Alleen leuk dat Wales,Schotland,Ierland zich nu ook kunnen plaatsen. Qua supporters zal dat enorm mooi zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 13:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie boeit de kwalificatie nog als de toplanden zich met 5 vingers in de neus plaatsen.. spanning 0,0
Dat zou je wel zeggen, maar het kan nog best eens verrassend uitpakkenquote:Op zondag 7 september 2014 13:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie boeit de kwalificatie nog als de toplanden zich met 5 vingers in de neus plaatsen.. spanning 0,0
Daar zit ik me echt op te verheugen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:15 schreef Wilskracht het volgende:
Op 18.00 live op sport 1 Denemarken-Armenie.
Ik ga kijken volgende keer in de kwalificatie werd het 0-4.quote:Op zondag 7 september 2014 17:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar zit ik me echt op te verheugen.
Leuke ploeg welquote:Op zondag 7 september 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Denemarken:
Schmeichel, Bjelland, Boilesen, Ankersen, Kjaer, Eriksen, Schöne, Krohn-Dehli, Hojbjerg, Kvist, Lord Bendtner
Wat een ploeg, met name Eriksen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Denemarken:
Schmeichel, Bjelland, Boilesen, Ankersen, Kjaer, Eriksen, Schöne, Krohn-Dehli, Hojbjerg, Kvist, Lord Bendtner
Denemarken is er weer ingetuind 0-1.quote:Op zondag 7 september 2014 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Denemarken is een soort Nederland B.. topvermaak.
quote:Op zondag 7 september 2014 19:49 schreef Fok-it het volgende:
Hongarije verrassend 2-1 verloren van Noord-Ierland
quote:Op zondag 7 september 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
mcgeady beslist georgie ierland in de blessuretijd.
1-2
Zelfs de leadsinger van Coldplay laten ze bankenquote:Op zondag 7 september 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Schotland kan er ook maar beter mee stoppen
Terwijl Martin ze allemaal zoek speeltquote:Op zondag 7 september 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs de leadsinger van Coldplay laten ze banken
Alleen voor de sfeer zijn ze goed.quote:Op zondag 7 september 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Schotland kan er ook maar beter mee stoppen
Flower of Scotlandquote:Op zondag 7 september 2014 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen voor de sfeer zijn ze goed.
Hopen op een nipte nederlaag , meer zit er niet inquote:Op zondag 7 september 2014 20:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze komen zo het veld op, het broekje kan uit.
Hup Schotland
Ierland al gewonnen. Als Gibraltar nou even wint lopen Ierland en Schotland op schema.quote:Op zondag 7 september 2014 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopen op een nipte nederlaag , meer zit er niet in
Gibraltar er met 0-8 af zoquote:Op zondag 7 september 2014 20:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ierland al gewonnen. Als Gibraltar nou even wint lopen Ierland en Schotland op schema.
Eens. En sowieso kut dat het wederom een best zware blessure lijkt. In de laatste oefenwedstrijd voor het WK geblesseerd raken, daardoor het WK missen, net terug zijn en dan dit..quote:Op zondag 7 september 2014 22:33 schreef KingRoland het volgende:
vieze overtreding(opzet) op Reus dit, mag best rood zijn.
twitter:Cristiano twitterde op zondag 07-09-2014 om 15:56:18Desejo boa sorte à nossa Selecção, nova etapa, estamos juntos. reageer retweet
Iets met samen zijn en selectiequote:Op zondag 7 september 2014 22:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
harde woorden van ronaldotwitter:Cristiano twitterde op zondag 07-09-2014 om 15:56:18Desejo boa sorte à nossa Selecção, nova etapa, estamos juntos. reageer retweet
Bale kan natuurlijk niet alles doen. (=als hij zin heeft om mee te doen want die is wel altijd 'toevallig' geblesseerd'.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Andorra op voorsprong tegen Wales.
UEFA heeft besloten die wedstrijd uit te stellen i.p.v. te verplaatsen naar Cyprus. Laatste optie had ook mijn voorkeur, maar de UEFA heeft anders besloten. Helaas.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef TLC het volgende:
Waarom spelen de Belgen niet ? ze hadden die wedstrijd toch ook gewoon bv in Cyprus kunnen spelen ?
+1quote:
0-0 tegen Liechtensteinquote:
Moet je een x de samenvatting kijken. Wat een kansen misten die zegquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
0-0 tegen Liechtenstein
Zwitserland lijkt het eerste 'grote' land dat echt in de problemen zit, 0 uit 2.
Helaas bleef op de bankquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:10 schreef Collide het volgende:
[..]
Ik gun het hem ook wel een keertje.
Lukaku speelt als stront bij Everton(mede doordat ze hem vaak op de rechtsbuiten zetten) en Benteke heeft nog niks bewezen. Origi all the way.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:19 schreef Belgosome het volgende:
Wat gaat wilmots straks doen als Benteke terug is?
Origi is echt heel goed bezig. Zal Lukaku wel nog in de selectie zitten dan? Wilmots roept meestal maar 2 spitsen op.
Ze waren vergeten door te trekken?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Viel wel mee. Verloren in de plee ofs vrij simpel.
Gelijk en verloren dacht. Enfin, daarmee zaten ze ruim bij de beste 24 van Europa. Dus zo raar is het niet als ze het EK zouden halen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Viel wel mee. Verloren in de plee ofs vrij simpel.
Robbie Keanequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:19 schreef hafcfan het volgende:
Jammer alleen dat ze er niks van kunnen. Gelukkig gaan de Ieren wel lekker. 6 uit 2
Zit nu naar Armenië - Servië te kijken , dat valt niet meequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op een stream die het erg goed doet trouwens. Commentator denkt al dat ze naar het EK gaan.
Servie heeft op papier een leuk team met een wereld verdediging. Jammer alleen dat ze zo'n waardeloze coach hebben. Zie hem nog 4e worden ook in deze poulequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit nu naar Armenië - Servië te kijken , dat valt niet mee
Die waardeloze van AZ doet ook mee , dan weet je het welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Servie heeft op papier een leuk team met een wereld verdediging. Jammer alleen dat ze zo'n waardeloze coach hebben. Zie hem nog 4e worden ook in deze poule
Wat een matige speler is dat zeg. Je ziet die Matic ook denken dit is geen Fabregas.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die waardeloze van AZ doet ook mee , dan weet je het wel
Dickie trekt weer zijn vriendjes voor. Ze missen ook een topspits a là 'Milosevic , Mijatovicquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een matige speler is dat zeg. Je ziet die Matic ook denken dit is geen Fabregas.
Tijd voor Lazovic.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dickie trekt weer zijn vriendjes voor. Ze missen ook een topspits a là 'Milosevic , Mijatovic
Als dat je enige normale spits is , dan is het wel treurig gesteld met dat landquote:
Ze hebben wel ziek veel top verdedigersquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als dat je enige normale spits is , dan is het wel treurig gesteld met dat land
Ja en ook qua vleugelspelers zitten ze goed , maar je moet toch eens goals makenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hebben wel ziek veel top verdedigers
Afhankelijk zijn van Djordevic is welquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en ook qua vleugelspelers zitten ze goed , maar je moet toch eens goals maken
Bleef het maar Joegoslavie, dan hadden ze nog Joveticquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Afhankelijk zijn van Djordevic is welja
En Vucinicquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bleef het maar Joegoslavie, dan hadden ze nog Jovetic
Staan nu achter. Dickquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan haal je sowieso 8ste/kwarfinales bij eindtoernooien
Doelpunten maker speelt zeker bij Dortmund ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Staan nu achter. Dick![]()
wat een waardeloze trainer is dat toch
Die doet niet mee volgens mij.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doelpunten maker speelt zeker bij Dortmund ?
nou nou hij is geen god hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pingel voor 2-0. Dick allemachtig.
Tegen Polen kun je met 10 man nog winnen johquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:09 schreef vluggejapie99 het volgende:
Twee chokenegers achterin bij Duitsland, als dat maar goed gaat. Zo zonde dat Lahm en Merte gestopt zijn...
Heb het dan ook niet alleen over deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen Polen kun je met 10 man nog winnen joh
Gifje?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:12 schreef Gramulanion het volgende:
Wow wat een goal van Griekenland.
Net zei je nog dat het tegen Polen nog wel goed kwam.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 21:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
Oude tijden herleven. Falen en met de hakken over de sloot in de kwalificatie en vlammen op een eindtoernooi.
Nu lacht iedereen ons uit, maar we zullen zien wie het laatst lacht.
Komt ook wel goed, maar er wordt wel gefaald.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Net zei je nog dat het tegen Polen nog wel goed kwam.
Ja, net als Nederland op het WK.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:10 schreef hafcfan het volgende:
Dat Denemarken is ook slecht. Wat wil je ook met al die eredivisie spelers.
Die hadden Robben. Hun joker heet Bender.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, net als Nederland op het WK.
VfB Stuttgart.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Waar speelt die Rudiger eigenlijk? Nooit van die gozer gehoord
Krohn Dehliquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die hadden Robben. Hun joker heet Bender.
Zeker nu ze pools gaan lerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind de Duitse reclames op de televisie erg vermakelijk.
quote:Zondag 5 oktober was de laatste aflevering van zo:RAYMANN. Presentator Jörgen Raymann is vanaf 1 november te zien op de zaterdagavond met een nieuw programma.
TOPSHOWquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, hebben ze Raymann weggejaagd?
ah.
[..]
Maandag gaat jullie andere spits shinenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Milikgod, die zaterdag weer op de bank zal zitten.
Frank zit al klaar voor de televisie. Broekje uit en met vrouw en kids op de bank.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maandag gaat jullie andere spits shinen
Dit klinkt heel erg foutquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank zit al klaar voor de televisie. Broekje uit en met vrouw en kids op de bank.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:21 schreef Pino112 het volgende:
Dit commentaar bij Polen - Duitsland
Elke minuut zeggen dat Duitsland zometeen gelijkmaakt
Nee, FOK! heeft gewoon tyfus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er weer, dacht even dat ik gehackt was.
Moest gewoon even het vinkje met ID-koppeling uitzetten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, FOK! heeft gewoon tyfus.
Die hebben ook nog Zanka, Boilessen, Fischer, Schone, Andersen, etc.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denemarken is ook echt stront buiten C. Eriksen
Gewoon mobiel FOK!ken, dan is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest gewoon even het vinkje met ID-koppeling uitzetten.
Ik heb dikke vingers.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon mobiel FOK!ken, dan is er niets aan de hand.
Wel jammer van het onnodige puntverlies in eigen huis tegen Hongarije.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:56 schreef hafcfan het volgende:
Leuk dat Roemenië het zo goed doet. Hadden paar jaar terug een leuk team
Zou het eigenlijk wel leuk vinden om dit Hongaarse team op het EK te zien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel jammer van het onnodige puntverlies in eigen huis tegen Hongarije.
Zolang het niet ten koste gaat van Roemenië is het best.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk wel leuk vinden om dit Hongaarse team op het EK te zien.
Eens. "Het voetbal heeft verloren" is echt de grootste dooddoener die ik ooit heb gehoord.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Griekenland speelt om te winnen en heeft schijt aan het, door vele coaches, verplichte aanvallend voetbal.
Niks mis mee.
iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:21 schreef Pino112 het volgende:
Dit commentaar bij Polen - Duitsland
Elke minuut zeggen dat Duitsland zometeen gelijkmaakt
Ach geniet gewoon van je zondag manquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. "Het voetbal heeft verloren" is echt de grootste dooddoener die ik ooit heb gehoord.
Ja hoe dan. Er is geen voetbal goffedomme goffedommequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ach geniet gewoon van je zondag man
Vanaf 6 uur barst het EK kwalificatiegeweld weer los met:quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoe dan. Er is geen voetbal goffedomme goffedomme
Dat zul je mij dan ook niet horen roepen. Ik vind er weinig aan en heb niet veel met Griekenland. Kan niet zeggen dat ik het laatste WK heb zitten genieten bij de wedstrijden van Griekenland. Zijn ze erbij, dan is het wel verdiend en daar zul je me dan ook niet over horen zeuren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. "Het voetbal heeft verloren" is echt de grootste dooddoener die ik ooit heb gehoord.
Toch ben ik blij dat ik geen Griek benquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Griekenland speelt om te winnen en heeft schijt aan het, door vele coaches, verplichte aanvallend voetbal.
Niks mis mee.
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er vanavond ook nog leuke wedstrijden?
Montenegroquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vanaf 6 uur barst het EK kwalificatiegeweld weer los met:
Estland - Engeland
Oekraïne - Macedonië
Oostenrijk - Montenegro
Rusland - Moldavië
Noem dat maar geen voetbal. Verder voor de liefhebbers nog wedstrijden uit de hoogste competities van Zuid Amerika en de tweede divisies van België, Italië en Spanje. White Star Bruxelles - AS Eupen begint al over een kwartier.
De topspits van Al Jazira.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
MontenegroMet oppergod Vucinic in de basis.
Krijg je daar ook geel voor?quote:
Ga niet lopen zeiken man!quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoe dan. Er is geen voetbal goffedomme goffedomme
DARTSEN JONGUHHHquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
dan maar gewoon miljoenenjacht kijken
quote:
Nee Nederland ging lekker tegen 10 man. Het is dat de grensrechter meehielp.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat krijg je ervan als je hele competitie bestaat uit/in leven wordt gehouden door buitenlandse spelers.
Tegen Estland was Nederland eerder dit jaar ook niet echt lekker op dreef.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Nederland ging lekker tegen 10 man. Het is dat de grensrechter meehielp.
Pelle debuutquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:43 schreef hafcfan het volgende:
Buffon,Ranocchia,Bonucci,Chiellini,Candreva,Marchisio,Verratti,Pasqual,Florenzi,Pellè,Immobile
Aparte opstelling wel.
Ranocchiaquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:43 schreef hafcfan het volgende:
Buffon,Ranocchia,Bonucci,Chiellini,Candreva,Marchisio,Verratti,Pasqual,Florenzi,Pellè,Immobile
Aparte opstelling wel.
En de 0-1 scorenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:14 schreef Collide het volgende:
Pellé gaat eindelijk debuteren voor Italië.![]()
Ik gun het hem wel, want wie had er verwacht dat hij ook kon presteren in de PL.
Haalden het WK nota bene. België wel veel beter, maar heb je weinig aan. Had na een kwartier al 0-2 moeten staan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weer? En Bosnië is niet zo slecht hoor.
Eerste tegenstander in de poule en meteen achter. Andorra zijn amateurs.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weer? En Bosnië is niet zo slecht hoor.
Iran haalde ook het WK je punt?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haalden het WK nota bene. België wel veel beter, maar heb je weinig aan. Had na een kwartier al 0-2 moeten staan.
Iran speelt in Azië, niet in Europa.quote:
Ik zou zeggen maak die grote mond eens waar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iran speelt in Azië, niet in Europa.
Bosnië is top 15 Europa. Vizier in de 2e helft wel op scherp en dan met 1-3 naar huis.
Komt goed. Spel is in elk geval stukken beter dan op het WK. Nu nog wat beter omgaan met de kansen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak die grote mond eens waar.
Anders kun je altijd nog lachen om Nederlandquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Komt goed. Spel is in elk geval stukken beter dan op het WK. Nu nog wat beter omgaan met de kansen.
Die spelen al een tijd erg matig. Dan kan dit gebeuren. Vooraf werd er ook al gepraat alsof IJsland wereldtop is.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Anders kun je altijd nog lachen om Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |