Cycle Tracks GPS, die kan je koppelen met stravaquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:16 schreef Dven het volgende:
HalloSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte namens Chris en mij.
kan je wel even in de mood brengenquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja na het eten denk ik
moe nog even kijken of ik in de mood ben
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan je wel even in de mood brengen
Daarom ook Peaky Blinders kijken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:52 schreef opperkleurder het volgende:
Op aanraden van Knut begonnen aan Mad Men. Leuk jaren 60 NYC sfeertje, aardig acteerwerk maar wanneer gaat het echt beginnen? Het kabbelt allemaal een beetje voort. Tweede aflevering is nu bijna klaar en heb niet de aandrang gelijk naar aflevering 3 te gaan.
quote:
Staat je Netflix op Amerikaanse aanbod?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Staat niet op Netflix. Heb dat juist genomen omdat ik niet meer wil downloaden.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:16 schreef Dven het volgende:
HalloSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er gebeurd maatje?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Kan met Hola, maar dan werkt het weer slecht met mijn Chromecast. Liever dus via de Nederlandse Netflix.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Staat je Netflix op Amerikaanse aanbod?
Drink jij wel eens?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet hij niet. Alcohol is slecht voor je geheugen iig.
Het was al geen knappe gozer, maar dit is helemaal vertyft.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet hij niet. Alcohol is slecht voor je geheugen iig.
Rare vraag. Iedereen drinkt wel eens. Zonder vocht ga je dood. Muerte. Kaputski.quote:
Je zou evt kunnen kijken op http://watchseries.lt/serie/Peaky_Blinders. Maar anders houdt het op want Netflix Nl kennende krijg je Peaky Blinders pas rond 2017 oid.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan met Hola, maar dan werkt het weer slecht met mijn Chromecast. Liever dus via de Nederlandse Netflix.
die kon ik niet vinden op nieuwsgroepen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zou evt kunnen kijken op http://watchseries.lt/serie/Peaky_Blinders. Maar anders houdt het op want Netflix Nl kennende krijg je Peaky Blinders pas rond 2017 oid.
Ik doelde op alcohol zoals jij ook weet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rare vraag. Iedereen drinkt wel eens. Zonder vocht ga je dood. Muerte. Kaputski.
Ben die fm-challenge vergeten op te starten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rare vraag. Iedereen drinkt wel eens. Zonder vocht ga je dood. Muerte. Kaputski.
Vind ik heel apart, is niet van een indy iets maar gewoon van de BBC.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
die kon ik niet vinden op nieuwsgroepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht rustig af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben die fm-challenge vergeten op te starten.En ben zondag middag/avond pas weer thuis.
Ik heb hem gevonden. Ik had de tip pikey binders gekregen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vind ik heel apart, is niet van een indy iets maar gewoon van de BBC.
Een IS strijder.quote:
Kom, we gaan ze slaan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:46 schreef opperkleurder het volgende:
Loopt uit de hand in KLB
Klaagbaak
Doe geen moeite ook op Netflix overigens. Even voor je gekeken en het staat zowel niet op de Amerikaanse als Engelse versie.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan met Hola, maar dan werkt het weer slecht met mijn Chromecast. Liever dus via de Nederlandse Netflix.
Ik vind KLB echt een heel debiel subforum. Soort verhaaltjes verzinnen voor mensen met het downsyndroom en geen creativiteit.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:46 schreef opperkleurder het volgende:
Loopt uit de hand in KLB
Klaagbaak
Mijn niet xenofobische gedachten zagen eerst niks.quote:
Ik moest ook 3 keer kijken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn niet xenofobische gedachten zagen eerst niks.
Ik zag het per toeval. Kom er eigenlijk nooit behalve als er iemand klaagt over iets/iemand van hier.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe geen moeite ook op Netflix overigens. Even voor je gekeken en het staat zowel niet op de Amerikaanse als Engelse versie.
[..]
Ik vind KLB echt een heel debiel subforum. Soort verhaaltjes verzinnen voor mensen met het downsyndroom en geen creativiteit.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was al geen knappe gozer, maar dit is helemaal vertyft.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind KLB echt een heel debiel subforum. Soort verhaaltjes verzinnen voor mensen met het downsyndroom en geen creativiteit.
Maar je was aan het klimmen en opeens werd je wakker in het ziekenhuis?quote:
Tegen de vrouwtjes gaat hij vertellen dat hij met een beer heeft gevochten, doet het altijd goedquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar je was aan het klimmen en opeens werd je wakker in het ziekenhuis?
Grapje joh. Je weet zelf ook dat je een hele mooie jongen bent.quote:
Goed punt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:59 schreef Tyron het volgende:
trouwens
misschien is dven het niet vergeten door de alcohol, maar door de klap op zijn hoofd
#detectivetyron
Ik liep naar huis. Denk dat ik uitgegleden ben en 10 meter lager belandequote:Op zaterdag 6 september 2014 18:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar je was aan het klimmen en opeens werd je wakker in het ziekenhuis?
Dank voor deze steunquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Grapje joh. Je weet zelf ook dat je een hele mooie jongen bent.
Dit blikken heb ik ook staan. Op zich best te eten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
Een heel blik soep is wat veel voor 1 persoon. Zeker als het van die machtige soep is als:
[ afbeelding ]
Had verder weinig met curryworst te maken aangezien er stukjes bockworst in zaten.
Vies was het ook niet, maar net te veel voor 1 persoon, of je moet de hele dag niks hebben gegeten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zette net koffie maar vergat de koffiekan eronder te zetten. Wat een verschrikkelijk leven
[..]
Dit blikken heb ik ook staan. Op zich best te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |