Ik wil wel, maar vind het dan zo definitief.. En ik ben nog zo onzeker over alles...quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:18 schreef Radyhyn het volgende:
Prille dames, wie wil er al de lijst?
Nog andere wijzigingen/aanvullingen?
Alleen de eerste en de laatste 5 rijen toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx! En nee, ik werk niet op bestelling, hier zit zo'n 50 uur in.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:58 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Alleen de eerste en de laatste 5 rijen toch?
en 't dan opsturen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:58 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Alleen de eerste en de laatste 5 rijen toch?
Je staat erin dame!quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:07 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar vind het dan zo definitief.. En ik ben nog zo onzeker over alles...
Nou ja, doe maar. 6 mei
Nee idd, tot die conclusie kwam ik ook al... En ik geef wel toe een groot gedeelte is voor een jongen hoor (dreumes heeft heel lang in maat 50 gezeten).. Als ik een meisje werp gaat t gewassen naar m'n zus!quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:50 schreef Hilmo het volgende:
Mooi SQ, knap gemaakt!![]()
Loj, woooow dat is echt veel.Dat gaat de baby toch nooit allemaal aan kunnen of ben ik nu gek hahaha. Wij hebben maar een paar dingetjes in maat 50, meeste in maat 50/56 en gewoon maat 56.
Yeah.. Maar als het over een week of 6 nog steeds goed is word ik pas echt blijquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:10 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Je staat erin dame!
Natuurlijk is het nog pril, maar als je zo je naam in 't lijstje ziet.. is het wel écht hé![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dat ook krijgertje, ik kak het fijnste als ik voorover hang, maar inmiddels heb ik het kaarsrecht schijten tot een kunst verheven
Sd, gezellig!
lol, ja, ik handwerk onder een spot, en die geeft nogal een megaschaduw aan mijn hand + telefoon zie ik nuquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:25 schreef StarDust_ het volgende:
Goed bezig SQ!!! Leuke kleurtjes!
Ik wist eerst niet waar ik naar moest kijken, en ik zag de vlek op de bank. Dus ik dacht dat je vliezen gebroken waren!Maar het is een schaduw volgens mij?
Eentje maar, dit wordt een dikkere winterdeken:quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:27 schreef Phaidra het volgende:
Hoppa SQ! Één deken down hoeveel meer to go?Die ripple is wel onwijs mooi!
Soesa en Kwak gelukkig weer met sticker thuis!
naja, ik kende de film al, maar het einde kreeg ik de eerste keer dat ik 'm zag al kippenvel van, en nu dus ook tranenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:15 schreef Radyhyn het volgende:
SD Lekker schilderen!Meubeltjes over 2 weken of in december is wel heel veel verschil hé
En er zit toch echt een baby in je buik hoor
Weet je al welke kinderwagen?
DJ klinkt inderdaad als een film om van te huilen (ik houd niet van NL films) Maare.. je zat dus in de trein te huilen om een film?
Duidelijk hormonen
Krijgerrtje![]()
Dan maar in de douche.. maar wel een vork mee nemen voor als je iets door het putje moet prakken
Naam houden. Een naam heb je voor het leven, een buurman nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:54 schreef StarDust_ het volgende:
Nog trouwens een dingetje; sinds 4 weken heb ik nieuwe buren. Alleen nu heeft de buurman de naam die wij wilden geven aan de kleineZouden jullie een nieuwe naam bedenken, of toch deze naam aanhouden? Het contact is nog niet echt goed, maar ik verwacht dat het beter gaat worden aangezien ik met buuf op pufcursus ga. Buuf is 4 weken na mij uitgerekend, dus de kids zullen ook veel met elkaar gaan spelen...
dat ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naam houden. Een naam heb je voor het leven, een buurman niet
Verhuizenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:54 schreef StarDust_ het volgende:
Nog trouwens een dingetje; sinds 4 weken heb ik nieuwe buren. Alleen nu heeft de buurman de naam die wij wilden geven aan de kleineZouden jullie een nieuwe naam bedenken, of toch deze naam aanhouden? Het contact is nog niet echt goed, maar ik verwacht dat het beter gaat worden aangezien ik met buuf op pufcursus ga. Buuf is 4 weken na mij uitgerekend, dus de kids zullen ook veel met elkaar gaan spelen...
hoe, dat wordt een grote overgang dan! succes!quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:44 schreef AwayTL het volgende:
Iphone, gaat prima wel, maar ken geen andere. Over 2 weken een werk samsung, kan dan evt het verschil wel posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |