SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)
Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu
Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.
Handige links:
http://www.vbaddict.net/ Geweldige tool om al je battles/stats bij te houden.
http://www.noobmeter.com/ Die kennen we allemaal
http://mywotstats.com/ Zie boven
http://tank-compare.com/en/ Vergelijk tanks
http://www.maptactic.com/ Ideaal voor Clan Wars
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator Camo calculator
http://www.wotreplays.org/ Replays
Die FV kan inderdaad niks hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef popolon het volgende:
Heb de FV4202 maar ik mis de Cent 7/1 al.Alle crew maar 're-trained' naar camo want dit is het lange afstandswerk hoor. De 7/1 bounced nog wel eens wat met z'n turret maar deze kan niks hebben.
Wel apart dat de tier 10 wat minder is afgezien van de hogere dpm voorderest zijn er denk geen voordelen?quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef popolon het volgende:
Heb de FV4202 maar ik mis de Cent 7/1 al.Alle crew maar 're-trained' naar camo want dit is het lange afstandswerk hoor. De 7/1 bounced nog wel eens wat met z'n turret maar deze kan niks hebben.
Als de MM mee zit dan zeker, helaas is dat niet altijd.quote:Op zondag 7 september 2014 16:52 schreef nilssanders het volgende:
Map: Sacred Valley
Churchill III
6,150 (x3) 62,284
Battle achievements High Caliber, Steel Wall, Spartan, Mastery Badge: "1st Class"
Crew Exp: 6 150
Repairs: 2 408
Ammunition: 1 710
Consumables: 3 000
Total: 55 166 WN8: 7 296 (100),Heerlijke tank die churchill III
Ik vind het zo'n fantastisch ding die Churchill III. Als je hem goud laat schieten helemaal. Heb al eens 3k damage gedaan met het kreng.quote:Op maandag 8 september 2014 09:19 schreef Solique het volgende:
Zelf op weg naar de jgpze100 en de comet, kijken of ik de fv4202 haal voor de patch change.
Komende tijd ga ik tevens meer kv-1s en hellcat spelen nu je er nog misbruik gebruik van kan maken.
[..]
Als de MM mee zit dan zeker, helaas is dat niet altijd.
Dat is zeker mogelijk, armor is alleen niet altijd betrouwbaar. Zeker niet in T6 potten.quote:Op maandag 8 september 2014 09:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n fantastisch ding die Churchill III. Als je hem goud laat schieten helemaal. Heb al eens 3k damage gedaan met het kreng.
Een vraag. Mijn computer / verbinding loopt nog wel eens vast met CW battles. Zodra hij de map laad slaat hij compleet vast. Iemand anders bekend met het fenomeen? Ik heb het bij randoms nooit.
Vreemd, zelf heb ik helemaal geen last. Nooit gehad ook behalve een oververhitte pc een keer of twee. Vooral vreemd omdat CW's volgens mij aan jouw zijde van de verbinding niet anders zijn dan platoons/7vs7/stronghold. Want daar heb je het ook niet?quote:Op maandag 8 september 2014 09:31 schreef ShaoliN het volgende:
Een vraag. Mijn computer / verbinding loopt nog wel eens vast met CW battles. Zodra hij de map laad slaat hij compleet vast. Iemand anders bekend met het fenomeen? Ik heb het bij randoms nooit.
Strongholds en 7vs7 ook niet. Het is altijd bij El Halluf, tijdens CW (special event) . Misschien heeft mijn PC gewoon de schurft aan die map ofzo.quote:Op maandag 8 september 2014 10:21 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Vreemd, zelf heb ik helemaal geen last. Nooit gehad ook behalve een oververhitte pc een keer of twee. Vooral vreemd omdat CW's volgens mij aan jouw zijde van de verbinding niet anders zijn dan platoons/7vs7/stronghold. Want daar heb je het ook niet?
Iemand uit mn clan had hier ook af en toe last van en het was afgelopen toen hij het opnemen van battles uitzette in zijn instellingen. Misschien het proberen waard.quote:Op maandag 8 september 2014 10:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Strongholds en 7vs7 ook niet. Het is altijd bij El Halluf, tijdens CW (special event) . Misschien heeft mijn PC gewoon de schurft aan die map ofzo.
Staat dat automatisch aan?quote:Op maandag 8 september 2014 11:52 schreef Molecuultje het volgende:
[..]
Iemand uit mn clan had hier ook af en toe last van en het was afgelopen toen hij het opnemen van battles uitzette in zijn instellingen. Misschien het proberen waard.
default niet dacht ikquote:
quote:Op maandag 8 september 2014 12:11 schreef Photomorti het volgende:
En de eerste Ace tanker is ook binnen op de centurionBest een fijne medium alleen de alpha is aan de lage kant maar de -10 gun depression maakt het een hele fijne tank om over heuvels enzo even te peaken schot eruit en repeat
De centurion 7/1 is wel een grote stap vooruit door de geweldige pen en de hoge alpha damage maar dit is een leuk voorproefje
[ afbeelding ]
Ik zou dat niet doen. Wisselen met crew van lijn (van td naar medium) levert een extra xp hit op.quote:Op maandag 8 september 2014 21:48 schreef Mr.J het volgende:
Ga mijn Russian SU lijn stoppen en over op de Russian medium line. Vind het afwachten en snipen niet zo leuk, ga liever actief op jacht.
Nog 10k XP grinden om de ISU-152 te unlocken, dan de SU-152 verkopen en de crew in de T-34-85 stoppen. Hoop nog wat free XP te hebben om eea te unlocken want stock tanks grinden is pijnlijk vervelend.
En dit verbaasd je?quote:Op dinsdag 9 september 2014 14:17 schreef Photomorti het volgende:
Ongelofelijk ik heb hier echt geen woorden voor hoe kun je zo ongelofelijk dom zijn ???
Het is encounter en het halve team rushed valley terwijl bijna het hele enemy team aan het cappen is.
Ik kan echt niet geloven dat er zulke domme mensen zijn ik kon nog een kleine decap doen als enige heavy in de stad en bij 2-2 was het al voorbij.
Dit zijn volgens mij echt daadwerkelijk verstandelijke gehandicapten in mijn team je hebt nog meer aan een fucking bot.
[ afbeelding ]
Congratulations! You have been promoted!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:09 schreef muhahaha het volgende:
Ow dus eigenlijk ben ik ook unicum want ik speel altijd t6 en ben geel
Private, go back to your bunk!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Congratulations! You have been promoted!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:26 schreef muhahaha het volgende:
Maar mark, hier zijn toch geen statspadder... eerlijk waar
ow lol hahahahahahaquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:58 schreef Photomorti het volgende:
Ik werd net geteamkilled in mijn t1 omdat ik een statspadder ben? wuddafuck
Sorry ik moest niezen man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:58 schreef Photomorti het volgende:
Ik werd net geteamkilled in mijn t1 omdat ik een statspadder ben? wuddafuck
Moet ie maar geen arti spelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
vieze vuile kk t1 verdomme zo op man is wel een teamkill waard
Nee waarom zou ik ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:27 schreef FreezePop het volgende:
Hey Photo, ga je nu ook iedereen in /r/worldoftanks kapot schelden?
Bekend bugquote:Op woensdag 10 september 2014 15:41 schreef Photomorti het volgende:
Lol ik heb voor het eerste een physics bug gezien ik vocht tegen een leopard pta en die ging achteruit en raakte een rots en opeens sprong hij een halve meter de lucht in en deed een 360 spin
*Uninstall*quote:Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef Photomorti het volgende:
13 games 1 win godverdomme oplichterlij man dit spel
Ik heb gemerkt dat als je alles geresearched hebt en al het maximum op je voertuig zet, je vaker lager tier bent in een match (alsof je battle rating omhoog gaat)quote:Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef Pumatje het volgende:
Ik krijg een beetje de baal van WOT de laatste tijd.
Ik speelde gisteren bijvoorbeeld 12 potjes, daarvan won mijn team er 11 niet.
Willekeurige speelmodus.
Dan kan er geen sprake zijn van een goede balans. Ook start ik wel erg vaak als laagste tier tank in een spel, ik schaam me voor mijn resultaten.. maar als ik steeds in teams speel waarbij desbetreffend team elke keer verliest is een slechte score onvermijdelijk.
Nee want netflix dingen enzo gratis maand alleen wel optijd opzeggen anders moet ik weer de hele maand bonen etenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:26 schreef muhahaha het volgende:
Tjah en toen moest er 1 gebanned worden. Kun je wel lekker optijd je nest in.
DIe films? Met die vampieren wuut?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Got doet het heel aardig in de Twilight special zie ik. Nice. Beter dan ranger.
Gaat wel aardig inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2014 22:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Got doet het heel aardig in de Twilight special zie ik. Nice. Beter dan ranger.
quote:
Twilight of the Bobs. Campagne waar je premiumtanks kan winnen om arty mee te teamkillen.quote:Op donderdag 11 september 2014 02:02 schreef Photomorti het volgende:
[..]
DIe films? Met die vampieren wuut?
Interestingquote:Op donderdag 11 september 2014 08:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Twilight of the Bobs. Campagne waar je premiumtanks kan winnen om arty mee te teamkillen.
quote:Op woensdag 10 september 2014 16:47 schreef Photomorti het volgende:
Heb net de amx 13 90 gehaald erg leuke tank moet ik zeggen.
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:37 schreef Photomorti het volgende:
Wat een teringtank ga dat ding verkopen
1390 is volgens velen echt wel 1 van de betere misschien zelfs beste light tanks.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:16 schreef Photomorti het volgende:
Ja 1 groot drama die tank 6 schoten in de achterkant van een medium tank geen 1 pen ja dikke doei met die troep
Die nieuwe tier 8 duitse premium is ook een gedrocht zeg dat word hem dus ook niet
Waarom nou niet gewoon een tier 8 russian medium voor crew training en credits farmen
Niet kunnen pennen op de achterkant van een medium tank? Welke dan?quote:Op donderdag 11 september 2014 13:16 schreef Photomorti het volgende:
Ja 1 groot drama die tank 6 schoten in de achterkant van een medium tank geen 1 pen ja dikke doei met die troep
Die nieuwe tier 8 duitse premium is ook een gedrocht zeg dat word hem dus ook niet
Waarom nou niet gewoon een tier 8 russian medium voor crew training en credits farmen
1390 moet je leren spelen, ben er zelf nog niet bij dus kan er niets over zeggen maar ken genoeg clangenoten die er zieke acties mee uithalen.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:54 schreef Photomorti het volgende:
Ja is denk gewoon niks voor mij ik vond de elc een geweldige light tank omdat die gun gewoon heerlijke pen heeft en hij is een stuk sneller als de amx 13 90 en een kleiner profiel.
Ik koop de elc wel weer terug en retrain de crew weer
Ja nadeel van een tier 4 premium is dat ze weinig credits maken vergeleken met een tier 8.
Zuchtquote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik ben blij dat ik de elc weer terug heb bevalt me echt een stuk beter
Naja de bat ging me wel redelijk af op de testserver het voordeel van de bat is dat hij 256 pen heeft en een alpha van 390 wat ik best wel OP vind maargoedHet is zeker geen makkelijke tank om te spelen maar je bent een veel grotere bedreiging als in een 13 90.
Toen ik met auto aim achter een t54 reed en 6 schoten niet pende vond ik het wel leuk geweest![]()
De bat is net zo snel danwel sneller en je hebt tenminste een gun die geen premium rounds nodig heeft
quote:Op donderdag 11 september 2014 17:26 schreef Photomorti het volgende:
Ja daarom was die t44 ook heel snel weg
jij snapt het.quote:Op vrijdag 12 september 2014 09:26 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
T44 is een erg fijne tank. Z'n pen is niet zo hoog als ik misschien zou willen, maar als je de weak spots kent hoef je daar niet veel last van te hebben.
ELC is gewoon awesome. Jammer dat ie niet meer in tier 9 matches komt. Hij doet het juist zo goed in tier8/9 matches, omdat die wat langer duren.
Geen idee man ik heb zelden loosing streaks. Meestal verlies ik in mijn Hellcat en ELC AMX. Winnen doe ik met de kv-1s, is-3, t-34-85 en de luchs. Luchs, wat een apparaat is dat, vooral als iedereen dezelfde tier of lager isquote:Op vrijdag 12 september 2014 12:28 schreef Photomorti het volgende:
Ja de elc is wel even wennen het is net een hele snelle td![]()
Ik ga mijn speelstijl eens even wat veranderen en net zoals 90% van de spelers wat meer te gaan campen ofzo want ik kan gewoon niet meer winnen ik heb de hele tijd losing streaks van 10+ met goeie damage maar we verliezen constant misschien moet ik net zoals de rest eens gaan damage farmen en te gaan campen misschien is dat wel de sleutel tot 50+ winrate?
Campen heeft daar niets mee te maken, haalt het vaak juist nog meer naar beneden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 12:28 schreef Photomorti het volgende:
Ja de elc is wel even wennen het is net een hele snelle td![]()
Ik ga mijn speelstijl eens even wat veranderen en net zoals 90% van de spelers wat meer te gaan campen ofzo want ik kan gewoon niet meer winnen ik heb de hele tijd losing streaks van 10+ met goeie damage maar we verliezen constant misschien moet ik net zoals de rest eens gaan damage farmen en te gaan campen misschien is dat wel de sleutel tot 50+ winrate?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |