Goed met jou?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeau, dat was al dat harde werken wel waard
Hoe ist Fylax?
Beetje lurken enzo. En jij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pwima![]()
Wel een beetje stilletjes hiero he?
Wat doe jij zoal op dit uurtje?
Ja want we willen elkaar terug dus er gaan sws dingen gebeuren straks. Iets met mond en tong en handen.quote:
Heb ik ook een keer gehad, maar bleef bij een enkele keerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja want we willen elkaar terug dus er gaan sws dingen gebeuren straks. Iets met mond en tong en handen.
Ik wou je trouwens niet ontmoedigen ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja want we willen elkaar terug dus er gaan sws dingen gebeuren straks. Iets met mond en tong en handen.
Never forget where you came from.quote:
Wat een schatje ben je ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Never forget where you came from.
Ik heb net een treinreis van bijna 24 uur achter de rug uit boedapest. Ik ben een dode tussen de levenden atmquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb net een treinreis van bijna 24 uur achter de rug uit boedapest. Ik ben een dode tussen de levenden atm
Boedapest is wel erg populair lately he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb net een treinreis van bijna 24 uur achter de rug uit boedapest. Ik ben een dode tussen de levenden atm
Hoe was Sziget?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vermaak me overal welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vermaken jullie je een beetje in de andere SC's?
Ben naar Sziget geweest. Beste festival ooit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Boedapest is wel erg populair lately he?![]()
Anyway; hoe was het?
Zo fucking awesome!quote:
Skrillexquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben naar Sziget geweest. Beste festival ooit.
[..]
Zo fucking awesome!
Kijk vanaf 2:15
Ik ben helemaal naar de klote, maar ach
Dat dacht ik, maar hij weet hoe je met een publiek om moet gaan. En het publiek was ook geweldig. Die sfeerquote:
Ik zag inderdaad al pics voorbij komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Zo fucking awesome!
Helemaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad al pics voorbij komen.Lijkt me echt geweldig om naartoe te gaan.
Naar de klote gaan is het wel waard, toch?
Awesome.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Helemaal
En volgend jaar gaan we waarschijnlijk weer
Skrillex ook op Lowlands gezien, zo gaafquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Zo fucking awesome!
We hadden al een vlag voor ons kamp (Camp Tickle My Pickle) en die was hilarisch slecht. Volgend jaar gaan we het professioneel aanpakken. VIP tickets regelen enzo, want een paar van mijn buren hadden dat wel omdat ze voor Sziget wat dingetjes deden en wat DJ sets deden op de MEEX Snow Attack stage. (was een NL stage dacht ik) Dus ik moet even wat lijntjes leggenquote:
Ik geloof dat ik een beetje moet huilen.....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Zo fucking awesome!
Ik had hem gezien ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hadden al een vlag voor ons kamp (Camp Tickle My Pickle) en die was hilarisch slecht. Volgend jaar gaan we het professioneel aanpakken. VIP tickets regelen enzo, want een paar van mijn buren hadden dat wel omdat ze voor Sziget wat dingetjes deden en wat DJ sets deden op de MEEX Snow Attack stage. (was een NL stage dacht ik) Dus ik moet even wat lijntjes leggen
No hate, maar Lowlands is echt ondergeschikt aan Sziget denk ik. De sfeer is zo fucking geweldig en het bier goedkoop. Tentjes staan niet op een veld maar tussen de bomen overal op het eiland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Skrillex ook op Lowlands gezien, zo gaaf
Oke. Ben je al eens op Lowlands geweest?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No hate, maar Lowlands is echt ondergeschikt aan Sziget denk ik. De sfeer is zo fucking geweldig en het bier goedkoop. Tentjes staan niet op een veld maar tussen de bomen overal op het eiland.
Oh ja, 415.000 mensen. DAAAAAMMNNN
Is het dan niet altijd tyfusdruk overal? Of is het wel mooi verspreid?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No hate, maar Lowlands is echt ondergeschikt aan Sziget denk ik. De sfeer is zo fucking geweldig en het bier goedkoop. Tentjes staan niet op een veld maar tussen de bomen overal op het eiland.
Bogie liegt dat hij van onderen een zwarte Lab is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Binky deed dit ook weleens, maar dan dat hij een Dobermann was.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had hem gezien ja.
Maar VIP, dat is pas echt gaaf.Ik hoop dat je dat allemaal voor elkaar krijgt.
Tering hé. Connecties.
Ik zelf niet, maar 1 van de mensen waar mee ik was wel. Sziget is 24/7 feest bijna en als om 7 uur 's ochtends de muziek ergens uitgaat, gaan ze hardcore doorfeesten door op vaten te trommelenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Ben je al eens op Lowlands geweest?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Bogie liegt dat hij van onderen een zwarte Lab is.
Het is een heeeeeeel groot eiland met een dagelijkse capaciteit van 85.000 man. Donderdag was het eiland wel echt vol, vooral voor Stromae, wat een legendarische show wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het dan niet altijd tyfusdruk overal? Of is het wel mooi verspreid?
Dat heeft KC dus ook. Die wil dan honden die drie keer zo groot zijn humpen. Ziet er echt niet uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef Fascination het volgende:
[..]!
Binky viel altijd op van die grote wijfjes. Zag er wel komisch uit, zo'n teckeltje dat aan de onderkant van zo'n grote hond ruikt.
Haha. Terecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En nu ga ik slaap pakken, toedels
Datzelde geldt voor Lowlands.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik zelf niet, maar 1 van de mensen waar mee ik was wel. Sziget is 24/7 feest bijna en als om 7 uur 's ochtends de muziek ergens uitgaat, gaan ze hardcore doorfeesten door op vaten te trommelen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:06 schreef Fera het volgende:
Sommige mensen kunnen zich prima vermaken in hun eentje.
Gezien het tijdstip had je toch ook gewoon naar bed kunnen gaan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Good morningafternoon
[..]
Alleen moet ik wel altijd wat te doen hebben, anders is het instant verveling
Ik was net wakkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Gezien het tijdstip had je toch ook gewoon naar bed kunnen gaan?
O, haha.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was net wakker
Ik was om half 10 op de bank in slaap gevallen
Ligt toch fijner.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben daarna evengoed nog naar mn echte bedje gegaan
Nou, die bank van mij is best wel goed te doenquote:
Wat?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ja moet ff goed kijken voor ik post
Nee 1 scherm, zit mobiel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker veel tabs open zeker?
Te populair. Ik ben zo blij dat ik er voor de populariteit geweest ben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Boedapest is wel erg populair lately he?![]()
Anyway; hoe was het?
Ow, leek me altijd al lastig vanaf zo'n klein schermpjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
Nee 1 scherm, zit mobiel!
Vanuit het altijd geweldige Den Haag!
Ik ook, alleen kan ik me daar niet meer veel van herinnerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:40 schreef yats het volgende:
[..]
Te populair. Ik ben zo blij dat ik er voor de populariteit geweest ben.
Enige nadeel is dat 2/3 Nederlands is. Een paar jaar terug was het wat dat betreft leuker, toen was misschien 10% Nederlander.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dan krijg je dit soort faaltjes hequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, leek me altijd al lastig vanaf zo'n klein schermpje
Ik was 20, dus wat dat betreft een prima leeftijd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, alleen kan ik me daar niet meer veel van herinneren(ik was nog kind
)
Ja kloptquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was 20, dus wat dat betreft een prima leeftijd.
Geen kabelbaan, meer een soort ketting waarin je in een afgesloten hokje de berg op gebracht word.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt
1 van de weinige dingen die ik me nog kan herinneren was dat ik op een bruiloft was en we zoveel gangen hadden dat ik halverwege al vol zat
En al die bruggen weet ik nog.
En er was ook een soort kabelbaan?
Hmm, denk dat dat het dan geweest moet zijn. Of ze hebben die oude kabelbaan gesloopt ofzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:50 schreef yats het volgende:
[..]
Geen kabelbaan, meer een soort ketting waarin je in een afgesloten hokje de berg op gebracht word.
Was ie dicht dan?quote:
kennelijk had ik zelf ook komkommertijdquote:
Carooltjequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 13:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat zie ik nu tussen mijn AT staan![]()
Welkom terug
Neeeeequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toch niet geworden, heb me verslapen
Weet niet ze kan niet meer deze week en volgende week begint school weerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He shit, balen
Komt er nog een poging 2?
En er zijn geen andere "potentieeltjes"?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet niet ze kan niet meer deze week en volgende week begint school weer
Nopquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En er zijn geen andere "potentieeltjes"?![]()
![]()
Geen "op een oude fiets" enzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben beetje te jong voor mensen op Fok
Denk niet dat ze daar geintereseerd in zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen "op een oude fiets" enzo?
Sommigen hier wel hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daar geintereseerd in zijn
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen hier wel hoor
Anders moet je een tijdje hiero rond blijven hangen, de pre-slotjesploeg uhm..jeweetwel
Het heeft vrij weinig te maken met dubstep. Zoals bijna al het spul wat tegenwoordig onder die noemer gaat...quote:
Ben je al hyped voor een mogelijk nieuw album van Aphex Twin?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:08 schreef Faxie het volgende:
Het heeft vrij weinig te maken met dubstep. Zoals bijna al het spul wat tegenwoordig onder die noemer gaat...
Hij noemt het zelf ook 'brostep' ofzo dacht ik
Ik moet het nog zien gebeurenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je al hyped voor een mogelijk nieuw album van Aphex Twin?
Jij bent er weer.quote:
En jijquote:
Zal wel weer een of andere bitchfight zijn geweest, ik zou het maar gewoon laten voor wat het is voor er weer oude koeien uit de sloot gehaald wordenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:02 schreef Frag_adder het volgende:
Waarom was de SC eigenlijk dicht? geen mod of zo?
Ja ik leef onder een steen.
Zo lang is het niet geleden heurquote:Op woensdag 20 augustus 2014 11:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Whow, blast from the past
Maar je weet het niet dus?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 10:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Zal wel weer een of andere bitchfight zijn geweest, ik zou het maar gewoon laten voor wat het is voor er weer oude koeien uit de sloot gehaald worden.
Kijk gewoon in feedback.quote:
Het leek anders wel zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Zo lang is het niet geleden heur.
Geen probleem mee, meer kwaliteitswiet op het eiland.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 12:43 schreef yats het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat 2/3 Nederlands is. Een paar jaar terug was het wat dat betreft leuker, toen was misschien 10% Nederlander.
Die neem je toch zelf mee?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen probleem mee, meer kwaliteitswiet op het eiland.
Mwah, zo slecht is de buitenlandse wiet tegenwoordig ook niet meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen probleem mee, meer kwaliteitswiet op het eiland.
O wist niet dat je blowdequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:14 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, zo slecht is de buitenlandse wiet tegenwoordig ook niet meer.
Vroeger (een jaar of 8-10 geleden) wel, nu maar heel af en toe.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O wist niet dat je blowde
Ow, een beetje net zoals ik dusquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:23 schreef yats het volgende:
[..]
Vroeger (een jaar of 8-10 geleden) wel, nu maar heel af en toe.
Ik mis het totaal niet, behalve als ik (zoals de laatste tijd) enorm slecht slaap omdat ik continu in mijn hoofd blijf malen met dingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, een beetje net zoals ik dus
Heb zelf alleen alweer een paar maanden niet meer geblowd, geen idee, ik mis het ook niet echt...maar zo om de zoveel tijd toch wel weer trek in
Ow dat is echt vervelendquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik mis het totaal niet, behalve als ik (zoals de laatste tijd) enorm slecht slaap omdat ik continu in mijn hoofd blijf malen met dingen.
Voor de helft. De andere helft is meer carrièretechnisch.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow dat is echt vervelend
Gaat het over je liefdesleven?
He gatverdammequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:38 schreef yats het volgende:
[..]
Voor de helft. De andere helft is meer carrièretechnisch.
Mwah, het is al iets van 1,5 jaar zo dat ik gewoon teveel nadenk over dingen en bepaalde gevoelens de overhand hebben. Mensen zijn ook echt verbaasd soms dat ik nog steeds goed functioneer als ze horen dat ik sommige nachten net 5 uur slaapquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He gatverdamme
Moet wel aardig slecht zijn wil je erdoor slecht gaan slapen
5 uur slapen zou ik niet lang kunnen volhouden neequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:41 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, het is al iets van 1,5 jaar zo dat ik gewoon teveel nadenk over dingen en bepaalde gevoelens de overhand hebben. Mensen zijn ook echt verbaasd soms dat ik nog steeds goed functioneer als ze horen dat ik sommige nachten net 5 uur slaap
Ik heb een tijdje bezoeken gebracht aan een psychologe, maar dat bood me geen echte oplossing. Ik weet ook wel waar het aan schort, alleen het oplossen is moeilijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
5 uur slapen zou ik niet lang kunnen volhouden nee
Maar heb je iemand om daarover te praten?Want het scheelt wel een boel als je zo iemand hebt
Een psycholoog is wel oke, maar als ik naar mezelf kijk, ik heb mensen in mijn sociale omgeving met wie ik over dit soort issues kan praten en omgekeerd kunnen ze voor hun issues bij mij terechtquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje bezoeken gebracht aan een psychologe, maar dat bood me geen echte oplossing. Ik weet ook wel waar het aan schort, alleen het oplossen is moeilijk.
Dat laatste geldt voor mij sowieso. Ik ben geloof ik een beetje de 'vraagbaak' van mijn omgeving waarbij iedereen zijn problemen bespreekt en advies wil. Maar andersom uit ik dat gewoon niet zo makkelijk en weten zelfs mijn twee beste vrienden vaak niet wat er nu precies in me om gaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een psycholoog is wel oke, maar als ik naar mezelf kijk, ik heb mensen in mijn sociale omgeving met wie ik over dit soort issues kan praten en omgekeerd kunnen ze voor hun issues bij mij terecht
Zolang je je daar prettig bij voelt, moet dat geen probleem zijn toch? Zelf zou ik me daar niet zo prettig bij voelen omdat ik dan het idee krijg dat het 1-richtingsverkeer isquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste geldt voor mij sowieso. Ik ben geloof ik een beetje de 'vraagbaak' van mijn omgeving waarbij iedereen zijn problemen bespreekt en advies wil. Maar andersom uit ik dat gewoon niet zo makkelijk en weten zelfs mijn twee beste vrienden vaak niet wat er nu precies in me om gaat.
Kusje er opquote:
Je tong steekt uitquote:
Ik zit er op zich niet mee. Ik vind het wel een compliment dat mensen voor dat soort dingen bij mij voor advies komen. Aan de andere kant maakt het soms wel het moeilijker om over mijn eigen issues met hen te praten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang je je daar prettig bij voelt, moet dat geen probleem zijn toch? Zelf zou ik me daar niet zo prettig bij voelen omdat ik dan het idee krijg dat het 1-richtingsverkeer is
Maar nu zit je er toch juist wel mee? Want je hebt niemand om mee te pratenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit er op zich niet mee. Ik vind het wel een compliment dat mensen voor dat soort dingen bij mij voor advies komen. Aan de andere kant maakt het soms wel het moeilijker om over mijn eigen issues met hen te praten.
Nouquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
gvd wat een takkeweer vandaag zeg
Mooi man. Hoe voelt dat nou?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:40 schreef artelligence het volgende:
Edit: note erbij, deze weg gaan we niet meer in bij deze SC
Hahahaha. Ik ben je baas niet.quote:
Nee!quote:
De vraag is meer of je het nog wel wil.quote:
Nou tis wel lekker rustig hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vraag is meer of je het nog wel wil.
bamboklad.quote:
Het lijkt Sc Relaties van drie weken geleden wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou tis wel lekker rustig hier
Naja, er zijn sowieso 2 verschillen. De relaties sc was toen drukker dan de sex sc nu (omdat de meeste sex sc-ers toen al in relaties sc zaten en van de mensen die enkele weken -daarvoor- uitsluitend in relaties postten, er maar 1tje hier is gaan posten) en hier wordt tot nu toe niet geroddeld over anderen waar ze zelf niet bij zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:09 schreef twi het volgende:
[..]
Het lijkt Sc Relaties van drie weken geleden wel.
Paar dagen verschil is iets heel anders dan een maand he?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:24 schreef twi het volgende:
Oh,maar ik was er ook niet toen je me vervelend noemde hoor.
Alsnog roddelen over een persoon zonder dat hij aanwezig is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Paar dagen verschil is iets heel anders dan een maand he?
Maar twi post toch gewoon mee nu? Dus dan is hij er toch gewoon?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alsnog roddelen over een persoon zonder dat hij aanwezig is.
Oh ik hoopte dat het over mij gingquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze komen speciaal voor mij naar dit topic toe
Ik heb liever dat ze het over jou hebbenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ik hoopte dat het over mij ging
Hoezo? Lekker belangrijk joh, geniet van je leven en hou van de mensen die van jou houdenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze het over jou hebben
Omdat ik hun nooit opzoek, maar omgekeerd een aantal van hun wel mij komen opzoeken...en zoveel positiefs hebben ze me dan niet te meldenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo? Lekker belangrijk joh, geniet van je leven en hou van de mensen die van jou houden
wie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze komen speciaal voor mij naar dit topic toe
We hadden het niet over jou btwquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wie?
Ik zag gewoon dat ie weer open was
Ja je moet gewoon niet reageren joh. Of je moet kicken op aandacht, negatief of positiefquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik hun nooit opzoek, maar omgekeerd een aantal van hun wel mij komen opzoeken...en zoveel positiefs hebben ze me dan niet te melden(Fascination weet daar alles van)
Ja, jij ook he?
Maak dat hun maar wijsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja je moet gewoon niet reageren joh. Of je moet kicken op aandacht, negatief of positief
ik heb echt geen idee waar het wel over ging, maar erg druk is het iig niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hadden het niet over jou btw
Van mij mag je het over me hebben hoor. Maar als je dan schijnheilig hier gaat lopen verkondigen dat dat alleen elders gebeurt dan kom ik inderdaad gezellig even langs om je hierop te wijzen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Paar dagen verschil is iets heel anders dan een maand he?
Baby'squote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar het wel over ging, maar erg druk is het iig niet.
Zoveel mensen kwamen er dus niet speciaal op jou af![]()
Wij hebben vandaag een oppasbaby, makkelijk kindje wel, maar dat is toch veel werk weerwel grappig dat t zo natuurlijk gaat weer, alsof a en k gisteren nog zo klein waren
ja, tis een schatje ookquote:
Gewoon allemaal niet. Mensenbaby's kunnen echt niksquote:
Primaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:53 schreef twi het volgende:
[..]
Van mij mag je het over me hebben hoor.
Als je dit van mij al schijnheilig noemt en dit gedrag afkeurt, waarom vind ik dan meerdere malen mijn username in spytool terug door wat jijzelf getypt hebt? Hoe noem je jezelf dan?quote:Maar als je dan schijnheilig hier gaat lopen verkondigen dat dat alleen elders gebeurt dan kom ik inderdaad gezellig even langs om je hierop te wijzen.
Ik zou het wel eng vinden, iemand anders op mijn baby laten passenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar het wel over ging, maar erg druk is het iig niet.
Zoveel mensen kwamen er dus niet speciaal op jou af![]()
Wij hebben vandaag een oppasbaby, makkelijk kindje wel, maar dat is toch veel werk weerwel grappig dat t zo natuurlijk gaat weer, alsof a en k gisteren nog zo klein waren
Gelukkig blijven ze niet altijd zoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon allemaal niet. Mensenbaby's kunnen echt niksHuilende poepmachines
Ik ga voorlopig nog niet voor een gezinsuitbreidingquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig blijven ze niet altijd zo
ik vond het ook niet zo fijn, maar ze worden groter en je moet zelf gaan werken enzo, dus je moet wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou het wel eng vinden, iemand anders op mijn baby laten passen
Magoed, ik heb er toch geen dus ga me daar ook niet druk om maken
Jow, ik ben even gamen met een vriendquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nu laat ik haar even achter bij mijn betere helft om de was op te gaan hangen
Ik ben niet schijnheilig omdat ik nergens zeg dat ik het niet over jou heb. Of over anderen. Al kan ik altijd met eenzelfde kinderachtige statement komen dat jij het eerst deed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima
[..]
Als je dit van mij al schijnheilig noemt en dit gedrag afkeurt, waarom vind ik dan meerdere malen mijn username in spytool terug door wat jijzelf getypt hebt? Hoe noem je jezelf dan?
Nu je hier toch bent, kan ik je daar gelijk even op wijzen toch?
Ik hoor dit elke week wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn vriendin ziet me al aankomen.
"Schat, zal ik een baby in je buik stoppen?"
Sneller single zijn kan niet
Ik kan er wel om lachen.quote:
Mijn vriendin vast ook, maar denk dat seks dan off the table isquote:
Ik heb anti-conceptie, dus ik ben nergens bang voor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn vriendin vast ook, maar denk dat seks dan off the table is
Oh ik doe alles onveilig, yolo tochquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb anti-conceptie, dus ik ben nergens bang voor.
Aap. Ik hoop dat je niet serieus bent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik doe alles onveilig, yolo toch
Duuhhhhquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Aap. Ik hoop dat je niet serieus bent.
Goed zo. Moet er zelf ook (nog) niet aan denken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DuuhhhhLaatste dat ik wil is een kind
Nou, dat werd hem dus nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jow, ik ben even gamen met een vriend
Dat zei mijn vriendin ook en nu heb ik 2 zoontjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb anti-conceptie, dus ik ben nergens bang voor.
Je moet de pil ook niet door de plee spoelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook en nu heb ik 2 zoontjes
Nee je moet niet overstappen van pil en na 1,5 maand denken dat het veilig isquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet de pil ook niet door de plee spoelen.
Was grapje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee je moet niet overstappen van pil en na 1,5 maand denken dat het veilig is
Van Diane35 naar microcynon
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
Quote alerts staan hier uit.
Mensen die spytoolen
![]()
Komop zeg.
Weird shit, snap hier niks vanquote:
Eerst even wakker wordenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iedereen nog leuke plannen voor vandaag? Ik even korte dienst van 2 tot 6 en vanavond lekker even afreageren op de ps4.
heb ik ook uitstaan, vind t maar irritant.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen die spytoolen
![]()
Komop zeg.
Idemquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heb ik ook uitstaan, vind t maar irritant.
Wat is spytoolen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
Mensen die spytoolen
![]()
Komop zeg.
dat helemaal ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Idem
Ik werd er gek vanZeker als je regelmatig in sc's zit
als er op mij gereageerd wordt en ik zie dat niet, vind ik t ook niet zo ergquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik vind ze wel handig, reageer overal en geen zin om steeds terug te zoeken of er iemand gereageerd heeft.
Van daar mijn onbeantwoorde berichtjes met verzoeken tot een geheim treffenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als er op mij gereageerd wordt en ik zie dat niet, vind ik t ook niet zo erg
zo geheim is t niet alx je dat open en bloot in n topic doetquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Van daar mijn onbeantwoorde berichtjes met verzoeken tot een geheim treffen
Dat is wat nu sherlock heet (gele link middenbovenin dat fok! scherm pagina dinges)quote:
Ze zijn zo geheim dat je ze nooit opgemerkt hebtquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo geheim is t niet alx je dat open en bloot in n topic doet
ik denk dat jij de enige bent die het opgemerkt heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ze zijn zo geheim dat je ze nooit opgemerkt hebt
Het kan wel een paar maanden duren voordat deze sc weer een beetje begint vol te lopen met nieuwe mensenquote:
Dan moet er eerst een meet georganiseerd worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan wel een paar maanden duren voordat deze sc weer een beetje begint vol te lopen met nieuwe mensen
Nou, stel eens wat voor zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan moet er eerst een meet georganiseerd worden.
Dan moet ik eerst even de agenda van mijn vriendin weten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, stel eens wat voor zou ik zeggen
Je mag niet alleen weg?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst even de agenda van mijn vriendin weten.
Nou stuur complicate maar een DM, kan ze hier weer het middelpunt van de aandacht wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het kan wel een paar maanden duren voordat deze sc weer een beetje begint vol te lopen met nieuwe mensen
Naja, komende dagen wordt sowieso ook moeilijk voor mijquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst even de agenda van mijn vriendin weten.
Stuur zelf maar een DMquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou stuur complicate maar een DM, kan ze hier weer het middelpunt van de aandacht worden
Ja daar komt het wel een beetje op neerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iedereen genieten van het mooie weer zeker?Kan je je dan niet beter afvragen of een schopje wel zin heeft aangezien er bij de rest blijkbaar geen behoefte aan een SC is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 3 september 2014 17:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iedereen genieten van het mooie weer zeker?Lekker mooi. Weet wel betere dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik vraag me niks af, ik heb gewoon zin om even leuk te slowchattenquote:Op woensdag 3 september 2014 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je je dan niet beter afvragen of een schopje wel zin heeft aangezien er bij de rest blijkbaar geen behoefte aan een SC is?
Dis altijd beter dan die stortbuien van afgelopen maandquote:Op woensdag 3 september 2014 18:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekker mooi. Weet wel betere dagen
Hey, jou heb ik nooit eerder gezien?quote:
Lekker zen toch?quote:
Misschien hier op dit forum?quote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, jou heb ik nooit eerder gezien?
[..]
Lekker zen toch?
En Rival? Nog wat spannends meegemaakt vandaag?
Ik ging iets te hard over de A4 en ineens zag ik politie in mijn spiegel....quote:Op woensdag 3 september 2014 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En Rival? Nog wat spannends meegemaakt vandaag?
Ik post eigenlijk niet zo vaak in SEX, ik kwam eigenlijk vooral voor deze sc omdat het hier zo gezellig wasquote:Op woensdag 3 september 2014 19:11 schreef Lioness1578 het volgende:
[..]
Misschien hier op dit forum?
Spannender dat ik heb gehad vandaag is het in elk gevalquote:Op woensdag 3 september 2014 19:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ging iets te hard over de A4 en ineens zag ik politie in mijn spiegel....
Ze namen gelukkig de afrit dus ben niet staande gehouden... Maar spannend dat het even was
Kut is dat he als ze ineens tevoorschijn komen.quote:Op woensdag 3 september 2014 19:12 schreef rival het volgende:
Ik ging iets te hard over de A4 en ineens zag ik politie in mijn spiegel....
Ze namen gelukkig de afrit dus ben niet staande gehouden... Maar spannend dat het even was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dafuq...
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2014 12:11:28 ]
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:11 schreef Myrr het volgende:
Sommige advertenties...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dafuq...![]()
quote:Op donderdag 4 september 2014 12:11 schreef Myrr het volgende:
Sommige advertenties...Die bovenste lijkt wel een uitvergrote mier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dafuq...Professioneel gifmenger.
ja, maar het is toch logisch dat je wat gas terugneemt als je te hard rijdtquote:Op donderdag 4 september 2014 08:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kut is dat he als ze ineens tevoorschijn komen.
Valt me ook op hoe mensen zich ineens gaan gedragen of de politie niet in durft te halen
* muhahaha haalt de politie gewoon in yolo
Wow, en sneuvelde er toen servies of werd er stevige taal geuit?quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn spannende iets: dochter had haar broodtrommel voor de zoveelste keer in dr tas laten zitten, dus toen heb ik gezegd dat ze zelf maar haar brood moest smeren.
Ze was ter niet mee eens.
Keispannend.
nee. Ze heeft t uiteindelijk gewoon gedaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, en sneuvelde er toen servies of werd er stevige taal geuit?
Inb4 anti-climax
Dan was het vast K. en heeft ze hagelslag (quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee. Ze heeft t uiteindelijk gewoon gedaan.
Al heb ik geen idee wat er op haar brood zit, want van t vlees is er niks weg.
het was sowieso k. Hagelslag met pindakaas zou kunnen, haring hebben we niet in huis.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan was het vast K. en heeft ze hagelslag () op haar brood gedaan met pindakaas en haring.
Ga lekker in ONZ zittenquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Ey hoe smaakt mijn sperma lekkerder, er komt zo meisje langs en ze slikt
Kan dan beter gewoon een nieuw topic er over makenquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh wat een gastvrijheid zeg. Het is toch SEX hier of niet?
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik dacht juist laat ik het hier in de SC vragen voordat er een kuttopic gemaakt wordtquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan dan beter gewoon een nieuw topic er over maken
Hoe laat komt ze?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik dacht juist laat ik het hier in de SC vragen voordat er een kuttopic gemaakt wordt
Dan ben je nu al te laat...quote:
Thx. Heb 2 uur geleden raspatatje mayo met een kaassouffle op dus ze heeft pechquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:21 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ben je nu al te laat...
Maar veel fruit eten helpt... En de week ervoor rustig aan met het bier
Laat je ons nog even weten hoe het afliep?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Thx. Heb 2 uur geleden raspatatje mayo met een kaassouffle op dus ze heeft pech
Will doquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat je ons nog even weten hoe het afliep?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Die deinsde nergens voor terug.
Kan toch ook gewoon geilheid zijn?quote:Op zaterdag 6 september 2014 02:27 schreef TitanicLover het volgende:
''Seks is toppunt van liefde''
TL
Kanquote:Op zaterdag 6 september 2014 02:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon geilheid zijn?
Probeer het maar gewoonquote:Op zaterdag 6 september 2014 02:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Al weet ik niet of dat wat voor mij zou zijn. Nooit geprobeerd geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |