abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144245508

World of Tanks
World of Tanks (WoT) is een spel waarbij het de bedoeling is om, hoe gek het ook lijkt, met tanks tegen elkaar te vechten. Iedereen begint met een tank van het laagste level (=tier), en door gevechten (battles) te spelen verdien je experience en credits.

Met de experience kun je nieuwe onderdelen ontwikkelen, te weten:
- Gun (Kannon)
- Suspension (Onderstel)
- Turret (geschutskoepel)
- Engine (Motor)
- Radio

Als je tank aan de voorwaarden voldoet, kun je een nieuwe tank ontwikkelen.

Met de credits koop je nieuwe onderdelen, en kun je later ook nieuwe tanks kopen.

Tech Tree
Het leukste van World of Tanks, is in mijn mening, dat het is opgedeeld in tech trees. Er zijn 3 landen, de Verenigde Staten, Sovjet-Unie en Duitsland. Verder heb je één Chinese tank als premium tank (daarover later meer). In de volgende update (gepland in het tweede kwartaal van 2012) voegen ze Franse tanks toe, en ze gaan ook beginnen met het ontwikkelen van Britse tanks.

Iedere tank heeft zijn goede en slechte eigenschappen. Ik ga natuurlijk niet alle 140+ ( :Y ) tanks benoemen, maar om het kort samen te vatten:

- Russische tanks hebben goede bepantsering, en sterke kanonnen, maar de kanonnen zijn niet accuraat dus kan je niet vanaf grote afstand schieten (snipen)
- Duitse tanks hebben meestal alleen goede bepantsering aan de voorkant van de tanks, en kaonnen zijn minder sterk maar accurater. Duitse tanks zijn meestal de sniper tanks.
- Amerikaanse tanks hebben geen specialiteit. Deze tanks hebben vaak slechtere bepantsering op de tank zelf, maar de geschutskoepel is vaak erg goed bepantserd.

Verder zijn de tanks ook weer opgedeeld in klassen:
- Light Tanks (Als verkenningsvoertuigen)
- Medium Tanks (Heavy tank support)
- Heavy Tanks
- Self Propelled Guns (Artillerie)
- Tank Destroyers

De tanks zijn ook opgedeeld in 10 levels; tiers. Iedere nieuwe speler begint met 3 tier 1 tanks. De Duitse Leichttraktor, de Russische MS-1 en de Amerikaanse T1 Cunningham. Deze drie zijn allemaal lichte tanks. Het is belangrijk om in je eerste gevechten ervaring op te doen. In deze klasse (tier 1) vindt je weinig teamwork omdat bijna iedereen nieuw is. Ook kun je vanaf deze tanks al snel (binnen uurtje spelen) al de volgende tank ontwikkelen.

Grofweg elk land heeft verschillende "wegen" die je kunt nemen, om de hoogste tier daaruit te nemen. Lichte tanks (tier 5) Medium tanks (tier 9), Heavy Tanks (tier 10), Artillerie (tier 8), tank Destroyers (tier 9).

Je kunt het beste alle drie de beginnerstanks proberen, en gewoon kijken wat je het beste ligt. De T1 Cunningham heb ik nooit geprobeert, de leichttraktor (loltraktor) was mijn favoriet, maar ik doe nu toch de Russische lijn.

Ik weet niet waarmee ik verder zal gaan :'(
Het is mogelijk dat je helemaal niet weet of je nou een Amerikaanse, Russische of Duitse tank wilt. Ik raad nieuwe mensen aan om voor de Russische tanks te gaan, simpelweg omdat snipen moeilijker is om te leren en Amerikaanse tanks alleen goed zijn als je goed weet hoe je je dekking moet gebruiken. Maar de keus ligt helemaal bij jou natuurlijk :Y

Dan moet je ook nog kiezen wat voor tank. Het zal je misschien wel een maand of 3-4 kosten voordat je het einde hebt bereikt van je lijn, dus heb geduld. Ik raad het ten zeerste af om voor lichte tanks te gaan. Je hebt deze wel snel, maar je kunt er alleen mee verkennen, omdat ze in één schot kapot worden geschoten, en de zachte kanonnen doen zelf bijna geen schade.

Kost het geld?
Het spelen van World of Tanks kan zonder er ook maar één cent aan uit te geven. Toch zijn er mogelijkheden om geld uit te geven. Je betaald voor zogenaamde "Gold", deze kun je uitgeven aan:

Premium Account
Een premium account kost ongeveer 10 euro per maand (als je elke maand verlengt). Met een premium account krijg je een andere garage (zonder extra voordelen) en krijg je 50% meer experience en credits per battle ( :9~ ). Dit is helemaal niet nodig, maar als je ongeveer tier 6 bereikt krijg je minder winst per battle, en rond tier 8 kun je zelfs verlies maken. Je kunt natuurlijk ook zonder premium account dat verlies opvullen door een tier 5 tank te nemen voor "erbij".

Crew training
Je kunt je crew met maximale ervaring kopen. In mijn ogen best kansloos, je kunt beter vanaf 50% beginnen, of 20.000 credits in-game betalen voor elk crewlid voor 75% ervaring.

Consumables
Niet met gold kopen. Kansloos.

Premium Tank
Premium tanks zijn tanks die je met gold koopt (tussen de 750 en 12500 gold). Deze tanks zijn meestal goed op één punt maar zijn niet goed genoeg om als vaste tank te gebruiken. Vooral de Type 59 en de Lowe (maar die is **** duur) zijn leuke tanks, je kunt er veel credits mee krijgen.

Experience omzetten
Voor 1 gold kun je 25 experience omzetten. Dit betekent dat je experience van een elite tank (tank met alles geresearched of een premium tank) kunt omzetten naar free experience, deze kun je voor elke tank gebruiken. Kan wel handig zijn.

Screenshots
Zie spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Systeemeisen
Processor (CPU): Intel from 2.2 GHz or equivalent AMD Family
RAM: minimum of 1.5 GB for Windows 2000/XP, 2 GB for Windows Vista / 7
Free hard disk space: At least 3.5 GB
Video Card: Shader Model 3.0 GeForce 6800GT with 256 MB of RAM / ATI X800 with 256 MB RAM, DirectX 9.0c
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Internet connection speed: at least 128 Kbps.
Connection rate: 1024 Kbps or higher (for faster downloads)

Spelen!!!!
www.worldoftanks.eu

Speel op de EU server, en niet op de .com (Noord-Amerikaanse) server.

Handige links:
http://www.vbaddict.net/ Geweldige tool om al je battles/stats bij te houden.
http://www.noobmeter.com/ Die kennen we allemaal
http://mywotstats.com/ Zie boven
http://tank-compare.com/en/ Vergelijk tanks
http://www.maptactic.com/ Ideaal voor Clan Wars
http://www.wotinfo.net/en/camo-calculator Camo calculator
http://www.wotreplays.org/ Replays
pi_144245536
Heb maar even een nieuw deel geopend aangezien dat al een half uur lang niet gedaan was.

Verder posten maar en shoot to kill :D :P
pi_144247918
Ben dan eindelijk groen in-game :D
pi_144248114
Netjes voelt goed he :)
Ehmm
pi_144248258
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:19 schreef Photomorti het volgende:
Netjes voelt goed he :)
Voelt echt goed :P
pi_144249747
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:11 schreef nilssanders het volgende:
Ben dan eindelijk groen in-game :D
Paprika :P

Ik was geloof ik maar een banaan _O- :P (behalve mn winratio, die was wel groen :P )
  zaterdag 6 september 2014 @ 23:30:05 #7
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_144257777
Heb de FV4202 maar ik mis de Cent 7/1 al. :'( Alle crew maar 're-trained' naar camo want dit is het lange afstandswerk hoor. De 7/1 bounced nog wel eens wat met z'n turret maar deze kan niks hebben.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_144265712
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef popolon het volgende:
Heb de FV4202 maar ik mis de Cent 7/1 al. :'( Alle crew maar 're-trained' naar camo want dit is het lange afstandswerk hoor. De 7/1 bounced nog wel eens wat met z'n turret maar deze kan niks hebben.
Die FV kan inderdaad niks hebben.
Ik schiet er zo doorheen (geen Gold Ammo)
Iemand zin om op de test server te testen(nieuwe light tanks etc)
pi_144267357
Met een Pz 1C schiet je dwars door een Ru 251 heen... _O-
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_144271002
Map: Pearl River

Churchill III

1,734 55,282

Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "1st Class"

Crew Exp: 1 734
Repairs: 2 800
Ammunition: 1 440

Total: 51 042 WN8: 6 749 (100)
pi_144273840
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:30 schreef popolon het volgende:
Wel apart dat de tier 10 wat minder is afgezien van de hogere dpm voorderest zijn er denk geen voordelen?

En i love the elc :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Photomorti op 07-09-2014 16:23:00 ]
Ehmm
pi_144276152
Map: Sacred Valley

Churchill III

6,150 (x3) 62,284

Battle achievements High Caliber, Steel Wall, Spartan, Mastery Badge: "1st Class"

Crew Exp: 6 150
Repairs: 2 408
Ammunition: 1 710
Consumables: 3 000

Total: 55 166 WN8: 7 296 (100)
:D,Heerlijke tank die churchill III :P
  maandag 8 september 2014 @ 09:19:47 #13
258885 Solique
I Kill You !
pi_144303798
Zelf op weg naar de jgpze100 en de comet, kijken of ik de fv4202 haal voor de patch change.
Komende tijd ga ik tevens meer kv-1s en hellcat spelen nu je er nog misbruik gebruik van kan maken. :7

quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 16:52 schreef nilssanders het volgende:
Map: Sacred Valley

Churchill III

6,150 (x3) 62,284

Battle achievements High Caliber, Steel Wall, Spartan, Mastery Badge: "1st Class"

Crew Exp: 6 150
Repairs: 2 408
Ammunition: 1 710
Consumables: 3 000

Total: 55 166 WN8: 7 296 (100)
:D,Heerlijke tank die churchill III :P
Als de MM mee zit dan zeker, helaas is dat niet altijd.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 8 september 2014 @ 09:31:29 #14
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144303948
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 09:19 schreef Solique het volgende:
Zelf op weg naar de jgpze100 en de comet, kijken of ik de fv4202 haal voor de patch change.
Komende tijd ga ik tevens meer kv-1s en hellcat spelen nu je er nog misbruik gebruik van kan maken. :7

[..]

Als de MM mee zit dan zeker, helaas is dat niet altijd.
Ik vind het zo'n fantastisch ding die Churchill III. Als je hem goud laat schieten helemaal. Heb al eens 3k damage gedaan met het kreng.

Een vraag. Mijn computer / verbinding loopt nog wel eens vast met CW battles. Zodra hij de map laad slaat hij compleet vast. Iemand anders bekend met het fenomeen? Ik heb het bij randoms nooit.
  maandag 8 september 2014 @ 09:50:47 #15
258885 Solique
I Kill You !
pi_144304249
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 09:31 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n fantastisch ding die Churchill III. Als je hem goud laat schieten helemaal. Heb al eens 3k damage gedaan met het kreng.

Een vraag. Mijn computer / verbinding loopt nog wel eens vast met CW battles. Zodra hij de map laad slaat hij compleet vast. Iemand anders bekend met het fenomeen? Ik heb het bij randoms nooit.
Dat is zeker mogelijk, armor is alleen niet altijd betrouwbaar. Zeker niet in T6 potten.

Zelf daar geen last van
pi_144304861
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 09:31 schreef ShaoliN het volgende:
Vreemd, zelf heb ik helemaal geen last. Nooit gehad ook behalve een oververhitte pc een keer of twee. Vooral vreemd omdat CW's volgens mij aan jouw zijde van de verbinding niet anders zijn dan platoons/7vs7/stronghold. Want daar heb je het ook niet?
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  maandag 8 september 2014 @ 10:30:37 #17
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144305040
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 10:21 schreef Brutus.nl het volgende:

[..]

Vreemd, zelf heb ik helemaal geen last. Nooit gehad ook behalve een oververhitte pc een keer of twee. Vooral vreemd omdat CW's volgens mij aan jouw zijde van de verbinding niet anders zijn dan platoons/7vs7/stronghold. Want daar heb je het ook niet?
Strongholds en 7vs7 ook niet. Het is altijd bij El Halluf, tijdens CW (special event) . Misschien heeft mijn PC gewoon de schurft aan die map ofzo.
pi_144307019
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 10:30 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Strongholds en 7vs7 ook niet. Het is altijd bij El Halluf, tijdens CW (special event) . Misschien heeft mijn PC gewoon de schurft aan die map ofzo.
Iemand uit mn clan had hier ook af en toe last van en het was afgelopen toen hij het opnemen van battles uitzette in zijn instellingen. Misschien het proberen waard.
pi_144307479
En de eerste Ace tanker is ook binnen op de centurion :) Best een fijne medium alleen de alpha is aan de lage kant maar de -10 gun depression maakt het een hele fijne tank om over heuvels enzo even te peaken schot eruit en repeat :)

De centurion 7/1 is wel een grote stap vooruit door de geweldige pen en de hoge alpha damage maar dit is een leuk voorproefje :)

Ehmm
  maandag 8 september 2014 @ 12:56:25 #20
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_144308856
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 11:52 schreef Molecuultje het volgende:

[..]

Iemand uit mn clan had hier ook af en toe last van en het was afgelopen toen hij het opnemen van battles uitzette in zijn instellingen. Misschien het proberen waard.
Staat dat automatisch aan? :@
  maandag 8 september 2014 @ 12:57:36 #21
258885 Solique
I Kill You !
pi_144308891
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 12:56 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

default niet dacht ik
pi_144309585
quote:
2s.gif Op maandag 8 september 2014 12:56 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Weet ik niet, het is in ieder geval aan en uit te zetten via settings in het tabblad General.
pi_144310601
Staat (of stond iig) niet standaard aan. Ben daar op de harde manier achter gekomen. :(
pi_144310920
Default staat replays als het goed is uit inderdaad of het is alleen de laatste battle
Ehmm
pi_144319584
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:11 schreef Photomorti het volgende:
En de eerste Ace tanker is ook binnen op de centurion :) Best een fijne medium alleen de alpha is aan de lage kant maar de -10 gun depression maakt het een hele fijne tank om over heuvels enzo even te peaken schot eruit en repeat :)

De centurion 7/1 is wel een grote stap vooruit door de geweldige pen en de hoge alpha damage maar dit is een leuk voorproefje :)

[ afbeelding ]
:X

Hoge alpha valt mij mee Bijna alle tier IX meds vallen rond de 390.
pi_144322471
Map: Northwest

Churchill III

7,416 (x3) 65,488

Battle achievements High Caliber, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Crew Exp: 7 416
Repairs: 2 019
Ammunition: 25 890

Total: 37 579 WN8: 10 315 (100)
Nieuwe record voor Max XP :P
pi_144328988
Ja maar de alpha van 230 op de centurion 1 verbleekt bij die 390 is een behoorlijk verschil :)
Ehmm
  maandag 8 september 2014 @ 21:48:45 #28
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_144330676
Ga mijn Russian SU lijn stoppen en over op de Russian medium line. Vind het afwachten en snipen niet zo leuk, ga liever actief op jacht. :)

Nog 10k XP grinden om de ISU-152 te unlocken, dan de SU-152 verkopen en de crew in de T-34-85 stoppen. Hoop nog wat free XP te hebben om eea te unlocken want stock tanks grinden is pijnlijk vervelend. :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_144336621
Lijkt me ook echt geen donder aan zo'n TD ik ga liever tanks hunten met mediums :)
Ehmm
pi_144339588
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:48 schreef Mr.J het volgende:
Ga mijn Russian SU lijn stoppen en over op de Russian medium line. Vind het afwachten en snipen niet zo leuk, ga liever actief op jacht. :)

Nog 10k XP grinden om de ISU-152 te unlocken, dan de SU-152 verkopen en de crew in de T-34-85 stoppen. Hoop nog wat free XP te hebben om eea te unlocken want stock tanks grinden is pijnlijk vervelend. :)
Ik zou dat niet doen. Wisselen met crew van lijn (van td naar medium) levert een extra xp hit op.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_144340519
Als ie geen TD meer wilt doen, dan zou t zonde zijn om de crew weg te doen of in de barracks te laten wegrotten, dus omzetten naar een andere tank is dan geen slechte keuze.
  dinsdag 9 september 2014 @ 10:33:31 #32
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_144342339
Met wat gold kan je de schade toch enigzins beperken door ze te retrainen naar 100%?

De crew zit op bijna de 3e skill/perk, dat lijkt mij t behouden waard toch? :)
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_144343398
Ik zou zeker retrainen voor goud want je verliest echt een hoop crew xp en zeker in hogere tiers wil je echt wel een redelijke crew hebben.

Ik vind lagere tiers ook echt niet meer leuk om te spelen als ik nu een potje hellcat speel zit ik in het team met alleen maar rode spelers ik ben vrijwel altijd de enige groene speler zitten gewoon teveel bots op die tieren.

Ik probeer nu al 9 potjes in de hellcat om de x2 te halen maar of ik nou 4 kills maak of 6 het maakt gewoon geen reet uit verliezen elke keer 15-7 etc.. omdat iedereen geen kut van het spel snapt met duizenden battles meer ervaring als mij ik snap die mensen echt niet zijn ze nou echt zo fucking achterlijk dat ze niet inzien dat ze fucking slecht zijn en het misschien eens tijd is voor een guide ofzo of wat unicum replays zodat ze leren van hun fouten ?
Ehmm
pi_144343665
Je krijgt ook veel sneller hogere WN8 door hogere tier te spelen, dus een oranje speler zou als ie alleen tier 10s zou spelen misschien ook net groen zijn.

Maar natuurlijk zijn er ook meer slechtere spelers op dat niveau. 9x verliezen is gewoon pech hebben.
pi_144344063
Nee op tier 10 is goeie wn8 krijgen juist moeilijker want het niveau ligt een stuk hoger dus een tomaat kan daar veel minder makkelijker wegkomen als hij een fout maakt daar word het vaak meteen afgestraft.

Ik skip die hellcat x2 wel even ik zit nu op 15 losses achter elkaar terwijl mijn overall wn8 van die potjes 5721 is het is gewoon niet te doen je winrate verhogen als je solo speelt met 14 rode spelers of je moet wel belachelijk extreem goed zijn maar mij lukt het niet al doe ik 4000 damage ze weten nog te verliezen :P
Ehmm
pi_144344213
Ja, de lat is hoger op tier10, maar je krijgt er ook sneller een hogere WN8, omdat die formule zo in elkaar zit. Ze 'bestraffen' het om lagere tiers te spelen. Zo willen ze voorkomen dat sealclubbers WN8 misbruiken om te statpadden.
pi_144344276
Hmmm interesting dat wist ik niet wel een goed idee inderdaad anders zie je alleen maar paarse spelers in tier 1 haha.

Ik neem ff een pauze ik word helemaal gestoord van die teringnoobs in mijn team ik zit duidelijk weer in een rigged losing stream matchmaking cycle zodat wargaming mij wilt overhalen om gold te kopen en vet stoere OP premium tanks te kopen in de hoop dat ik dan wel kan winnen.

Oplichters :P
Ehmm
pi_144349066
Ongelofelijk ik heb hier echt geen woorden voor hoe kun je zo ongelofelijk dom zijn ???

Het is encounter en het halve team rushed valley terwijl bijna het hele enemy team aan het cappen is.
Ik kan echt niet geloven dat er zulke domme mensen zijn ik kon nog een kleine decap doen als enige heavy in de stad en bij 2-2 was het al voorbij.

Dit zijn volgens mij echt daadwerkelijk verstandelijke gehandicapten in mijn team je hebt nog meer aan een fucking bot.

Ehmm
pi_144349241
Niks nieuws, zo gaat dat vaak bij encounter daar. Sommige mensen leren het nooit.
  dinsdag 9 september 2014 @ 15:21:39 #40
258885 Solique
I Kill You !
pi_144351233
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:17 schreef Photomorti het volgende:
Ongelofelijk ik heb hier echt geen woorden voor hoe kun je zo ongelofelijk dom zijn ???

Het is encounter en het halve team rushed valley terwijl bijna het hele enemy team aan het cappen is.
Ik kan echt niet geloven dat er zulke domme mensen zijn ik kon nog een kleine decap doen als enige heavy in de stad en bij 2-2 was het al voorbij.

Dit zijn volgens mij echt daadwerkelijk verstandelijke gehandicapten in mijn team je hebt nog meer aan een fucking bot.

[ afbeelding ]
En dit verbaasd je?
Hoe vaak ik wel niet dingen binnen WoT alleen mocht gaan oplossen dat is gewoon niet meer bij te houden.
pi_144354837
Dit is waarom ik encounter heb uitgeschakeld, in de gevallen dat je het geluk hebt in het goede team te zitten doe je vaak zo weinig damage door een snelle cap dat het alsnog een slechte battle is.
pi_144355393
Ow dus eigenlijk ben ik ook unicum want ik speel altijd t6 en ben geel :D
pi_144355564
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:09 schreef muhahaha het volgende:
Ow dus eigenlijk ben ik ook unicum want ik speel altijd t6 en ben geel :D
Congratulations! You have been promoted! _O_
pi_144355799
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Congratulations! You have been promoted! _O_
Private, go back to your bunk!
:P
pi_144355940
Het verhaal hierboven over wn8 op t10 is nergens op gebaseerd.
Als je meer wilt leven over wn8, de flaws ervan, en met welke tanks je moet statpadden kan je hier kijken:
http://wotlabs.net/articles/wn8-good-bad-padding/
pi_144356034
Maar mark, hier zijn toch geen statspadder... eerlijk waar
pi_144356048
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Private, go back to your bunk!
:P
Stap ik liever in mn Hetzer :P
pi_144356228
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:26 schreef muhahaha het volgende:
Maar mark, hier zijn toch geen statspadder... eerlijk waar
>:)
pi_144356265
Overigens zijn na dat artikel de expected values per tank nog een keer geupdate/aangepast, maar dit heeft niet heel erg veel verschil gemaakt.
pi_144357080
Ik werd net geteamkilled in mijn t1 omdat ik een statspadder ben? wuddafuck
Ehmm
pi_144357174
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:58 schreef Photomorti het volgende:
ow lol hahahahahaha _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_144358014
Hey Photo, ga je nu ook iedereen in /r/worldoftanks kapot schelden?
pi_144359031
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:58 schreef Photomorti het volgende:
Sorry ik moest niezen man.
pi_144359204
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Sorry ik moest niezen man.
vieze vuile kk t1 verdomme zo op man is wel een teamkill waard
pi_144359295
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:02 schreef FreezePop het volgende:

[..]

vieze vuile kk t1 verdomme zo op man is wel een teamkill waard
Moet ie maar geen arti spelen :r
pi_144359378
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:27 schreef FreezePop het volgende:
Hey Photo, ga je nu ook iedereen in /r/worldoftanks kapot schelden?
Nee waarom zou ik ?
Ehmm
pi_144390550
Lol ik heb voor het eerste een physics bug gezien ik vocht tegen een leopard pta en die ging achteruit en raakte een rots en opeens sprong hij een halve meter de lucht in en deed een 360 spin :)
Ehmm
pi_144390611
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:41 schreef Photomorti het volgende:
Lol ik heb voor het eerste een physics bug gezien ik vocht tegen een leopard pta en die ging achteruit en raakte een rots en opeens sprong hij een halve meter de lucht in en deed een 360 spin :)
Bekend bug

Deze zijn ook altijd leuk, je gaat een heuvel af en ineens stopt 1 van de tracks :')
Oude screenshot, maar lukte mij pas ook weer.

pi_144392552
Ja klopt haha als de havoc physics komen kunnen tanks echt omslaan dat is wel heel vet.

Heb net de amx 13 90 gehaald erg leuke tank moet ik zeggen.

Alleen 2 potjes allebij himmelsdorf en dat is nou niet echt de scout map van mijn dromen hehe

edit :

2951 damage very niceee haha ik kon 2x mijn clip leegrammen op de achterkant van een e100 en een jagtiger hehehe dan gaat de damage snel echt een fijne scout tank dit en een leuke voorproef op de batchat 1 van mijn droom mediums :) naja droom het is maar een spelletje maar toch haha

[ Bericht 34% gewijzigd door Photomorti op 10-09-2014 17:02:09 ]
Ehmm
pi_144393235
Bleh: ik heb die lijn opgegeven dankzij de AMX12t
pi_144393402
13 75 is nog erger dan de 12t....
13 90 met top gun is wel een goede tank.
Lorraine iets minder (damage wordt stuk beter, maar is zo groot als een heavy)
Batchat.... O+
pi_144393844
Ja die tanks na de elc zijn ffies klote ja maar de amx 13 90 heeft tenminste een clip die potentieel rond de 1500 damage kan doen en dan ben je een serieuse bedreiging het is net een mini batchat.

Lorraine thja lijkt me geen geweldig ding ik vind het een beetje een mislukte amx 50 b maar misschien vind ik het wel een geweldige tank als ik hem heb maar zodra ik de batchat heb gaat de amx 13 90 crew daar toch in dus denk dat ik die amx 13 90 dan niet veel meer zal spelen.

Ik moet wel ff pauze nemen 8 potjes in de amx 13 90 winrate 0% yep :)
Ik krijg me toch een teams net een batchat platoon die naast de td's gingen staan snipen de hele game.

Enige wat wel af en toe lastig is in tier 10 games is met de 170 pen werken zelfs een e100 van de achterkant pen ik soms niet eens hehehe maar dan raak je net die ronde plaat waar de armor wat dikker is.

En de maus kan ik helemaal niet pennen zelfs niet zijn achterkant :) En je reload ook niet ff snel naar apcr want dat duurt 40 sec hehe.

edit : :)

10 potjes verloren achter elkaar ik zit duidelijk weer in een troll matchmaking cycle omdat ik teveel heb gewonnen achter elkaar.

[ Bericht 9% gewijzigd door Photomorti op 10-09-2014 17:45:03 ]
Ehmm
pi_144398259
Sjonge jonge ik kan gewoon niet winnen in deze tank 11% winrate.

Als je als light tank de meeste damage doet dan klopt er iets niet.
Waarom gaan die kut tomaten niet lekker wat oefenen op lagere tiers

Ehmm
pi_144398870
13 games 1 win godverdomme oplichterlij man dit spel
Ehmm
pi_144399095
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef Photomorti het volgende:
13 games 1 win godverdomme oplichterlij man dit spel
*Uninstall*
  woensdag 10 september 2014 @ 20:17:04 #66
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_144399382
Ik krijg een beetje de baal van WOT de laatste tijd.
Ik speelde gisteren bijvoorbeeld 12 potjes, daarvan won mijn team er 11 niet.
Willekeurige speelmodus.

Dan kan er geen sprake zijn van een goede balans. Ook start ik wel erg vaak als laagste tier tank in een spel, ik schaam me voor mijn resultaten :') .. maar als ik steeds in teams speel waarbij desbetreffend team elke keer verliest is een slechte score onvermijdelijk.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_144401804
Snap er geen kut van ik kom net achter een e100 en ik schiet 6 x in zijn achterkant 0 pens wist niet dat de e100 meer dan 170mm armor had op zijn achterkant?
Ehmm
pi_144403072
Wat een teringtank ga dat ding verkopen
Ehmm
pi_144403323
Dmg loopt gelijk op dus waar verlies je dan op?
pi_144403569
Ja ik verlies omdat ik zoals net weer netjes achter een e100 kom en 6 schoten in zijn achterkant plaats met 0 penetraties ik voel me gewoon totaal nutteloos met die tank leuk dat ik tanks kan spotten maar in een obj 140 kan ik ook spotten en met die tank kan ik tenminste damage doen.

En met de tier 10 matchmaking 90% van de tijd heb je overal mediums die even snel als jouw zijn dus whats the point ja leuk dat ik mijn camo rating heb als ik rij maar de meeste mappen zijn zo klein dat een medium een vrijwel net zo effectieve scout is.

Nah niet de tank voor mij dit het is 1 en al frustratie

Ik ga hem wel even proberen met full apcr loadout misschien is het dan wel een leuke tank.
Ehmm
pi_144403692
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef Pumatje het volgende:
Ik krijg een beetje de baal van WOT de laatste tijd.
Ik speelde gisteren bijvoorbeeld 12 potjes, daarvan won mijn team er 11 niet.
Willekeurige speelmodus.

Dan kan er geen sprake zijn van een goede balans. Ook start ik wel erg vaak als laagste tier tank in een spel, ik schaam me voor mijn resultaten :') .. maar als ik steeds in teams speel waarbij desbetreffend team elke keer verliest is een slechte score onvermijdelijk.
Ik heb gemerkt dat als je alles geresearched hebt en al het maximum op je voertuig zet, je vaker lager tier bent in een match (alsof je battle rating omhoog gaat)
pi_144403941
Ja ik heb alles al researched maar na weer een verlies ben ik er klaar mee hij is verkocht.

Zullen vast mensen zijn die wonderen kunnen verrichten met deze tank maar als ik niet eens de achterkant van een e100 kan pennen dan vind ik er geen kut aan.

Ik free xp wel naar de batchat :)
Ehmm
pi_144404123
Ehmm
pi_144404159
Alweer? :o
pi_144404269
Ja: dan moet je niet zeiken als je als t1 geteamkilled wordt, en het vervolgens zelf wel doet. Dat noemen we hypocrisie (en, zoals al eerder gezegd, willens en wetens je eigen team buiten spel zetten)
pi_144405590
Nah was een game met 4 arty en zo'n troll tier 6 arty ofzo die hele snelle britse allemaal van die kleuter clickers dus er moest er even 1 dood ;)
Ehmm
pi_144405684
Tjah en toen moest er 1 gebanned worden. Kun je wel lekker optijd je nest in. O+
pi_144406480
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:57 schreef Solique het volgende:

[..]

default niet dacht ik
Got doet het heel aardig in de Twilight special zie ik. Nice. Beter dan ranger.
pi_144408468
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:26 schreef muhahaha het volgende:
Tjah en toen moest er 1 gebanned worden. Kun je wel lekker optijd je nest in. O+
Nee want netflix dingen enzo gratis maand alleen wel optijd opzeggen anders moet ik weer de hele maand bonen eten ;)
Ehmm
pi_144411414
quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:44 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

DIe films? Met die vampieren wuut?
Ehmm
pi_144412470
Iemand herkende mij gisteren online in wot, geen idee wie het was misschien iemand van hier?

quote:
14s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:44 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Gaat wel aardig inderdaad :Y
Zelf ga ik de tank niet halen, heb nog een leven naast wot

quote:
:')
pi_144412776
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 02:02 schreef Photomorti het volgende:

[..]

DIe films? Met die vampieren wuut?
Twilight of the Bobs. Campagne waar je premiumtanks kan winnen om arty mee te teamkillen.
pi_144414459
quote:
6s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:50 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Twilight of the Bobs. Campagne waar je premiumtanks kan winnen om arty mee te teamkillen.
Interesting ;)
Ehmm
pi_144415203
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 16:47 schreef Photomorti het volgende:
Heb net de amx 13 90 gehaald erg leuke tank moet ik zeggen.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:37 schreef Photomorti het volgende:
Wat een teringtank ga dat ding verkopen
:X
pi_144418606
Ja 1 groot drama die tank 6 schoten in de achterkant van een medium tank geen 1 pen ja dikke doei met die troep :)

Die nieuwe tier 8 duitse premium is ook een gedrocht zeg dat word hem dus ook niet :)

Waarom nou niet gewoon een tier 8 russian medium voor crew training en credits farmen :(
Ehmm
pi_144418801
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:16 schreef Photomorti het volgende:
Ja 1 groot drama die tank 6 schoten in de achterkant van een medium tank geen 1 pen ja dikke doei met die troep :)

Die nieuwe tier 8 duitse premium is ook een gedrocht zeg dat word hem dus ook niet :)

Waarom nou niet gewoon een tier 8 russian medium voor crew training en credits farmen :(
1390 is volgens velen echt wel 1 van de betere misschien zelfs beste light tanks.

Er komt een light T-54 als T8 russian prem med.
En er is al een T4 russian prem med al hebben niet veel die
pi_144419799
Ja is denk gewoon niks voor mij ik vond de elc een geweldige light tank omdat die gun gewoon heerlijke pen heeft en hij is een stuk sneller als de amx 13 90 en een kleiner profiel.

Ik koop de elc wel weer terug en retrain de crew weer :)

Ja nadeel van een tier 4 premium is dat ze weinig credits maken vergeleken met een tier 8.
Ehmm
pi_144420154
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:16 schreef Photomorti het volgende:

Niet kunnen pennen op de achterkant van een medium tank? Welke dan?
Dan schiet je waarschijnlijk niet van recht van achter...

Russian medium premium komt er zoals solique zei al aan. Ben daar zelf ook benieuwd naar...
pi_144420227
Ben ook benieuwd naar nieuwe tanks, het is dat mijn internet verbinding weer gaar is laatste dagen anders had ik de test geïnstalleerd en gespeeld.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:54 schreef Photomorti het volgende:
Ja is denk gewoon niks voor mij ik vond de elc een geweldige light tank omdat die gun gewoon heerlijke pen heeft en hij is een stuk sneller als de amx 13 90 en een kleiner profiel.

Ik koop de elc wel weer terug en retrain de crew weer :)

Ja nadeel van een tier 4 premium is dat ze weinig credits maken vergeleken met een tier 8.
1390 moet je leren spelen, ben er zelf nog niet bij dus kan er niets over zeggen maar ken genoeg clangenoten die er zieke acties mee uithalen.
Ik haal 20 a 30k profit met de T4 premium med van de russen, speel hem niet zo vaak omdat deze erg te kort komt.
  donderdag 11 september 2014 @ 14:55:41 #90
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_144421531
Tja als je met de 13 90 niet uit de voeten kunt wordt de Bat helemaal een drama.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_144422291
Ja ik ben blij dat ik de elc weer terug heb bevalt me echt een stuk beter :)

Naja de bat ging me wel redelijk af op de testserver het voordeel van de bat is dat hij 256 pen heeft en een alpha van 390 wat ik best wel OP vind maargoed :) Het is zeker geen makkelijke tank om te spelen maar je bent een veel grotere bedreiging als in een 13 90.

Toen ik met auto aim achter een t54 reed en 6 schoten niet pende vond ik het wel leuk geweest :)
De bat is net zo snel danwel sneller en je hebt tenminste een gun die geen premium rounds nodig heeft :)
Ehmm
  donderdag 11 september 2014 @ 15:41:22 #92
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_144422897
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef Photomorti het volgende:
Ja ik ben blij dat ik de elc weer terug heb bevalt me echt een stuk beter :)

Naja de bat ging me wel redelijk af op de testserver het voordeel van de bat is dat hij 256 pen heeft en een alpha van 390 wat ik best wel OP vind maargoed :) Het is zeker geen makkelijke tank om te spelen maar je bent een veel grotere bedreiging als in een 13 90.

Toen ik met auto aim achter een t54 reed en 6 schoten niet pende vond ik het wel leuk geweest :)
De bat is net zo snel danwel sneller en je hebt tenminste een gun die geen premium rounds nodig heeft :)
Zucht :') je bent een licht tank tier 8. Wtf had je verwacht? Bat chat is 10 en komt geen tier 11 of 12 tegen want bestaat niet... De teering. T44 die tier 8 is in de t54 lijn heeft maar 5 pen meer
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_144426377
Ja daarom was die t44 ook heel snel weg ;)
Ehmm
  donderdag 11 september 2014 @ 18:29:17 #94
333419 Convict
pi_144428335
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:26 schreef Photomorti het volgende:
Ja daarom was die t44 ook heel snel weg ;)
:') ik speelde er super potjes mee. Met de amx 30 75 sta ik zelfs bovenaan in t10 battles.
pi_144446108
ELC heeft wel een hoge pen alleen die vaste turret vind ik wel vervelend. Circlestrafing + shooting wordt er wel lastiger door. :P
Sneaky peakaboo op tanks die bezig zijn met andere tanks is wel geniaal, wel eens opmerkingen over gehad _O-
pi_144446675
T44 is een erg fijne tank. Z'n pen is niet zo hoog als ik misschien zou willen, maar als je de weak spots kent hoef je daar niet veel last van te hebben.

ELC is gewoon awesome. Jammer dat ie niet meer in tier 9 matches komt. Hij doet het juist zo goed in tier8/9 matches, omdat die wat langer duren.
  vrijdag 12 september 2014 @ 11:46:59 #97
333419 Convict
pi_144449940
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 09:26 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
T44 is een erg fijne tank. Z'n pen is niet zo hoog als ik misschien zou willen, maar als je de weak spots kent hoef je daar niet veel last van te hebben.

ELC is gewoon awesome. Jammer dat ie niet meer in tier 9 matches komt. Hij doet het juist zo goed in tier8/9 matches, omdat die wat langer duren.
jij snapt het. :7
pi_144451120
Ja de elc is wel even wennen het is net een hele snelle td :)

Ik ga mijn speelstijl eens even wat veranderen en net zoals 90% van de spelers wat meer te gaan campen ofzo want ik kan gewoon niet meer winnen ik heb de hele tijd losing streaks van 10+ met goeie damage maar we verliezen constant misschien moet ik net zoals de rest eens gaan damage farmen en te gaan campen misschien is dat wel de sleutel tot 50+ winrate?
Ehmm
pi_144451210
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:28 schreef Photomorti het volgende:

Ik ga mijn speelstijl eens even wat veranderen en net zoals 90% van de spelers wat meer te gaan campen ofzo want ik kan gewoon niet meer winnen ik heb de hele tijd losing streaks van 10+ met goeie damage maar we verliezen constant misschien moet ik net zoals de rest eens gaan damage farmen en te gaan campen misschien is dat wel de sleutel tot 50+ winrate?
Geen idee man ik heb zelden loosing streaks. Meestal verlies ik in mijn Hellcat en ELC AMX. Winnen doe ik met de kv-1s, is-3, t-34-85 en de luchs. Luchs, wat een apparaat is dat, vooral als iedereen dezelfde tier of lager is _O_, dan pak ik daar vaak veel medespelers mee.
  vrijdag 12 september 2014 @ 12:31:28 #100
258885 Solique
I Kill You !
pi_144451216
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 12:28 schreef Photomorti het volgende:

Campen heeft daar niets mee te maken, haalt het vaak juist nog meer naar beneden.
Het is meer kennis, tactiek en het lezen van de map wat je daar bij gaat helpen.

Ik speel ook geregeld potten waar ik al na 1 minuut weet dat het een loss word, voor mijzelf probeer ik er dan het meeste uit te halen en soms win ik de pot nog en soms niet. Het is zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')