True, en je hebt zelfs sexercise! Iemand anders in dit topic noemde ook een goeie: activiteiten ondernemen waarbij je beweegt. Sexercise en verborgen sport dragen allebei in ieder geval bij...quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:31 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Meer seks hebben. Uiteraard in diverse standjes en manieren.
Ben ik ook van mening + dat het goed is voor je state of mind. En omgekeerd is te dik zijn slecht voor je state of mind: je onzeker voelen, je toch niet helemaal lekker voelen bij de situatie (ook al zeg je van wel), schaamte, enz.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Uit het verhaal van TS. Niet sporten is per definitie ongezond.
weer niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Als de vriendin er zelf al van uit lijkt te gaan dat ze dik wordt, denk ik dat we wel kunnen concluderen dat haar levensstijl niet ideaal is.
Ik denk dat jij niet goed leest want ik gebruik toch heel duidelijk het woord 'wordt'quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
weer niet goed gelezen.
de ex van de vriendin van ts zei dat ze dan maar iemand moest vinden, die haar ook dik accepteerde.
waarmee niet is gezegd, dat de vriendin van ts ook daadwerkelijk dik is.
of dat ts zijn vriendin dik vind.
en wat is 'dik' eigenlijk?
de een vind alles boven 32 al dik, terwijl een ander alles onder de 36 mager vind.
maar ook daar is nog met geen woord over gerept.
zelfs niet door ts.
Misschien niet duidelijk gezegd, maar zij zei: dan moet ik maar iemand vinden die mij wel dik accepteert (ik wete niet precies hoe die ex erover praatte, misschien zit daar wel de pijn.. als hij haar afbrandde dan snap ik haar gevoeligheiod omtrent dit onderwerp). Nu is is ze normaal postuur/chubby, wat ik mooi vind, liever dan een tietloos plankjequote:Op zaterdag 6 september 2014 17:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
weer niet goed gelezen.
de ex van de vriendin van ts zei dat ze dan maar iemand moest vinden, die haar ook dik accepteerde.
waarmee niet is gezegd, dat de vriendin van ts ook daadwerkelijk dik is.
of dat ts zijn vriendin dik vind.
en wat is 'dik' eigenlijk?
de een vind alles boven 32 al dik, terwijl een ander alles onder de 36 mager vind.
maar ook daar is nog met geen woord over gerept.
zelfs niet door ts.
jongen, in het hele stukje staat niks over dat de vriendin dik is, danwel dik aan het worden is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet goed leest want ik gebruik toch heel duidelijk het woord 'wordt'
Ik heb zelf trouwens al sinds m'n jeugd last van overgewicht. Dat gaat inmiddels beter en ik wens niemand anders overgewicht toe. Ik ga in dit geval ook even uit van oprechte beweegredenen (haha) van TS en neem aan dat hij dit topic niet voor niets post.
Ja en nee, het gaat over sporten. Maar als je niet sport en ook niet een helemaal gezondeetpatroon hebt dan wordt je op termijn dik en ongezond. Zij zegt dat niet erg te vinden, en heeft geen zin om regelmatig te sporten om het gewcht op peil te houden. Overigens: te weinig gaan eten om op die manier op gewicht te blijven is ook rete-ongezond, en je gaat ervan uit je bek stinken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
jongen, in het hele stukje staat niks over dat de vriendin dik is, danwel dik aan het worden is.
de enige keer dat het woord dik is gebruikt, is in een sneer van de ex van de vriendin.
het hele verhaal gaat trouwens niet eens over dik of afvallen.
Of in gesprek met haar een andere oplossing waarmee beide partijen OK zijn. Vandaar dit topic. Er zijn al wat goede ideetjes, misschien komen er nog meer.quote:ts wil gewoon sportief bezig zijn met zijn vriendin.
maar de vriendin heeft daar geen trek in.
ik zeg; jammer voor ts.
accepteren, of een deur verder kijken.
ah, sorry. dan heb ik die zin anders geïnterpreteerd dan dat jij het bedoeld hebt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:05 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Misschien niet duidelijk gezegd, maar zij zei: dan moet ik maar iemand vinden die mij wel dik accepteert (ik wete niet precies hoe die ex erover praatte, misschien zit daar wel de pijn.. als hij haar afbrandde dan snap ik haar gevoeligheiod omtrent dit onderwerp). Nu is is ze normaal postuur/chubby, wat ik mooi vind, liever dan een tietloos plankjeMaar er zitten wel grenzen aan.
probeer het eens met zwemmen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:10 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Ja en nee, het gaat over sporten. Maar als je niet sport en ook niet een helemaal gezondeetpatroon hebt dan wordt je op termijn dik en ongezond. Zij zegt dat niet erg te vinden, en heeft geen zin om regelmatig te sporten om het gewcht op peil te houden. Overigens: te weinig gaan eten om op die manier op gewicht te blijven is ook rete-ongezond, en je gaat ervan uit je bek stinken.
[..]
Of in gesprek met haar een andere oplossing waarmee beide partijen OK zijn. Vandaar dit topic. Er zijn al wat goede ideetjes, misschien komen er nog meer.
dat.quote:
Echt waar?quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Af en toe sporten is niet alleen goed tegen overgewicht maar tegen een hele hoop andere potentiële problemen.
Want stevig wandelen is vergelijkbaar met intensieve cardio, denk je?quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
nee.
misschien heeft de vriendin van ts geen zittend beroep, en heeft tijdens haar werkzaamheden al genoeg beweging.
zulk soort info staat bijv niet in de op, waardoor zowel jij als ik daar maar een gooi naar moeten doen.
weet ik veel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want stevig wandelen is vergelijkbaar met intensieve cardio, denk je?
Ow ja: ik sluit niet uit dat ik straks vaker ga fietsen of dat ik zelfs ga sporten, maar voorlopig hou ik mijn zelf gezette, haalbare doel wel mooi al een jaar vol. Eerdere acties als "ik ga niet meer met de auto" sneuvelden binnen 2 weken.quote:
Gaat om een vitale partner, en anders gezegd: een couchpotato kan ik niet oud mee worden. Dan verschillen onze levenswensen/behoeften teveel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:19 schreef winterapfel het volgende:
Gaat het om samen sporten, of om een vitale partner?
Tja, het lukt me juist omdat iemand met ideeën kwam die wel makkelijk in te passen zijn. Het kost me nauwelijks extra tijd, past in mijn dagplanning, tussen huishouden, werken en langs de kinderopvang door. Dus eigenlijk heb ik geen enkele gerechtvaardigd smoes meer voor mezelf...quote:
Net alsof je alleen gezond kan zijn als je sport.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Het gaat hier ook om gezondheidsredenen. Ik ben van mening dat je je partner er op mag wijzen wanneer je de indruk hebt dat hij/zij een slechte levensstijl heeft.
Die partner mag het dan natuurlijk uitmaken maar dat is dan zijn/haar eigen verantwoordelijkheid.
Dan pas je duidelijk niet bij haar en kan je er beter meteen mee kappen inplaats van haar proberen te veranderen in iemand die ze niet is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:21 schreef Poolbal het volgende:
Aandringen?
We hebben hier een gesprek van 5 min over gehad, waarna zij moest huilen en ik vroeg: wil je het er nog verder over hebben? Zij: nee. Daarna ook niet meer over gehad, paar weken terug inmiddels. Dus of dat nou opdringen is... en het was voor rmij nieuw dat ze sporten haat. Maar het is voor mij wel ook duidelijk dat ik mijn leven met een actief mens wil delen, en niet met iemand die telkens maar uitdijt - om redenen die ik eerder genoemd heb.
Dan moet je een andere vriendin zoeken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:21 schreef Poolbal het volgende:
Maar het is voor mij wel ook duidelijk dat ik mijn leven met een actief mens wil delen, en niet met iemand die telkens maar uitdijt - om redenen die ik eerder genoemd heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |