Ik houd het lekker bij mijn eigen chickie hoorquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tijdens het schreeuwen zal het accent vast minder opvallen.
Als ze daarna niet meer kan zitten de rest van de dag?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wanneer kun je spreken van anale ontmaagding?
Bloedquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar heeft kaneelstokje nog wel eens last vanquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Een beetje originaliteit mag wel.... tsjonge zeg.
Ik zat meer te denken aan zo'n cool iets dat ze van verbijstering niks meer weet te zeggen..
Een aanzoek?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik zat meer te denken aan zo'n cool iets dat ze van verbijstering niks meer weet te zeggen..
Filosoferen over de zin des levens doet het altijd goed. Dan gaat ze vanzelf wel slapen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:31 schreef Yvie_lu het volgende:
Als ze niet eerst wegrent zou dat een optie zijn ja.quote:
En dit natuurlijkquote:
Goede vraag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan moet het wel een heel erg goed compliment zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:34 schreef Myraela het volgende:
Of een compliment. Dan weet ik ook niet wat ik moet zeggen.
Daarom eerst vastbinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ze niet eerst wegrent zou dat een optie zijn ja.
[..]
En dit natuurlijk
Maar wel alleen lekker eten!
VA tochquote:
Laatst vroeg iemand of ik een grote piemel had, omdat ik zulke grote voeten heb.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar heeft kaneelstokje nog wel eens last van
Wat ben je toch ook slim.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom eerst vastbinden natuurlijk.
Tja.. niet zo'n hele vreemde vraag. Genoeg mensen die die aanname geloven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA toch
[..]
Laatst vroeg iemand of ik een grote piemel had, omdat ik zulke grote voeten heb.
Door schade en schade wordt men wijzer he.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook slim.
[..]
Tja.. niet zo'n hele vreemde vraag. Genoeg mensen die die aanname geloven.
chloroformquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:28 schreef El_Thijs het volgende:
Wat te doen om ze stil te krijgen? Prop erin?
Helaas wel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door schade en schade wordt men wijzer he.
Welke vraag? Heb je nog steeds jeuk?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef Fascination het volgende:
Niemand die weer serieus op de vraag ingaat.
welke vraag?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA toch
[..]
Laatst vroeg iemand of ik een grote piemel had, omdat ik zulke grote voeten heb.
Zo zonde, ditquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:39 schreef Fascination het volgende:
Ik wilde nog zeggen: "Vraag maar aan je vriendin.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tja.. niet zo'n hele vreemde vraag. Genoeg mensen die die aanname geloven.
Wanneer er sprake is van een anale ontmaagding.quote:
Als hij of zij gepenetreerd is door een penis?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer er sprake is van een anale ontmaagding.
Op het moment dat er iets anaal is ingebracht, en niet door de dokterquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wanneer er sprake is van een anale ontmaagding.
Tellen je eigen vingers, of speeltjes, dan ook?quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op het moment dat er iets anaal is ingebracht, en niet door de dokter
Moet een penis zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tellen je eigen vingers, of speeltjes, dan ook?
Ja vind ik wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tellen je eigen vingers, of speeltjes, dan ook?
Of iedereen is nu op zoek naar de officiële definitie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:50 schreef Royco1 het volgende:
Anale sex heeft het topic dood vermoord
Ik ben een voorbinddildo halenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of iedereen is nu op zoek naar de officiële definitie.
Voor jezelf of je gf? Never mind, I don't want to know.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een voorbinddildo halen
Die heb ik net gegeven.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of iedereen is nu op zoek naar de officiële definitie.
Ik vermoord dingen altijd levend.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:50 schreef Royco1 het volgende:
Anale sex heeft het topic dood vermoord
Hmm, ik vind je eigen vingers niet echt een anale ontmaagding, want als je een speeltje bij jezelf vaginaal inbrengt voordat je seks met iemand hebt gehad, zeg je ook niet dat je jezelf ontmaagd hebt. Of wel?quote:
Ja,maar daar is schijnbaar niet iedereen het over eens.quote:
Als je anale vliesje gescheurd is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja,maar daar is schijnbaar niet iedereen het over eens.
Of ben jij alwetend en moeten ze nu stoppen met zoeken?
Dit is een serieus onderwerp, Straw!11quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je anale vliesje gescheurd is.
Nee, in de volksmond niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik vind je eigen vingers niet echt een anale ontmaagding, want als je een speeltje bij jezelf vaginaal inbrengt voordat je seks met iemand hebt gehad, zeg je ook niet dat je jezelf ontmaagd hebt. Of wel?
Ik ben heel serieus. Als je niet bloedt, dan telt het niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit is een serieus onderwerp, Straw!11
Dat klinkt als de definitie uit de jaren 20.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus. Als je niet bloedt, dan telt het niet.
Goh, goede definitie.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben heel serieus. Als je niet bloedt, dan telt het niet.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor jezelf of je gf? Never mind, I don't want to know.
Nu weet ik waarom ik geen anaal doequote:Op vrijdag 5 september 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als het niet bloedt, jeetje. Nu weet ik weer waarom ik celibaat ben.
Ik kan me niet voorstellen dat jij seks hebt. Daar ben je veel te lief voor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom ik geen anaal doe
Hm, ja, op zich heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, in de volksmond niet.
Maar eigenlijk is het dan wel zo natuurlijk.
watquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij seks hebt. Daar ben je veel te lief voor.
Lieve mensen hebben geen sex?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij seks hebt. Daar ben je veel te lief voor.
Zijn dit synoniemen voor iets,quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:04 schreef Myraela het volgende:
D'awwww, ik zit m'n schaap te borstelen. Komt Tipsy hem wassen.
Nee je moet het omdraaien. Misschien ben je celibaat omdat je nog nooit goed gebloed hebt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als het niet bloedt, jeetje. Nu weet ik weer waarom ik celibaat ben.
VA is zo'n grote knuffelbeer. Kan hem niet associëren met seks.quote:
Dat is ook mogelijk, natuurlijk. Dan denk ik dat ik maar celibaat blijf.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee je moet het omdraaien. Misschien ben je celibaat omdat je nog nooit goed gebloed hebt.
Je schaap?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:04 schreef Myraela het volgende:
D'awwww, ik zit m'n schaap te borstelen. Komt Tipsy hem wassen.
Ik wil ook niet dat jij me met seks associeert, vriendelijk bedanktquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VA is zo'n grote knuffelbeer. Kan hem niet associëren met seks.
[..]
Dat is ook mogelijk, natuurlijk. Dan denk ik dat ik maar celibaat blijf.
Sorry, Art.
Altijd Fas, altijd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, ja, op zich heb je wel een punt.
Of het heden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat klinkt als de definitie uit de jaren 20.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zijn dit synoniemen voor iets,
of heb je echt een schaap?
Mijn kat is een schaap.quote:
Ask Kaneel,..quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus dat betekend dat ik niet lief ben?
Of dat ik op dit moment wel lief ben?
Aha, dat verheldert wel ietsquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Mijn kat is een schaap.
[ afbeelding ]
Oh diequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Mijn kat is een schaap.
[ afbeelding ]
Wat een existentiële vragen allemaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus dat betekend dat ik niet lief ben?
Of dat ik op dit moment wel lief ben?
12 year olds.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of het heden.
"Het was haar eerste keer en ze bloedde niet eens!"
"Gast, dan was ze sowieso geen maagd meer."
Plebs.
De mijne kort en zwart. Praktisch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Myraela het volgende:
Mijn haren zijn weer een beetje subtiel rood/aubergine.
Praktisch is niet altijd het mooiste uit jezelf halen, om maar even een vrouwelijke uitspraak te doen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De mijne kort en zwart. Praktisch.
De mijne ook heel kortquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De mijne kort en zwart. Praktisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |