Ik wil wel, maar vind het dan zo definitief.. En ik ben nog zo onzeker over alles...quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:18 schreef Radyhyn het volgende:
Prille dames, wie wil er al de lijst?
Nog andere wijzigingen/aanvullingen?
Alleen de eerste en de laatste 5 rijen toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:51 schreef Stormqueen het volgende:
Tnx! En nee, ik werk niet op bestelling, hier zit zo'n 50 uur in.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:58 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Alleen de eerste en de laatste 5 rijen toch?
en 't dan opsturen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:58 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Alleen de eerste en de laatste 5 rijen toch?
Je staat erin dame!quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:07 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar vind het dan zo definitief.. En ik ben nog zo onzeker over alles...
Nou ja, doe maar. 6 mei
Nee idd, tot die conclusie kwam ik ook al... En ik geef wel toe een groot gedeelte is voor een jongen hoor (dreumes heeft heel lang in maat 50 gezeten).. Als ik een meisje werp gaat t gewassen naar m'n zus!quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:50 schreef Hilmo het volgende:
Mooi SQ, knap gemaakt!![]()
Loj, woooow dat is echt veel.Dat gaat de baby toch nooit allemaal aan kunnen of ben ik nu gek hahaha. Wij hebben maar een paar dingetjes in maat 50, meeste in maat 50/56 en gewoon maat 56.
Yeah.. Maar als het over een week of 6 nog steeds goed is word ik pas echt blijquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:10 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Je staat erin dame!
Natuurlijk is het nog pril, maar als je zo je naam in 't lijstje ziet.. is het wel écht hé![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb dat ook krijgertje, ik kak het fijnste als ik voorover hang, maar inmiddels heb ik het kaarsrecht schijten tot een kunst verheven
Sd, gezellig!
lol, ja, ik handwerk onder een spot, en die geeft nogal een megaschaduw aan mijn hand + telefoon zie ik nuquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:25 schreef StarDust_ het volgende:
Goed bezig SQ!!! Leuke kleurtjes!
Ik wist eerst niet waar ik naar moest kijken, en ik zag de vlek op de bank. Dus ik dacht dat je vliezen gebroken waren!Maar het is een schaduw volgens mij?
Eentje maar, dit wordt een dikkere winterdeken:quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:27 schreef Phaidra het volgende:
Hoppa SQ! Één deken down hoeveel meer to go?Die ripple is wel onwijs mooi!
Soesa en Kwak gelukkig weer met sticker thuis!
naja, ik kende de film al, maar het einde kreeg ik de eerste keer dat ik 'm zag al kippenvel van, en nu dus ook tranenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:15 schreef Radyhyn het volgende:
SD Lekker schilderen!Meubeltjes over 2 weken of in december is wel heel veel verschil hé
En er zit toch echt een baby in je buik hoor
Weet je al welke kinderwagen?
DJ klinkt inderdaad als een film om van te huilen (ik houd niet van NL films) Maare.. je zat dus in de trein te huilen om een film?
Duidelijk hormonen
Krijgerrtje![]()
Dan maar in de douche.. maar wel een vork mee nemen voor als je iets door het putje moet prakken
Naam houden. Een naam heb je voor het leven, een buurman nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:54 schreef StarDust_ het volgende:
Nog trouwens een dingetje; sinds 4 weken heb ik nieuwe buren. Alleen nu heeft de buurman de naam die wij wilden geven aan de kleineZouden jullie een nieuwe naam bedenken, of toch deze naam aanhouden? Het contact is nog niet echt goed, maar ik verwacht dat het beter gaat worden aangezien ik met buuf op pufcursus ga. Buuf is 4 weken na mij uitgerekend, dus de kids zullen ook veel met elkaar gaan spelen...
dat ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naam houden. Een naam heb je voor het leven, een buurman niet
Verhuizenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:54 schreef StarDust_ het volgende:
Nog trouwens een dingetje; sinds 4 weken heb ik nieuwe buren. Alleen nu heeft de buurman de naam die wij wilden geven aan de kleineZouden jullie een nieuwe naam bedenken, of toch deze naam aanhouden? Het contact is nog niet echt goed, maar ik verwacht dat het beter gaat worden aangezien ik met buuf op pufcursus ga. Buuf is 4 weken na mij uitgerekend, dus de kids zullen ook veel met elkaar gaan spelen...
hoe, dat wordt een grote overgang dan! succes!quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:44 schreef AwayTL het volgende:
Iphone, gaat prima wel, maar ken geen andere. Over 2 weken een werk samsung, kan dan evt het verschil wel posten?
hmm daar had ik nog niet over nagedacht eigenlijk, dat gaat altijd te snel om wát dan ook te lezen. Misschien moet ik vragen in het babytopic wat handiger isquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
een tablet is lastiger tijdens het poepen vind ik.
ik heb ook een S3, en wordt idd wat traag nu. Maar wil al die samsungshit niet meer eigenlijk, dacht daarom aan de nexus5. en goedkoper ookquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef Vlindur het volgende:
Overdag heb ik een MacBook (laptop)
Als ik naar de wc wil pak ik gelijk m'n rustmomentje en neem ik m'n mobiel of iPad mee.
'S avonds heeft manlief de laptop en ik heb dan de iPad. M'n mabiel is trouwens zelfs overleden vandaag, hij wil niet meer laden![]()
Ik heb trouwens een Samsung S3 en die is zo verrekte traag dat ik hem niet eens missen ga. Een iPhone hoef ik niet zo zeer. Ik wil straks de S5
M'n man heeft een nexus 7 en een nexus 4 en is over beide heel tevredenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:43 schreef Crumpette het volgende:
Ja ik ben een Android meisje, dus apple valt af hier. Zat te kijken naar een nexus 5 telefoon, of toch een pad... wil eigenlijk al heel lang een pad, als ik een pad zou hebben zou het enige op mijn telefoon nog zijn: bellen en whatsapp. Waarom kan dat niet ook gewoon met een pad?
Het zit bij mij bij m'n ABO, die verleng ik elke twee jaar braaf. Die nexus wil ik dan misschien ook. Je wordt echt helemaal gestoord inderdaad van al die meuk die je ook niet kunt verwijderenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:54 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ik heb ook een S3, en wordt idd wat traag nu. Maar wil al die samsungshit niet meer eigenlijk, dacht daarom aan de nexus5. en goedkoper ook
Mijn verloskundige heeft ook geen echo apparaat. Waarschijnlijk krijg je bij de intake een echoformulier van de verloskundige, waarmee je een afspraak in kan plannen bij het echocentrum.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik durf over drie weken pas in de eerste post
Dat dekentje is echt heel gaaf! In oktober heb ik heel veel vrij, dus ik denk dat ik ook maar eens ga leren haken. Ik zie al meer mooie dingen voorbij komen links en rechts.
Daarnaast heb ik een vraag: ik heb gister een echo gehad (8+5) en op 30 september heb ik een afspraak met de VK. Deze is echter op de plek waar ze geen echo's maken. De afspraak daarna is pas op 17 weken. Moet ik met 12 weken ook niet een echo krijgen? Ik ga maandag sowieso bellen hoor, maar het is nu weekend he...
ja maar zo'n nexus is dermate goedkoper in aanschaf dat je gek bent als je die erbij neemt in een abonnement- dan betaal je hem wel twee keer in de loop van je abo. Sim-only, en los toestel..quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het zit bij mij bij m'n ABO, die verleng ik elke twee jaar braaf. Die nexus wil ik dan misschien ook. Je wordt echt helemaal gestoord inderdaad van al die meuk die je ook niet kunt verwijderen
Ik ben zo'n kneus die d'r telefoon nummer niet kwijt wil, dus mits dat kan vind ik alles bestquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:00 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja maar zo'n nexus is dermate goedkoper in aanschaf dat je gek bent als je die erbij neemt in een abonnement- dan betaal je hem wel twee keer in de loop van je abo. Sim-only, en los toestel..
Nexus 5. Helemaal happy mee. Kale Android phone, geen LG of samsung sausje, altijd meteen systeemuodates als ee een nieuwe Android is. Browse met chrome.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:40 schreef Crumpette het volgende:
Eens heel wat anders he, maar voor de mobiele Fok!ster, met wat voor een mobiel/pad ben je hier online? en is dat een beetje relaxt? Ik ben me een beetje aan het orienteren op een nieuwe telefoon óf een pad..
tuurlijk kan dat!quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kneus die d'r telefoon nummer niet kwijt wil, dus mits dat kan vind ik alles best![]()
En nu ga ik op bed. Ik zou op tijd vandaag
Trusten!!!
Precies daarom heb ik de nexus 5. Op aanraden van mn technerd broertje die verder overigens een appledude is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:55 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het zit bij mij bij m'n ABO, die verleng ik elke twee jaar braaf. Die nexus wil ik dan misschien ook. Je wordt echt helemaal gestoord inderdaad van al die meuk die je ook niet kunt verwijderen
Eu neequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Crumpette het volgende:
[..]
hmm daar had ik nog niet over nagedacht eigenlijk, dat gaat altijd te snel om wát dan ook te lezen. Misschien moet ik vragen in het babytopic wat handiger isdie dames weten immers of je dan uberhaupt nog een hand vrij hebt voor een telefoon, laat staan 2 voor een tablet.
Anderhalf? Elf maanden man!quote:Op zaterdag 6 september 2014 07:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Eu nee, twee handen heb je niet vrij doorgaans. Wel een kussen opzij dat de tablet daar op ligt en dat je met 1 hand scrollt. Of zoals vriend deed kind op kussen en tablet op schoot.
Als ze anderhalf zijn is je tablet ook niet meer veilig overigens. Dat is leuk om op te rammen als jij aan het kijken bent. Daarna hebben ze door dat op de tablet de filmpjes staan.
Je mobiel is wel wat veiliger en meer voor jou zeg maar. En met 1 hand te bedienen.
(Samsung, apple, het maakt mij allemaal niet uit. Heb een iphone omdat die in een goedkoop abonnement zat. )
Tegen dat 'probleem' loop ik ook op ja. Heb bij V een half jaar bv gegeven en wilde dat bij 2.0 eigenlijk ook wel doen.. Alleen toen zat ik werkloos thuis en nu werk ik 3 dagen in de week achter elkaar. Zie het nog niet zo zitten om voor 3 dagen te gaan kolven.quote:Op zaterdag 6 september 2014 08:25 schreef Heliotrope het volgende:
29 weken voor Zoë!je gaat hard!
Ik lees nu de tips op borstvoeding.com over borstvoeding combineren met werk, maar die zijn wel erg pro 'zeg je werk maar op'.ik denk dat het bij weer werken gewoon niet haalbaar gaat zijn, wel jammer. Maar goed, eerst maar kijken hoe het gaat in mijn verlof en dan wel zien.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 08:33 schreef Cwen het volgende:
[..]
Anderhalf? Elf maanden man!
Hier trouwens iPhone, werkt prima en foon is ook fijner voor tijdens t voeden enzo.
ik heb bij Geert geprobeerd om te kolven (zodat papa ook eens een voeding kon overnemen) maar dat mislukte toen op alle fronten. Nu wil ik het toch weer proberen omdat spekkie drie dagen in de week naar het kdv gaat. Ik hoop dat het dit keer wel lukt ...quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:06 schreef Heliotrope het volgende:
@away en DJMO: ik wil kolven ook niet zomaar als optie wegleggen, maar met mijn werk wel erg moeilijk planbaar. Daarom maar gewoon zien hoe het gaat en dan kijken wat ik wil, mocht ik het erg graag willen doorzetten, dan ga ik me er ook hard voor maken.
nieuw kind nieuwe kansenquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb bij Geert geprobeerd om te kolven (zodat papa ook eens een voeding kon overnemen) maar dat mislukte toen op alle fronten. Nu wil ik het toch weer proberen omdat spekkie drie dagen in de week naar het kdv gaat. Ik hoop dat het dit keer wel lukt ...
Zo deed ik het ook op een bepaald moment hoor, ik ging om 07:30 weg, vlak ervoor legde ik nog even aan en vroeg in de middag was k weer thuis 1 of 2 uur ofzo en dan dus ook weer gelijk aanleggen. Daartussen kolfde ik, op het toilet... een minuut of 5 tot 10, meer was niet nodig en langer wilde ik zelf ook niet echt. Er was geen kolfruimte in het gebouw waar ik werkte, wel in een ander gebouw van de universiteit maar om daar nou helemaal heen te lopen voor die 5/10 minuutjes vond ik echt teveel moeite. Ik kon wel gewoon in mn eigen kamer kolven maar die kon alleen op slot van de buitenkant en ik zat met mn raam van 1,5 x 2,5 meter zo hops langs de gracht en een redelijk drukke straat. Meh... I pick bathroomquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Kolven op t werk heb ik ook al over nagedacht ja. Ik heb straks een tijdelijke baan waarbij het eigenlijk lastig is om van mn werkplek weg te gaan dus dat vind ik moeilijk. Ja, ik ken mijn rechten maar wil niet zeggen dat ik die wil gaan afdwingen.
Eerst nog maar eens kijken of ik na 3 maanden nog bv geef, wil mezelf nog geen doel opleggen wat dat betreft. En indien ja, kijk ik of ik ofwel 2x 5 min kan powerkolven puur voor de productie, ofwel mijn productie het aan kan om 5.5 u niet te voeden (kan thuis 6:30 voeden want werk start om 7:30, en ben dagelijks 12:00 a 12:30 weer terug en in de gelegenheid om te voeden).
ik werk sinds een tijdje voor de lokale omroep in Alkmaar. Op de unit waar wij zitten in het gebouw hebben ze een geluidsdichte opname studio. Kun je weliswaar zo naar binnen kijken vanuit onze unit, maar hey; we zitten er vaak maar met z'n 2'en of 3'en. Kan zo die ruimte induiken indien nodigquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
Zo deed ik het ook op een bepaald moment hoor, ik ging om 07:30 weg, vlak ervoor legde ik nog even aan en vroeg in de middag was k weer thuis 1 of 2 uur ofzo en dan dus ook weer gelijk aanleggen. Daartussen kolfde ik, op het toilet... een minuut of 5 tot 10, meer was niet nodig en langer wilde ik zelf ook niet echt. Er was geen kolfruimte in het gebouw waar ik werkte, wel in een ander gebouw van de universiteit maar om daar nou helemaal heen te lopen voor die 5/10 minuutjes vond ik echt teveel moeite. Ik kon wel gewoon in mn eigen kamer kolven maar die kon alleen op slot van de buitenkant en ik zat met mn raam van 1,5 x 2,5 meter zo hops langs de gracht en een redelijk drukke straat. Meh... I pick bathroomidd wat jij zegt, ik ken mn rechten maar ik weet ook wat voor mezelf werkt dus mwah.
(overigens wel de gehandicaptentoilet vaak, net ff wat ruimer en geen andere mensen gezellig in t hokje naast je)
vriendin van me heeft een nacht lang met darmkramp op bed gelegen voor ze doorhad dat het weeën warenquote:Op zaterdag 6 september 2014 08:48 schreef Razztwizzle het volgende:
Haha Away, no prob, doen we allemaal toch. Ik denk zelf dat het suiker is. Mijn moeder was hier woensdag en donderdag en dan is het altijd een aaneenschakeling van ontbijtkoek, ijsje, stukje taart, etc. Meestal kan ik daar prima nee tegen zeggen, maar dat lukte deze week even niet zo goed.
Manlief dacht overigens dat de weëen waren begonnen.
Nee hoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
en ik ben er in mijn naïviteit nog wel zo van overtuigd dat ik wel vier dagen ga kolven. Stoppen met bv omdat ik weer ga werken was nog niet eens als optie in mij opgekomen. Is dat dom? Het klinkt namelijk wel bijna zo. (Even los van of de bv/kolven aanslaat). Er is een afgesloten kolfruimte met koeling op kantoor en ik kan veel thuis werken.
Dat vind ik op mijn Iphone en Ipad echt goed gedaanquote:Op zaterdag 6 september 2014 01:06 schreef Cholula het volgende:
Ik heb een nexus5 en ben er tevreden mee. Het enige waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden is het kunnen wisselen tussen talen op het toetsenbord. Dat vind ik echt een nadeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |