Ik begrijp het echt niet, ik word eigenlijk nooit uit positie geduwd of iets.quote:Op maandag 22 september 2014 14:36 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik word echt helemaal leip ik heb nu in 3 potjes achter elkaar team damage moeten doen.
e100 die mijn sidescrape spot heel mooi vind en mij dus gewoon weg duwd.
E4 td die mijn hulldown spot heel mooi vond en mij dus uit positie drukt waardoor ik 2 hits vang.
patoon die constant achter me gaat staan zodat ik niet naar achter kan.
Ik ben benieuwd hoelang nog voor ik gebanned word kan nooit lang meer duren.
Je moet niet naar die stemmetjes luisteren.quote:Op maandag 22 september 2014 14:36 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik word echt helemaal leip ik heb nu in 3 potjes achter elkaar team damage moeten doen.
Ik ook zo goed als nooit. Nog geen 1 op de 1000 potjes.quote:Op maandag 22 september 2014 15:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik begrijp het echt niet, ik word eigenlijk nooit uit positie geduwd of iets.
Gratis goud altijd goedquote:Op maandag 22 september 2014 15:02 schreef nilssanders het volgende:
http://worldoftanks.eu/en(...)your-password-event/
Het antwoord op die paranoia is:nee. MM houdt geen tekening met ratings. Punt.quote:Op maandag 22 september 2014 15:34 schreef Photomorti het volgende:
en server changen werkt meteen eindelijk weer een win.
Matchmaking is zwaar rigged om mensen te forceren meer goud te halen ofzo vuile pauper russen
Denk rond 8 uurquote:Op maandag 22 september 2014 16:23 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Wanneer ben je online? Just asking xD
Misschien ook maar eens aanschaffen wanneer in salequote:Op maandag 22 september 2014 16:43 schreef nilssanders het volgende:
Map: Ensk
IS-6
2,267 134,104
Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Crew Exp: 2 267
Repairs: 5 397
Ammunition: 14 350
Consumables: 3 000
Total: 111 357 WN8: 9 650 (100)
Heerlijke tank
Ik gebruikte maar 2 gold shells in heel die gamequote:Op maandag 22 september 2014 16:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Ook maar eens aanschaffen wanneer in sale
Is netjes, hoor overal dat pen tegen valt.quote:Op maandag 22 september 2014 16:45 schreef nilssanders het volgende:
[..]
Ik gebruikte maar 2 gold shells in heel die game
175mm,Weakspots leren is dan best handigquote:Op maandag 22 september 2014 16:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Is netjes, hoor overal dat pen tegen valt.
Die moet je dan zeker wel rakenquote:Op maandag 22 september 2014 16:48 schreef nilssanders het volgende:
[..]
175mm,Weakspots leren is dan best handig
wahahhaaha das echt klotequote:Op maandag 22 september 2014 16:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Die moet je dan zeker wel raken
Al zegt dat laatste tijd weinig.
Zaterdag nog met een bl10 een crit recht op de achterkant van een E25.
Mijn shell is groter dan dat ding.
Ja ik werd ook weer helemaal gestoord door die tering arty vandaag zoveel potjes met 3 / 4 arty.quote:Op maandag 22 september 2014 18:11 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
you have anger management issue en wat ben jij snel uit de tent te lokken zeg
quote:Op maandag 22 september 2014 21:09 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Ja ik werd ook weer helemaal gestoord door die tering arty vandaag zoveel potjes met 3 / 4 arty.
Bederft echt al het plezier dat ik normaal heb in dit spel.
Klopt World of Tanks heeft ook bijna geen spelers meer...en alle spelers stoppen er langzaam mee. Er komen ook geen nieuwe spelers bij trouwens...quote:Op maandag 22 september 2014 23:03 schreef Photomorti het volgende:
Ik kan er gewoon echt niet bij dat wargaming niet snapt dat games met teveel arty voor niemand leuk is en dit ervoor zorgt dat mensen gefrustreerd raken en dus gaan lopen kloten danwel stoppen met spelen.
Zal wel iets russisch zijn ofzo
Dit.quote:Op maandag 22 september 2014 21:22 schreef muhahaha het volgende:
Ze pikken je er alleen uit als ze weten dat ze een hit kunnen scoren ofwel je staat verkeerd opgesteld.
Grappig, ik had precies het tegenovergestelde. Mijn hoge tiers was redelijk, Tier 8:quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:31 schreef Solique het volgende:
Op hogere tiers was gisteravond echt niet door te komen.![]()
Uiteindelijk met T6,7 mijn stats weer een beetje de goede kant op moeten duwen.
Gisteren met Nils wat platoon gedaan maar dat ging niet best.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Grappig, ik had precies het tegenovergestelde. Mijn hoge tiers was redelijk, Tier 8:
Amx 1390 snel spot rondje, bam Engelse TD 1 shot dood.
Panther II, 1 shot door een FCM 50T ammoracked dood.
Is3, rij naar mijn positie, kop een blindshot van een T92.
Het koste me bijna een scherm. Ben toen terug geswitched naar tier x
Jullie zijn dus van die paupers die ervoor zorgen dat elk potje 15 minuten duurt en vaak eindigd in een draw met boring gecamp.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Jullie zijn dus van die paupers die ervoor zorgen dat elk potje 15 minuten duurt en vaak eindigd in een draw met boring gecamp.
Nee, die schone taak laat ik aan jou over met je 0 assist dmg.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Jullie zijn dus van die paupers die ervoor zorgen dat elk potje 15 minuten duurt en vaak eindigd in een draw met boring gecamp.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die schone taak laat ik aan jou over met je 0 assist dmg.
Ben je gek, het ligt aan die rottomaten die maar eens vlug een ander spel dienen te gaan spelen. Zo, nu weer verder met statspadden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:49 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]![]()
En vervolgens beweren dat de reden dat ze verliezen niet aan hem kan liggen.
0 assist damage? ik ben altijd frontline rambo gekquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die schone taak laat ik aan jou over met je 0 assist dmg.
Huh sinds wanneer?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:20 schreef Photomorti het volgende:
[..]
0 assist damage? ik ben altijd frontline rambo gek
Totaal niet moeilijk behalve het feit dat je dan wachttijden van minuten gaat krijgen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:13 schreef Photomorti het volgende:
Ja als je elk potje getarget word door arty is de lol snel afgelopen als je ook maar 1 moment actief wilt deelnemen aan het spel word het afgestraft.
En dan is arty om campers te stoppen wat een enorme faal werkt totaal niet.
Er moet gewoon een limiet komen max 1 arty is toch niet zo moeilijk ?
Mwoah zoveel arti spelers zijn er niet of bedoel je dat de mensen die arti willen spelen langer moeten wachten?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Totaal niet moeilijk behalve het feit dat je dan wachttijden van minuten gaat krijgen.
Hoe later je speelt hoe minder idiotenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Gisteren met Nils wat platoon gedaan maar dat ging niet best.
Wat wij ook deden konden potten niet winnen op T8-10.
Heb toen pauze gepakt later op T6-8 gespeeld en toch nog normaal kunnen spelen.
Laat die arty lui maar ff wachten of anders gaan ze in de tussentijd mijnenveger spelen kunnen ze alvast hun klikvinger opwarmen als mensen het leuk vinden om een spel te verpesten voor goeie spelers mogen ze best wat langer wachten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Totaal niet moeilijk behalve het feit dat je dan wachttijden van minuten gaat krijgen.
Lekker, heb er geloof ik nog nergens 1 op.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:59 schreef Mr.J het volgende:
Mijn eerste "Mark of excellence" @ IS.![]()
Mijn Su-152 verkocht en niet voor de Soviet medium lijn gegaan maar de IS-3 gekocht. Nu snel voor de topgun gaan.
Beetje bij beetje komt er een opgaan lijn in: http://www.noobmeter.com/player/eu/MrJ_/
Wie weet over nog eens 1000 battles dat ik in t groen kom.
Je zit in got dus genoeg mensen om te vragen voor een platoon als je je eigen skills wilt verbeteren. Gewoon rustig door spelen, komt allemaal vanzelf.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:26 schreef Mr.J het volgende:
Merk zelf wel dat T8 echt mijn max is. Heb een E75 en daar mis ik toch skills voor om daar goede scores mee te halen.
De IS @ tier 7 gaat nu nog t allerbeste. Kv-1 op tier 5 ging op zich ok, maar je hebt toch een grotere kans op erg slechte medespelers dan 2 tiers hoger.
En een game carryen lukt (nog) niet, dus heb een degelijk team nodig om ook goed te spelen.
Hm apart, kv-1 gaat mij vrij goed af. Dikke armor voor zijn tier, alles van 5 of lager heeft moeite tegen je.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:26 schreef Mr.J het volgende:
Merk zelf wel dat T8 echt mijn max is. Heb een E75 en daar mis ik toch skills voor om daar goede scores mee te halen.
De IS @ tier 7 gaat nu nog t allerbeste. Kv-1 op tier 5 ging op zich ok, maar je hebt toch een grotere kans op erg slechte medespelers dan 2 tiers hoger.
En een game carryen lukt (nog) niet, dus heb een degelijk team nodig om ook goed te spelen.
T44 blinkt eigenlijk nergens in uit maar is wel goed mee te spelen wanneer full ops inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:35 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
T44 is ook een fijne tank zodra je de top gun hebt, daarvoor vond ik m echt vreselijk...140 pen ofzo? Met de top gun nog steeds niet geweldig met 175, maar als je weakspots kent dan kun je daar heel ver mee komen. Als ik t opnieuw zou doen, zou ik die gun free exp'en. Had veel frustratie gescheeld.
IS is ook een goede tank. Hij presteert op alle fronten bovengemiddeld (blinkt alleen nergens uit, behalve alfa damage).
En 160 dmg met een reload van 4,5 seconde. Echt een statpadder dat ding.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm apart, kv-1 gaat mij vrij goed af. Dikke armor voor zijn tier, alles van 5 of lager heeft moeite tegen je.
4,21quote:Op woensdag 24 september 2014 12:15 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En 160 dmg met een reload van 4,5 seconde. Echt een statpadder dat ding.
Zonder wodka functioneren ze op 50%quote:Op woensdag 24 september 2014 12:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, mijn KV1 crew bestaat vooral uit luie ongetrainde wodka zuipende russen.
Wees blij dat ze nog wodka drinken, raken ze tenminste nog wat.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:22 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, mijn KV1 crew bestaat vooral uit luie ongetrainde wodka zuipende russen.
Alleen als ik hem tegen een andere tank aan parkeer.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Wees blij dat ze nog wodka drinken, raken ze tenminste nog wat.
Snipen gaat anders best met de KV2quote:Op woensdag 24 september 2014 15:11 schreef muhahaha het volgende:
Nee, dat snipen is niet voor de russen weggelegd. Matilda sniped wel lekker en snel
Op lange afstand, on the move schieten met dat ding.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Snipen gaat anders best met de KV2
On the move, niet ingezoomd, buiten je viewrange, tussen brokstukken of door raampje en raak.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:22 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Op lange afstand, on the move schieten met dat ding.
Keertje andere KV-2 met full hp, op bijna max-range ge1shot zo.![]()
Andere keren mis je op close range iets, terwijl je stilstaat natuurlijk.
Af en toe moet je gewoon een dagje niet spelen als het niet mee zit.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:58 schreef Convict het volgende:
Spel blijft denkik niet lang meer op mn pc staan. ik blijf maar verliezen. speel al vanaf 7 uur en nog niks kunnen dubbelen...........
klopt.heb ik steeds vaker last van helaasquote:Op woensdag 24 september 2014 21:57 schreef jeraadhetnooit het volgende:
[..]
Af en toe moet je gewoon een dagje niet spelen als het niet mee zit.
Meest middelmatige TD op tier X.Zou persoonlijk lekker de Object 704 houdenquote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef nilssanders het volgende:
Nog 2 million credits totdat ik de Object 268 heb pfff,Iemand interesse in tier 8 special MM platoon?
Wij samen is niet zo'n best planquote:Op woensdag 24 september 2014 19:18 schreef nilssanders het volgende:
Nog 2 million credits totdat ik de Object 268 heb pfff,Iemand interesse in tier 8 special MM platoon?
Dat is met een skippybal voetballen, je raakt altijd wel wat.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Snipen gaat anders best met de KV2
Die german n261 ofzo was gelijk verliefd toen ik er instapte op de testquote:Op donderdag 25 september 2014 17:03 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Nog iemand hier die voor 1 van de nieuwe light tanks gaat?
Ik ga voor de Walker Bulldog, Amerikaanse tier 7. Op de test server gespeeld. Is een erg fijne tank.
Ru251quote:Op donderdag 25 september 2014 17:34 schreef Convict het volgende:
[..]
Die german n261 ofzo was gelijk verliefd toen ik er instapte op de test
KV2 vind ik daar ook te heerlijk voor, misschien als ik wat fun wil later ooit eens dat ik m nog haal.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:47 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Zou de T49 halen als ik niet al de KV-2 had. Snelheid en camo weegt niet op tegen de hogere matchmaking die dat ding krijgt vind ik.
Teams waar ik in kwam waren zo slecht dat ik zelf alles moest doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:35 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Dan moet je misschien iets agressiever spelen? Kan natuurlijk ook altijd pech zijn.
Speel laatste tijd veel TD dus dan moet je echt een team of wat teammaten hebben die wat doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:39 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ja, beste potjes in een TD zijn vaak de games waarin je team het niet goed doet. Maar dan ook goede kans dat je alsnog verliest.
Bij mij geeft hij op noobmeter een WN8 rating van 370 over de laatste dagen en bij WOT labs van 1708. Average damage 2100 op tier 9quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:29 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Stats lijken vrijwel hetzelfde bij mij. Zou niet weten waarom dat bij jou anders zou zijn
Kijk je bij beide op de goede naam bij EU server? (wot labs stond bij mij standaard op NA)quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bij mij geeft hij op noobmeter een WN8 rating van 370 over de laatste dagen en bij WOT labs van 1708. Average damage 2100 op tier 9
Jazeker. Maar het is niet alleen bij mij. Kijk deze zijn stats. damage ten opzichte van WN8quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:47 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Kijk je bij beide op de goede naam bij EU server? (wot labs stond bij mij standaard op NA)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |