Goed met jou?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeau, dat was al dat harde werken wel waard
Hoe ist Fylax?
Beetje lurken enzo. En jij?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pwima![]()
Wel een beetje stilletjes hiero he?
Wat doe jij zoal op dit uurtje?
Ja want we willen elkaar terug dus er gaan sws dingen gebeuren straks. Iets met mond en tong en handen.quote:
Heb ik ook een keer gehad, maar bleef bij een enkele keerquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja want we willen elkaar terug dus er gaan sws dingen gebeuren straks. Iets met mond en tong en handen.
Ik wou je trouwens niet ontmoedigen ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja want we willen elkaar terug dus er gaan sws dingen gebeuren straks. Iets met mond en tong en handen.
Never forget where you came from.quote:
Wat een schatje ben je ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Never forget where you came from.
Ik heb net een treinreis van bijna 24 uur achter de rug uit boedapest. Ik ben een dode tussen de levenden atmquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb net een treinreis van bijna 24 uur achter de rug uit boedapest. Ik ben een dode tussen de levenden atm
Boedapest is wel erg populair lately he?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb net een treinreis van bijna 24 uur achter de rug uit boedapest. Ik ben een dode tussen de levenden atm
Hoe was Sziget?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vermaak me overal welquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vermaken jullie je een beetje in de andere SC's?
Ben naar Sziget geweest. Beste festival ooit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Boedapest is wel erg populair lately he?![]()
Anyway; hoe was het?
Zo fucking awesome!quote:
Skrillexquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben naar Sziget geweest. Beste festival ooit.
[..]
Zo fucking awesome!
Kijk vanaf 2:15
Ik ben helemaal naar de klote, maar ach
Dat dacht ik, maar hij weet hoe je met een publiek om moet gaan. En het publiek was ook geweldig. Die sfeerquote:
Ik zag inderdaad al pics voorbij komen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben naar Sziget geweest. Beste festival ooit.
[..]
Zo fucking awesome!
Kijk vanaf 2:15
Ik ben helemaal naar de klote, maar ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |