Spataderen op vulvaquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:10 schreef HeatWave het volgende:
LIF / Helft vrouwen weet niet waar hun vagina zich bevindt
tnxquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
Cue: 2 jurkjes terug naar succubus was 6nogwat
Wie leest er dan ook het hele artikelquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spataderen op vulva
Why heatwave, WHY?!
Al zat er pure stront op, normaal ook geen issue toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spataderen op vulva
Why heatwave, WHY?!
Van je Golfje?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Niemand heeft op mijn spoiler geklikt he?.
Je moet duidelijk nog veel lerenquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:14 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Al zat er pure stront op, normaal ook geen issue toch?
Over een halfuurtje pak ik ook een biertjequote:
Ik heb eigenlijk de pest in, want aangezien ik bier kan gaan drinken zijn mijn KEF's nog niet binnen voor het weekendquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Over een halfuurtje pak ik ook een biertje
Ik moest even googlen op KEFquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk de pest in, want aangezien ik bier kan gaan drinken zijn mijn KEF's nog niet binnen voor het weekend.
Ja, maar ze zijn er dus nog nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moest even googlen op KEFHad je ze besteld?
In outfit?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar een Fuck it dude, let's go bowling Big Lebowksy feetsje vanavond
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn er dus nog niet.
Nou heb ik een halve surroundset thuis.
Er zijn ergere dingen hoor,maar was leuk geweest om alles even goed aan te kunnen sluiten op mijn gemak overdag en lekker beetje te gaan luisteren etc.quote:
wat vaag! Waarom is het zo'n groot geheim?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:06 schreef Cue_ het volgende:
Er is nieuws over de bruiloft van m'n broer
Onze oma is z'n getuige
Voor de rest weet verder niemand iets
Nouja onze familieband is wat minder hecht dan die van julliequote:Op vrijdag 5 september 2014 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat vaag! Waarom is het zo'n groot geheim?
Iedereen heeft mijn jurk al gezien, inclusief vriendlief
Vanavond gaan we bij een locatie praten en dat weet ook iedereen(en dus ook waar)
Oh maar hun vrienden weten het dus wel?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja onze familieband is wat minder hecht dan die van jullie
Ik heb geeen ideequote:Op vrijdag 5 september 2014 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh maar hun vrienden weten het dus wel?
Naja, ik ga ook een wedsite (ja zo heten die dingen) maken. Dan weet iedereen alles. Wel zo duidelijk want het word vast anders dan ze gewent zijn en dan hoef ik geen miljoen vragen te beantwoorden en alle bejaarden gerust te stellen
Of een zonnebril met geel glasquote:
Barb postte die ook alquote:
Haha nee hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:12 schreef Cue_ het volgende:
Jij doet netjes de hele reutemeteut dus die bij een huwelijk hoort
Die heeft 2 heul schattige koters geadopteerdquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was bijzonder geweest als Barney met jong geschopt was.
Tering, dan ben je homo, cool, rijk en bekend en verneuk je je eigen leven nog met die krengen, dan ben je ook wel een sukkel ook hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heeft 2 heul schattige koters geadopteerd
En dan die pakjes die ze steeds aankrijgenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tering, dan ben je homo, cool, rijk en bekend en verneuk je je eigen leven nog met die krengen, dan ben je ook wel een sukkel ook hoor.
The Doogie Howser is strong in that one.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tering, dan ben je homo, cool, rijk en bekend en verneuk je je eigen leven nog met die krengen, dan ben je ook wel een sukkel ook hoor.
Bah. Ineens smaakt m'n pilsje nie meer....quote:
S je een wedsite hebt, heb je ook een wedding. Huwelijk dusquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha nee hoor
We neigen nu zelfs naar geen huwelijk(wel feest en iets van een 'ja ik verbind mij aan jou' momentje)
Naar vis?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bah. Ineens smaakt m'n pilsje nie meer....
Zoek je eigen plaatje dan maar queenie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niks aan doen dat die dingen geen 'hippie commitment ceremony site' hetenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
S je een wedsite hebt, heb je ook een wedding. Huwelijk dus
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je YouTube filmpje makrn , dan ben je'hip'quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niks aan doen dat die dingen geen 'hippie commitment ceremony site' heten
Maar ik ben niet hip, ik ben hippiequote:Op vrijdag 5 september 2014 17:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je YouTube filmpje makrn , dan ben je'hip'
quote:
Wat is misofonie?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:58 schreef Cue_ het volgende:
Misofonie
Kan niet anders dan dat ik dat heb
quote:
quote:Mensen met misofonie ervaren gevoelens van irritatie, walging en/of woede bij het horen van geluiden die op zich onschuldig zijn. Deze geluiden zijn meestal door mensen geproduceerde geluiden, zoals smak- en slikgeluiden. Misofonie betekent letterlijk ‘haat van geluid’. Mensen met misofonie hebben zoveel last van de heftige emoties die worden opgeroepen door deze geluiden, dat ze die zoveel mogelijk gaan vermijden. Dit kan tot gevolg hebben dat ze zich steeds meer gaan isoleren en sociaal gaan disfunctioneren. Over misofonie is nauwelijks medische literatuur. Er is dus nog weinig over bekend. Zo weten we bijvoorbeeld niet hoe vaak het voorkomt.
Erm....dat klinkt niet goed....quote:
Herken het best welquote:
Hmmm, okquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Herken het best wel
Al heb ik het niet zo erg als wat ik net zag bij iemand. Maargoed, dit is huis tuin en keuken diagnostiek hoor
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Beetje jammer dat ze Heineken drinkt, de puntige knieen onder de bieren
Wat het ook is wat je hebt, je bent nooit alleen hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel fijn om te weten dat er mensen zijn die zich nog meer kunnen storen aan bepaalde geluiden
En daarom houden we van Duitslandquote:
Kloptquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat het ook is wat je hebt, je bent nooit alleen hoor
Zolang ze niet praten tijdens sex, uitstekende dames!quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarom houden we van Duitsland
Het zoveelste rare cosplay groepjequote:Op vrijdag 5 september 2014 18:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar van deze lui had ik nog nooit gehoord
En hierom haten we op amerikanen, hun variant:quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarom houden we van Duitsland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zolang ze niet praten tijdens sex, uitstekende dames!
Dat is een compliment!quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En hierom haten we op amerikanen, hun variant:Verenigde StatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking afvallige kolonieen zijn het
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Omdat rare groepjes waar ik nooit bij zal horenquote:
Want jij bent uber normaal?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:25 schreef Barbusse het volgende:
Omdat rare groepjes waar ik nooit bij zal horen#foreveralone
Enormquote:
Daten?quote:
Te ver wegquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
O, ik had eigenlijk iets van "egomiso" moeten zeggen![]()
Tijd voor nog een bak koffie
GMTA bro!quote:
Ja echt he. Murica, land of the idiots.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verenigde StatenFucking afvallige kolonieen zijn het
Ok.quote:
Och, ze maken leuke series en films.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja echt he. Murica, land of the idiots.
Sorryquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al die hoop de hele tijd.. en teleurstelling![]()
![]()
Kan ik toch niet erbij hebben
Dat is waarquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar in ieder geval bespaar ik je mijn smak- en snurkgeluiden
Geldt dit ook voor de "normale" geluiden die kinderen maken en dat ik daar compleet gestoord van word?quote:
Geldt uberhaupt voor normale geluiden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:44 schreef Lotusss het volgende:
Geldt dit ook voor de "normale" geluiden die kinderen maken en dat ik daar compleet gestoord van word?
Ok dat en nog weleens goede muziek. Maar echt veel meer pluspunten kan ik niet zo snel verzinnenquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Och, ze maken leuke series en films.
Nee, dat je gestoord bent kan ook andere redenen hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor de "normale" geluiden die kinderen maken en dat ik daar compleet gestoord van word?
nouja al die idiote veiligheidsregels van ze zijn de reden dat ik werk heb, dat zou ik dus als positief kunnen beschouwenquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok dat en nog weleens goede muziek. Maar echt veel meer pluspunten kan ik niet zo snel verzinnen
Koptelefoon/oortjes en muziek/radio op telefoon. In openbare gelegenheden geeft dat mij de redding.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geldt uberhaupt voor normale geluiden.
Oplossing: op andere dingen concentreren. Tja gohMaar geen idee hoe te doen als er verder weinig om handen is
Klopt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, dat je gestoord bent kan ook andere redenen hebben.
Je noemt het zelf al idioot, dus die gaat niet opquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
nouja al die idiote veiligheidsregels van ze zijn de reden dat ik werk heb, dat zou ik dus als positief kunnen beschouwen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Great, er zit iemand naast me in de trein zich hardop af te vragen of hij niet beter een ebola bloedtest kan laten doen...
Het was leuk jullie gekende te hebben!![]()
Zend voor je de pijp uit gaat nog even die dickpic!!quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Great, er zit iemand naast me in de trein zich hardop af te vragen of hij niet beter een ebola bloedtest kan laten doen...
Bel de politie! Biologische terrorist in de trein!quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Een dickpic van een Ebolapatient? Trust me, die wil je nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zend voor je de pijp uit gaat nog even die dickpic!!
Neehee!! Daarvoor!quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een dickpic van een Ebolapatient? Trust me, die wil je niet
In een trein een dickpic maken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neehee!! Daarvoor!
Dus dan moet KT NU een foto maken!
Wat moet je daar nou weer mee? Ik heb toch geen iCloud dus je krijgt hem toch niet te zien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zend voor je de pijp uit gaat nog even die dickpic!!
Je kan hem Telegrammen!quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat moet je daar nou weer mee? Ik heb toch geen iCloud dus je krijgt hem toch niet te zien.
Dat is waar. Mass panic preventedquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In een trein een dickpic maken?
Zal wel de aandacht van mede reizigers afleiden van de ebola patient.
RIP aan de dickpicquote:
Ik ben een biertje aan het drinken om mijn woning te vieren. Ik had ook op stap kunnen gaan met 15 Finnen, maar dan ben ik dood voordat ik ben verhuisdquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:48 schreef Cue_ het volgende:
Klaar voor de avond. Nu wachten.. en wachten
Maar is wel leukquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben een biertje aan het drinken om mijn woning te vieren. Ik had ook op stap kunnen gaan met 15 Finnen, maar dan ben ik dood voordat ik ben verhuisd
Sterf je wel in het harnasquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben een biertje aan het drinken om mijn woning te vieren. Ik had ook op stap kunnen gaan met 15 Finnen, maar dan ben ik dood voordat ik ben verhuisd
Geloof me, ik ben na een uurtje al helemaal kapotquote:
Wanneer verhuis je dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben na een uurtje al helemaal kapotEn ik moet morgen dingen regelen voor de verhuizing, dus laat ik mezelf vanavond maar even niet in vodka en minthuu marineren
Ik sterf in bed, met een vrouw die van me houdt naast me. Dat is mijn harnasquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sterf je wel in het harnas
Morgen alquote:
Dus die Finnen zijn allemaal mannen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik sterf in bed, met een vrouw die van me houdt naast me. Dat is mijn harnas
Jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus die Finnen zijn allemaal mannen?
Ja, dat leek me wel zo verstandigquote:
Waar woon je dan? Amersfoort is niet zo groot....quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:00 schreef Cue_ het volgende:
Half negen moet ik echt al wegfietsen, evt eerder. Pokkeeind naar het station
Wel als t station in west is en ik in oost woonquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Amersfoort is niet zo groot....
Zeur niet, mijn middelbare school was nog veel verder naar het westen en daar ben ik 5 jaar lang vanuit Hoevelaken naartoe gefietst.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel als t station in west is en ik in oost woon
No police officer, I was preventing mass panic, I was not showing my penis for fun.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is waar. Mass panic prevented
Wat lees ik nu? Je hebt een woning?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Amersfoort is niet zo groot....
Yup, eindelijk. Thanksquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat lees ik nu? Je hebt een woning?
Goed man!
Die ene die afgezegd had ivm werk?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup, eindelijk. ThanksEn precies de woning die ik wilde
In Afrika lopen ze vijf kilometer voor een emmertje water!quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:33 schreef Cue_ het volgende:
Dat iets ver is. Betekent nog niet dat iets anders niet verder is
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die ene die afgezegd had ivm werk?
Gefeliciteerd amigo!
Ik denk dat ik namens vrijwel iedereen van de SC spreek als ik zeg: Fotos!!!!!quote:
Als ik er in zit, ok?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens vrijwel iedereen van de SC spreek als ik zeg: Fotos!!!!!
Vanzelfsprekendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij gaan ook niet trouwen voorlopig. Ben veldwerk doen in de geplande periode, mogelijk zit ik dan in Africa om onderzoek naar ebola te doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Haha nee hoor
We neigen nu zelfs naar geen huwelijk(wel feest en iets van een 'ja ik verbind mij aan jou' momentje)
oh nee wij 'trouwen' wel maar misschien geen trouwen voor de wet. Snap je?quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij gaan ook niet trouwen voorlopig. Ben veldwerk doen in de geplande periode, mogelijk zit ik dan in Africa om onderzoek naar ebola te doen
Oh ja, ik begrijp wel wat je bedoelde hoor. Was meer om aan te geven dat bij ons ook alles nog onzeker is en er van enige planning geen sprake is.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee wij 'trouwen' wel maar misschien geen trouwen voor de wet. Snap je?
Ooh jammer? Of vind je het wel prima en heb je veel zin in het veldwerk?quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh ja, ik begrijp wel wat je bedoelde hoor. Was meer om aan te geven dat bij ons ook alles nog onzeker is en er van enige planning geen sprake is.
Oh nee hoor, heb er geen probleem mee. Het was een leuke datum maar geen ramp als het een andere wordt. En veldwerk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ooh jammer? Of vind je het wel prima en heb je veel zin in het veldwerk?
Ik ben juist eindelijk aan het plannen. Gisteren een heel toffe locatie bezocht. We moeten even schuiven met het budget maar ik denk dat dat hem wordt
Ik heb ook al een jurk en een dj, dus het is wel handig als het nu allemaal door gaat zeg maarquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh nee hoor, heb er geen probleem mee. Het was een leuke datum maar geen ramp als het een andere wordt. En veldwerk.![]()
Leuk! Fijn dat je daar dan al uit bent
Cue_quote:
quote:
O leuk! In Amsterdam?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga straks de park checken.![]()
Studiegenootjes willen nader kennis maken, gaan hapje en drankje doen in Westerpark.![]()
Van alberto checked de park.quote:
Yupquote:Op zondag 7 september 2014 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand anders bij wie fok er een uurtje uit lag??
Same.quote:Op zondag 7 september 2014 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand anders bij wie fok er een uurtje uit lag??
In het weekend meestal tot een uur of 4(soms later), filmpjes kijkenquote:
Jeugdherinneringen op 7? Wat zenden ze uit dan?quote:Op zondag 7 september 2014 01:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In het weekend meestal tot een uur of 4(soms later), filmpjes kijken
Nu rtl7 aan het kijken en jeugdherinneringen ophalen
Amerikaans show worstelenquote:Op zondag 7 september 2014 01:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jeugdherinneringen op 7? Wat zenden ze uit dan?
quote:
Tegenwoordig elke zaterdag na 00:00 op rtl7quote:
Lol, zo graag hoef ik het tegenwoordig dan ook weer niet te zienquote:Op zondag 7 september 2014 01:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tegenwoordig elke zaterdag na 00:00 op rtl7
Grazzi haffna kerelquote:
Wanneer is de housewarming van Barb's Porno Paleis?quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer is de housewarming van Barb's Porno Paleis?
Schijnt wel beter te zijn voor je haarquote:Op zondag 7 september 2014 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh ik ben zo brak... ik doe net eerst cremespoeling in mijn haar en daarna pas shampoo
Echt? Was je dan niet alle zachtheid er uit?quote:Op zondag 7 september 2014 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt wel beter te zijn voor je haar
Toch eens proberen dan.quote:Op zondag 7 september 2014 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt wel beter te zijn voor je haar
Maar ook alle futloosheid, geloof ik. Ik gebruik nooit conditioner.quote:Op zondag 7 september 2014 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt? Was je dan niet alle zachtheid er uit?
oh maar tegen de futloos heb ik 3 andere dingen:Pquote:Op zondag 7 september 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ook alle futloosheid, geloof ik. Ik gebruik nooit conditioner.
Mijn haar ook.quote:Op zondag 7 september 2014 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn haar is echt te lang om zonder conditioner uit te kammen
quote:
Mijn haar is van zichzelf al te slap voor conditionerquote:Op zondag 7 september 2014 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn haar is echt te lang om zonder conditioner uit te kammen
quote:Op zondag 7 september 2014 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ugh ik ben zo brak... ik doe net eerst cremespoeling in mijn haar en daarna pas shampoo
Succesquote:
Jij moet ook nooit vergeten om je broek weer op te trekken als je je haar hebt gekamd.quote:
Good morning sunshinequote:Op maandag 8 september 2014 07:26 schreef Cue_ het volgende:
Op t punt staan seks te hebbe in je droom en dan wakker worden is al kut. Maar erachter komen dat over 5inuten de wekker ook nog eens gaat, is helemaal kut
Denk dat dat bier infuus in Japan wel meevaltquote:Op maandag 8 september 2014 08:51 schreef STING het volgende:
[..]
Sommigen van ons werken, enzo
Behalve Q.
Die is voor een paar werken aan een bier-infuus.
japanners die bier willen drinken kunnen dat voor veel geld uit Q's aderen aftappen.quote:Op maandag 8 september 2014 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat dat bier infuus in Japan wel meevalt
ik heb een vrij episch weekend gehadquote:Op maandag 8 september 2014 09:39 schreef Cue_ het volgende:
Hebben jullie een leuk weekend gehad dan?
Details doen we niet aan?quote:Op maandag 8 september 2014 09:40 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb een vrij episch weekend gehad
Klinkt niet verkeerdquote:Op maandag 8 september 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Weekend was ok, niets verheffends, vrijdag de stad in geweest, rest van de tijd beetje kloten om het huis etc.
Wel voor 4 hele euro een werkende Logitech Harmony 885 gekocht bij de kringloop. (universele programeerbare afstandsbediening met LCd scherm die al je andere AB'd vervangt)
.
Nu nog steeds wachten op mijn speakers.
veel feestjes, terras, funtimes, dansenquote:
Ach, ik vind het wel leuk om er ff rond te snuffelen, ze hebben echt een zooi troep maar soms vind je een pareltjequote:Op maandag 8 september 2014 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd
Altijd maar dat wachten he
Nicequote:Op maandag 8 september 2014 09:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
veel feestjes, terras, funtimes, dansen
Je moet idd net geluk hebben bij dergelijke zakenquote:Op maandag 8 september 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik vind het wel leuk om er ff rond te snuffelen, ze hebben echt een zooi troep maar soms vind je een pareltje.
Ja, dat valt toch tegen, mensen versturen het dan net 1 lichting te laat zodat het net niet voor het weekend binnenkomt.
Zou 'ie een episch weekend met Rhu achter de rug hebben?quote:
Je weet maar nooit, maar gok het nietquote:Op maandag 8 september 2014 09:54 schreef AirwiN het volgende:
Zou 'ie een episch weekend met Rhu achter de rug hebben?
Het zijn vaak dingen die je niet echt nodig hebt hoor,maar wel ff een half uurtje vermaak weerquote:Op maandag 8 september 2014 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je moet idd net geluk hebben bij dergelijke zaken
Erg frustrerend, zeker als je er echt op zit te wachten
Ik zie het al helemaal voor mij hoe rhu na afloop van een duursessie neuken verzucht: Joe, Bravo!quote:
ik denk het ook nietquote:Op maandag 8 september 2014 09:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, maar gok het niet
Haha, ja daar zou ik het ook voor doenquote:Op maandag 8 september 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Het zijn vaak dingen die je niet echt nodig hebt hoor,maar wel ff een half uurtje vermaak weer.
Nou ja, het is geen ramp, maar je rekent er op dat mensen het een beetje rap versturen nadat je hebt overgemaakt.
neuken stond helemaal niet eens in mijn rijtjequote:Op maandag 8 september 2014 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor mij hoe rhu na afloop van een duursessie neuken verzucht: Joe, Bravo!
Heeft je date met HW eindelijk plaatsgevonden? 'Funtimes'?quote:
Is het de Nederlandse "Joe"quote:Op maandag 8 september 2014 09:55 schreef AirwiN het volgende:
Ik zie het al helemaal voor mij hoe rhu na afloop van een duursessie neuken verzucht: Joe, Bravo!
Funtimes.quote:Op maandag 8 september 2014 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
neuken stond helemaal niet eens in mijn rijtje
Soms staan er echt hele goeie spullen tussen. Ik had het niet meer nodig meer vorige week stond er een NAD versterker met B&W monitor speakers, oud maar topspul, voor 50 euro. Als je gewoon een leuk setje zoekt voor een studentenkamer bijv klinkt dat 10 keer beter dan zo'n kant en klaar setje.quote:Op maandag 8 september 2014 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha, ja daar zou ik het ook voor doen
En het is gewoon leuker om het in het weekend te hebben
dat bedoelde ik helemaal nietquote:
ligt eraan hoe sarcastisch het moet klinken.quote:Op maandag 8 september 2014 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het de Nederlandse "Joe"
of een "Djow"
Of hoe wil je dat uitspreken
Toch niet gekocht he?quote:Op maandag 8 september 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
Soms staan er echt hele goeie spullen tussen. Ik had het niet meer nodig meer vorige week stond er een NAD versterker met B&W monitor speakers, oud maar topspul, voor 50 euro. Als je gewoon een leuk setje zoekt voor een studentenkamer bijv klinkt dat 10 keer beter dan zo'n kant en klaar setje.
Nee, ik heb al speakers teveel als alles binnen is vandaag, dus die moet ik eerst maar eens zien te dumpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op maandag 8 september 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
Oke, kan dit jurkje ook als je gewoon uit gaat?De vraag is eerder, waarom denk jij dat dat evt niet kan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom ook mijn vraag/opmerkingquote:Op maandag 8 september 2014 10:13 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik heb al speakers teveel als alles binnen is vandaag, dus die moet ik eerst maar eens zien te dumpen.
Omdat je boezem wel heeeeeel prominent aanwezig isquote:Op maandag 8 september 2014 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is eerder, waarom denk jij dat dat evt niet kan?
Tis maar net hoe erg jij dat zelf vindtquote:Op maandag 8 september 2014 10:16 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat je boezem wel heeeeeel prominent aanwezig is
Het maakt mij niet uit, maar ik bedoelde meer: wat straal je uit? Is het te hoerig?quote:Op maandag 8 september 2014 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis maar net hoe erg jij dat zelf vindt
Als je je daar niet fijn bij voelt, dan kan het niet. Als het jezelf niet heel veel uitmaakt, dan kan het wel
Snap ik. Maar ik denk dat dat dus meer aan de persoon die het draagt ligt dan per definitie als je borsten in beeld hebtquote:Op maandag 8 september 2014 10:20 schreef rhubarbje het volgende:
Het maakt mij niet uit, maar ik bedoelde meer: wat straal je uit? Is het te hoerig?
Maar never mind
Ik hou me wel in, al vind ik het met dit soort buitenkansjes wel moeilijkquote:
Nou zo'n ding valt natuurlijk echt wel anders met een B cupje als met een D.... En dus spelen de jetsers nogal een rolquote:Op maandag 8 september 2014 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap ik. Maar ik denk dat dat dus meer aan de persoon die het draagt ligt dan per definitie als je borsten in beeld hebt
Nou ik vond hem leuk maar mijn lief was van 'quote:Op maandag 8 september 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
Maar sinds wanneer trek jij je wat aan wat anderen evt van jou zouden kunnen vinden?
quote:Op maandag 8 september 2014 10:14 schreef rhubarbje het volgende:
Oke, kan dit jurkje ook als je gewoon uit gaat?Ja. Met een goede bh (of tapeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) kan het gewoon.
Wat weten mannen nou van vrouwen-modequote:Op maandag 8 september 2014 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik vond hem leuk maar mijn lief was van 'waar denk je die aan te kunnen?!'
Nou is hij absoluut geen fashion expert dus normaal kan het me niet zo veel schelen maar hij was oprecht geschokt
En ik zit er ook wel eens naast dus ik dacht 'zie ik dat jurkje nou zo verkeerd? laat ik het eens vragen'
Tape werkt bij mij nietquote:Op maandag 8 september 2014 10:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Met een goede bh (of tape) kan het gewoon.
Hoeveel van de grootste mode-ontwerpers is man?quote:Op maandag 8 september 2014 10:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wat weten mannen nou van vrouwen-modeDat jurkje kan je overal aan.
50% want ze zijn allemaal gay en ontwerpen kleding voor vrouwen met een plat mannenlichaam.quote:Op maandag 8 september 2014 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeveel van de grootste mode-ontwerpers is man?.
En 2 vrienden hebben laatst een aardig bedoelde opmerking gemaakt die klonk als 'wat een euhm speciale trui' ben ik een beetje zelfbewustquote:Op maandag 8 september 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
Maar sinds wanneer trek jij je wat aan wat anderen evt van jou zouden kunnen vinden?
Ja, vertel mij niets over de debielheid van modequote:Op maandag 8 september 2014 10:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
50% want ze zijn allemaal gay en ontwerpen kleding voor vrouwen met een plat mannenlichaam.
Kortom, post eerst maar eens foto's dat je dat jurkje zélf aan hebt, dan kunnen we een oordeel vellenquote:Op maandag 8 september 2014 10:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou zo'n ding valt natuurlijk echt wel anders met een B cupje als met een D.... En dus spelen de jetsers nogal een rol
Ik was laatst op een festival en kwam een meisje tegen die het zelfde jurkje aan had als ik. Maar zij had schattige kleine tietjes dus het geheel was kei lief en onschuldig. Bij mij was het jetsers galore dus zag het er compleet anders uit
Hoeveel borst in beeld is maakt dus wel degelijk uit
Dat opzich wel mee eens. Immers bij iedereen anders.quote:Op maandag 8 september 2014 10:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kortom, post eerst maar eens foto's dat je dat jurkje zélf aan hebt, dan kunnen we een oordeel vellen
Pfft wat denk je weer bevooroordeeld over mijquote:Op maandag 8 september 2014 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
(en ik het niet bedoel als "pics rhu!!" zoals deze kerel)
Absoluutquote:Op maandag 8 september 2014 10:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Pfft wat denk je weer bevooroordeeld over mij
Ja nee ik heb hem nog niet! En het is geen nederlandse webwinkel, dus ik wilde juist eerst inschatten voor ik ging bestellen want terugsturen is niet maar een paar euroquote:Op maandag 8 september 2014 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat opzich wel mee eens. Immers bij iedereen anders.
Of ga anders op de mening van je vriend af![]()
(en ik het niet bedoel als "pics rhu!!" zoals deze kerel)
Ik zou eerst voor een nieuwe bh shoppen (strapless gok ik zo) en dan pas de jurk bestellen. En je kan m altijd nog doorverkopen in Nederland als het niks blijkt te zijnquote:Op maandag 8 september 2014 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja nee ik heb hem nog niet! En het is geen nederlandse webwinkel, dus ik wilde juist eerst inschatten voor ik ging bestellen want terugsturen is niet maar een paar euro
ik heb geen heel gangbare maat dus dat vind ik altijd een te groot risicoquote:Op maandag 8 september 2014 10:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zou eerst voor een nieuwe bh shoppen (strapless gok ik zo) en dan pas de jurk bestellen. En je kan m altijd nog doorverkopen in Nederland als het niks blijkt te zijn
Dat doe ik ook nog wel eens met boxers, gewoon 5 keer een 3 pack van hetzelfde merk met andere motieven of kleuren, ben je er weer een paar weken vanafquote:Op maandag 8 september 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb nu gewoon dezelfde bh meerdere keren. En een paar keer met een ander patroontjemaar het is dezelfde
Dat doet mijn liefquote:
Stuk beter iddquote:Op maandag 8 september 2014 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
Maar er kan ook een halter bh onder, dat is niet comfi maar wel semi oke
Nee nee, niet 48 keer hetzelfde shirt, 6 keer 8 verschillende kleurenquote:
Zelfde tshirt dusquote:Op maandag 8 september 2014 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Nee nee, niet 48 keer hetzelfde shirt, 6 keer 8 verschillende kleuren.
wacht, 6 shirts in 8 kleuren?quote:Op maandag 8 september 2014 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, niet 48 keer hetzelfde shirt, 6 keer 8 verschillende kleuren.
Dat deed ik eerst ook tot ik een andere, betere winkel ontdekte. Nu heb ik bh's in alle kleuren en patronen (behalve egaal zwart, wit of huidskleurquote:Op maandag 8 september 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb nu gewoon dezelfde bh meerdere keren. En een paar keer met een ander patroontjemaar het is dezelfde
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op maandag 8 september 2014 11:13 schreef Elvi het volgende:
zoals de verkoopsters bij de hunkemoller gewoon binnen stampen en aan je tieten gaan schudden
Oh dat vind ik niet eens zo erg, ze schudden maarquote:Op maandag 8 september 2014 11:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat deed ik eerst ook tot ik een andere, betere winkel ontdekte. Nu heb ik bh's in alle kleuren en patronen (behalve egaal zwart, wit of huidskleur). De winkel heet La Deinte in Gouda. Erg aardige vrouw, grote pashokjes en gewoon gezellig want je krijgt koffie
En ze vraagt ook gewoon of ze het hokje binnen mag komen en je mag helpen, en niet zoals de verkoopsters bij de hunkemoller gewoon binnen stampen en aan je tieten gaan schudden
True... De winkel waar ik ga is wel gespecialiseerd in lastige matenquote:Op maandag 8 september 2014 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet eens zo erg, ze schudden maar
Maar ze weten gewoon niet waar ze het over hebbenEn wederom: lastige maat. En dan kosten die krengen ook gewoon een kapitaal
Kquote:Op maandag 8 september 2014 11:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
True... De winkel waar ik ga is wel gespecialiseerd in lastige matenZe vertelde over een klant die door oedeem een cup K had, en toen heeft ze een bh bij de fabriek besteld.
Maar ja ik ben wel zo rond de 70/80 euro kwijt voor een bh. En 60 euro voor een sportbh.
quote:Op maandag 8 september 2014 11:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben blij met m'n kleine cup en goedkope bh's
En de mannen?quote:Op maandag 8 september 2014 11:21 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben blij met m'n kleine cup en goedkope bh's
Genoeg mannen houden van minder groot en lekker perkyquote:
Beiden heeft voordelen en nadelenquote:Op maandag 8 september 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Genoeg mannen houden van minder groot en lekker perky
De meerderheid misschien wel?
Precies, waarom kiezen als je met allebei kunt spelen.quote:Op maandag 8 september 2014 11:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Beiden heeft voordelen en nadelen
Een dame met één groot en één klein exemplaar?quote:Op maandag 8 september 2014 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, waarom kiezen als je met allebei kunt spelen.
Ja hoor, kom maar door.quote:Op maandag 8 september 2014 11:45 schreef Zaadcontainer het volgende:
Een dame met één groot en één klein exemplaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |