quote:
Jij hebt trouwens ook geen smaak kwa telefoons...quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:44 schreef PandaDrop het volgende:
Wat is dit?![]()
Ik zoek een telefoon, blijk dat deze combinatie niet bestaat.![]()
Andere combinatie zijn wel mogelijk![]()
Voorbeeld: Samsung GT i9070
[ afbeelding ]
Enige wat er hieraan ontbreekt... een quadcore.![]()
Voorbeeld: Alcatel POP S3
[ afbeelding ]
Enige wat er hieraan ontbreekt... 8 GB flash![]()
Voorbeeld: Motorola Moto G
[ afbeelding ]
Enige wat hier ontbreekt... een 4.0 inch scherm![]()
Waarom bestaat er niet zo'n telefoon wat ik wil
Precies met 2kg zoutquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:14 schreef Michielos het volgende:
Daarom Apple. Bij Apple is de hard en software perfect op elkaar afgesteld waardoor 1gb in feite gewoon 32 gb RAM geheugen (i.v.m. inferieure Androids he) is en de A7 eigenlijk qua prestaties niet onderdoet aan die van dikke gamepc's. 16gb ROM geheugen is door die perfecte synergy eigenlijk gewoon 64gb schijfruimte wat je hebt.
Als je het beste wil, ga dan ook voor een absoluut A merk
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:14 schreef Michielos het volgende:
Daarom Apple. Bij Apple is de hard en software perfect op elkaar afgesteld waardoor 1gb in feite gewoon 32 gb RAM geheugen (i.v.m. inferieure Androids he) is en de A7 eigenlijk qua prestaties niet onderdoet aan die van dikke gamepc's. 16gb ROM geheugen is door die perfecte synergy eigenlijk gewoon 64gb schijfruimte wat je hebt.
Met 4 GB hou je te weinig geheugen over, 16 GB en 32 Gb mag ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:08 schreef erik013 het volgende:
Wat wil je met je telefoon doen dat je zo graag 8 gb wil?
Ik haat Apple, dus dat valt af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
de iphone 5s heeft de sterkste processor van allemaal, die moet je nemen.
Oneplus onequote:Op zaterdag 6 september 2014 18:04 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik haat Apple, dus dat valt af.
Niet iedereen is vies dikquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom 4 inch? Mijn ogen kunnen het nog wel aan, maar mijn vingers zijn veel te groot voor 4"
ik ben niet dik, maar ik heb wel mannenhanden.quote:
Daar heb je gelijk in, maar ik hou mijn telefoon vaak vast met één hand.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom 4 inch? Mijn ogen kunnen het nog wel aan, maar mijn vingers zijn veel te groot voor 4"
Ik overweeg de nieuwe Moto G. Maar bij DIG kunnen ze je beter helpen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:00 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik hou mijn telefoon vaak vast met één hand.![]()
Voor gebruik met twee handen zal ik inderdaad een Moto G of S III moeten nemen, nadeel is dat het te groot is voor één hand... Aarggh, ik sta voor een dilemma.
Wat nu?!![]()
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:50 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Dat is 4,3 inch....![]()
Geintje, deze neem ik mee.
Ik hoop dat je een grap maakt :/quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:14 schreef Michielos het volgende:
1200 GHZ Quadquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:06 schreef Merida_Matts_HFS_2009 het volgende:
Kijk eens op chinavasion...
Spotgoedkope Smartphones die je niet snel in nl ziet
Heb de mijne er ook weg... 4 inc en 1200 GHZ Quad
Hoezo?quote:Op zondag 7 september 2014 23:55 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grap maakt :/
TS vergat ws te noemen dat er ook nog een OS op moet draaien waar een normaal denkend mens apps voor schrijft.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:53 schreef Willaaam het volgende:
Lumia 530 is pretty close. Sowieso, als je er een geheugenkaart in kan rammen is het wel prima toch?
S III Neo 16 GB is beter en goedkoper dan een Moto G 16 GB. Vanaf 213 euro.quote:Op maandag 8 september 2014 18:03 schreef Spongeboss het volgende:
Moto G is prachtig, onterechte klacht.
Overigens 5'' moto g inbound.
Ik heb moto g -4g 200 euro.quote:Op maandag 8 september 2014 18:09 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
S III Neo 16 GB is beter en goedkoper dan een Moto G 16 GB. Vanaf 213 euro.
Ojah, die Motorola hebben allemaal net zo standaard Android als Nexus.quote:Op maandag 8 september 2014 18:12 schreef Kandijfijn het volgende:
Net alsof de CPU en GPU nog zoveel verschil maken. Alleen als je allerlei hippe 3d spelletjes op je telefoon wil.
Heb een S3 mini, ding werkt als een malle. Wel CM-firmware erop gezet i.p.v. die samsungrommel :v
En een Quad zegt ook niet alles. Iphone draait nog een dual en blijft vrijwel alle CPU's uit het water en is ook nog eens geklokt op 1,1ghz ofzo.quote:Op maandag 8 september 2014 18:14 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ojah, die Motorola hebben allemaal net zo standaard Android als Nexus.
Dus ik kan net zo goed een S III mini halen? (want 4.0 inch)quote:Op maandag 8 september 2014 18:15 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
En een Quad zegt ook niet alles. Iphone draait nog een dual en blijft vrijwel alle CPU's uit het water en is ook nog eens geklokt op 1,1ghz ofzo.
Als je handig bent flash je Cyangonmod erop. Maar telefoons belanden een beetje in de zelfde fase's als waar pc's 10 jaar terug in zaten. Je hebt geen nummer 1 specs nodig voor dagelijks gebruikt alleen games hadden/hebben dat nodig.quote:Op maandag 8 september 2014 18:20 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Dus ik kan net zo goed een S III mini halen? (want 4.0 inch)![]()
Maar ik hoef die Touchwiz niet meer.
Ik ga niet gamen...quote:Op maandag 8 september 2014 19:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als je handig bent flash je Cyangonmod erop. Maar telefoons belanden een beetje in de zelfde fase's als waar pc's 10 jaar terug in zaten. Je hebt geen nummer 1 specs nodig voor dagelijks gebruikt alleen games hadden/hebben dat nodig.
Tenzij je echt zware gebruiker bent en veel gamed zijn die specs niet echt vereist.
Ik heb geen klagen over mijn S3 mini. Maar doe gewoon een hands-on in de winkel en/of lees wat reviews.quote:Op maandag 8 september 2014 19:18 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik ga niet gamen...Volstaat een telefoon dualcore ook? Want de Galaxy S i9000 uit 2010 is vreselijk traag met de Youtube-app. En dat is een single core.
De Nexus 10 met dualcore is heel snel, maar die heeft ook 2 GB ram, 32 GB opslaggeheugen en 2560x1600 scherm. En als allerbelangrijkste laatste versie Android Kitkat 4.4.4![]()
Dus dualcore volstaat ook? De van Nexus 10 is wel geklokt op 1,7 GHz, meeste telefoons hebben 1,2 GHz
Moet ik naar een telefoonwinkel gaan en voelen hoe ze in mijn handen liggen?quote:Op maandag 8 september 2014 19:23 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb geen klagen over mijn S3 mini. Maar doe gewoon een hands-on in de winkel en/of lees wat reviews.
Hands-on als in ermee spelen wat apps proberen wat site's bezoeken en kijken als jhet je allemaal snel genoeg en soepel vindt gaan.quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Moet ik naar een telefoonwinkel gaan en voelen hoe ze in mijn handen liggen?
Dus mijn oude toestel (Samsung Galaxy S GT-i9000) flashen naar 4.4.4?quote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hands-on als in ermee spelen wat apps proberen wat site's bezoeken en kijken als jhet je allemaal snel genoeg en soepel vindt gaan.
4.4 is trouwens een grote sprong in snelheid voor de niet toptoestellen.
Hij zegt dat 1Gb in feite 32 Gb RAM geheugen is vergeleken met android phones, wat natuurlijk nergens op slaat. Volgens hem doet de A7 niet onder aan de processors van 'dikke gamepc's'. Je kunt altijd overdrijven hèquote:
8 GB 2013, wat maakt die ene 0.5 inch nou uit? En die van 2014 lijkt me ook geweldig <3quote:Op maandag 8 september 2014 18:02 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Welke versie?
8 GB 2013,
8 GB 4G,
16 GB
of 8 GB 2014?![]()
Helaas ze zijn 4.5 en 5 inch
Overdrijven? Keiharde waarheid vriend, dat jij te arm bent om een topper te halenquote:Op maandag 8 september 2014 19:32 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Hij zegt dat 1Gb in feite 32 Gb RAM geheugen is vergeleken met android phones, wat natuurlijk nergens op slaat. Volgens hem doet de A7 niet onder aan de processors van 'dikke gamepc's'. Je kunt altijd overdrijven hè
Precies, zoals windows phone, android of iOSquote:Op maandag 8 september 2014 09:34 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
TS vergat ws te noemen dat er ook nog een OS op moet draaien waar een normaal denkend mens apps voor schrijft.
Galaxy S kan je flashen naar 4.4.x (4.4.4.) weet ik niet zeker. Heb het gedraaid op mijn Galaxy S, maar telefoon blijft een oud beestje inmiddels.quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Dus mijn oude toestel (Samsung Galaxy S GT-i9000) flashen naar 4.4.4?
Helaas ik heb daar geen ervaring mee. Heb zelf mijn neef gevraagd maar die hield zich alleen bezig met Linux, Windows en OSX.
Dank je, helaas te duurquote:Op maandag 8 september 2014 20:09 schreef geelkuikentje het volgende:
http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
Alstublieft
*update* Maar 4 gb interne opslagsorry verkeerd gekeken...
Ik heb een Galaxy S i9000, helaas ik heb geen ervaring met flashen. Ik blijf steken op stock 2.3.6 van Samsung. Ik las dat 4.4.4 geschikter is voor toestellen als Galaxy S.quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Galaxy S kan je flashen naar 4.4.x (4.4.4.) weet ik niet zeker. Heb het gedraaid op mijn Galaxy S, maar telefoon blijft een oud beestje inmiddels.
XDA-developersquote:Op maandag 8 september 2014 20:45 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik heb een Galaxy S i9000, helaas ik heb geen ervaring met flashen. Ik blijf steken op stock 2.3.6 van Samsung. Ik las dat 4.4.4 geschikter is voor toestellen als Galaxy S.
Tig forks van Android, ik kan niet kiezen.quote:
cyanogenmod is the way to goquote:Op maandag 8 september 2014 21:47 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Tig forks van Android, ik kan niet kiezen.![]()
Op Tweakers.net doen ze moeilijk, heel beknopt stappenplan zonder downloadlinks en plaatjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |