Ik houd het lekker bij mijn eigen chickie hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tijdens het schreeuwen zal het accent vast minder opvallen.
Als ze daarna niet meer kan zitten de rest van de dag?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer kun je spreken van anale ontmaagding?
Bloedquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar heeft kaneelstokje nog wel eens last vanquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Een beetje originaliteit mag wel.... tsjonge zeg.
Ik zat meer te denken aan zo'n cool iets dat ze van verbijstering niks meer weet te zeggen..
Een aanzoek?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zat meer te denken aan zo'n cool iets dat ze van verbijstering niks meer weet te zeggen..
Filosoferen over de zin des levens doet het altijd goed. Dan gaat ze vanzelf wel slapen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Als ze niet eerst wegrent zou dat een optie zijn ja.quote:
En dit natuurlijkquote:
Goede vraag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan moet het wel een heel erg goed compliment zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:34 schreef Myraela het volgende:
Of een compliment. Dan weet ik ook niet wat ik moet zeggen.
Daarom eerst vastbinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ze niet eerst wegrent zou dat een optie zijn ja.
[..]
En dit natuurlijk
Maar wel alleen lekker eten!
VA tochquote:
Laatst vroeg iemand of ik een grote piemel had, omdat ik zulke grote voeten heb.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar heeft kaneelstokje nog wel eens last van
Wat ben je toch ook slim.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom eerst vastbinden natuurlijk.
Tja.. niet zo'n hele vreemde vraag. Genoeg mensen die die aanname geloven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA toch
[..]
Laatst vroeg iemand of ik een grote piemel had, omdat ik zulke grote voeten heb.
Door schade en schade wordt men wijzer he.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook slim.
[..]
Tja.. niet zo'n hele vreemde vraag. Genoeg mensen die die aanname geloven.
chloroformquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:28 schreef El_Thijs het volgende:
Wat te doen om ze stil te krijgen? Prop erin?
Helaas wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door schade en schade wordt men wijzer he.
Welke vraag? Heb je nog steeds jeuk?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef Fascination het volgende:
Niemand die weer serieus op de vraag ingaat.
welke vraag?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA toch
[..]
Laatst vroeg iemand of ik een grote piemel had, omdat ik zulke grote voeten heb.
Zo zonde, ditquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef Fascination het volgende:
Ik wilde nog zeggen: "Vraag maar aan je vriendin.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tja.. niet zo'n hele vreemde vraag. Genoeg mensen die die aanname geloven.
Wanneer er sprake is van een anale ontmaagding.quote:
Als hij of zij gepenetreerd is door een penis?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer er sprake is van een anale ontmaagding.
Op het moment dat er iets anaal is ingebracht, en niet door de dokterquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer er sprake is van een anale ontmaagding.
Tellen je eigen vingers, of speeltjes, dan ook?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op het moment dat er iets anaal is ingebracht, en niet door de dokter
Moet een penis zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tellen je eigen vingers, of speeltjes, dan ook?
Ja vind ik wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tellen je eigen vingers, of speeltjes, dan ook?
Of iedereen is nu op zoek naar de officiële definitie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:50 schreef Royco1 het volgende:
Anale sex heeft het topic dood vermoord
Ik ben een voorbinddildo halenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of iedereen is nu op zoek naar de officiële definitie.
Voor jezelf of je gf? Never mind, I don't want to know.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een voorbinddildo halen
Die heb ik net gegeven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of iedereen is nu op zoek naar de officiële definitie.
Ik vermoord dingen altijd levend.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:50 schreef Royco1 het volgende:
Anale sex heeft het topic dood vermoord
Hmm, ik vind je eigen vingers niet echt een anale ontmaagding, want als je een speeltje bij jezelf vaginaal inbrengt voordat je seks met iemand hebt gehad, zeg je ook niet dat je jezelf ontmaagd hebt. Of wel?quote:
Ja,maar daar is schijnbaar niet iedereen het over eens.quote:
Als je anale vliesje gescheurd is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja,maar daar is schijnbaar niet iedereen het over eens.
Of ben jij alwetend en moeten ze nu stoppen met zoeken?
Dit is een serieus onderwerp, Straw!11quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je anale vliesje gescheurd is.
Nee, in de volksmond niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik vind je eigen vingers niet echt een anale ontmaagding, want als je een speeltje bij jezelf vaginaal inbrengt voordat je seks met iemand hebt gehad, zeg je ook niet dat je jezelf ontmaagd hebt. Of wel?
Ik ben heel serieus. Als je niet bloedt, dan telt het niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is een serieus onderwerp, Straw!11
Dat klinkt als de definitie uit de jaren 20.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus. Als je niet bloedt, dan telt het niet.
Goh, goede definitie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus. Als je niet bloedt, dan telt het niet.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor jezelf of je gf? Never mind, I don't want to know.
Nu weet ik waarom ik geen anaal doequote:Op vrijdag 5 september 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als het niet bloedt, jeetje. Nu weet ik weer waarom ik celibaat ben.
Ik kan me niet voorstellen dat jij seks hebt. Daar ben je veel te lief voor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik geen anaal doe
Hm, ja, op zich heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, in de volksmond niet.
Maar eigenlijk is het dan wel zo natuurlijk.
watquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij seks hebt. Daar ben je veel te lief voor.
Lieve mensen hebben geen sex?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij seks hebt. Daar ben je veel te lief voor.
Zijn dit synoniemen voor iets,quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:04 schreef Myraela het volgende:
D'awwww, ik zit m'n schaap te borstelen. Komt Tipsy hem wassen.
Nee je moet het omdraaien. Misschien ben je celibaat omdat je nog nooit goed gebloed hebt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als het niet bloedt, jeetje. Nu weet ik weer waarom ik celibaat ben.
VA is zo'n grote knuffelbeer. Kan hem niet associëren met seks.quote:
Dat is ook mogelijk, natuurlijk. Dan denk ik dat ik maar celibaat blijf.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee je moet het omdraaien. Misschien ben je celibaat omdat je nog nooit goed gebloed hebt.
Je schaap?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:04 schreef Myraela het volgende:
D'awwww, ik zit m'n schaap te borstelen. Komt Tipsy hem wassen.
Ik wil ook niet dat jij me met seks associeert, vriendelijk bedanktquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA is zo'n grote knuffelbeer. Kan hem niet associëren met seks.
[..]
Dat is ook mogelijk, natuurlijk. Dan denk ik dat ik maar celibaat blijf.
Sorry, Art.
Altijd Fas, altijd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, ja, op zich heb je wel een punt.
Of het heden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat klinkt als de definitie uit de jaren 20.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zijn dit synoniemen voor iets,
of heb je echt een schaap?
Mijn kat is een schaap.quote:
Ask Kaneel,..quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus dat betekend dat ik niet lief ben?
Of dat ik op dit moment wel lief ben?
Aha, dat verheldert wel ietsquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Mijn kat is een schaap.
[ afbeelding ]
Oh diequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Mijn kat is een schaap.
[ afbeelding ]
Wat een existentiële vragen allemaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus dat betekend dat ik niet lief ben?
Of dat ik op dit moment wel lief ben?
12 year olds.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of het heden.
"Het was haar eerste keer en ze bloedde niet eens!"
"Gast, dan was ze sowieso geen maagd meer."
Plebs.
De mijne kort en zwart. Praktisch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Myraela het volgende:
Mijn haren zijn weer een beetje subtiel rood/aubergine.
Praktisch is niet altijd het mooiste uit jezelf halen, om maar even een vrouwelijke uitspraak te doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De mijne kort en zwart. Praktisch.
De mijne ook heel kortquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker pittig, lekker gek.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt wel praktisch ja, misschien moet ik dat ook maar doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gooi dan meteen je tieten weg, als je toch bezig bent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt wel praktisch ja, misschien moet ik dat ook maar doen.
Goed manier om af te vallen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gooi dan meteen je tieten weg, als je toch bezig bent.
Beetje jammer dat dat maar eenmalig werkt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed manier om af te vallen.
Zo veel zal het niet schelen, ben ik bang.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je ook niet jojoën.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dat maar eenmalig werkt.
Hoeveel schatje je ongeveer?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo veel zal het niet schelen, ben ik bang.
De juiste uitdrukking wel op haar gezicht.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lang haar staat mij helemaal niet, dat heb ik al vaak geprobeerd. Zelf met gel ziet het er niet (leuk) uit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Praktisch is niet altijd het mooiste uit jezelf halen, om maar even een vrouwelijke uitspraak te doen.
Hoeveel schatje je wat?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je ook niet jojoën.
[..]
Hoeveel schatje je ongeveer?
[..]
De juiste uitdrukking wel op haar gezicht.
Om gek te zijn hoeft mijn haar dan weer niet kort te zijn.quote:
Mijn Nederlands wordt met de dag slechter.quote:
Hmmm... Kilo of twee... Ik zal ze vanavond eens wegen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn Nederlands wordt met de dag slechter.
Hoeveel schat je dat je afvalt als je je borsten weg zou gooien?
Borsten wegen, ik zie het helemaal voor me. Om en om op de keukenweegschaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Kilo of twee... Ik zal ze vanavond eens wegen.
Bedankt voor deze visualisatie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Borsten wegen, ik zie het helemaal voor me. Om en om op de keukenweegschaal.
Een goed begin is nooit weg natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had je nodig als goed begin van het weekend?
We zijn oud en versleten Kaneel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik rek me net uit en nu doet mijn rug intens pijn. Verdikkeme.
We zijn inderdaad niet meer de Herculessen die we ooit waren, Roy. Meer de Dionysossen.quote:
Hoe oud ben je Kaneel?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zijn inderdaad niet meer de Herculessen die we ooit waren, Roy. Meer de Dionysossen.
Helaas niet meer Kaneel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zijn inderdaad niet meer de Herculessen die we ooit waren, Roy. Meer de Dionysossen.
16 dus.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oud genoeg om een auto te mogen huren in Amerika.
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat is 25, als je als buitenlander wil huren met verzekering.
Ik moet nodig eens naar de VS. Al is het alleen maar om mijn kennis te vergroten en cultuur te snuiven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat is 25, als je als buitenlander wil huren met verzekering.
Lol, cultuur in de VS. How cute are you!quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik moet nodig eens naar de VS. Al is het alleen maar om mijn kennis te vergroten en cultuur te snuiven.
Nou nou, niet zo negatief he.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, cultuur in de VS. How cute are you!
Ik wist wel dat je bij zou draaienquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, cultuur in de VS. How cute are you!
Van het type Fast Feeders denk ik. In hun natuurlijke habitat. De McDonalds dus.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo negatief he.
Er is ook in de VS best wel cultuur te vinden.
Ja, vast wel, ergens...quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo negatief he.
Er is ook in de VS best wel cultuur te vinden.
Ah, de Mac is idd wel een beetje Amerikaanse cultuur ja, net als alles supersizen,quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van het type Fast Feeders denk ik. In hun natuurlijke habitat. De McDonalds dus.
De avonturier in mij wil wel door bijvoorbeeld de Grand Canyon heen toeren, en overnachten in Alcatraz. Goed, dat laatste kan helaas niet maar zou het wel willen zien. En dat is nog niet eens een druppel op de gloeiende plaat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, de Mac is idd wel een beetje Amerikaanse cultuur ja, net als alles supersizen,
als je dat als cultuur ziet, zit je natuurlijk goed en neem ik terug wat ik zei.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:28 schreef Myraela het volgende:
Als supersize Amerikaanse cultuur is, zou ik een bezienswaardigheid zijn.
Zo wil ik dat wel gaan doen, jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Borsten wegen, ik zie het helemaal voor me. Om en om op de keukenweegschaal.
Veel succes.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef artelligence het volgende:
Hoi schatjes. Ik mag zo presenteren
Presenteren, mijn favo bezigheid. Succes en zo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:27 schreef artelligence het volgende:
Hoi schatjes. Ik mag zo presenteren
Ik dacht dat ie moest poepen.quote:
Ik ben Wolverinequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:46 schreef Royco1 het volgende:
http://www.playbuzz.com/shayc/which-x-men-are-you
Verdomme, ik ben Cyclops
Ik ben Beast.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:46 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme, ik ben Cyclops
Wat saai. Ik dacht met magneto als mijn crush moet er toch wel wat bijzonders uitkomen.quote:You are a true leader at heart. You are not quick to judge, you can make hard decisions when needed, and you will always fight for a better world where humans and mutants can live together in peace. Try to keep your glasses on, it's very important.
De laatste jaren is Cyclops meer een terrorist. En deel van de counter-culture.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:57 schreef Royco1 het volgende:
Iedereen krijgt maar Wolverine en ik krijg Cyclops
Al klopt het natuurlijk wel dat ik een goede leider ben.
Magneto als crush is gewoon creepyquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben ook Cyclops.
[..]
Wat saai. Ik dacht met magneto als mijn crush moet er toch wel wat bijzonders uitkomen.
Jamaar dat komt door Michael Fassbender.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Magneto als crush is gewoon creepy
Ooit zal de mensheid shirts dragen met Royco1 was right!quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De laatste jaren is Cyclops meer een terrorist. En deel van de counter-culture.
Eerst droegen mensen shirts met: Magneto was Right. Nu dragen ze: Cyclops was Right.
Dream on...quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit zal de mensheid shirts dragen met Royco1 was right!
In de mooie Sovjet propagandastijl.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit zal de mensheid shirts dragen met Royco1 was right!
Nee, dat ook weer niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt liever andere kledingstukken met mijn naam er op?
En die kom jij dan voor me er in strijken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet.
Als mensen over kledingstukken met hun naam erop beginnen moet ik altijd aan m'n oma denken.
Daar moest ik toen haar naam-label in al haar kleren strijken zodat ze in haar verzorgingshuis mee in de was konden.
Dus jij zal over 50 jaar ongetwijfeld ook kledingstukken met je naam erop hebben hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor mop, geen probleem!quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En die kom jij dan voor me er in strijken?
Wat lief
Probeer een andere browser. Soms doen websites dat bij mij ook, maar vervolgens via chrome geen problemen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is dat toch met websites van uitzendbureaus?
Dit is al de tweede vandaag die me niet laat solliciteren.
Eerst was er een die maar bleef zeuren dat ik ongeoorloofde tekens had gebruikt (niks dan letters, punten en komma's) en deze accepteert de functie niet. Blijft zeggen dat er niks is ingevuld.
Verdikkeme.
Ja, dat klopt. Firefox werkt ook niet altijd ideaal, het meeste is toch gemaakt voor IE of Chrome denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Probeer een andere browser. Soms doen websites dat bij mij ook, maar vervolgens via chrome geen problemen.
Wow, slow it down just a notchquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja hoor mop, geen probleem!
Ik kan ook van de week wel even langskomen,
kan je alvast een shirt krijgen met 'property of Yv', als je zo dol bent op naamshirts
Ik zat ook in chrome. Gebruik FF alleen voor fok.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Probeer een andere browser. Soms doen websites dat bij mij ook, maar vervolgens via chrome geen problemen.
Tsja, je denkt toch niet dat ik voor niks over 50 jaar een keer voor je ga strijken....quote:
Oh ik wil best een keer een ontbijtje voor je maken enzo, maar iemands bezit zijn gaat wel ver hequote:Op vrijdag 5 september 2014 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, je denkt toch niet dat ik voor niks over 50 jaar een keer voor je ga strijken....
Voor wat, hoort wat. Om een oud spreekwoord er maar even bij te pakken.
Ok, ik zal mijn eisen wel wat verlagen. Geen probleem.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik wil best een keer een ontbijtje voor je maken enzo, maar iemands bezit zijn gaat wel ver he
Haha, stel maar een lijstje op en dan kijken we wel of we tot een compromis kunnen komen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, ik zal mijn eisen wel wat verlagen. Geen probleem.
Is goed, zal ik doenquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, stel maar een lijstje op en dan kijken we wel of we tot een compromis kunnen komen.
We zouden de term hosselt hier niet meer gebruiken Kaneel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Art hosselt Straw, Royco hossel Yvie, wat een druk dagje hier vandaag.
Is het? Die mededeling heb ik gemist denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We zouden de term hosselt hier niet meer gebruiken Kaneel.
Wie ga jij hosselen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Art hosselt Straw, Royco hossel Yvie, wat een druk dagje hier vandaag.
Oeh, die test ga ik vanavond op de laptop eens doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:46 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme, ik ben Cyclops
Chrome was maar een voorbeeld. Misschien heb je juist een andere nodig. Hoop dat het werkt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat ook in chrome. Gebruik FF alleen voor fok.
Maar zal het eens proberen.
Niemand.quote:
Het lukte niet. Morgen nog eens proberen, misschien een foutje op de sites of iets.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Chrome was maar een voorbeeld. Misschien heb je juist een andere nodig. Hoop dat het werkt.
Oh god je bent er zo eenquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:56 schreef artelligence het volgende:
Presentatie ging goed. Niet zo moeilijk als je 12 minuten aan video laat zienwel zelf inelkaar geknutseld.
Ja inderdaad. Geen idee wat je bedoelt. Het was relevant.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god je bent er zo een![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:22 schreef xFriendx het volgende:
Als je al dat 'gehossel' leest is iedereen bezet hier
Nee hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:22 schreef xFriendx het volgende:
Hardcore single hier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:22 schreef xFriendx het volgende:
Tof man! Wat voor iets?quote:
Een appartement, 10 minuutjes lopen van werk. 3 slaapkamers, 2 badkamers, 600 euro inclusief internet en schoonmaaksterquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een appartement, 10 minuutjes lopen van werk. 3 slaapkamers, 2 badkamers, 600 euro inclusief internet en schoonmaakster
Arme jijquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:00 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat die vetgaasjes ervoor zorgden dat er niks aan de wond ging kleven. Kleven ze zelf. Auw.
Ik lijd pijn. Alweer. Godverdomme, aan de lucht doet 't echt zeeeeerquote:
Ik ben zo blijquote:
Heb je niks tegen de pijn?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lijd pijn. Alweer. Godverdomme, aan de lucht doet 't echt zeeeeer.
Dat klinkt verdomd goed en luxequote:Op vrijdag 5 september 2014 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een appartement, 10 minuutjes lopen van werk. 3 slaapkamers, 2 badkamers, 600 euro inclusief internet en schoonmaakster
Alleen paracetamol. Heb niks meegekregen.quote:
Ik ben dan ook heul blijquote:
Hmmm...misschien een idee om even langs de apotheek te gaan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen paracetamol. Heb niks meegekregen.
Pijn begint weg te trekken. Godkolere... Het is eigenlijk een 'open' wond, dat vergeet je snel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm...misschien een idee om even langs de apotheek te gaan?
Teennagel ligt eraf. Volledig eruit gerukt.quote:
Tof manquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heul blijModern ingericht, alles nieuw.
Het is deze: http://www.remax-malta.com/240101022-167quote:
Is dat niet het appartement dat je sowieso al zou bekijken voor bleek dat het een hoax wasquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is deze: http://www.remax-malta.com/240101022-167
Dat kloptquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat niet het appartement dat je sowieso al zou bekijken voor bleek dat het een hoax was?
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is deze: http://www.remax-malta.com/240101022-167
Beterquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kloptEigenaar wou het wel verhuren/niet verhuren. Real estate agent werd kwaad, met zo'n houding kan ze niks, dit kun je niet verkopen aan mensen die op zoek zijn naar een woning, blablabla
![]()
Uiteindelijk dus toch gekregen
Vanaf morgenquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Geniet ervan! Wanneer ga je er in?
Wat?quote:
Klinkt goed en zeker voor die prijs.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klinkt goed en zeker voor die prijs.
Roy! Ik ben Magnetoquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klinkt goed en zeker voor die prijs.
De Cyclops uit de comics is cool en een welverdiende leider van de X-men.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom krijgt iedereen een tof character en ik die loser met zijn achterlijke zonnebril
Ja hij is wel de verdiende leider, maar lang niet zo cool als wolverine natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Cyclops uit de comics is cool en een welverdiende leider van de X-men.
Niemand is zo cool als Wolverine.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hij is wel de verdiende leider, maar lang niet zo cool als wolverine natuurlijk.
Ik ben dr. Hank McCoyquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hij is wel de verdiende leider, maar lang niet zo cool als wolverine natuurlijk.
Al komt Magneto in de buurt. Die kracht is wel echt awesome.quote:
Weer mee eens.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al komt Magneto in de buurt. Die kracht is wel echt awesome.
Als ik moest kiezen zou ik dan ook liever Magneto's kracht hebbenquote:
Ik niet, zijn healing powers en adamantium skelet zijn gewoon awesome.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen zou ik dan ook liever Magneto's kracht hebben. Hoewel Wolverine gewoon
is.
Sla met een hamer op dezelfde teen van de andere voet. Voel je de wond niet meer zo goedquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pijn begint weg te trekken. Godkolere... Het is eigenlijk een 'open' wond, dat vergeet je snel.
[..]
Teennagel ligt eraf. Volledig eruit gerukt.
Magneto kan het vervormenquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik niet, zijn healing powers en adamantium skelet zijn gewoon awesome.
Wat een ontzettend achterlijke tip.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sla met een hamer op dezelfde teen van de andere voet. Voel je de wond niet meer zo goed
Niet vervormen, wel sturen toch?quote:
Is een grapje wrs.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een ontzettend achterlijke tip.
Even gezocht en volgens Wikipedia vervormen. Maar volgens mij is dat één pot nat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet vervormen, wel sturen toch?
No shit. Ik vind het alleen niet grappig.quote:
Mooi, dan mag ik het nu vast ook wel in dit draadje zeggen...quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:48 schreef Fascination het volgende:
Je kunt je echt verbazen over hoeveel haat iemand voor je kan koesteren.Jezus christus, man.
Echt? Serieus? Waarschuw me voortaan even wanneer je met zo'n mededeling komt!quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wolvie's klauwen kunnen magneto ook vervormen.
Ik ben altijd serieus.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Serieus? Waarschuw me voortaan even wanneer je met zo'n mededeling komt!
Bring it.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mooi, dan mag ik het nu vast ook wel in dit draadje zeggen...
Like duh, ik weet dat dat kan. Maar het is wel wat lastig wanneer je doelwit je skelet kan beheersen en vervormenquote:
Ik kan vandaag niet beter, sorryquote:
Die ouwe hoort Logan niet aankomen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Like duh, ik weet dat dat kan. Maar het is wel wat lastig wanneer je doelwit je skelet kan beheersen en vervormen.
Dan nog, als ik mocht kiezen, dan zou ik Magneto's krachten willenquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die ouwe hoort Logan niet aankomen.
Dat magquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog, als ik mocht kiezen, dan zou ik Magneto's krachten willen.
In je bed?quote:
Er zijn geloof ik maar weinig vrouwen die jij niet zou willen.quote:
Daar heb ik liever mistique die kan veranderen in iedere vrouw die ik zou willenquote:
quote:
Ik neem aan dat jij atm alleen je vriendin in je bed wil.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb ik liever mistique die kan veranderen in iedere vrouw die ik zou willen
Dat valt enorm mee hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik maar weinig vrouwen die jij niet zou willen.
Wromnie?quote:
Ik heb toch liever geen 2D "persoon" in mijn bedquote:
Dat is geen redenquote:
Ja uiteraard ik ben een nette man.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij atm alleen je vriendin in je bed wil.![]()
Dat gaat nog steeds goed?
Just a feeling. Ik weet niet waarom, eigenlijk.quote:
Goede zaak!!quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja uiteraard ik ben een nette man.En denk alleen aan mijn vriendin.
Uiteraard fantaseer ik over andere vrouwen, I am only human.
![]()
Ja het gaat nog steeds goed, het is leuk en gezellig als we samen zijn.
Well, you're feeling it wrongquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Just a feeling. Ik weet niet waarom, eigenlijk.
Je moet barbus niet verwarren met mij.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Just a feeling. Ik weet niet waarom, eigenlijk.
Ik verwar hem niet met jou, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet barbus niet verwarren met mij.Mijn standaarden zijn ik heb geen standaard
Ben ik ook wel. Soms.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, ik durf niet![]()
nee vind je wel een beetje aardig soms.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verwar hem niet met jou, maak je geen zorgen.
Jaquote:
Jij was lief vanochtend!!quote:
Tussen 3 en 4 uur 's nachts doorgaans.quote:
Dat geeft niets, je hebt lang genoeg moeten wachten om dit te ervaren.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Jablijft wel een raar gevoel dat ik steeds vaker besef dat ik een vriendin heb. En dat gevoel is wennen.
Shit, daar gaat mijn imago hier.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was lief vanochtend!!![]()
Onverwachts en deed me wel ff goed. Dank je
Het is de schuld van Airwin, die me hier de hele tijd voor slet uitmaakt. Op een gegeven moment gaan mensen dat geloven.quote:
Dank je welquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat geeft niets, je hebt lang genoeg moeten wachten om dit te ervaren.
Geniet er met volle teugen van schat
Goed hoor. Zwanger worden is vanaf heden onmogelijk voor mijquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je wel
Hoe is het gegaan vandaag in het ziekenhuis?
Dus het imago van playboy die op Malta aan de lopende band vrouwen aan de haak slaat klopt niet?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is de schuld van Airwin, die me hier de hele tijd voor slet uitmaakt. Op een gegeven moment gaan mensen dat geloven.
Ik vind het aandoenlijk dat jij nog steeds denkt het imago van een stoere macho-man te hebbenquote:
Fijn om te horenquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed hoor. Zwanger worden is vanaf heden onmogelijk voor mij![]()
Ben nu thuis, (nog) geen pijn, Huppelpuber verzorgt mij heel goed.
Ik kom net uit een relatie van bijna 4 jaar, welke lopende band?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus het imago van playboy die op Malta aan de lopende band vrouwen aan de haak slaat klopt niet?![]()
Mijn hele wereldbeeld klopt niet meer
Fijn om te horen dat het goed gegaan is die operatie. Beterschap en sterktequote:Op vrijdag 5 september 2014 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed hoor. Zwanger worden is vanaf heden onmogelijk voor mij![]()
Ben nu thuis, (nog) geen pijn, Huppelpuber verzorgt mij heel goed.
Waarom las ik nacho?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het aandoenlijk dat jij nog steeds denkt het imago van een stoere macho-man te hebben
Omdat je honger hebt?quote:
jij bent een gentlemanquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is de schuld van Airwin, die me hier de hele tijd voor slet uitmaakt. Op een gegeven moment gaan mensen dat geloven.
Zit je al weer zo lang op Maltaquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom net uit een relatie van bijna 4 jaar, welke lopende band?
Dat altijd, ik heb een opvoeding genoten.quote:
Honger?quote:
Sinds begin 2010quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zit je al weer zo lang op Malta
Hmm je had dus niet lang nodig om iemand aan de haak te slaan daarquote:
De tijd gaat snelquote:
Dus jij beweert dat als ik, of Samzz, voor jou staan je niet zal staren?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik voel ook altijd plaatsvervangende schaamte als ik een stel mannen weer eens een vrouw zie nafluiten, een gesprek aangaan door alleen maar naar d'r borsten te staren en onder elkaar zeggen dat ze haar graag door een matras zouden trekken maar geen van allen het lef hebben om haar aan te spreken. Stijlloos.
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm je had dus niet lang nodig om iemand aan de haak te slaan daar
Ik heb mijn vrienden hier, en mijn werk. Ik zie op het moment nog geen redden om te gaanquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De tijd gaat snel![]()
Malta lijkt mij leuk voor een vakantie van een week maar om er te gaan wonen nee dat zou ik niet snel doen
Hij zal vast kijken, maar staren is onbeleefd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat als ik, of Samzz, voor jou staan je niet zal staren?
Het zal een uitdaging zijn, maar ik zal me gedragen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met borsten zoals in je UI waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels al gewendquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zal een uitdaging zijn, maar ik zal me gedragen.
Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die zich niet ongemakkelijk gaan voelen als ik de hele tijd alleen maar naar haar tieten staar en verder totaal niet geinteresseerd ben.
Wel of geen décolleté, ik vind het gewoon onbeleefd. Tuurlijk zal ik kijken, maar dat doe ik dan wel zodra het kan. Zodra je net binnekomt of terug komt van het toilet of zo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:33 schreef Myraela het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat mannen naar m'n borsten kijken. Ik draag zelden dingen met een decolleté. Dan is het toch niet boeiend om naar te kijken?
En mannen die nafluiten zijn altijd van die zwakbegaafde mongolen.
Tenzij ze de Die Zauberflüte van Mozart fluiten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:33 schreef Myraela het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat mannen naar m'n borsten kijken. Ik draag zelden dingen met een decolleté. Dan is het toch niet boeiend om naar te kijken?
En mannen die nafluiten zijn altijd van die zwakbegaafde mongolen.
Gelukkig heb ik maar hele kleine borsten, lijken totaal niet op die in mijn UIquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met borsten zoals in je UI waarschijnlijk wel.
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met borsten zoals in je UI waarschijnlijk wel.
Was jij toen je zwanger was weleens periodes heel onredelijk? Dat je nu terugkijkt en denkt: och, dat had ik toen niet zo moeten doen?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels al gewend![]()
Daardoor heb ik eigenlijk altijd wel een opmerking klaar waardoor de staarder zich ongemakkelijk voelt
quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tenzij ze de Die Zauberflüte van Mozart fluiten.
Ik kwam er pas achter dat ik zwanger was toen ik al ruim 5 maanden was. Ik had geen tijd om onredelijk te doen, moest te veel regelen in te korte tijd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was jij toen je zwanger was weleens periodes heel onredelijk? Dat je nu terugkijkt en denkt: och, dat had ik toen niet zo moeten doen?
Vrouwen zijn wel vaker onredelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was jij toen je zwanger was weleens periodes heel onredelijk? Dat je nu terugkijkt en denkt: och, dat had ik toen niet zo moeten doen?
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt doodsbang dat ik pas zo laat achter een zwangerschap zou komen.
Maar zeg nu eens eerlijk, het is toch niet raar wat ik hier beweer? Dat de wereld vol zit met onopgevoede klapjosties is waar, maar dat is toch geen reden om dergelijk gedrag normaal te vinden?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels al gewend![]()
Daardoor heb ik eigenlijk altijd wel een opmerking klaar waardoor de staarder zich ongemakkelijk voelt
Tenzij je in het verhaal van een zekere Maria geloofd natuurlijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook.Nu is die kans voor mij vrij klein, maar toch.
Kutzooiquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik maar hele kleine borsten, lijken totaal niet op die in mijn UI
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar zeg nu eens eerlijk, het is toch niet raar wat ik hier beweer? Dat de wereld vol zit met onopgevoede klapjosties is waar, maar dat is toch geen reden om dergelijk gedrag normaal te vinden?
quote:Ik ga trouwens wel een klacht indienen heb ik besloten![]()
De anesthesist stond vlak voor mijn bed te praten met een collega, hij stak zijn hand in zijn broek en krabbelde even ongegeneerd aan zijn blote bips, ik zag namelijk dat zijn hand ook in zijn ondergoed zat.
Nog geen 5 tellen later loopt hij naar mij, wil mij met die hand een handje geven en de overige handelingen die een anesthesist doet.
Er was in de tussentijd dus geen desinfecterend middel of zeep in de buurt van zijn handen geweest.
Ik heb zijn hand geweigerd en geëist dat ik een andere anesthesist kreeg, dat was gelukt.
Je schrikt je dan ook helemaal de pleuris. Het besef dat je al die maanden gewoon flink hebt gefeest bijvoorbeeld. Ik was doodsbang een "ziek" kind op de wereld te zetten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:40 schreef Myraela het volgende:
Ik ben echt doodsbang dat ik pas zo laat achter een zwangerschap zou komen.
Wel bolognese he!!quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:41 schreef Myraela het volgende:
En spaghetti met ijs, dat zou ik eens moeten proberen.
Geloof me, geloof het niet.quote:
Hier gaat iets misquote:
JOU HEB IK LANG NIET GESPROKEN!!quote:
Super fijn dat je operatie goed is gegaan, wel snel naar huis is, of is dat standaard?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Je schrikt je dan ook helemaal de pleuris. Het besef dat je al die maanden gewoon flink hebt gefeest bijvoorbeeld. Ik was doodsbang een "ziek" kind op de wereld te zetten.
[..]
Wel bolognese he!!
Zo ranzig eigenlijk
Was dagbehandeling dus is standaard.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Super fijn dat je operatie goed is gegaan, wel snel naar huis is, of is dat standaard?
En spagetti met ijs klinkt vies.
Hier gaat de 2e quiche bijna de oven in
Eerst zien dan geloven!quote:
Welke zijn het geworden?quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Super fijn dat je operatie goed is gegaan, wel snel naar huis is, of is dat standaard?
En spagetti met ijs klinkt vies.
Hier gaat de 2e quiche bijna de oven in
Zeker! Ik zit er ook maar sporadisch hoor. Probeer niet teveel bij de pc te hangen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JOU HEB IK LANG NIET GESPROKEN!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |