quote:
Jij hebt trouwens ook geen smaak kwa telefoons...quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:44 schreef PandaDrop het volgende:
Wat is dit?![]()
Ik zoek een telefoon, blijk dat deze combinatie niet bestaat.![]()
Andere combinatie zijn wel mogelijk![]()
Voorbeeld: Samsung GT i9070
[ afbeelding ]
Enige wat er hieraan ontbreekt... een quadcore.![]()
Voorbeeld: Alcatel POP S3
[ afbeelding ]
Enige wat er hieraan ontbreekt... 8 GB flash![]()
Voorbeeld: Motorola Moto G
[ afbeelding ]
Enige wat hier ontbreekt... een 4.0 inch scherm![]()
Waarom bestaat er niet zo'n telefoon wat ik wil
Precies met 2kg zoutquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:14 schreef Michielos het volgende:
Daarom Apple. Bij Apple is de hard en software perfect op elkaar afgesteld waardoor 1gb in feite gewoon 32 gb RAM geheugen (i.v.m. inferieure Androids he) is en de A7 eigenlijk qua prestaties niet onderdoet aan die van dikke gamepc's. 16gb ROM geheugen is door die perfecte synergy eigenlijk gewoon 64gb schijfruimte wat je hebt.
Als je het beste wil, ga dan ook voor een absoluut A merk
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:14 schreef Michielos het volgende:
Daarom Apple. Bij Apple is de hard en software perfect op elkaar afgesteld waardoor 1gb in feite gewoon 32 gb RAM geheugen (i.v.m. inferieure Androids he) is en de A7 eigenlijk qua prestaties niet onderdoet aan die van dikke gamepc's. 16gb ROM geheugen is door die perfecte synergy eigenlijk gewoon 64gb schijfruimte wat je hebt.
Als je het beste wil, ga dan ook voor een absoluut A merk
Met 4 GB hou je te weinig geheugen over, 16 GB en 32 Gb mag ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:08 schreef erik013 het volgende:
Wat wil je met je telefoon doen dat je zo graag 8 gb wil?
Ik haat Apple, dus dat valt af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
de iphone 5s heeft de sterkste processor van allemaal, die moet je nemen.
Oneplus onequote:Op zaterdag 6 september 2014 18:04 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik haat Apple, dus dat valt af.
Niet iedereen is vies dikquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom 4 inch? Mijn ogen kunnen het nog wel aan, maar mijn vingers zijn veel te groot voor 4"
ik ben niet dik, maar ik heb wel mannenhanden.quote:
Daar heb je gelijk in, maar ik hou mijn telefoon vaak vast met één hand.quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Waarom 4 inch? Mijn ogen kunnen het nog wel aan, maar mijn vingers zijn veel te groot voor 4"
Ik overweeg de nieuwe Moto G. Maar bij DIG kunnen ze je beter helpen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:00 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik hou mijn telefoon vaak vast met één hand.![]()
Voor gebruik met twee handen zal ik inderdaad een Moto G of S III moeten nemen, nadeel is dat het te groot is voor één hand... Aarggh, ik sta voor een dilemma.
Wat nu?!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |