Hands-on als in ermee spelen wat apps proberen wat site's bezoeken en kijken als jhet je allemaal snel genoeg en soepel vindt gaan.quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Moet ik naar een telefoonwinkel gaan en voelen hoe ze in mijn handen liggen?
Dus mijn oude toestel (Samsung Galaxy S GT-i9000) flashen naar 4.4.4?quote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hands-on als in ermee spelen wat apps proberen wat site's bezoeken en kijken als jhet je allemaal snel genoeg en soepel vindt gaan.
4.4 is trouwens een grote sprong in snelheid voor de niet toptoestellen.
Hij zegt dat 1Gb in feite 32 Gb RAM geheugen is vergeleken met android phones, wat natuurlijk nergens op slaat. Volgens hem doet de A7 niet onder aan de processors van 'dikke gamepc's'. Je kunt altijd overdrijven hèquote:
8 GB 2013, wat maakt die ene 0.5 inch nou uit? En die van 2014 lijkt me ook geweldig <3quote:Op maandag 8 september 2014 18:02 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Welke versie?
8 GB 2013,
8 GB 4G,
16 GB
of 8 GB 2014?![]()
Helaas ze zijn 4.5 en 5 inch
Overdrijven? Keiharde waarheid vriend, dat jij te arm bent om een topper te halenquote:Op maandag 8 september 2014 19:32 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Hij zegt dat 1Gb in feite 32 Gb RAM geheugen is vergeleken met android phones, wat natuurlijk nergens op slaat. Volgens hem doet de A7 niet onder aan de processors van 'dikke gamepc's'. Je kunt altijd overdrijven hè
Precies, zoals windows phone, android of iOSquote:Op maandag 8 september 2014 09:34 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
TS vergat ws te noemen dat er ook nog een OS op moet draaien waar een normaal denkend mens apps voor schrijft.
Galaxy S kan je flashen naar 4.4.x (4.4.4.) weet ik niet zeker. Heb het gedraaid op mijn Galaxy S, maar telefoon blijft een oud beestje inmiddels.quote:Op maandag 8 september 2014 19:28 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Dus mijn oude toestel (Samsung Galaxy S GT-i9000) flashen naar 4.4.4?
Helaas ik heb daar geen ervaring mee. Heb zelf mijn neef gevraagd maar die hield zich alleen bezig met Linux, Windows en OSX.
Dank je, helaas te duurquote:Op maandag 8 september 2014 20:09 schreef geelkuikentje het volgende:
http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
Alstublieft
*update* Maar 4 gb interne opslagsorry verkeerd gekeken...
Ik heb een Galaxy S i9000, helaas ik heb geen ervaring met flashen. Ik blijf steken op stock 2.3.6 van Samsung. Ik las dat 4.4.4 geschikter is voor toestellen als Galaxy S.quote:Op maandag 8 september 2014 20:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Galaxy S kan je flashen naar 4.4.x (4.4.4.) weet ik niet zeker. Heb het gedraaid op mijn Galaxy S, maar telefoon blijft een oud beestje inmiddels.
XDA-developersquote:Op maandag 8 september 2014 20:45 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ik heb een Galaxy S i9000, helaas ik heb geen ervaring met flashen. Ik blijf steken op stock 2.3.6 van Samsung. Ik las dat 4.4.4 geschikter is voor toestellen als Galaxy S.
Tig forks van Android, ik kan niet kiezen.quote:
cyanogenmod is the way to goquote:Op maandag 8 september 2014 21:47 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Tig forks van Android, ik kan niet kiezen.![]()
Op Tweakers.net doen ze moeilijk, heel beknopt stappenplan zonder downloadlinks en plaatjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |