en assist tellen waarschijnlijk ook mee. Ik heb er geen screenie van gemaakt.
pi_144551660
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:14 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Vriendenclan, ik ben het 4e lid _O-
Oud collega is ongeveer even goed als ik, zijn kameraad is een stuk slechter.
Met de hellcat waren ze allebei in de eerste 2 of 3 minuten al dood, ik volgde niet over het open terrein heen want ik vertrouwde het niet en kreeg gelijk. Achter een medium gebleven en daar flink wat schade aangericht, denk uiteindelijk iets van 2700 dmg gedaan en wat kills meegepakt. Zijn maat keek met mij mee en dat was wel grappig. :)
Well done ^O^

Ik geloof dat ik ooit wel eens iets van 3300 damage heb gedaan met de hellcat, maar ben bij de 1st mastery badge blijven steken altijd, wsl omdat die pot een loss was ;(

En sowieso is met vrienden/bekenden platoonen veel leuker dan steeds maar in je uppie :)
  maandag 15 september 2014 @ 15:27:50 #144
258885 Solique
I Kill You !
pi_144551685
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:19 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Spotting en assist tellen waarschijnlijk ook mee. Ik heb er geen screenie van gemaakt.
Klopt, maar dan nog steeds maar de 1st.
Moet net geluk hebben in de MM en teams.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144552273
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

Well done ^O^

Ik geloof dat ik ooit wel eens iets van 3300 damage heb gedaan met de hellcat, maar ben bij de 1st mastery badge blijven steken altijd, wsl omdat die pot een loss was ;(

En sowieso is met vrienden/bekenden platoonen veel leuker dan steeds maar in je uppie :)
Uppie vind ik wel iets sneller gaan qua matchmaking. Nu moeten we eerst kijken welke tier we pakken en daar zitten al wat verschillen in. Wel alle 3 de KV-1S _O- _O-
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:27 schreef Solique het volgende:

[..]

Klopt, maar dan nog steeds maar de 1st.
Moet net geluk hebben in de MM en teams.
True en ook ietwat mazzel met de tegenstanders, nu liepen ze relatief makkelijk in mijn vizier waardoor ik veel schoten kon lossen terwijl ik er zelf 2 heb geincasseerd (1 toen ik wegreed van het slachtveld om aan de andere flank support te leveren).
pi_144553209
Wot is nogal onspeelbaar atm door die achterlijke top of the tree britse arty bullshit.

Ik heb 13 potjes gespeeld en elk potje had 3 of meer arty allemaal van die walgelijke tier 10 britse arty conquerer qb ofzo en dat kreng kan je zo'n beetje overal raken door die arc.

Time to take a break tot die ellende over is.
Ehmm
pi_144554094
Arty is makkelijk te ontwijken. Zodra er een gat is in hun defense, dan voor de arty gaan en ze afstraffen o|O
pi_144560776
Ja heel makkelijk met een heavy op een open map ;)

Ik heb ff de wat meer camp style medium tactic uitgeprobeerd 1x 5500 damage 1 x 4000.

Voordeel hier van is dat ik in het begin veel minder damage trade door prutsfouten en hierdoor met mijn hoge hp pool veel effectiever kan zijn late game.

Maar 2 potjes is natuurlijk nog niet veelzeggend maar we proberen het na gtst nog even ;)
Ehmm
pi_144561274
gtst? Wat? :')
pi_144563946
geile teef stoute teef niet goeden tijden slechte tijden hihihihih
Ehmm
pi_144564202
Top sessie ook weer 21% 31% 39% winrate en raad eens allemaal verloren hihihihihi troll troll troll spel
Ehmm
pi_144565567
Als je 100 euro overmaakt naar wargaming gaat je winrate weer omhoog /truestory
pi_144566265
Gisteren nog 30.5K gold gekocht merk er geen kut van
Ehmm
pi_144577188
Minimaal 450 euro spenderen binnen 24 uur om je winrate op te krikken. Probeer dat eens.
pi_144577308
Het is tegenwoordig 490 euro, inflatie ed.
pi_144591108
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 19:47 schreef Photomorti het volgende:
Ja heel makkelijk met een heavy op een open map ;)
Ja, elke map heeft wel plekken waar je arty goed kan ontwijken (en ze zijn allemaal zo voorspelbaar).
Maar jij neemt toch niks aan van een ander...
pi_144592047
Ja en dan camp je daar gewoon minuten lang ? Ja is wel erg leuk dan ja :P Ik zie toch ook in uncicum streams dat ze worden getarget worden door arty en dat constant hun game verneukt.
Ehmm
pi_144592889
Winrate vandaag 26% gaat lekker :)
Ehmm
pi_144593751
Tegen ons tekeer gaan helpt alleen niet. Ik word ook wel eens gepakt door een arti. Kon gisteren wel wraak nemen alleen dat mislukte ;(
  dinsdag 16 september 2014 @ 19:03:18 #160
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_144594900
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:59 schreef Photomorti het volgende:
Winrate vandaag 26% gaat lekker :)
Lagere tiers proberen helpt soms.
I'm not the girl in the picture..
pi_144595055
Ja met hellcat win ik vrijwel altijd en de elc ook :)

Ik was aan het spelen net en opeens uit het niets werd ik de game uitgegooid heb ik een dag ban voor unsportsmanlike conduct lol

Ik kilde daarvoor een vk 45 02 B ofzo die tier 9 heavy tank met zware OP armor dus ik spamde hem vol met heat dus ging hij janken gold noob omg

dus ik zei learn how to angle your armor dude.

And boem weg was ik :P Denk net 1 report teveel gehad.
Ehmm
pi_144601931
18 van de 22 gewonnen _O_
Net geplatooned met nieuwe clan (CELL clan :D )
Bijna alles gewonnen en paar tanks vrij gespeeld,nog 50k XP voor de Object 268 :D
pi_144603270
winrate padder! :P


vandaag 40 potjes en 2600 wn8 gemiddeld het gaat weer een stuk beter :) Ik zakte even af naar 1900 gemiddeld maar ik heb hem weer te pakken nu hehe :P

[ Bericht 61% gewijzigd door Photomorti op 17-09-2014 01:10:14 ]
Ehmm
pi_144614269
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:29 schreef nilssanders het volgende:
18 van de 22 gewonnen _O_
Net geplatooned met nieuwe clan (CELL clan :D )
Bijna alles gewonnen en paar tanks vrij gespeeld,nog 50k XP voor de Object 268 :D
Netjes, altijd lekker platoonen met clanmaten.
Goed voor alle ratings :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144625722
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 08:43 schreef Solique het volgende:

[..]

Netjes, altijd lekker platoonen met clanmaten.
Goed voor alle ratings :P
Haha niet altijd, mijn clanmaten rushen soms iets teveel en dan moeten ze wéér op mij wachten _O-
pi_144625742
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:36 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Haha niet altijd, mijn clanmaten rushen soms iets teveel en dan moeten ze wéér op mij wachten _O-
Dan spelen jullie niet goed als platoon samen. :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144625923
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:37 schreef Solique het volgende:

[..]

Dan spelen jullie niet goed als platoon samen. :P
Nee, dat klopt. Ze nemen ook meer risico dan wat ik wil nemen en dat eindigt vaak slecht voor hun (als in veel kogels koppen en sterven met mij achter het muurtje). 1 specced daarna wel eens met mij mee en hij begint wel te beseffen dat ie soms wat rustiger aan moet doen. :)
pi_144625992
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:43 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, dat klopt. Ze nemen ook meer risico dan wat ik wil nemen en dat eindigt vaak slecht voor hun (als in veel kogels koppen en sterven met mij achter het muurtje). 1 specced daarna wel eens met mij mee en hij begint wel te beseffen dat ie soms wat rustiger aan moet doen. :)
Van elkaar leren hoort bij een platoon :Y
Hoor het ook geregeld als ik met wat vrienden platoon, dat ik anders speel.
Zit ik dan weer in platoon met clanmaten voel ik mijzelf weer de achterloper.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144626888
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 15:45 schreef Solique het volgende:

[..]

Van elkaar leren hoort bij een platoon :Y
Hoor het ook geregeld als ik met wat vrienden platoon, dat ik anders speel.
Zit ik dan weer in platoon met clanmaten voel ik mijzelf weer de achterloper.
Het is ook even wennen aan elkaar. Meestal rush ik naar een favoriet plekje om daar mijn werk te doen ;)
pi_144627248
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 16:10 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het is ook even wennen aan elkaar. Meestal rush ik naar een favoriet plekje om daar mijn werk te doen ;)
platoonen vergt ook andere speelwijze op momenten :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144633670
Wins/Battles: 9 (14) (64.3%)
pi_144657603
Ik zit ook zowaar op 62% winrate over 31 potjes :)
Ehmm
  donderdag 18 september 2014 @ 19:11:57 #173
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_144666799
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 13:59 schreef Photomorti het volgende:
Ik zit ook zowaar op 62% winrate over 31 potjes :)
Heb je geen baan ofzo dat je de gehele dag WoT kan spelen?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_144668180
Ik werk nachtdiensten :)
Ehmm
pi_144692387
Nice ik kan de centurion 7/1 unlocken :) Jammer dat je dan nog een shitload meer xp nodig hebt voor de top gun die de tank zo epic maakt :)

Heb hem ook maar gelijk gekocht wat een mooi ding :)

Gaat lekker vandaag :)



[ Bericht 19% gewijzigd door Photomorti op 19-09-2014 14:28:09 ]
Ehmm
pi_144694722
Lol word net geteamkilled met als reden "Green player in OP hellcat"

Hmm oke
Ehmm
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:24:52 #177
258885 Solique
I Kill You !
pi_144694894
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef Photomorti het volgende:
Lol word net geteamkilled met als reden "Green player in OP hellcat"

Hmm oke
Dat gebeurd, heb ik ook wel eens in mijn KV2
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144695036
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef Photomorti het volgende:
Lol word net geteamkilled met als reden "Green player in OP hellcat"

Hmm oke
Geniet er nog even van. Kuttank.
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:51:52 #179
258885 Solique
I Kill You !
pi_144695716
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:30 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Geniet er nog even van. Kuttank.
Ik ga er ook nog even misbruik van maken komende dagen, net zoals met de kv-1s. >:)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144695740
Arme KV-1s ;(
Dan ga ik me maar meer focussen op de IS-3. :)
pi_144696017
Ik ben benieuwd hoeveel euro Photmorti erin heeft gestoken, ik denk wel tegen de 500 euro aan.
pi_144696366
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:01 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel euro Photmorti erin heeft gestoken, ik denk wel tegen de 500 euro aan.
Ik ook wel en waarschijnlijk meer. Wel over de laatste 3.5 jaar, dat wel.
pi_144702630
Ja zeker wel al 500 euro maar ik koop nu alleen nog goud om free xp om te zetten eigenlijk om tanks te skippen die ik toch nooit wil gaan spelen en om top modules te unlocken :)
Ehmm
pi_144712501
Heb nu ff flink wat potjes t62a gespeeld op testserver en vind deze tank toch eigenlijk net ff een stukje beter als de obj 140.

De gun presteerd gewoon beter heeft minder last van rare rng , de turret armor is belachelijk sterk en het snelheid verschil merk je eigenlijk totaal niet.

Het enige is de wat mindere gun depression wat af en toe voor problemen zorgt.

En die leopard 1 wat een geweldige machine alleen wel een vrij lastige speelstijl want vrijwel elke hit is een pen waarbij je met een t62a of een cent 7/1 nog welleens een schot kunt riskeren als je hulldown staat of op je upperplate is dit bij de leo 1 een behoorlijke NOPE! :) Alleen dat maakt de snelheid en de gun meer dan goed.


En wat ook maf is ik lijk wel beter te spelen zonder mods , gewoon normale crosshair enzo lijkt wel alsof ik veel beter kan aimen :) Ga die jimbo verwijderen

[ Bericht 14% gewijzigd door Photomorti op 20-09-2014 00:49:43 ]
Ehmm
pi_144727750
Ik weet niet wat er is gebeurd na die 2 dagen break van wot maar mijn spel is zo enorm verbeterd :)

Eerste potje vandaag meteen 6444 damage :)
Ehmm
pi_144730463
most recent wn8 3500+ :)

Ik speel opeens zoveel beter ik snap echt niet wat er veranderd is ik hoop dat ik dit kan blijven vasthouden :)
Ehmm
pi_144733883
Rng jesus, ik miste perfect shots ;(. Ben maar wat anders gaan doen.
  zaterdag 20 september 2014 @ 21:37:24 #188
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_144734566
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef muhahaha het volgende:
Rng jesus, ik miste perfect shots ;(. Ben maar wat anders gaan doen.
Ik heb dat veel te vaak met de JPzE100, echt verdomde irritant met die 19 sec. reload. En schoten die gewoon niet registreren, knettergek word je ervan. 8.gif
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_144739046
Zeker op zo'n tank is dat heel frustrerend lijkt me :P Maar als je wel wat raakt en ff meer als 1000 damage doet hehe.

Ik ben altijd zeer voorzichtig als die machine mijn kant op richt :P
Ehmm
  zondag 21 september 2014 @ 00:28:19 #190
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_144740328
Met een normale tank neem je het voor lief maar met dat ding .......
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 21 september 2014 @ 10:17:38 #191
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144746145
Ik heb dat ook zo vaak met die jgpz. Of je detracked alleen iemand. Of je bounced op arty....
  zondag 21 september 2014 @ 10:52:51 #192
258885 Solique
I Kill You !
pi_144746538
Gisteren was het echt rngezus zo vaak alleen crits of shots die 100% ingezoomd waren nog mis gingen.
Teams waren ook om te huilen, hoop dat het vandaag wat beter gaat.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144746728
quote:
2s.gif Op zondag 21 september 2014 10:17 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb dat ook zo vaak met die jgpz. Of je detracked alleen iemand. Of je bounced op arty....
Trackpanzer E-100.
pi_144748705
Nog 55K xp voor de top gun op de centurion 7/1 :)

Vind dit echt een geweldige medium die -10 gun depressie is echt perfect voor hulldownen en die dikke plak spaced armor op je tank maakt het dan een moeilijk doelwit zeker op afstand :)

Enige nadeel is natuurlijk als je andere mediums te dichtbij laat komen ben je de sjaak door de lage dpm.
Ehmm
pi_144750894
Die x3 voor de is6 kan me gestolen worden gadverdamme

3566 damage , 4821 damage , 3899 damage , 3421 damage , 2118 damage en elke keer verliezen geweldig die x3 tomaten.
Ehmm
pi_144762925
IS-6

4,473 (x3) 93,219

Battle achievements Steel Wall, Master Gunner, Mastery Badge: "2nd Class"

Crew Exp: 4 473
Repairs: 5 236
Ammunition: 8 200

Total: 79 783 WN8: 2 785 (96)
Iemand special tier 8 platoon :) ?
  zondag 21 september 2014 @ 23:42:22 #197
258885 Solique
I Kill You !
pi_144775824
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:04 schreef nilssanders het volgende:
Iemand special tier 8 platoon :) ?
Kunnen morgen best eens doen?
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144788196
Ik ben helemaal klaar met die x3 ik ga wel gewoon alleen obj 140 spelen want ik ga straks echt flippen door al die vuile teringnoobs op lagere tieren.
Ehmm
  maandag 22 september 2014 @ 14:31:28 #199
258885 Solique
I Kill You !
pi_144788300
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:28 schreef Photomorti het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die x3 ik ga wel gewoon alleen obj 140 spelen want ik ga straks echt flippen door al die vuile teringnoobs op lagere tieren.
Dit weekend maakte de tiers niets uit, overal nuttelozen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144788475
Ja ik word echt helemaal leip ik heb nu in 3 potjes achter elkaar team damage moeten doen.

e100 die mijn sidescrape spot heel mooi vind en mij dus gewoon weg duwd.

E4 td die mijn hulldown spot heel mooi vond en mij dus uit positie drukt waardoor ik 2 hits vang.

patoon die constant achter me gaat staan zodat ik niet naar achter kan.

Ik ben benieuwd hoelang nog voor ik gebanned word kan nooit lang meer duren.
Ehmm
  maandag 22 september 2014 @ 15:09:54 #202
258885 Solique
I Kill You !
pi_144789493
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:36 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik word echt helemaal leip ik heb nu in 3 potjes achter elkaar team damage moeten doen.

e100 die mijn sidescrape spot heel mooi vind en mij dus gewoon weg duwd.

E4 td die mijn hulldown spot heel mooi vond en mij dus uit positie drukt waardoor ik 2 hits vang.

patoon die constant achter me gaat staan zodat ik niet naar achter kan.

Ik ben benieuwd hoelang nog voor ik gebanned word kan nooit lang meer duren.
Ik begrijp het echt niet, ik word eigenlijk nooit uit positie geduwd of iets.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144789496
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:36 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik word echt helemaal leip ik heb nu in 3 potjes achter elkaar team damage moeten doen.
Je moet niet naar die stemmetjes luisteren.
pi_144789508
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:09 schreef Solique het volgende:

[..]

Ik begrijp het echt niet, ik word eigenlijk nooit uit positie geduwd of iets.
Ik ook zo goed als nooit. Nog geen 1 op de 1000 potjes.
  maandag 22 september 2014 @ 15:10:46 #205
258885 Solique
I Kill You !
pi_144789528
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144789674
Wargaming is mij ook hard aan het naaien vandaag , 11 potjes verloren achter elkaar andere team allemaal groene spelers wij 8 tomaten wat een pauper systeem.
Ehmm
pi_144789796
12 potjes
Ehmm
pi_144789817
14 gespeeld en 11 gewonnen :D
pi_144790394
en server changen werkt meteen eindelijk weer een win.

Matchmaking is zwaar rigged om mensen te forceren meer goud te halen ofzo vuile pauper russen
Ehmm
pi_144790615
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:34 schreef Photomorti het volgende:
en server changen werkt meteen eindelijk weer een win.

Matchmaking is zwaar rigged om mensen te forceren meer goud te halen ofzo vuile pauper russen
Het antwoord op die paranoia is:nee. MM houdt geen tekening met ratings. Punt.

En op je eerdere post dat mensen je blocken en uit positie drukken. Er zijn genoeg mentaal bijzonder gelimiteerde mensen die je gewoon lopen uit te lokken om je gebanned te krijgen omdat je 0,001 procent meer winrate hebt of iets anders banaals. En toegeven dan winnen zij. Niet toegeven en ze verliezen geduld en worden zelf gebanned. Dus ga er lekket zelf voor staan als ze zo vervelend zijn.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_144791305
Naja die trolls hebben gekregen wat ze wouden blijkbaar.

Nog nooit zulke slecht most recent stats gehad gadverdamme.

http://www.noobmeter.com/player/eu/photomorti/504134253/
Ehmm
pi_144791760
Map: Abbey

IS-6

2,205 120,664

Battle achievements High Caliber, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "1st Class"

Crew Exp: 2 205
Repairs: 5 226
Ammunition: 6 150

Total: 109 288 WN8: 6 596 (100)
pi_144792192
- Doe eens normaal.

[ Bericht 71% gewijzigd door boem-dikkie op 22-09-2014 21:27:48 ]
Ehmm
  maandag 22 september 2014 @ 16:23:57 #214
258885 Solique
I Kill You !
pi_144792336
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:23 schreef nilssanders het volgende:

[..]

Wanneer ben je online? Just asking xD
Denk rond 8 uur
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144793017
Map: Ensk

IS-6

2,267 134,104

Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Crew Exp: 2 267
Repairs: 5 397
Ammunition: 14 350
Consumables: 3 000

Total: 111 357 WN8: 9 650 (100)
Heerlijke tank :D
  maandag 22 september 2014 @ 16:44:30 #216
258885 Solique
I Kill You !
pi_144793034
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:43 schreef nilssanders het volgende:
Map: Ensk

IS-6

2,267 134,104

Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Crew Exp: 2 267
Repairs: 5 397
Ammunition: 14 350
Consumables: 3 000

Total: 111 357 WN8: 9 650 (100)
Heerlijke tank :D
Misschien ook maar eens aanschaffen wanneer in sale
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144793079
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:44 schreef Solique het volgende:

[..]

Ook maar eens aanschaffen wanneer in sale
Ik gebruikte maar 2 gold shells in heel die game :@
  maandag 22 september 2014 @ 16:46:30 #218
258885 Solique
I Kill You !
pi_144793118
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:45 schreef nilssanders het volgende:

[..]

Ik gebruikte maar 2 gold shells in heel die game :@
Is netjes, hoor overal dat pen tegen valt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144793189
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:46 schreef Solique het volgende:

[..]

Is netjes, hoor overal dat pen tegen valt.
175mm,Weakspots leren is dan best handig :P
  maandag 22 september 2014 @ 16:48:47 #220
258885 Solique
I Kill You !
pi_144793213
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:48 schreef nilssanders het volgende:

[..]

175mm,Weakspots leren is dan best handig :P
Die moet je dan zeker wel raken :Y

Al zegt dat laatste tijd weinig.
Zaterdag nog met een bl10 een crit recht op de achterkant van een E25.
Mijn shell is groter dan dat ding. :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144793409
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:48 schreef Solique het volgende:

[..]

Die moet je dan zeker wel raken :Y

Al zegt dat laatste tijd weinig.
Zaterdag nog met een bl10 een crit recht op de achterkant van een E25.
Mijn shell is groter dan dat ding. :')
wahahhaaha das echt klote :P
pi_144802982
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 18:11 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

you have anger management issue en wat ben jij snel uit de tent te lokken zeg
Ja ik werd ook weer helemaal gestoord door die tering arty vandaag zoveel potjes met 3 / 4 arty.
Bederft echt al het plezier dat ik normaal heb in dit spel.
Ehmm
pi_144803075
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:09 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ja ik werd ook weer helemaal gestoord door die tering arty vandaag zoveel potjes met 3 / 4 arty.
Bederft echt al het plezier dat ik normaal heb in dit spel.
:|W *zucht* je had net zelf uitgevonden hoe kut arty eigenlijk is om te spelen, heb je weer lopen tk-en op je eigen arty?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_144803140
Ja als je elk potje getarget word door arty is de lol snel afgelopen als je ook maar 1 moment actief wilt deelnemen aan het spel word het afgestraft.

En dan is arty om campers te stoppen wat een enorme faal werkt totaal niet.

Er moet gewoon een limiet komen max 1 arty is toch niet zo moeilijk ?
Ehmm
pi_144803556
Ze pikken je er alleen uit als ze weten dat ze een hit kunnen scoren ofwel je staat verkeerd opgesteld.
pi_144808043
ja komt denk door die trage stront stock engine van die centurion 7/1 dat ding is niet vooruit te branden dus je beweegt als een fucking olifant.

Ik kan er gewoon echt niet bij dat wargaming niet snapt dat games met teveel arty voor niemand leuk is en dit ervoor zorgt dat mensen gefrustreerd raken en dus gaan lopen kloten danwel stoppen met spelen.

Zal wel iets russisch zijn ofzo
Ehmm
pi_144808606
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 23:03 schreef Photomorti het volgende:

Ik kan er gewoon echt niet bij dat wargaming niet snapt dat games met teveel arty voor niemand leuk is en dit ervoor zorgt dat mensen gefrustreerd raken en dus gaan lopen kloten danwel stoppen met spelen.

Zal wel iets russisch zijn ofzo
Klopt World of Tanks heeft ook bijna geen spelers meer...en alle spelers stoppen er langzaam mee. Er komen ook geen nieuwe spelers bij trouwens...
Je spreekt duidelijk voor iedereen, en je hebt 100% gelijk...
...
...
...
...
..
oh wait :') :')
pi_144808990
Ja klote russen, paar dikke arti nukes erop hoppa klaar ermee.
  dinsdag 23 september 2014 @ 08:31:20 #230
258885 Solique
I Kill You !
pi_144813502
Op hogere tiers was gisteravond echt niet door te komen. :{
Uiteindelijk met T6,7 mijn stats weer een beetje de goede kant op moeten duwen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144814011
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:22 schreef muhahaha het volgende:
Ze pikken je er alleen uit als ze weten dat ze een hit kunnen scoren ofwel je staat verkeerd opgesteld.
Dit.
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:46:46 #232
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144814718
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 08:31 schreef Solique het volgende:
Op hogere tiers was gisteravond echt niet door te komen. :{
Uiteindelijk met T6,7 mijn stats weer een beetje de goede kant op moeten duwen.
Grappig, ik had precies het tegenovergestelde. Mijn hoge tiers was redelijk, Tier 8:
Amx 1390 snel spot rondje, bam Engelse TD 1 shot dood.
Panther II, 1 shot door een FCM 50T ammoracked dood.
Is3, rij naar mijn positie, kop een blindshot van een T92.
Het koste me bijna een scherm. Ben toen terug geswitched naar tier x
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:13:00 #233
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_144820194
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:46 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Het koste me bijna een scherm.
:')
I'm not the girl in the picture..
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:14:39 #234
258885 Solique
I Kill You !
pi_144820248
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:46 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Grappig, ik had precies het tegenovergestelde. Mijn hoge tiers was redelijk, Tier 8:
Amx 1390 snel spot rondje, bam Engelse TD 1 shot dood.
Panther II, 1 shot door een FCM 50T ammoracked dood.
Is3, rij naar mijn positie, kop een blindshot van een T92.
Het koste me bijna een scherm. Ben toen terug geswitched naar tier x
Gisteren met Nils wat platoon gedaan maar dat ging niet best.
Wat wij ook deden konden potten niet winnen op T8-10.

Heb toen pauze gepakt later op T6-8 gespeeld en toch nog normaal kunnen spelen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144820624
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 09:10 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Dit.
Jullie zijn dus van die paupers die ervoor zorgen dat elk potje 15 minuten duurt en vaak eindigd in een draw met boring gecamp.
Ehmm
pi_144820815
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Jullie zijn dus van die paupers die ervoor zorgen dat elk potje 15 minuten duurt en vaak eindigd in een draw met boring gecamp.
Nee.
Ik heb al vaker aangegeven hoe je die moet ontwijken, maar je luistert niet. Zoals ik al eerder zei in deze post, heeft het geen zin, omdat je toch niets van een ander aanneemt.

Ik ga mezelf niet 10x herhalen hier. Er zijn iig meerdere manieren om arty te ontwijken, zonder te campen in een bosje. Misschien dat je het ooit leert.

Maargoed, in jouw hoofd is het dat jij niet weet hoe, dus het kan niet.
pi_144826574
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Jullie zijn dus van die paupers die ervoor zorgen dat elk potje 15 minuten duurt en vaak eindigd in een draw met boring gecamp.
Nee, die schone taak laat ik aan jou over met je 0 assist dmg.
pi_144827054
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:34 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, die schone taak laat ik aan jou over met je 0 assist dmg.
:D

En vervolgens beweren dat de reden dat ze verliezen niet aan hem kan liggen. :|W
pi_144827491
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:49 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

:D

En vervolgens beweren dat de reden dat ze verliezen niet aan hem kan liggen. :|W
Ben je gek, het ligt aan die rottomaten die maar eens vlug een ander spel dienen te gaan spelen. Zo, nu weer verder met statspadden.
pi_144827941
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:34 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, die schone taak laat ik aan jou over met je 0 assist dmg.
0 assist damage? ik ben altijd frontline rambo gek ;)
Ehmm
pi_144828328
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:20 schreef Photomorti het volgende:

[..]

0 assist damage? ik ben altijd frontline rambo gek ;)
Huh sinds wanneer?
pi_144829350
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:13 schreef Photomorti het volgende:
Ja als je elk potje getarget word door arty is de lol snel afgelopen als je ook maar 1 moment actief wilt deelnemen aan het spel word het afgestraft.

En dan is arty om campers te stoppen wat een enorme faal werkt totaal niet.

Er moet gewoon een limiet komen max 1 arty is toch niet zo moeilijk ?
Totaal niet moeilijk behalve het feit dat je dan wachttijden van minuten gaat krijgen.
pi_144830154
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:13 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Totaal niet moeilijk behalve het feit dat je dan wachttijden van minuten gaat krijgen.
Mwoah zoveel arti spelers zijn er niet of bedoel je dat de mensen die arti willen spelen langer moeten wachten?
pi_144831041
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:14 schreef Solique het volgende:

[..]

Gisteren met Nils wat platoon gedaan maar dat ging niet best.
Wat wij ook deden konden potten niet winnen op T8-10.

Heb toen pauze gepakt later op T6-8 gespeeld en toch nog normaal kunnen spelen.
Hoe later je speelt hoe minder idioten
pi_144840515
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:13 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Totaal niet moeilijk behalve het feit dat je dan wachttijden van minuten gaat krijgen.
Laat die arty lui maar ff wachten of anders gaan ze in de tussentijd mijnenveger spelen kunnen ze alvast hun klikvinger opwarmen als mensen het leuk vinden om een spel te verpesten voor goeie spelers mogen ze best wat langer wachten.
Ehmm
pi_144842211
-

[ Bericht 100% gewijzigd door 2Happy4U op 24-09-2014 08:58:18 ]
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_144844000
-

[ Bericht 100% gewijzigd door 2Happy4U op 24-09-2014 08:58:34 ]
Ehmm
pi_144844115
-

[ Bericht 99% gewijzigd door 2Happy4U op 24-09-2014 08:58:42 ]
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_144844288
-genoeg waarschuwingen nu-

[ Bericht 81% gewijzigd door 2Happy4U op 24-09-2014 08:52:30 ]
Ehmm
  woensdag 24 september 2014 @ 09:59:02 #250
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_144846243
Mijn eerste "Mark of excellence" @ IS. :7

Mijn Su-152 verkocht en niet voor de Soviet medium lijn gegaan maar de IS-3 gekocht. Nu snel voor de topgun gaan.

Beetje bij beetje komt er een opgaan lijn in: http://www.noobmeter.com/player/eu/MrJ_/

Wie weet over nog eens 1000 battles dat ik in t groen kom. :P
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_144846525
quote:
99s.gif Op woensdag 24 september 2014 09:59 schreef Mr.J het volgende:
Mijn eerste "Mark of excellence" @ IS. :7

Mijn Su-152 verkocht en niet voor de Soviet medium lijn gegaan maar de IS-3 gekocht. Nu snel voor de topgun gaan.

Beetje bij beetje komt er een opgaan lijn in: http://www.noobmeter.com/player/eu/MrJ_/

Wie weet over nog eens 1000 battles dat ik in t groen kom. :P
Lekker, heb er geloof ik nog nergens 1 op.
SU lijn is wel leuk trouwens als je van TD's houdt.
IS-3 met topgun is heerlijke tank.
Rustig doorspelen en je wordt groen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144846808
SU en IS lijn zijn beide erg leuk.

Heb de ISU-152, en hou m lekker op tier 8. Die is erg bruut voor z'n tier. Maar heb alle tiers daarvoor ook genoten.

IS lijn ben ik mee gestopt (IS-7 verkocht), wel beetje spijt van, IS-3 was echt een goede tank, misschien dat ik m ooit terug koop. IS-8 en IS-7 voldeden niet aan mijn verwachtingen.

Heb nu net m'n T-54, moet nog eerst alle modules unlocken, maar grote kans dat die meerdere keren per dag de garage uit rijdt. :D
pi_144846885
ISU is een heerlijke TD. Je hebt dan wel weinig armor, maar die gun blijft bruut.
Zelf nu met T-44 bezig, wil echt de T-54 hebben iedereen is er zo positief over.
Tevens wil ik de britse med en heavy lijnen afgerond hebben voordat deze aangepast gaan worden.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 24 september 2014 @ 10:26:24 #254
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_144846931
Merk zelf wel dat T8 echt mijn max is. Heb een E75 en daar mis ik toch skills voor om daar goede scores mee te halen.

De IS @ tier 7 gaat nu nog t allerbeste. Kv-1 op tier 5 ging op zich ok, maar je hebt toch een grotere kans op erg slechte medespelers dan 2 tiers hoger.

En een game carryen lukt (nog) niet, dus heb een degelijk team nodig om ook goed te spelen. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_144847034
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:26 schreef Mr.J het volgende:
Merk zelf wel dat T8 echt mijn max is. Heb een E75 en daar mis ik toch skills voor om daar goede scores mee te halen.

De IS @ tier 7 gaat nu nog t allerbeste. Kv-1 op tier 5 ging op zich ok, maar je hebt toch een grotere kans op erg slechte medespelers dan 2 tiers hoger.

En een game carryen lukt (nog) niet, dus heb een degelijk team nodig om ook goed te spelen. :)
Je zit in got dus genoeg mensen om te vragen voor een platoon als je je eigen skills wilt verbeteren. Gewoon rustig door spelen, komt allemaal vanzelf.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144847146
T44 is ook een fijne tank zodra je de top gun hebt, daarvoor vond ik m echt vreselijk...140 pen ofzo? Met de top gun nog steeds niet geweldig met 175, maar als je weakspots kent dan kun je daar heel ver mee komen. Als ik t opnieuw zou doen, zou ik die gun free exp'en. Had veel frustratie gescheeld. :)

IS is ook een goede tank. Hij presteert op alle fronten bovengemiddeld (blinkt alleen nergens uit, behalve alfa damage).
pi_144848547
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:26 schreef Mr.J het volgende:
Merk zelf wel dat T8 echt mijn max is. Heb een E75 en daar mis ik toch skills voor om daar goede scores mee te halen.

De IS @ tier 7 gaat nu nog t allerbeste. Kv-1 op tier 5 ging op zich ok, maar je hebt toch een grotere kans op erg slechte medespelers dan 2 tiers hoger.

En een game carryen lukt (nog) niet, dus heb een degelijk team nodig om ook goed te spelen. :)
Hm apart, kv-1 gaat mij vrij goed af. Dikke armor voor zijn tier, alles van 5 of lager heeft moeite tegen je. ;)
pi_144848657
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:35 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
T44 is ook een fijne tank zodra je de top gun hebt, daarvoor vond ik m echt vreselijk...140 pen ofzo? Met de top gun nog steeds niet geweldig met 175, maar als je weakspots kent dan kun je daar heel ver mee komen. Als ik t opnieuw zou doen, zou ik die gun free exp'en. Had veel frustratie gescheeld. :)

IS is ook een goede tank. Hij presteert op alle fronten bovengemiddeld (blinkt alleen nergens uit, behalve alfa damage).
T44 blinkt eigenlijk nergens in uit maar is wel goed mee te spelen wanneer full ops inderdaad.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 24 september 2014 @ 12:15:55 #259
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144850019
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm apart, kv-1 gaat mij vrij goed af. Dikke armor voor zijn tier, alles van 5 of lager heeft moeite tegen je. ;)
En 160 dmg met een reload van 4,5 seconde. Echt een statpadder dat ding.
pi_144850161
quote:
6s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:15 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

En 160 dmg met een reload van 4,5 seconde. Echt een statpadder dat ding.
4,21 :9 :9
  woensdag 24 september 2014 @ 12:22:29 #261
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144850185
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:21 schreef muhahaha het volgende:

[..]

4,21 :9 :9
Ja, mijn KV1 crew bestaat vooral uit luie ongetrainde wodka zuipende russen.
pi_144850310
quote:
9s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:22 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ja, mijn KV1 crew bestaat vooral uit luie ongetrainde wodka zuipende russen.
Zonder wodka functioneren ze op 50% :')
pi_144850432
quote:
9s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:22 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ja, mijn KV1 crew bestaat vooral uit luie ongetrainde wodka zuipende russen.
Wees blij dat ze nog wodka drinken, raken ze tenminste nog wat.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 24 september 2014 @ 13:11:29 #264
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144851663
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:31 schreef Solique het volgende:

[..]

Wees blij dat ze nog wodka drinken, raken ze tenminste nog wat.
Alleen als ik hem tegen een andere tank aan parkeer. :P
Die russen zijn niet al te beste snipers.
pi_144855962
Nee, dat snipen is niet voor de russen weggelegd. Matilda sniped wel lekker en snel _O_
pi_144856027
Mensen die niet snipen met E50m.
pi_144856057
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:11 schreef muhahaha het volgende:
Nee, dat snipen is niet voor de russen weggelegd. Matilda sniped wel lekker en snel _O_
Snipen gaat anders best met de KV2 :7
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144856342
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:14 schreef Solique het volgende:

[..]

Snipen gaat anders best met de KV2 :7
Op lange afstand, on the move schieten met dat ding.

Keertje andere KV-2 met full hp, op bijna max-range ge1shot zo. :D
Andere keren mis je op close range iets, terwijl je stilstaat natuurlijk. }:|
pi_144856474
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:22 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Op lange afstand, on the move schieten met dat ding.

Keertje andere KV-2 met full hp, op bijna max-range ge1shot zo. :D
Andere keren mis je op close range iets, terwijl je stilstaat natuurlijk. }:|
On the move, niet ingezoomd, buiten je viewrange, tussen brokstukken of door raampje en raak.
Heb zelfs eens een panther op 600+ meter geraakt terwijl ik stil stond en hij on the move.

En dan mik je daarna 100% in op een tank close range en raak je niets :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144865664
Langzaam dan maar naar de Maus aan het werken.
pi_144865775
Nog 2 million credits totdat ik de Object 268 heb pfff,Iemand interesse in tier 8 special MM platoon?
  woensdag 24 september 2014 @ 20:58:16 #272
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_144870622
Spel blijft denkik niet lang meer op mn pc staan. ik blijf maar verliezen. speel al vanaf 7 uur en nog niks kunnen dubbelen...........
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_144873738
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:58 schreef Convict het volgende:
Spel blijft denkik niet lang meer op mn pc staan. ik blijf maar verliezen. speel al vanaf 7 uur en nog niks kunnen dubbelen...........
Af en toe moet je gewoon een dagje niet spelen als het niet mee zit.
pi_144874572
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:57 schreef jeraadhetnooit het volgende:

[..]

Af en toe moet je gewoon een dagje niet spelen als het niet mee zit.
klopt.heb ik steeds vaker last van helaas :(
pi_144885680
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef nilssanders het volgende:
Nog 2 million credits totdat ik de Object 268 heb pfff,Iemand interesse in tier 8 special MM platoon?
Meest middelmatige TD op tier X.Zou persoonlijk lekker de Object 704 houden
pi_144885737
Ik stop er gewoon om de zoveel dagen mee, zeker als het tijdje achter elkaar verrot gegaan is.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef nilssanders het volgende:
Nog 2 million credits totdat ik de Object 268 heb pfff,Iemand interesse in tier 8 special MM platoon?
Wij samen is niet zo'n best plan :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144888433
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:14 schreef Solique het volgende:

[..]

Snipen gaat anders best met de KV2 :7
Dat is met een skippybal voetballen, je raakt altijd wel wat. _O-
pi_144896907
Nog iemand hier die voor 1 van de nieuwe light tanks gaat?

Ik ga voor de Walker Bulldog, Amerikaanse tier 7. Op de test server gespeeld. Is een erg fijne tank. :9
  donderdag 25 september 2014 @ 17:34:55 #279
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_144897763
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:03 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Nog iemand hier die voor 1 van de nieuwe light tanks gaat?

Ik ga voor de Walker Bulldog, Amerikaanse tier 7. Op de test server gespeeld. Is een erg fijne tank. :9
Die german n261 ofzo was gelijk verliefd toen ik er instapte op de test
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_144909746
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:34 schreef Convict het volgende:

[..]

Die german n261 ofzo was gelijk verliefd toen ik er instapte op de test
Ru251

Is idd wel een lekker ding.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_144916858
Die leek me ook wel goed ja, heb ik ook nog over getwijfeld.
  vrijdag 26 september 2014 @ 09:46:14 #282
258885 Solique
I Kill You !
pi_144916978
Allen getest en elke tank heeft weer zijn eigen voor- en nadelen.
Ben niet echt een light speler dus voor nu wacht ik even.

Clanmaat heeft de T49 al en haalde gelijk bijna 5k damage in eerste pot :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144917009
Zou de T49 halen als ik niet al de KV-2 had. Snelheid en camo weegt niet op tegen de hogere matchmaking die dat ding krijgt vind ik.
  vrijdag 26 september 2014 @ 09:49:39 #284
258885 Solique
I Kill You !
pi_144917037
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:47 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Zou de T49 halen als ik niet al de KV-2 had. Snelheid en camo weegt niet op tegen de hogere matchmaking die dat ding krijgt vind ik.
KV2 vind ik daar ook te heerlijk voor, misschien als ik wat fun wil later ooit eens dat ik m nog haal.
Al is de gun als je iets goed raakt wel leuk :P
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 26 september 2014 @ 10:26:11 #285
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144917787
Volgens mij is noobmeter stuk trouwens.
pi_144918122
Bij mij doet ie t
Gister 6 potjes, 100% win, gemiddeld WN8: 3,288



Kan niet wachten tot ik mijn T-54 met alle modules heb. :)
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:30:03 #287
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144921273
Wotlab werkt wel bij mij. Volgens noobmeter ben ik een volleerde noob.
pi_144922765
Stats lijken vrijwel hetzelfde bij mij. Zou niet weten waarom dat bij jou anders zou zijn :?
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:32:07 #289
258885 Solique
I Kill You !
pi_144922817
Bij mij ook niets mis, wel opvallend dat mijn wn8 hoger is maar winrate lager laatste tijd.
Moet meer carryen :9
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144922922
Dan moet je misschien iets agressiever spelen? Kan natuurlijk ook altijd pech zijn.
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:37:20 #291
258885 Solique
I Kill You !
pi_144922962
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:35 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Dan moet je misschien iets agressiever spelen? Kan natuurlijk ook altijd pech zijn.
Teams waar ik in kwam waren zo slecht dat ik zelf alles moest doen.
Dan haal ik zelf wel genoeg damage en doe genoeg maar je mist toch echt wat tanks die meehelpen of afleiden.

Laatst nog 7k damage in jagdtiger gehaald.
6 kills maar loss omdat ik enige tank in mijn team was met meer dan 200 damage.
(ja, je leest het goed enige boven 200 damage in T10)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144923034
Ja, beste potjes in een TD zijn vaak de games waarin je team het niet goed doet. Maar dan ook goede kans dat je alsnog verliest. :{
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:40:36 #293
258885 Solique
I Kill You !
pi_144923057
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:39 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ja, beste potjes in een TD zijn vaak de games waarin je team het niet goed doet. Maar dan ook goede kans dat je alsnog verliest. :{
Speel laatste tijd veel TD dus dan moet je echt een team of wat teammaten hebben die wat doen.
Grind zowel jagdtiger als ISU
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 26 september 2014 @ 14:43:58 #294
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144924548
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:29 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Stats lijken vrijwel hetzelfde bij mij. Zou niet weten waarom dat bij jou anders zou zijn :?
Bij mij geeft hij op noobmeter een WN8 rating van 370 over de laatste dagen en bij WOT labs van 1708. Average damage 2100 op tier 9
pi_144924679
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 september 2014 14:43 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Bij mij geeft hij op noobmeter een WN8 rating van 370 over de laatste dagen en bij WOT labs van 1708. Average damage 2100 op tier 9
Kijk je bij beide op de goede naam bij EU server? (wot labs stond bij mij standaard op NA)
  vrijdag 26 september 2014 @ 14:51:00 #296
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144924796
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 14:47 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Kijk je bij beide op de goede naam bij EU server? (wot labs stond bij mij standaard op NA)
Jazeker. Maar het is niet alleen bij mij. Kijk deze zijn stats. damage ten opzichte van WN8
http://www.noobmeter.com/player/eu/Fioris/504027431/
pi_144924891
WN8 van 0 terwijl ie dikke damage heeft gedaan.
Ja dan is er zeker iets mis. :)
pi_144926478
http://www.noobmeter.com/player/eu/nilsson1234/508666057/
WN8=210 zegt hij Wtf

WIN: 10 / 21 (47.62%)

HIT: 203 / 237 (85.65%)

EXP: 29 122 (1 386)

DMG: 40 731 (1 939)

SDMG: 6 094 (290)

KILL: 41 (1.95)

SPOT: 30 (1.43)



Credits / Income: 874 934
:/
pi_144926676
Jouw performance rating: -9,286
Negatief zelfs, zo slecht :D

Beter kun je eventjes geen aandacht schenken aan noobmeter zolang die kapot is. ;)
pi_144934531
Muah verschil niet heel veel met nilsson
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_144936697
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:42 schreef nilssanders het volgende:
http://www.noobmeter.com/player/eu/nilsson1234/508666057/
WN8=210 zegt hij Wtf

WIN: 10 / 21 (47.62%)

HIT: 203 / 237 (85.65%)

EXP: 29 122 (1 386)

DMG: 40 731 (1 939)

SDMG: 6 094 (290)

KILL: 41 (1.95)

SPOT: 30 (1.43)



Credits / Income: 874 934
:/
HAHAHAHA JIJ BENT HET WEL!

Zat je lekker iedereen voor kankermongool uit te schelden vanmiddag?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')