TOPSHOWquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hey, hebben ze Raymann weggejaagd?
ah.
[..]
Maandag gaat jullie andere spits shinenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Milikgod, die zaterdag weer op de bank zal zitten.
Frank zit al klaar voor de televisie. Broekje uit en met vrouw en kids op de bank.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maandag gaat jullie andere spits shinen
Dit klinkt heel erg foutquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank zit al klaar voor de televisie. Broekje uit en met vrouw en kids op de bank.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:21 schreef Pino112 het volgende:
Dit commentaar bij Polen - Duitsland
Elke minuut zeggen dat Duitsland zometeen gelijkmaakt
Nee, FOK! heeft gewoon tyfus.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er weer, dacht even dat ik gehackt was.
Moest gewoon even het vinkje met ID-koppeling uitzetten.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, FOK! heeft gewoon tyfus.
Die hebben ook nog Zanka, Boilessen, Fischer, Schone, Andersen, etc.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denemarken is ook echt stront buiten C. Eriksen
Gewoon mobiel FOK!ken, dan is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest gewoon even het vinkje met ID-koppeling uitzetten.
Ik heb dikke vingers.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon mobiel FOK!ken, dan is er niets aan de hand.
Wel jammer van het onnodige puntverlies in eigen huis tegen Hongarije.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:56 schreef hafcfan het volgende:
Leuk dat Roemenië het zo goed doet. Hadden paar jaar terug een leuk team
Zou het eigenlijk wel leuk vinden om dit Hongaarse team op het EK te zien.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel jammer van het onnodige puntverlies in eigen huis tegen Hongarije.
Zolang het niet ten koste gaat van Roemenië is het best.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk wel leuk vinden om dit Hongaarse team op het EK te zien.
Eens. "Het voetbal heeft verloren" is echt de grootste dooddoener die ik ooit heb gehoord.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Griekenland speelt om te winnen en heeft schijt aan het, door vele coaches, verplichte aanvallend voetbal.
Niks mis mee.
iddquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:21 schreef Pino112 het volgende:
Dit commentaar bij Polen - Duitsland
Elke minuut zeggen dat Duitsland zometeen gelijkmaakt
Ach geniet gewoon van je zondag manquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. "Het voetbal heeft verloren" is echt de grootste dooddoener die ik ooit heb gehoord.
Ja hoe dan. Er is geen voetbal goffedomme goffedommequote:Op zondag 12 oktober 2014 14:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ach geniet gewoon van je zondag man
Vanaf 6 uur barst het EK kwalificatiegeweld weer los met:quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoe dan. Er is geen voetbal goffedomme goffedomme
Dat zul je mij dan ook niet horen roepen. Ik vind er weinig aan en heb niet veel met Griekenland. Kan niet zeggen dat ik het laatste WK heb zitten genieten bij de wedstrijden van Griekenland. Zijn ze erbij, dan is het wel verdiend en daar zul je me dan ook niet over horen zeuren.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. "Het voetbal heeft verloren" is echt de grootste dooddoener die ik ooit heb gehoord.
Toch ben ik blij dat ik geen Griek benquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Griekenland speelt om te winnen en heeft schijt aan het, door vele coaches, verplichte aanvallend voetbal.
Niks mis mee.
Nee.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er vanavond ook nog leuke wedstrijden?
Montenegroquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vanaf 6 uur barst het EK kwalificatiegeweld weer los met:
Estland - Engeland
Oekraïne - Macedonië
Oostenrijk - Montenegro
Rusland - Moldavië
Noem dat maar geen voetbal. Verder voor de liefhebbers nog wedstrijden uit de hoogste competities van Zuid Amerika en de tweede divisies van België, Italië en Spanje. White Star Bruxelles - AS Eupen begint al over een kwartier.
De topspits van Al Jazira.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
MontenegroMet oppergod Vucinic in de basis.
Krijg je daar ook geel voor?quote:
Ga niet lopen zeiken man!quote:Op zondag 12 oktober 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoe dan. Er is geen voetbal goffedomme goffedomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |