Juist.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:46 schreef Prospos het volgende:
[..]
Precies, hier naartoe komen en dan eisen stellen...... Oprotten die zooi.

quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oproepen tot Sharia-staten binnen een gevestigde staat, lijkt me reden genoeg.

Volgens mij waren wij het eens op dit punt. Tenminste, die indruk had. Namelijk dat je wel je mening moet kunnen uitspreken, als je je houdt aan de bestaande wetgeving.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
klopt, maar er zijn allang bestaande wetten tegen het opzetten van mensen tegen elkaar en het pleiten voor strafkampen om vrouwen in op te sluiten.

Nou ja, de PVV en VVD willen altijd van alles verbieden. Dat tast toch je vrijheid aan? Of is dat anders?quote:

Kwestie van tijd voordat dat fenomeen hier ook is, als het er al niet is..quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uit de plekken waar de zogenaamde nazi's al tijden hadden voorspeld dat het zou komen, maar nee, het waren gekken die mensen, moslims zouden zoiets nooit doen.
En zie een paar jaar later "al die idioten" en we zijn nog maar net begonnen.

Dan moet je iedereen dus oppakken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik wil dan ook niet alles verbieden.
Maar mensen die andere mensen willen beperken in hun vrijheid moeten worden aangepakt.

Vergeet hun lijfspreuk "Discriminatie!" niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:34 schreef ACT-F het volgende:
Kijk hem eens plezier hebben, alleen al die lach in zijn gezicht:
[ afbeelding ]
Ze zijn gewoon de democratie aan het uitproberen om te kijken hoe ver ze kunnen gaan. Zodra ze de kop ingedrukt worden verwijzen ze naar figuren zoals gekke Geertje die onder het mom van vrijheid van meningsuiting ook van alles roeptoetert.

Daar is het ze om te doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vergeet hun lijfspreuk "Discriminatie!" niet.

Geert gaat niet de straten de straten op om mensen in hun vrijheid te beperken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:34 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn gewoon de democratie aan het uitproberen om te kijken hoe ver ze kunnen gaan. Zodra ze de kop ingedrukt worden verwijzen ze naar figuren zoals gekke Geertje die onder het mom van vrijheid van meningsuiting ook van alles roeptoetert.

Ik vraag me af of een rechter gevoelig is voor dit argument.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geert gaat niet de straten de straten op om mensen in hun vrijheid te beperken.

Nu ga je alle moslim pakistani over een kam scheren, magnie!! Is raciesme!!quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:49 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
En nog steeds hebben die linksmenschen hun kop diep in het zand..
Als de waarheid verdoezeld wordt, dan is er iets goed fout!
Net zoals die zieke ellende in engeland, met al die kinders.. ZE WISTEN HET GEWOON!

Zoals ik al zei: wetten zijn onderhevig aan veranderen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een rechter gevoelig is voor dit argument.

Die tweede van links is echt een held op sokkenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:34 schreef ACT-F het volgende:
[ afbeelding ]

Neen, het ging vooral over de linksmenschen.. Die dat tuig het handje boven de kop houden.. jaaaarenlang...quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:39 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nu ga je alle moslim pakistani over een kam scheren, magnie!! Is raciesme!!

Waarom rekken zij de wet op?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die tweede van links is echt een held op sokken![]()
Wat een vervelend gedram ook. Lekker de wet oprekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |