Alleen leuk dat Wales,Schotland,Ierland zich nu ook kunnen plaatsen. Qua supporters zal dat enorm mooi zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 13:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie boeit de kwalificatie nog als de toplanden zich met 5 vingers in de neus plaatsen.. spanning 0,0
Dat zou je wel zeggen, maar het kan nog best eens verrassend uitpakkenquote:Op zondag 7 september 2014 13:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie boeit de kwalificatie nog als de toplanden zich met 5 vingers in de neus plaatsen.. spanning 0,0
Daar zit ik me echt op te verheugen.quote:Op zondag 7 september 2014 17:15 schreef Wilskracht het volgende:
Op 18.00 live op sport 1 Denemarken-Armenie.
Ik ga kijken volgende keer in de kwalificatie werd het 0-4.quote:Op zondag 7 september 2014 17:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar zit ik me echt op te verheugen.
Leuke ploeg welquote:Op zondag 7 september 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Denemarken:
Schmeichel, Bjelland, Boilesen, Ankersen, Kjaer, Eriksen, Schöne, Krohn-Dehli, Hojbjerg, Kvist, Lord Bendtner
Wat een ploeg, met name Eriksen.quote:Op zondag 7 september 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Denemarken:
Schmeichel, Bjelland, Boilesen, Ankersen, Kjaer, Eriksen, Schöne, Krohn-Dehli, Hojbjerg, Kvist, Lord Bendtner
Denemarken is er weer ingetuind 0-1.quote:Op zondag 7 september 2014 18:46 schreef Pleun2011 het volgende:
Denemarken is een soort Nederland B.. topvermaak.
quote:Op zondag 7 september 2014 19:49 schreef Fok-it het volgende:
Hongarije verrassend 2-1 verloren van Noord-Ierland
quote:Op zondag 7 september 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
mcgeady beslist georgie ierland in de blessuretijd.
1-2
Zelfs de leadsinger van Coldplay laten ze bankenquote:Op zondag 7 september 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Schotland kan er ook maar beter mee stoppen
Terwijl Martin ze allemaal zoek speeltquote:Op zondag 7 september 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfs de leadsinger van Coldplay laten ze banken
Alleen voor de sfeer zijn ze goed.quote:Op zondag 7 september 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Schotland kan er ook maar beter mee stoppen
Flower of Scotlandquote:Op zondag 7 september 2014 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen voor de sfeer zijn ze goed.
Hopen op een nipte nederlaag , meer zit er niet inquote:Op zondag 7 september 2014 20:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze komen zo het veld op, het broekje kan uit.
Hup Schotland
Ierland al gewonnen. Als Gibraltar nou even wint lopen Ierland en Schotland op schema.quote:Op zondag 7 september 2014 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopen op een nipte nederlaag , meer zit er niet in
Gibraltar er met 0-8 af zoquote:Op zondag 7 september 2014 20:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ierland al gewonnen. Als Gibraltar nou even wint lopen Ierland en Schotland op schema.
Eens. En sowieso kut dat het wederom een best zware blessure lijkt. In de laatste oefenwedstrijd voor het WK geblesseerd raken, daardoor het WK missen, net terug zijn en dan dit..quote:Op zondag 7 september 2014 22:33 schreef KingRoland het volgende:
vieze overtreding(opzet) op Reus dit, mag best rood zijn.
twitter:Cristiano twitterde op zondag 07-09-2014 om 15:56:18Desejo boa sorte à nossa Selecção, nova etapa, estamos juntos. reageer retweet
Iets met samen zijn en selectiequote:Op zondag 7 september 2014 22:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
harde woorden van ronaldotwitter:Cristiano twitterde op zondag 07-09-2014 om 15:56:18Desejo boa sorte à nossa Selecção, nova etapa, estamos juntos. reageer retweet
Bale kan natuurlijk niet alles doen. (=als hij zin heeft om mee te doen want die is wel altijd 'toevallig' geblesseerd'.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Andorra op voorsprong tegen Wales.
UEFA heeft besloten die wedstrijd uit te stellen i.p.v. te verplaatsen naar Cyprus. Laatste optie had ook mijn voorkeur, maar de UEFA heeft anders besloten. Helaas.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef TLC het volgende:
Waarom spelen de Belgen niet ? ze hadden die wedstrijd toch ook gewoon bv in Cyprus kunnen spelen ?
+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |