O lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2014 02:39 schreef Tamashii het volgende:
Goed hoor. Net stukje Duitsland gepakt.
Blijf een beetje een nachtbraker he?quote:
The only way to it is to do itquote:Op zondag 7 september 2014 09:59 schreef Elkabee het volgende:
Lets talk about sex, baby. Lets talk about you and me..
Lets do it, baby..quote:Op zondag 7 september 2014 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
The only way to it is to do it
Ik heb nu koffie hierquote:Op zondag 7 september 2014 16:15 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Zo echt toch niet. Want hij is er nog steeds niet met de koffie
Leer me je geheimenquote:Op zondag 7 september 2014 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry, ik was even met iets anders bezig![]()
[..]
Dus eigenlijk met Faxie zelf? Hij had niet genoeg succes bij de vrouwen en dacht *kom ik probeer het met koffie*?quote:Op zondag 7 september 2014 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zat te flirten met een kloontje van Faxie
Ik heb geen kloonsquote:Op zondag 7 september 2014 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach hij had toch nooit kans gemaakt bij mijquote:Op zondag 7 september 2014 20:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk met Faxie zelf? Hij had niet genoeg succes bij de vrouwen en dacht *kom ik probeer het met koffie*?
Poging nummer 2:quote:
Ja hoiquote:Op zondag 7 september 2014 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach hij had toch nooit kans gemaakt bij mij
[..]
Poging nummer 2:
Ik hossel nietquote:Op zondag 7 september 2014 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog lekkere muziek geluisterd dit weekend chicks gehosseld?
Falenquote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm, welk woord gebruiken ze tegenwoordig dan?
Het is geen woord, het is een levensstijl.quote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hmm, welk woord gebruiken ze tegenwoordig dan?
Hopelijk word het straks niet wettelijk verplicht oidquote:Op zondag 7 september 2014 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is geen woord, het is een levensstijl.
quote:Op zondag 7 september 2014 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo slecht bij jou gesteld op het versiergebied?
Leuke festivals komen er weer aanquote:Op zondag 7 september 2014 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel beter met de muziek gesteld?
Ja, ik zat te denken (of twijfelenquote:
Westerpark?quote:Op zondag 7 september 2014 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik zat te denken (of twijfelen) om naar die in het Westerpark te gaan, maar denk dat ik dan andere plannen heb
Ja, ik zat op youtube te klikken (je kent het vast wel) toen er reclame kwam van 1 of ander festival-iets in het Wetserpark in Amsterdam. Das ook niet zo ver bij mij vandaan, duc dacht dat het wellicht wel practisch wasquote:
Tja je moet ook niet naar de popijopi festivals gaanquote:Op zondag 7 september 2014 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Alleen zijn veel van die festivals zo takkeduur
Klopt.quote:Op zondag 7 september 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja je moet ook niet naar de popijopi festivals gaan
Veel leukerquote:Op zondag 7 september 2014 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt.
Mn neef nam me een paar keer op sleeptouw, we gingen allemaal van die superkleine parties af
Niet aardig.quote:Op zondag 7 september 2014 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit is niet echt leven te noemenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik voel niet de behoefte om naar R&P te gaan. Maar misschien komt hier vanzelf weer leven. Er is nu zelfs al leven!
Met een zwakke hartslag wellicht, maar het is toch iets van leven dat wij hier posten. Nietwaar?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is niet echt leven te noemen
Haiquote:Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik voel niet de behoefte om naar R&P te gaan. Maar misschien komt hier vanzelf weer leven. Er is nu zelfs al leven!
Dan nog voel ik niet de behoefte me te begeven in het subforum R&Pquote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai![]()
R&P SC is gewoon de Sex SC 2.0 hoor
Ow dan kom ik je hier af en toe wel gezelschap houden hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog voel ik niet de behoefte me te begeven in het subforum R&P![]()
Hello
Ik weet ook niet hoe vaak ik hier zal zijn hoor. Sinds ik de Sims 4 heb, is al het andere een beetje op een lager pitje gekomenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan kom ik je hier af en toe wel gezelschap houden hoor![]()
Beetje verslaafd ja?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe vaak ik hier zal zijn hoor. Sinds ik de Sims 4 heb, is al het andere een beetje op een lager pitje gekomen
De Sims is gewoon sowieso verslavend. Was al verslaafd aan 1. Toen kwam 2, met betere dingen, nog meer verslaafd. 3, nog betere dingen, nog meer verslaafd. 4, nog meer, nog genialere verbeteringen en hij is gewoon epicquote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De Sims is gewoon sowieso verslavend. Was al verslaafd aan 1. Toen kwam 2, met betere dingen, nog meer verslaafd. 3, nog betere dingen, nog meer verslaafd. 4, nog meer, nog genialere verbeteringen en hij is gewoon epic
8 uur volhouden en dan fappen of seksen als je een fb hebtquote:Op woensdag 10 september 2014 21:11 schreef Faxie het volgende:
Argh, geil zijn net voordat je moet gaan werken
Ja die heb ik dus nietquote:Op woensdag 10 september 2014 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
8 uur volhouden en dan fappen of seksen als je een fb hebt
Werd je geil van mijn gepraat over de Sims ja? Sorryquote:Op woensdag 10 september 2014 21:11 schreef Faxie het volgende:
Argh, geil zijn net voordat je moet gaan werken
Tsja dan maar fappenquote:
Nee, omdat ik zag dat je de laatste poster was ergens... maar helaasquote:Op woensdag 10 september 2014 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werd je geil van mijn gepraat over de Sims ja? Sorry
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, omdat ik zag dat je de laatste poster was ergens... maar helaas![]()
Goedquote:Op woensdag 10 september 2014 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hee maar Tijntje, hoe is het nu met je vriendin?
Fijnquote:Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goedhet is leuk en gezellig als we samen zijn.
Dank jequote:Op woensdag 10 september 2014 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
FijnVind het nog steeds echt ontzettend leuk voor je
Dan ga je daarheen. Persoonlijk heb ik meer met seksquote:Op woensdag 10 september 2014 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
Het is dood hier, leven de relatie sc
Ik eet graag van twee walletjesquote:Op woensdag 10 september 2014 21:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan ga je daarheen. Persoonlijk heb ik meer met seks
Ja, ook goed! School is weer begonnen, dus weer terug naar mn oude 'routine'. Altijd even wennen maar heeft ook wel zijn leuke kantenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
Ja verder alles goed
En hoe is het met jou?
quote:Op woensdag 10 september 2014 21:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan ga je daarheen. Persoonlijk heb ik meer met seks
Je bedoelt de R&P relaties sc, de R&P SC is die anderequote:Op woensdag 10 september 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai![]()
R&P SC is gewoon de Sex SC 2.0 hoor
Geef het een paar maanden en er komen vanzelf weer mensen postenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wellicht. Maar ik post nuquote:Op donderdag 11 september 2014 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geef het een paar maanden en er komen vanzelf weer mensen posten
Ik had ook al geprobeerdquote:Op donderdag 11 september 2014 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wellicht. Maar ik post nu
Oke, jij bent eerst. Vertel ons je seks verhalenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan proberen we het nu samen
Oh, jij denkt dat dat zo werkt in deze SC?quote:Op donderdag 11 september 2014 12:12 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Oke, jij bent eerst. Vertel ons je seks verhalen
Niet dus..quote:Op donderdag 11 september 2014 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, jij denkt dat dat zo werkt in deze SC?
Je bent vrij om het te delen, maar het is geen verplichtingquote:
Waarom moet iedereen mij altijd zo serieus nemenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent vrij om het te delen, maar het is geen verplichting
Omdat we platte tekst lezen en dus niet jouw ondertoon kunnen horenquote:Op donderdag 11 september 2014 12:14 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen mij altijd zo serieus nemen![]()
Hoihoi!quote:Op donderdag 11 september 2014 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wellicht. Maar ik post nu
Helloquote:Op donderdag 11 september 2014 12:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoihoi!
Hoe gaat ie met jou?
Dat is een beetje privé enzoquote:Op donderdag 11 september 2014 12:10 schreef Elkabee het volgende:
[..]
Ik had ook al geprobeerd
Blijkbaar hebben ze geen zin om over seks te praten
quote:Op donderdag 11 september 2014 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is een beetje privé enzo
Nee maar serieusDit is gewoon een sc waar het net zo goed over BBQen kan gaan ofzo
Het gaat wel wat vaker over sex dan in de meeste andere sc's maar er is op zich niet echt 1 enkel onderwerp waar over gesproken wordtJe kunt in een sc dus nooit off-topic zijn
Prima primaquote:Op donderdag 11 september 2014 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hello![]()
Ja, gaat goed! Met jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |