quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:02 schreef _Bar_ het volgende:
Mijn jochie loopt mankzijn rechtervoet zit niet lekker. Nu is dat altijd al het "zwakkere" voetje geweest sinds hij zo ziek was. Hij gaat er ook niet meer op staan.
je mag eraan zitten hij geeft niet aan dat het pijn doet.
Hij is wel naar de opvang want hij had toch fysio (de laatste paar keer)kan die er naar kijken. Nog niks gehoord verder dus zal wel goed zijn.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:31 schreef danic het volgende:
Die vermoeidheid speelt al langer. Ik kan niet eens zeggen hoe lang....maar iig al maanden. Ik ga zeker zorgen dat ze met hetgeen wat meer ijzer binnen krijgt. En roosvicee fero is gewoon te koop bij de Jumbo. Ik denk dat wij daar zeker verstandig mee om kunnen gaan door dat 1x per dag te geven ipv 5 per dag en dan dobbelsteentjes poepen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Danic, ook liever sinaasappelsap bij de boterham en de melk dan tussendoor. Omdat melk de ijzeropname remt, vitC bevorderd het juist..
Bar, hopelijk valt het mee. Soms kunnen ze ook wel een beetje lang doorhinken als ze even pijn gehad hebben. tenminste, chris en daan hebben allebei het een keer gehad dat ze even zich verstapt hadden, maar dat ze echt een paar dagen gek liepen, terwijl er niks aan de hand leek qua pijn. Daarna was het opeens ook weer goed.
En ze ziet er zo schattig uit in haar balletpakje ookquote:
Oh dat lijkt me echt leuk met een "meid". Ik moet Rayen nog voor peutergym opgeven, ze zijn alleen donderdagavond één uurtje telefonisch bereikbaar.quote:
Zo dat vind ik wel een flinke prijs zeg.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:08 schreef Susie het volgende:
Zit net te kijken voor peuterdans, kost ¤140,- voor iedere week 3 kwartier. Is dat een normale prijs?
Hoeveel lessen heb je dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:08 schreef Susie het volgende:
Zit net te kijken voor peuterdans, kost ¤140,- voor iedere week 3 kwartier. Is dat een normale prijs?
Seizoen hebben ze het over? Dus zal ook wel schooljaar zijn idd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:42 schreef laziness het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je dan?
Peuterdans is hier 20 euro per maand en het loopt per schooljaar dus na 9 maanden zit je ook 180 euro (minus de schoolvakanties dus).
Dat is in iedere geval al goedkoper en per half jaar vind ik het ook nog oke...quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:51 schreef Troeta het volgende:
Turnen is hier 56 euro per half jaar, voor een uur per week. Schoolvakanties is er geen les.
Denk dat dit wel normale prijzen zijn.
Nog ff hier op terugkomenquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:31 schreef danic het volgende:
Die vermoeidheid speelt al langer. Ik kan niet eens zeggen hoe lang....maar iig al maanden. Ik ga zeker zorgen dat ze met hetgeen wat meer ijzer binnen krijgt. En roosvicee fero is gewoon te koop bij de Jumbo. Ik denk dat wij daar zeker verstandig mee om kunnen gaan door dat 1x per dag te geven ipv 5 per dag en dan dobbelsteentjes poepen
Nah zeker mee eens ! Schrok van de "echte ballet sfeer" en de "meisjes cultuur" op ons schooltje. Vriendje van mn dochter zou het heerlijk vinden, dus gewoon doen.quote:
ja ik zat mobiel, kan het niet zo goed uitleggen 1,2,3quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:45 schreef danic het volgende:
Ik ga ff googelen want het zegt me zo ff niks.
dit doet me een beetje denken aan het verhaal van The_Tankgirl. Misschien dat je iets met haar aanpak kunt?? sterkte ermee!quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:44 schreef danic het volgende:
Nou dat dus. Gisteren ging ze al over de rooie omdat ze meteen dekentje aan het spelen was en Rosalie wakker werd. Want stel nou dat Rosalie beneden komt en het afpakt![]()
Enzo....
Dit was alweer de zoveelste ellende om die plaid dus mijn vriend heeft het afgekapt en dat ding weggelegd. Die kan daar niks mee.
Ik probeer dat nu dus wel (om daar wat mee te kunnen)....maar vind het moeilijk hoor soms.
Ze maakt zich heel vaak druk om dingen die mogelijk kunnen gebeuren. Het enige wat ik dan probeer is zeggen dat ze zich niet zo druk moet maken en dat ze ergens bang voor is wat nog helemaal niet gebeurt is. En dat het waarschijnlijk helemaal niet gaat gebeuren. En zowel, dat wij dan heus wel helpen en voor haar opkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 september 2014 10:10 schreef PureEvil het volgende:
Wat is de jas aantrek methode?? Ik heb Cristel geleerd wat links en rechts is, en dat ze zelf haar jas moet (mag..) pakken en proberen aan te trekken. Gaat wel aardig, net als de schoenen.
Maar uitkleden gaat het beste(vooral als ze kwaad is, dan wil ze al haar kleren uittrekken
)
KZ, fijn dat ze weer is ' goedgekeurd'![]()
Kuukske, leuk, peuterspeelzaalAltijd beetje afwachten hoe dat ze reageren ..
Cristel gaat de 23e voor het eerst.Jas op de grond leggen met de kraag naar haar toe, armen in de mouwen en dan de jas over het hoofd gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar super gefeliciteerd PE! 1 december is nog wel te doen, toch? Langzaam al beginnen met inpakken en weggooien, scheelt echt een hoop tijd! (Wij moesten er binnen 6 weken uit zijn, ging ook prima)
Hebben jullie al iets anders op het oog? NL of DE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |