Spataderen op vulvaquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:10 schreef HeatWave het volgende:
LIF / Helft vrouwen weet niet waar hun vagina zich bevindt
tnxquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
Cue: 2 jurkjes terug naar succubus was 6nogwat
Wie leest er dan ook het hele artikelquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spataderen op vulva
Why heatwave, WHY?!
Al zat er pure stront op, normaal ook geen issue toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spataderen op vulva
Why heatwave, WHY?!
Van je Golfje?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Niemand heeft op mijn spoiler geklikt he?.
Je moet duidelijk nog veel lerenquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:14 schreef Zaadcontainer het volgende:
[..]
Al zat er pure stront op, normaal ook geen issue toch?
Over een halfuurtje pak ik ook een biertjequote:
Ik heb eigenlijk de pest in, want aangezien ik bier kan gaan drinken zijn mijn KEF's nog niet binnen voor het weekendquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Over een halfuurtje pak ik ook een biertje
Ik moest even googlen op KEFquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk de pest in, want aangezien ik bier kan gaan drinken zijn mijn KEF's nog niet binnen voor het weekend.
Ja, maar ze zijn er dus nog nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moest even googlen op KEFHad je ze besteld?
In outfit?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar een Fuck it dude, let's go bowling Big Lebowksy feetsje vanavond
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn er dus nog niet.
Nou heb ik een halve surroundset thuis.
Er zijn ergere dingen hoor,maar was leuk geweest om alles even goed aan te kunnen sluiten op mijn gemak overdag en lekker beetje te gaan luisteren etc.quote:
wat vaag! Waarom is het zo'n groot geheim?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:06 schreef Cue_ het volgende:
Er is nieuws over de bruiloft van m'n broer
Onze oma is z'n getuige
Voor de rest weet verder niemand iets
Nouja onze familieband is wat minder hecht dan die van julliequote:Op vrijdag 5 september 2014 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat vaag! Waarom is het zo'n groot geheim?
Iedereen heeft mijn jurk al gezien, inclusief vriendlief
Vanavond gaan we bij een locatie praten en dat weet ook iedereen(en dus ook waar)
Oh maar hun vrienden weten het dus wel?quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja onze familieband is wat minder hecht dan die van jullie
Ik heb geeen ideequote:Op vrijdag 5 september 2014 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh maar hun vrienden weten het dus wel?
Naja, ik ga ook een wedsite (ja zo heten die dingen) maken. Dan weet iedereen alles. Wel zo duidelijk want het word vast anders dan ze gewent zijn en dan hoef ik geen miljoen vragen te beantwoorden en alle bejaarden gerust te stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |