quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ben uit mijn huis whatsapp groep gegooid. Zo vonden het niet leuk dat ik op alles "k" zei, gofdomme wat kinderachtig. #liefdagboek
Kquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
Ik ben uit mijn huis whatsapp groep gegooid. Zo vonden het niet leuk dat ik op alles "k" zei, gofdomme wat kinderachtig. #liefdagboek
Verhuizen dan maar hè.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
Topidee toch? Open jij een topic? Middels een poll kiezen we een competitie en daarna middels een poll een team.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Challenge lijkt mij ook wel leuk.
Allemaal met Achilles beginnen en dan wie het eerst de CL wint ofzo.
Dat heb je met kraakpanden he...quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Verhuizen dan maar hè.
Wij zijn hier zo gastvrij, mensen in de huisapp die hier niet eens wonen
HEb je nog bed overquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Verhuizen dan maar hè.
Nog plekje vrij in da hok van jou?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Verhuizen dan maar hè.
Liefst niet een club uit de hoogste regionenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topidee toch? Open jij een topic? Middels een poll kiezen we een competitie en daarna middels een poll een team.
twitter:Natalie_Kabul twitterde op vrijdag 05-09-2014 om 16:49:58NLheeft geen concrete plannen voor militaire bijdrage aan strijdplan VS tegen IS-terroristen. 'Maar we sluiten niks uit', zei Rutte. reageer retweet
Kquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog plekje vrij in da hok van jou?
Wij hebben hier 5 whatsappgroepen. Eentje voor bovenste verdieping (de bazen), eentje voor algemeen, eentje voor de jongens, eentje voor de meisjes waar we keuvelen over gtst en eentje voor oud bewoners. Uit de algemene ben ik dus uitgegooid.
Ben hard aan het werk voor mijn stage, kan vanavond wel effe wat doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Topidee toch? Open jij een topic? Middels een poll kiezen we een competitie en daarna middels een poll een team.
Eerste divisie Duitsland of Frankrijk lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liefst niet een club uit de hoogste regionen
Heel Foks lijkt me. Anders zijn dadelijk Stijn, jij en ik van de partij. En misschien Sytnix. Die wil ik er niet bij hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben hard aan het werk voor mijn stage, kan vanavond wel effe wat doen.
Mag heel den foks mee doen of alleen mensen van de VBL SC?
https://www.facebook.com/(...)86177&type=2&theaterquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen VBL-SC is zo intens treurig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof Sytnix FM kan betalenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heel Foks lijkt me. Anders zijn dadelijk Stijn, jij en ik van de partij. En misschien Sytnix. Die wil ik er niet bij hebben.
HMF?quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)86177&type=2&theater
Typisch. Is dit dus weer een ander spel dan het deel wat in Frankrijk afspeelt?
Typisch, wat is destiny voor iets?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze komt alleen op de 360 en PS3 uit. Unity voor PC, PS4 en Xbox One.
Ah... vind ik niet zo heel erg. Mij lijkt dat andere spel toch leuker.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze komt alleen op de 360 en PS3 uit. Unity voor PC, PS4 en Xbox One.
Xbox trolt Sony met Destiny Parfumquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Typisch, wat is destiny voor iets?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Typisch, wat is destiny voor iets?
HIJ BEUNT ZIJN STUUR AF, OHOHOHOHOHOHO. KIJK HEM EENS STOEMPEN OP DIE PEDALEN HET IS ONGEKENDquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BRAMBILA PAKT METERS OP DE KEIZER
Ik dacht dat het MMORPG wasquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Bungie, shooter. Dus: kopen.
Wat wil je weten?
Schneider is prima om het weekend in te luiden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:17 schreef Saind het volgende:
Opperkleurder met welk biertje zal ik eens beginnen
Is wel een Aventinus hè, erg donker. Heb wel zin in iets frissersquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schneider is prima om het weekend in te luiden.
Klopt wel FM is heel realistische.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft Philip Cocu bij jullie ook eeuwen trainer van PSV? Niet gezond hoelang die vent altijd blijft zitten bij PSV in mijn FM games
Zo goed had ik niet gekeken. Dan de Nick en Simon.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Is wel een Aventinus hè, erg donker. Heb wel zin in iets frissers
OK.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt wel FM is heel realistische.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo goed had ik niet gekeken. Dan de Nick en Simon.
Een beetje, maar is voornamelijk gewoon een (co-op)shooter maar dan met veel looten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het MMORPG was
xbox one al staan en destiny op pre-orderquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een beetje, maar is voornamelijk gewoon een (co-op)shooter maar dan met veel looten.
Gaat wel dé game worden van het jaar denk ik. Maar heb nog geen next-gen.
Netjes.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:21 schreef Saind het volgende:
[..]
xbox one al staan en destiny op pre-order
verschil moet er zijn
Ik heb t allemaal geleend voor onbepaalde tijdquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Netjes.
Ik had wat minder uit moeten geven in en op de vakantie.
Van je vrienden van DUO?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb t allemaal geleend voor onbepaalde tijd
http://www.wired.co.uk/magazine/archive/2014/09/features/destinyquote:
Niet eensquote:
Ga straks even lezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.wired.co.uk/magazine/archive/2014/09/features/destiny
Hier heel veel over Destiny als je het echt wil weten.
Ah ja zo'n vriend van je die dakloos was geworden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet eens
de xbox bedoel ik hè, niet t geld.
woont nog steeds in een stacaravan op de camping van de ouders van z'n vriendinquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ah ja zo'n vriend van je die dakloos was geworden.
Nur online oder nicht?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Bungie, shooter. Dus: kopen.
Wat wil je weten?
Nee. Bij mij zit meestal Van Marwijk er binnen de kortste keren. Frank de Boer heb ik ook al eens gezien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft Philip Cocu bij jullie ook eeuwen trainer van PSV? Niet gezond hoelang die vent altijd blijft zitten bij PSV in mijn FM games
Onder koud water afspoelen en de slechte mosselen er uit halen heb je in max 10 minuten gedaan. Heb het vorige week nog gegeten. Patat er bij en zo'n fles Iris.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:29 schreef Saind het volgende:
Ik heb wel zin in mosselen maar ik heb geen zin een uur bezig te zijn met mosselen schoonmaken.
Kan geen kwaad. Dikzak.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zelfs geen zin om te eten.
Je kan offline maar dat is maar een beetje gay. Gewoon online spelen als je zulke games gaat doen.quote:
Ik ga bij moeders eten, altijd fijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb vandaag zelfs geen zin om te eten.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt Ron. Dit zet alles weer in het juiste perspectief.
Welke?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Kijk zo een reactie kan dus ook, ff mijn vrouw bellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |