HIJ BEUNT ZIJN STUUR AF, OHOHOHOHOHOHO. KIJK HEM EENS STOEMPEN OP DIE PEDALEN HET IS ONGEKENDquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
BRAMBILA PAKT METERS OP DE KEIZER
Ik dacht dat het MMORPG wasquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Bungie, shooter. Dus: kopen.
Wat wil je weten?
Schneider is prima om het weekend in te luiden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:17 schreef Saind het volgende:
Opperkleurder met welk biertje zal ik eens beginnen
Is wel een Aventinus hè, erg donker. Heb wel zin in iets frissersquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schneider is prima om het weekend in te luiden.
Klopt wel FM is heel realistische.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijft Philip Cocu bij jullie ook eeuwen trainer van PSV? Niet gezond hoelang die vent altijd blijft zitten bij PSV in mijn FM games
Zo goed had ik niet gekeken. Dan de Nick en Simon.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Is wel een Aventinus hè, erg donker. Heb wel zin in iets frissers
OK.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt wel FM is heel realistische.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo goed had ik niet gekeken. Dan de Nick en Simon.
Een beetje, maar is voornamelijk gewoon een (co-op)shooter maar dan met veel looten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het MMORPG was
xbox one al staan en destiny op pre-orderquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een beetje, maar is voornamelijk gewoon een (co-op)shooter maar dan met veel looten.
Gaat wel dé game worden van het jaar denk ik. Maar heb nog geen next-gen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |