Dit is niet de allerbeste, wel de allerberoemdste.quote:Op zondag 7 september 2014 23:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga reizen..
De allerbeste...ooit zal ik er eten
https://www.google.nl/map(...)55:0xea447f83d867065
Zeer aan te raden, film Jiro
http://kickass.to/jiro-dr(...)lu-ray-t8640380.html
[ afbeelding ]
En dit jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:54 schreef Erasmo het volgende:
Grappig dat iedereen hier de lokale sushitent deponeert ware het de Chinees op de hoek is die ook altijd de beste van het land is.
Nou de lokale Chinees zou ik nooit aanradenquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:54 schreef Erasmo het volgende:
Grappig dat iedereen hier de lokale sushitent deponeert ware het de Chinees op de hoek is die ook altijd de beste van het land is.
Ik wel, de Chinees is hier heel goed en lekker.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou de lokale Chinees zou ik nooit aanradenStukken staalspons zitten tussen de nasi.
ze maken vreemde combi's zoals appelmoes/haring- sushi![]()
![]()
Bedankt Ingrid!quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:51 schreef xSeara het volgende:
Orient Plaza Jiro, in Nijmegen. Wel een all-in concept, maar echt goddelijke sushi. Daarnaast ook veel andere gerechtjes, zoals stoofvlees, yakitori, en nog veel meer. Echt een aanrader.En ook nog een hele leuke inrichting en fijn personeel.
Massa productie en allemaal prefab. Het vult de maag snel zeg ik altijd en meer niet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:
De sushi van Sumo was heerlijk! Leuk concept ook.
Ik ben ook in Japan geweest en ook in Utrecht gewoondquote:Op woensdag 17 september 2014 21:18 schreef zatoichi het volgende:
Zie dit topic nu pas. Ik ben zelf in Japan geweest en verwacht niet in Nederland dezelfde kwaliteit als in Japan. Al was het alleen maar omdat ik nog altijd op zoek ben naar o-toro in Nederland...
Hoe dan ook gezien je ook in Utrecht woont, ik ben erg gecharmeerd van restaurant kyushu op de voorstraat. Goede verse sushi op goede temperatuur(!) en voor mij de nummer één omdat ze een aantal echte Japanse gerechten hebben die je niet vaak tegen komt in andere Japanse restaurants.
Elvi ben je al bij de nieuwe in de oude Baldakijn geweest? Onlangs geopend? Moet er met mijn vrouwelijke familieleden gaan eten maar ben erg benieuwd naar ervaringen.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:03 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nou de lokale Chinees zou ik nooit aanradenStukken staalspons zitten tussen de nasi.
De andere sushi-tent in Gouda is ook niks: als je daar langsloopt ruik je de vis en een sterke ammoniak-geur en ze maken vreemde combi's zoals appelmoes/haring- sushi![]()
![]()
Nee nog niet, maar ben wel benieuwd. Mijn verwachtigen zijn niet al te hoog want volgens mij zijn de huidige eigenaars de oude eigenaars van de Chinees op de Boswegquote:Op donderdag 18 september 2014 09:46 schreef Books1 het volgende:
[..]
Elvi ben je al bij de nieuwe in de oude Baldakijn geweest? Onlangs geopend? Moet er met mijn vrouwelijke familieleden gaan eten maar ben erg benieuwd naar ervaringen.
Oh nou dat geeft de burger moed zeg maar pffff... Wij gaan de 29e dus ben benieuwd. Laat het hier wel even weten.quote:Op donderdag 18 september 2014 09:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar ben wel benieuwd. Mijn verwachtigen zijn niet al te hoog want volgens mij zijn de huidige eigenaars de oude eigenaars van de Chinees op de Bosweg
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:06 schreef utrecht1970 het volgende:
Meneer wong in utrecht/vleuten. Erg goede sushi...
Precies mijn reactiequote:Op vrijdag 5 september 2014 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet hier een beetje van huilen en ik merk dat er kots omhoog komt.
Kaiko en Yamazato (Amsterdam) hebben oo-toroquote:Op woensdag 17 september 2014 21:18 schreef zatoichi het volgende:
Zie dit topic nu pas. Ik ben zelf in Japan geweest en verwacht niet in Nederland dezelfde kwaliteit als in Japan. Al was het alleen maar omdat ik nog altijd op zoek ben naar o-toro in Nederland...
Hoe dan ook gezien je ook in Utrecht woont, ik ben erg gecharmeerd van restaurant kyushu op de voorstraat. Goede verse sushi op goede temperatuur(!) en voor mij de nummer één omdat ze een aantal echte Japanse gerechten hebben die je niet vaak tegen komt in andere Japanse restaurants.
In Arnhem ? Vond ik ook super. Ligt er nog niet zo lang.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:
De sushi van Sumo was heerlijk! Leuk concept ook.
Held!quote:Op donderdag 18 september 2014 12:37 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Kaiko en Yamazato (Amsterdam) hebben oo-toro
Ik kan niet garanderen dat ze die altijd hebben. Ik kan je ook de maguro aanraden bij Morikawa in Den Haag. Smaakte de laatste keer echt hemels en totaal niet zoals de smaakloze variant bij menig all-you-can-eat toko. Morikawa heeft volgens mij echter nooit chuu- of oo-toro.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |