Lekker, heb er geloof ik nog nergens 1 op.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:59 schreef Mr.J het volgende:
Mijn eerste "Mark of excellence" @ IS.![]()
Mijn Su-152 verkocht en niet voor de Soviet medium lijn gegaan maar de IS-3 gekocht. Nu snel voor de topgun gaan.
Beetje bij beetje komt er een opgaan lijn in: http://www.noobmeter.com/player/eu/MrJ_/
Wie weet over nog eens 1000 battles dat ik in t groen kom.
Je zit in got dus genoeg mensen om te vragen voor een platoon als je je eigen skills wilt verbeteren. Gewoon rustig door spelen, komt allemaal vanzelf.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:26 schreef Mr.J het volgende:
Merk zelf wel dat T8 echt mijn max is. Heb een E75 en daar mis ik toch skills voor om daar goede scores mee te halen.
De IS @ tier 7 gaat nu nog t allerbeste. Kv-1 op tier 5 ging op zich ok, maar je hebt toch een grotere kans op erg slechte medespelers dan 2 tiers hoger.
En een game carryen lukt (nog) niet, dus heb een degelijk team nodig om ook goed te spelen.
Hm apart, kv-1 gaat mij vrij goed af. Dikke armor voor zijn tier, alles van 5 of lager heeft moeite tegen je.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:26 schreef Mr.J het volgende:
Merk zelf wel dat T8 echt mijn max is. Heb een E75 en daar mis ik toch skills voor om daar goede scores mee te halen.
De IS @ tier 7 gaat nu nog t allerbeste. Kv-1 op tier 5 ging op zich ok, maar je hebt toch een grotere kans op erg slechte medespelers dan 2 tiers hoger.
En een game carryen lukt (nog) niet, dus heb een degelijk team nodig om ook goed te spelen.
T44 blinkt eigenlijk nergens in uit maar is wel goed mee te spelen wanneer full ops inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:35 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
T44 is ook een fijne tank zodra je de top gun hebt, daarvoor vond ik m echt vreselijk...140 pen ofzo? Met de top gun nog steeds niet geweldig met 175, maar als je weakspots kent dan kun je daar heel ver mee komen. Als ik t opnieuw zou doen, zou ik die gun free exp'en. Had veel frustratie gescheeld.
IS is ook een goede tank. Hij presteert op alle fronten bovengemiddeld (blinkt alleen nergens uit, behalve alfa damage).
En 160 dmg met een reload van 4,5 seconde. Echt een statpadder dat ding.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm apart, kv-1 gaat mij vrij goed af. Dikke armor voor zijn tier, alles van 5 of lager heeft moeite tegen je.
4,21quote:Op woensdag 24 september 2014 12:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En 160 dmg met een reload van 4,5 seconde. Echt een statpadder dat ding.
Zonder wodka functioneren ze op 50%quote:Op woensdag 24 september 2014 12:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, mijn KV1 crew bestaat vooral uit luie ongetrainde wodka zuipende russen.
Wees blij dat ze nog wodka drinken, raken ze tenminste nog wat.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, mijn KV1 crew bestaat vooral uit luie ongetrainde wodka zuipende russen.
Alleen als ik hem tegen een andere tank aan parkeer.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Wees blij dat ze nog wodka drinken, raken ze tenminste nog wat.
Snipen gaat anders best met de KV2quote:Op woensdag 24 september 2014 15:11 schreef muhahaha het volgende:
Nee, dat snipen is niet voor de russen weggelegd. Matilda sniped wel lekker en snel
Op lange afstand, on the move schieten met dat ding.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Snipen gaat anders best met de KV2
On the move, niet ingezoomd, buiten je viewrange, tussen brokstukken of door raampje en raak.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:22 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Op lange afstand, on the move schieten met dat ding.
Keertje andere KV-2 met full hp, op bijna max-range ge1shot zo.![]()
Andere keren mis je op close range iets, terwijl je stilstaat natuurlijk.
Af en toe moet je gewoon een dagje niet spelen als het niet mee zit.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:58 schreef Convict het volgende:
Spel blijft denkik niet lang meer op mn pc staan. ik blijf maar verliezen. speel al vanaf 7 uur en nog niks kunnen dubbelen...........
klopt.heb ik steeds vaker last van helaasquote:Op woensdag 24 september 2014 21:57 schreef jeraadhetnooit het volgende:
[..]
Af en toe moet je gewoon een dagje niet spelen als het niet mee zit.
Meest middelmatige TD op tier X.Zou persoonlijk lekker de Object 704 houdenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef nilssanders het volgende:
Nog 2 million credits totdat ik de Object 268 heb pfff,Iemand interesse in tier 8 special MM platoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |