Er zit zelfs een gigantische japanse supermarkt dus je kan ook goed inkopen om thuis aan de slag te gaanquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:34 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ha tof, ik zou niet snel aan duitsland denken maar dat klinkt goed
Dit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Okura in Amsterdam. Maar beter rij je naar dusseldorf.
"vakantieveilingbon"quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:40 schreef richolio het volgende:
Ah, er zit ook een Buddha Bar in Amsterdam zie ik. Ziet er goed uit iig. Weet alleen niet of het ook deel is van die Buddha Bars over de wereld.
Buddha Bar in Amsterdam is een prima tent. Zit naast Beursplein 5quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:40 schreef richolio het volgende:
Ah, er zit ook een Buddha Bar in Amsterdam zie ik. Ziet er goed uit iig. Weet alleen niet of het ook deel is van die Buddha Bars over de wereld.
Stel je niet zo aan zeg. Ik heb sushi gegeten in Tilburg, gewonnen bij vakantieveilingen, zoals vrijwel iedereen daar. Restaurant is volgens mij inmiddels failliet. Ik heb er heerlijk gegeten! Heb er zelfs warme sushi op, nog nooit gehad, maar was ook lekker.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet hier een beetje van huilen en ik merk dat er kots omhoog komt.
Het is wat meid.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Ik heb sushi gegeten in Tilburg, gewonnen bij vakantieveilingen, zoals vrijwel iereen daar. Restaurant is volgens mij inmiddels failliet. Ik heb er heerlijk gegeten! Heb er zelfs warme sushi op, nog nooit gehad, maar was ook lekker.
Als je die troep in Tilburg vond te eten dan is dit ook wel "goed"quote:
Als het sushirijst, rijstazijn, zeewier en komkommer/zalm/avocado (in geval van Maki) bevat ís het sushi. Dat er verschil is in smaak/hoe goed de sushi is doet niks af aan het feit dat het wel degelijk sushi is. Maar ik ga het zien en proeven, want ik ben niet zo'n zeikerd die vind dat alleen Japan echte sushi kan maken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je die troep in Tilburg vond te eten dan is dit ook wel "goed"
Dat het verder niks met sushi te maken heeft doet er dan weinig toe.
Als je zou kunnen lezen zou het niet moeilijk zijn om op te maken uit de 40 posts in dit topic dat ik dat allerminst denk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Als het sushirijst, rijstazijn, zeewier en komkommer/zalm/avocado (in geval van Maki) bevat ís het sushi. Dat er verschil is in smaak/hoe goed de sushi is doet niks af aan het feit dat het wel degelijk sushi is. Maar ik ga het zien en proeven, want ik ben niet zo'n zeikerd die vind dat alleen Japan echte sushi kan maken.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je zou kunnen lezen zou het niet moeilijk zijn om op te maken uit de 40 posts in dit topic dat ik dat allerminst denk.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat het verder niks met sushi te maken heeft doet er dan weinig toe.
Ah ja, dat ik over de sumo zo denk (1 restaurantketen in Nederland), daar trek je dan gelijk deze conclusie uitquote:
Terwijl ik al meerdere restauranttips in Nederland en Duitsland hebt gepost, al zal ik jou waarschijnlijk ook nog moeten uitleggen dat dit buiten Japan is.quote:want ik ben niet zo'n zeikerd die vind dat alleen Japan echte sushi kan maken.
Ga reizen..quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:58 schreef _Loki het volgende:
Ik wil eens écht goede sushi gaan eten. Dus geen all you can eat maar gewoon goede kwaliteit. Waar kan je dat vinden?
Ik woon in Utrecht en wil best een stukje reizen naar Amsterdam of Rotterdam oid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |